Kun/Jezditko
Kun/Jezditko
Sesedani a nasedani v dung zone.
Radi bychom nejakym zpusobem omezili tuto taktiku.
Proc to sem pisu, rad bych slysel i Vas nazor na tuto vec a navrh eventuelniho reseni.
Ja to vidim napr tak, ze by to zralo staminu, kdyz stamina 0 tak to zere hpcka, teoreticky lze pak mit vyhodu ( nizsi drain ) u mustangu.
Radi bychom nejakym zpusobem omezili tuto taktiku.
Proc to sem pisu, rad bych slysel i Vas nazor na tuto vec a navrh eventuelniho reseni.
Ja to vidim napr tak, ze by to zralo staminu, kdyz stamina 0 tak to zere hpcka, teoreticky lze pak mit vyhodu ( nizsi drain ) u mustangu.
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01.03.2009 05:14:54
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
zacinate delat nastaveni ze zachvili bude nerealne chodit dungy ... uz ted kdyz pasti odhidujou ... a jeste aby neslo odtargetit jezditkem ?
a abych nebyl uplne mimo tak dejte vsude nizke stropy a bude vyreseno ...
a abych nebyl uplne mimo tak dejte vsude nizke stropy a bude vyreseno ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Kun/Jezditko
King píše:zacinate delat nastaveni ze zachvili bude nerealne chodit dungy ... uz ted kdyz pasti odhidujou ... a jeste aby neslo odtargetit jezditkem ?
a abych nebyl uplne mimo tak dejte vsude nizke stropy a bude vyreseno ...
nadmerne pouzivani dane featury tizi nase srdicka, nikdo tu nepise, ze to se to ma zrusit uplne ... ja ?
A propo myslis ze sem si sem ten topic dal z pleziru a ze se fakt hodne nudim ?
Re: Kun/Jezditko
souhlas s kaprem, dneska pulka lidi nemuze resovat a to ani wandou, v pulce dungu nejde kouzlit na dalku, pasti ktery vyslapnes te odhidnou, klamaci omezeny podle specky takze ne kazdej muze vyhodit pouzitelnyho klamaka, PFka zerou staminu a ted este postih za jezditko v dungu no pekny pokud z nej slezu neprijde me to rozumny a to se nezminuju o tom ze pulka lidi nemze svetlo pasti v dungu nespocet a dostat se znich je obcas nadlidskej vykon
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
nizke stropy do kazdeho dungu a aj do kazdej domovej zony 

how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Kun/Jezditko
Pre niektore povolania bude toto smrtelne, pretoze im zoberiete aku taku schopnosť prežiť. Napr. taky destro ma velmi malo moznosti ako sa ubranit pasciam. Jeho vaha je v dungu okolo 500-550 (beriem svoj reff) takže velmi často pijem trka a velmi rychlo mi ide stamina dole. Ak sa vyskytne nepredvídana situacia (vyskoci strasne vela pasci) tak hodim klamaka (cca 20hp raz za minutu) a snazim sa hidnut (naposledy som hidol na 12 pokus) a jedine co ma drzi na zivote, ze klamakujem s jazditkom. Nejde o to, ze destro prezije aj tak nemôze ress ale tym ze nehidne ohrozuje vypravu ze ich maska odhidnu. A ano mozem pouzit invisku ale to riesi problem na 30 sec. a potom je tu znova nehovoriac o tom, ze ma prisera moze nasledovat do hidu a s 0 stealingom nespravim krok ...
Ak chcete nieco tak zaviest, tak zvyste destrovi ten hiding aspon na 50, alebo dajte aby ho inviska hidla na 60-120 sekund (kludne mu môze za tu dobu uberat napr. 2% z HP). Okrem toho, destro si po šipke na seba nemôže ani kopnut, takze ak stupi na parapascu (ak ich je viac) tak nehidne, nekopne, neprezije ... z destra robite wara na baterky a tieto zmeny ho posuvaju stale viac a viac k tomu, ze okrem tupeho mlatenia nemôze nic robit ... zachvilu sa destrovia budu nahradzovat skyhawkami a inymi charmi ....
Ak chcete nieco tak zaviest, tak zvyste destrovi ten hiding aspon na 50, alebo dajte aby ho inviska hidla na 60-120 sekund (kludne mu môze za tu dobu uberat napr. 2% z HP). Okrem toho, destro si po šipke na seba nemôže ani kopnut, takze ak stupi na parapascu (ak ich je viac) tak nehidne, nekopne, neprezije ... z destra robite wara na baterky a tieto zmeny ho posuvaju stale viac a viac k tomu, ze okrem tupeho mlatenia nemôze nic robit ... zachvilu sa destrovia budu nahradzovat skyhawkami a inymi charmi ....
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20.10.2009 20:30:50
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Naprosto souhlasím , poslední dobou je čím dál větší otrava a hlavně nuda za toho destra hrát.Ty pasti člověka naštvou , sám se z nich leckdy nedostane.O hidu ani nemluvím.Takhle když to nepujde ani detarget koněm , když se mi zrovna podaří hidnout , tak zbejvá jít do rohu.Doufat že rychle umřu a nikdo při tom neodhidnu maskem.Stále víc a víc se to celé odebírá k tomu aby dung nešel dojít , všechno by vyřešila IK gate s 96% šancí na smrt.4%Mihal píše:Pre niektore povolania bude toto smrtelne, pretoze im zoberiete aku taku schopnosť prežiť. Napr. taky destro ma velmi malo moznosti ako sa ubranit pasciam. Jeho vaha je v dungu okolo 500-550 (beriem svoj reff) takže velmi často pijem trka a velmi rychlo mi ide stamina dole. Ak sa vyskytne nepredvídana situacia (vyskoci strasne vela pasci) tak hodim klamaka (cca 20hp raz za minutu) a snazim sa hidnut (naposledy som hidol na 12 pokus) a jedine co ma drzi na zivote, ze klamakujem s jazditkom. Nejde o to, ze destro prezije aj tak nemôze ress ale tym ze nehidne ohrozuje vypravu ze ich maska odhidnu. A ano mozem pouzit invisku ale to riesi problem na 30 sec. a potom je tu znova nehovoriac o tom, ze ma prisera moze nasledovat do hidu a s 0 stealingom nespravim krok ...
Ak chcete nieco tak zaviest, tak zvyste destrovi ten hiding aspon na 50, alebo dajte aby ho inviska hidla na 60-120 sekund (kludne mu môze za tu dobu uberat napr. 2% z HP). Okrem toho, destro si po šipke na seba nemôže ani kopnut, takze ak stupi na parapascu (ak ich je viac) tak nehidne, nekopne, neprezije ... z destra robite wara na baterky a tieto zmeny ho posuvaju stale viac a viac k tomu, ze okrem tupeho mlatenia nemôze nic robit ... zachvilu sa destrovia budu nahradzovat skyhawkami a inymi charmi ....

SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Kun/Jezditko
Dekujiza kazdy kontruktivni navrh.
Zda se ze se to tyka nejvice Destroyera.
Vite jen k zamysleni, me jde primarne o to, ze nekdo nekde v hidu stoji na koni a behem minut to udela 40x. To mi neprijde ok. Vime ?
Zda se ze se to tyka nejvice Destroyera.
Vite jen k zamysleni, me jde primarne o to, ze nekdo nekde v hidu stoji na koni a behem minut to udela 40x. To mi neprijde ok. Vime ?
Re: Kun/Jezditko
Acare dotkne se to každého charu na DP, některého víc nebo míň ať už to má hidding či klamáky. Každý v dungu někdy sesedl z jezditka.
Já bych měl návrh zaveď na sesednutí a opětovné nasednutí timer - tzn. sesedneš nasedneš a 20vteřin nemůžeš sesednout ALE sniž warovi timer na klamáka ať tu svojí slepičku vyhodí častěji a to znatelně. Neber dotyčnému ani staminu, manu ani HP protože to je podle mě špatná cesta. Nebo udělej to aby z koně nešlo sesednout a nasednout z hidu, nebo aby po tomto úkonu byl timer třeba těch 20-30vteřin.
Já bych měl návrh zaveď na sesednutí a opětovné nasednutí timer - tzn. sesedneš nasedneš a 20vteřin nemůžeš sesednout ALE sniž warovi timer na klamáka ať tu svojí slepičku vyhodí častěji a to znatelně. Neber dotyčnému ani staminu, manu ani HP protože to je podle mě špatná cesta. Nebo udělej to aby z koně nešlo sesednout a nasednout z hidu, nebo aby po tomto úkonu byl timer třeba těch 20-30vteřin.
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20.10.2009 20:30:50
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Tak sou místra kde se to dost používá a někdy je problém se do toho hidu vubec dostat.Např ank 3.Zdá se mi že tam někdo včera pozoroval výpravuAcarus píše:Dekujiza kazdy kontruktivni navrh.
Zda se ze se to tyka nejvice Destroyera.
Vite jen k zamysleni, me jde primarne o to, ze nekdo nekde v hidu stoji na koni a behem minut to udela 40x. To mi neprijde ok. Vime ?

SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Kun/Jezditko
Acar, chapem to co pises, ale proste treba sa pozret na vec z druhej strany. Toto je zmena, ktora by velmi otriasla pvm castou tejto hry. Pre prska by to bola katastrofa.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Kun/Jezditko
Zrani statu primerene tak, aby clovek normalni, ktery to pouziva primerene, na tom netrpel...
Aneb aby znovu netrpela masa kvuli jednotlivcum.
Aneb aby znovu netrpela masa kvuli jednotlivcum.
Omlouvam se za svuj dobry humor...
Pod vlivem Mamonstva
Pod vlivem Mamonstva
Re: Kun/Jezditko
Timer na zesednutí nemusí mít 20-30 sec. Bohatě by stačilo okolo 5 sec, aby mob měl šanci alepsoň jezdítko bouchnout.
Nebo aby časté nasedání/zesedání by mohlo zapříčinit splašení jezdítka.
Nebo aby časté nasedání/zesedání by mohlo zapříčinit splašení jezdítka.
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01.03.2009 05:14:54
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
a nebo smazat topik a nic neresit ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Kun/Jezditko
Muj navrh je, aby sesednuti v dungeon zone nepostihovalo majitele jezditka, ale samotne jezditko, dle druhu jezditka od 5ti do 10% hp (hp drain).
Postih majitele mi prijde prehnany a at uz 5ti vterinovy timer na opetovne nasednuti by znamenal hodne casto smrt jezditka.
edit: A rovnou to vyuziju k navrhu na vylepseni druida, druid se 100% veterinary by mohl ozivovat jezditka napriklad mustangy z medium a high dungeonu. Konecne by tyto jezditka dostali smysl a druid by razem mel lepsi vyuziti...
Postih majitele mi prijde prehnany a at uz 5ti vterinovy timer na opetovne nasednuti by znamenal hodne casto smrt jezditka.
edit: A rovnou to vyuziju k navrhu na vylepseni druida, druid se 100% veterinary by mohl ozivovat jezditka napriklad mustangy z medium a high dungeonu. Konecne by tyto jezditka dostali smysl a druid by razem mel lepsi vyuziti...
[Hated]
Re: Kun/Jezditko
5-10 % postih na jezdítko by nic moc neřešil. Stále by tam byla možnost stát na místě a spamovat targety na koně, bez toho aniž by to hráč nějak pocítil.
Ono opravdu když sleduju dnešní dungy, tak valná většina z nich se může chodit bez klamáků, jelikož hráči si to potahají pouze na jezdítkách, což je špatně.
Navíc celé to je zatím ve fázi diskuze a nevylučuje se u toho úprava ostatního nastavení. Takže si odpusťte komentáře typu hráče King a raději přispějte něčím podstatným a případně co a jak by se mělo upravit, aby tato změna nebyla tolik "ovlivňující".
Ono opravdu když sleduju dnešní dungy, tak valná většina z nich se může chodit bez klamáků, jelikož hráči si to potahají pouze na jezdítkách, což je špatně.
Navíc celé to je zatím ve fázi diskuze a nevylučuje se u toho úprava ostatního nastavení. Takže si odpusťte komentáře typu hráče King a raději přispějte něčím podstatným a případně co a jak by se mělo upravit, aby tato změna nebyla tolik "ovlivňující".
Re: Kun/Jezditko
ALebo spravit bond, s tym ze jezditko ma ducha, a da sa ozivit. Je bondute k majitelovi.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Kun/Jezditko
No 10x sesednout z jezditka a jezditko umre, co sem pochopil jde o to resit lidi co sesednou treba 40x do minuty... s hp drainem na kone by to nebylo mozne ve velke mire a zaroven by se nedotklo az tolik hracu.
[Hated]
Re: Kun/Jezditko
Res jezditek fajn, ale tohle bych tady neresil. Zavedl bych, jak jsem i driv navrhoval, timer na opetovne nasednuti v rozmezi 2-6 sec, v zavislosti bud na vypoctu dle AL skillu, nebo dexy. V souvislosti s tim, bych zrusil shrink v pvp, ale zavedl bych pouze shazovani z jezditka na danej timer plus treba 4 sec... V dungach by to samozrejme jednoduse vyresily nizky stropy vsude
Re: Kun/Jezditko
Tohle technicky nejde udelat ... ten timer.Xan píše:Res jezditek fajn, ale tohle bych tady neresil. Zavedl bych, jak jsem i driv navrhoval, timer na opetovne nasednuti v rozmezi 2-6 sec, v zavislosti bud na vypoctu dle AL skillu, nebo dexy. V souvislosti s tim, bych zrusil shrink v pvp, ale zavedl bych pouze shazovani z jezditka na danej timer plus treba 4 sec... V dungach by to samozrejme jednoduse vyresily nizky stropy vsude
Jestli to nekteri jako Kapr berete jako nejake pruzeni tak se ucastnit kontruktivni debaty nemusi. Nedal sem to sem abych Vas nasral. Rad bych nejake navrhy, ktere se daji pouzit, a trebas brani hpcka tomu danemu mountovy je konstruktivni navrh, kterej se mi zda realizovatelnej ( technicky ) ... naposled kdo si vzpomina tak jen byt sesednuti/nasednuti proste nikdy neudela to ze cloveka dokaze odhidnout. Leda nejak velmi slozite.