vybrat bednu s pytlíkama, pak vybrat cílový pytel
je třeba mít u sebe container package na pytlíky
Kód: Vybrat vše
[Executable]
public void vyberpytle()
{
UO.Print("Kde jsou pytliky?");
UOItem pytelhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
UO.Print("Kam hodit jejich obsah?");
UOItem pytelcil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
pytelhlavni.Use();
while (!pytelhlavni.Opened){
UO.Wait(500);
}
ItemsCollection colhlavni=pytelhlavni.AllItems;
IEnumerator<UOItem> enhlavni=colhlavni.GetEnumerator();
while (enhlavni.MoveNext()) {
UOItem itemhlavni=enhlavni.Current;
if (itemhlavni.Graphic.ToString().Equals("0x0E76")){
itemhlavni.Use();
while (!itemhlavni.Opened){
UO.Wait(500);
}
ItemsCollection col=itemhlavni.AllItems;
IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
while (en.MoveNext()) {
UOItem item=en.Current;
UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytelcil.Serial);
}
UO.MoveItem(itemhlavni.Serial, 0, UO.Backpack);
UO.UseType(0x0E3F);
itemhlavni.WaitTarget();
UO.Wait(500);
}
}
}