Stránka 1 z 2

rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 16.07.2013 06:40:11
od erunno
- rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Mohu se zeptat proč bylo toto zavedeno a případně proč až tak tvrdě? Rozbalit klamáka pouze na "vedlejší" políčku kolem postavy?

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 16.07.2013 07:40:10
od Wallace
myslim ze odpoved znas...

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 16.07.2013 08:24:03
od Acarus
z baglu bude normalne po resyncu fungovat. sem tam seknul jednu chybku.

mohlo to bejt horsi a nemuselo to jit ze zeme vubec ( ale zase bychom vam brali jiste takticke moznosti ) tak to bude reseno na konkretnich mistech, pokud nam to tam vadit bude, pokud ne pouzivejte jak je libo, trebas i pres pevne zdi, pres ktere lze videt COT, neplati pres ktere to nejde.

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 07:06:29
od Nagash
To už se fakt někdo zblaznil

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 09:33:58
od Polarka
Tak na klamacky sa poklika v baglu a je to... Nejake rozbalenie zo zeme, cez steny a podobne je stejne blbost, asi by bolo najlepsie to zo zeme proste zrusit

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 09:52:05
od Acarus
Polarka píše:Tak na klamacky sa poklika v baglu a je to... Nejake rozbalenie zo zeme, cez steny a podobne je stejne blbost, asi by bolo najlepsie to zo zeme proste zrusit
To mi prislo dost drasticke, do zdi to jde stale s tou 1 polickovou vzdelanosti. Z baglu to pujde odevsad i z podpbaglu, myslim ze lvl 1 nejdou kuli chybce a preklepu, po resyncu pujdou i ty.

Nagash: ano ? a proc ?

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 10:25:50
od Raziel
Jenom, že to je další ořezávání schopností charakterů. Ty postavy toho umí čím dál tím méně. Zábavné na ultimě byla dycky o tom co všechno se dalo dělat když přišla krize, tak hráč ukáže skill a znalost hry. Otázka jestli to ořezávání bude mít někdy konec.

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 10:34:46
od Acarus
Raziel píše:Jenom, že to je další ořezávání schopností charakterů. Ty postavy toho umí čím dál tím méně. Zábavné na ultimě byla dycky o tom co všechno se dalo dělat když přišla krize, tak hráč ukáže skill a znalost hry. Otázka jestli to ořezávání bude mít někdy konec.
Aby spis neukazoval schopnosti externich programu ...

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 10:36:00
od Shadowsong
ja myslim ze skill hraca sa ukaze prave vtedy, ked ma nieco dokazat s obmedzenymi moznostami. a myslim ze prave takato uprava oddeli skillerov co to vedia od ludi kt sa len viezli na velkych moznostiach. za skill teda rozhodne nepovazujem cez externy program rozbalovat klamakov na vzdialenost 9 policok...

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 11:18:09
od King
nevim dneska sem byl na impovi a docela mi to pritizilo kdyz sem nemoh vyhodit bully ktere sem mel v bedne a batohu z duvodu ze jsou moc daleko ...

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 11:28:52
od Raziel
Acarus píše: Aby spis neukazoval schopnosti externich programu ...
Počet lidí kteří hráli ultimu bez externího programu bys spočítal na prstech jedné ruky a ani tam by ses moc daleko nedostal. Brát tohle jako výmluvu pro všechna omezení je jen záštita.
Jako pro tohle ... i bez externího programu si byl schopný vyhodit klamáka na delší vzdálenost než jedno políčko, tak proč se dá po upravě vyhodit jen na jedno políčko, když tohle má být "zabránení zneužívání externích programů dělat něco co čistý klient neumí"?

Kdysi se udělaly hudební nástroje, ress wandy... to už ta povolání pro které se dělaly neumí používat a ti ostatní to prakticky nepotřebujou. War/pal který mohl poisnovat už nemůže poisnovat skoro nikdo. Destro umí v dungu z 95 procent jen utočit, medajlon pro wary nemůže použít a knightky pro něj jsou zbytečné... fajn questy pro destra. Gangrel - vamp se speckou na morf neumí dát ress z morfu... neumí dát už ani paru ani pf vlastně nic, specka na morf a v morfu už může prakticky jen utočit a hidovat. To nemluvím o tom že quest na stone impa je pro gangrela nejpotřebnější a zároven udělat za něj ten quest je/bude pěkný hardcore jak nemůže nic. Brujah sice char na blízko, ale šlape pasti. Prskové v pár dungách můžou kouzlit jen na pár políček, většina mobů žerou sumy(pokud už ti rovnou nedají ik), někde ani nejde zdít... pasti na sumy/klamáky už ani nevím jestli je vůbec nějaký dung kde necro použije animate dead. Začalo tohle omezování u rangera... a od té doby to jde pořád dál a dál a to jsou jen věci které sem si narychlo vzpoměl. Uděláte specky a pojmete to jen jako další způsob jak omezit schopnosti postav.

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 11:53:51
od Nagash
Raziel true story bro.
2 acar dalsi zbytecnost. Pokud jsi chtel zabranit posilani klamaku skrz zed tak sis stejne nepomohl.
Kdybych ti mohl poradit tak bych ti rekl at radeji zpristupnis/ dodelas zavreny dungy, opravis nefunkcni a rozbity veci. Uz jsem to tu nekde psal nereste fungujici zazite veci, ale zamerte se na to co nefunguje nebo to co se hrace sere. Nedelate to tu pro hrace ? Neni to to uc tu vlastne bezi ? Bez hracu ti bude vsechna snaha k hovinku.

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 11:59:31
od Acarus
a kdo psal ze chceme zabranit posilani klamaku pres COT zdi ? to bych to nechal jen z baglu rovnou ze ano ... kde to komu bude vadit at udela dvojite zdi ...

uznavam, ze se ta distance mozna jeste zvedne na 3-4 policka ...

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 12:04:58
od Thief
Ty evidetne nechapes proc to bylo omezeno. Zkus to projit ten topic znovu a treba na to prijdes. Ale pokud by ti ani to nepomohlo tak ti pomohu:
1) posilani klamaku pres zed nikdo neresi pokud to neni zed, ktera nejde zneviditelnit pres cot.
2) pokud ti prijde v poradku hazeni klamaku skrze externi program pres celou obrazovku a jejich nasledne shrinknuti tak se nemame o cem bavit

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 12:11:22
od Nagash
Ano qido opravdu se nemame o cem bavit :-D

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 12:15:32
od Thief
Jsem rád, že ti to konečně došlo. Příště dvakrát měř a jednou řež. Čti: dvakrát přečti a pak reaguj.

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 17.07.2013 13:15:19
od Strigwyr
Co som pocul, zaviedlo sa to preto, ze nejaky hatedak cez cely monitor vyhadzoval klamakov...

Raziel: Ano ked sa obmedzia schopnosti postavy, je to nanic... potom je to viac no-skill klikacka ale vzhladom na tuto upravu takmer ludi neobmedzuje, a pokial to bude 3-4 policka tak pohoda...

Shadowsong - nemas pravdu :) porovnajme si extremy:
Mas wara - L-click utok, R-click stit/def a iba striedas 2 gombiky

potom mas v jednej hre (ou) postavu len prskov - mas 150 hotkeyov - lietanie cez dom, skakanie cez hracov, "omnishash" a dalsich 147 blbosti, tak tam sa vtedy ukaze kto je skill... cim viac moznosti mas, tym viac sa mozes realizovat a tam je to najviac vidiet kto je skill... hranie s obmedzenim je najvacsia nuda a no-skill klikacka (ako Diablo) a preto stale tvrdnem na tejto 14 rocnej slaboanimacnej hre :) (uo ma dobru grafiku, to si nemylit, iba animacie stoja za nic)

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 19.07.2013 00:23:57
od Atalia
Děkuju za povolení klasických 3 políček :)

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 19.07.2013 09:01:40
od Shadowsong
Strigwyr píše:Shadowsong - nemas pravdu :)
takze ten co si prejde destard 2 solo za prska je vacsi skiller, ako ten co si prejde destard 2 solo za destra?

Re: rozbalovani klamaku jde jen v blizkosti hrace

Napsal: 19.07.2013 13:09:43
od Strigwyr
Shadowsong píše:
Strigwyr píše:Shadowsong - nemas pravdu :)
takze ten co si prejde destard 2 solo za prska je vacsi skiller, ako ten co si prejde destard 2 solo za destra?
Musim povedat ze si ma dostal :) tuto ti neviem odpovedat... ale mozno vies co som tym myslel :)

povedal by som to tak, ze tam kde mas viac moznosti, tam sa da viac realizovat skill :) nie je moc dobre porovnavat wara a prska... skor porovnat keby sa na DP hrali len chary warovia - prisposobili by sa tomu miestnosti... a bola by to nuda a nedal by sa moc predviest skill :)

inak k teme, netestoval som to ale moze tu nastat i tak celkom problem lebo medzi 3 a 4 polickovou vzdialenostou je velky rozdiel kedze flus na jednu dialku nedociahne a na druhu ano...