Kun/Jezditko

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Acarus

Kun/Jezditko

Příspěvek od Acarus »

Sesedani a nasedani v dung zone.
Radi bychom nejakym zpusobem omezili tuto taktiku.

Proc to sem pisu, rad bych slysel i Vas nazor na tuto vec a navrh eventuelniho reseni.

Ja to vidim napr tak, ze by to zralo staminu, kdyz stamina 0 tak to zere hpcka, teoreticky lze pak mit vyhodu ( nizsi drain ) u mustangu.
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od King »

zacinate delat nastaveni ze zachvili bude nerealne chodit dungy ... uz ted kdyz pasti odhidujou ... a jeste aby neslo odtargetit jezditkem ?

a abych nebyl uplne mimo tak dejte vsude nizke stropy a bude vyreseno ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Acarus »

King píše:zacinate delat nastaveni ze zachvili bude nerealne chodit dungy ... uz ted kdyz pasti odhidujou ... a jeste aby neslo odtargetit jezditkem ?

a abych nebyl uplne mimo tak dejte vsude nizke stropy a bude vyreseno ...

nadmerne pouzivani dane featury tizi nase srdicka, nikdo tu nepise, ze to se to ma zrusit uplne ... ja ?

A propo myslis ze sem si sem ten topic dal z pleziru a ze se fakt hodne nudim ?
Morfik
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 70
Registrován: 08.09.2006 06:44:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Morfik »

souhlas s kaprem, dneska pulka lidi nemuze resovat a to ani wandou, v pulce dungu nejde kouzlit na dalku, pasti ktery vyslapnes te odhidnou, klamaci omezeny podle specky takze ne kazdej muze vyhodit pouzitelnyho klamaka, PFka zerou staminu a ted este postih za jezditko v dungu no pekny pokud z nej slezu neprijde me to rozumny a to se nezminuju o tom ze pulka lidi nemze svetlo pasti v dungu nespocet a dostat se znich je obcas nadlidskej vykon
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Shadowsong »

nizke stropy do kazdeho dungu a aj do kazdej domovej zony :mrgreen:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Mihal »

Pre niektore povolania bude toto smrtelne, pretoze im zoberiete aku taku schopnosť prežiť. Napr. taky destro ma velmi malo moznosti ako sa ubranit pasciam. Jeho vaha je v dungu okolo 500-550 (beriem svoj reff) takže velmi často pijem trka a velmi rychlo mi ide stamina dole. Ak sa vyskytne nepredvídana situacia (vyskoci strasne vela pasci) tak hodim klamaka (cca 20hp raz za minutu) a snazim sa hidnut (naposledy som hidol na 12 pokus) a jedine co ma drzi na zivote, ze klamakujem s jazditkom. Nejde o to, ze destro prezije aj tak nemôze ress ale tym ze nehidne ohrozuje vypravu ze ich maska odhidnu. A ano mozem pouzit invisku ale to riesi problem na 30 sec. a potom je tu znova nehovoriac o tom, ze ma prisera moze nasledovat do hidu a s 0 stealingom nespravim krok ...
Ak chcete nieco tak zaviest, tak zvyste destrovi ten hiding aspon na 50, alebo dajte aby ho inviska hidla na 60-120 sekund (kludne mu môze za tu dobu uberat napr. 2% z HP). Okrem toho, destro si po šipke na seba nemôže ani kopnut, takze ak stupi na parapascu (ak ich je viac) tak nehidne, nekopne, neprezije ... z destra robite wara na baterky a tieto zmeny ho posuvaju stale viac a viac k tomu, ze okrem tupeho mlatenia nemôze nic robit ... zachvilu sa destrovia budu nahradzovat skyhawkami a inymi charmi ....
Uživatelský avatar
Zola
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 757
Registrován: 20.10.2009 20:30:50
Bydliště: DKnL
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Zola »

Mihal píše:Pre niektore povolania bude toto smrtelne, pretoze im zoberiete aku taku schopnosť prežiť. Napr. taky destro ma velmi malo moznosti ako sa ubranit pasciam. Jeho vaha je v dungu okolo 500-550 (beriem svoj reff) takže velmi často pijem trka a velmi rychlo mi ide stamina dole. Ak sa vyskytne nepredvídana situacia (vyskoci strasne vela pasci) tak hodim klamaka (cca 20hp raz za minutu) a snazim sa hidnut (naposledy som hidol na 12 pokus) a jedine co ma drzi na zivote, ze klamakujem s jazditkom. Nejde o to, ze destro prezije aj tak nemôze ress ale tym ze nehidne ohrozuje vypravu ze ich maska odhidnu. A ano mozem pouzit invisku ale to riesi problem na 30 sec. a potom je tu znova nehovoriac o tom, ze ma prisera moze nasledovat do hidu a s 0 stealingom nespravim krok ...
Ak chcete nieco tak zaviest, tak zvyste destrovi ten hiding aspon na 50, alebo dajte aby ho inviska hidla na 60-120 sekund (kludne mu môze za tu dobu uberat napr. 2% z HP). Okrem toho, destro si po šipke na seba nemôže ani kopnut, takze ak stupi na parapascu (ak ich je viac) tak nehidne, nekopne, neprezije ... z destra robite wara na baterky a tieto zmeny ho posuvaju stale viac a viac k tomu, ze okrem tupeho mlatenia nemôze nic robit ... zachvilu sa destrovia budu nahradzovat skyhawkami a inymi charmi ....
Naprosto souhlasím , poslední dobou je čím dál větší otrava a hlavně nuda za toho destra hrát.Ty pasti člověka naštvou , sám se z nich leckdy nedostane.O hidu ani nemluvím.Takhle když to nepujde ani detarget koněm , když se mi zrovna podaří hidnout , tak zbejvá jít do rohu.Doufat že rychle umřu a nikdo při tom neodhidnu maskem.Stále víc a víc se to celé odebírá k tomu aby dung nešel dojít , všechno by vyřešila IK gate s 96% šancí na smrt.4% :unibrow:
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Acarus

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Acarus »

Dekujiza kazdy kontruktivni navrh.
Zda se ze se to tyka nejvice Destroyera.

Vite jen k zamysleni, me jde primarne o to, ze nekdo nekde v hidu stoji na koni a behem minut to udela 40x. To mi neprijde ok. Vime ?
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28.09.2009 15:30:30

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od erunno »

Acare dotkne se to každého charu na DP, některého víc nebo míň ať už to má hidding či klamáky. Každý v dungu někdy sesedl z jezditka.

Já bych měl návrh zaveď na sesednutí a opětovné nasednutí timer - tzn. sesedneš nasedneš a 20vteřin nemůžeš sesednout ALE sniž warovi timer na klamáka ať tu svojí slepičku vyhodí častěji a to znatelně. Neber dotyčnému ani staminu, manu ani HP protože to je podle mě špatná cesta. Nebo udělej to aby z koně nešlo sesednout a nasednout z hidu, nebo aby po tomto úkonu byl timer třeba těch 20-30vteřin.
Uživatelský avatar
Zola
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 757
Registrován: 20.10.2009 20:30:50
Bydliště: DKnL
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Zola »

Acarus píše:Dekujiza kazdy kontruktivni navrh.
Zda se ze se to tyka nejvice Destroyera.

Vite jen k zamysleni, me jde primarne o to, ze nekdo nekde v hidu stoji na koni a behem minut to udela 40x. To mi neprijde ok. Vime ?
Tak sou místra kde se to dost používá a někdy je problém se do toho hidu vubec dostat.Např ank 3.Zdá se mi že tam někdo včera pozoroval výpravu :)
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10.08.2010 14:04:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Kesemot »

Acar, chapem to co pises, ale proste treba sa pozret na vec z druhej strany. Toto je zmena, ktora by velmi otriasla pvm castou tejto hry. Pre prska by to bola katastrofa.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Uživatelský avatar
Mrakoplas
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 699
Registrován: 08.09.2006 22:41:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Mrakoplas »

Zrani statu primerene tak, aby clovek normalni, ktery to pouziva primerene, na tom netrpel...

Aneb aby znovu netrpela masa kvuli jednotlivcum.
Omlouvam se za svuj dobry humor...

Pod vlivem Mamonstva
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03.06.2011 16:43:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Thief »

Timer na zesednutí nemusí mít 20-30 sec. Bohatě by stačilo okolo 5 sec, aby mob měl šanci alepsoň jezdítko bouchnout.
Nebo aby časté nasedání/zesedání by mohlo zapříčinit splašení jezdítka.
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od King »

a nebo smazat topik a nic neresit ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Okcakep
Inkless
Inkless
Příspěvky: 34
Registrován: 03.11.2012 21:23:53

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Okcakep »

Muj navrh je, aby sesednuti v dungeon zone nepostihovalo majitele jezditka, ale samotne jezditko, dle druhu jezditka od 5ti do 10% hp (hp drain).
Postih majitele mi prijde prehnany a at uz 5ti vterinovy timer na opetovne nasednuti by znamenal hodne casto smrt jezditka.
edit: A rovnou to vyuziju k navrhu na vylepseni druida, druid se 100% veterinary by mohl ozivovat jezditka napriklad mustangy z medium a high dungeonu. Konecne by tyto jezditka dostali smysl a druid by razem mel lepsi vyuziti...
[Hated]
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03.06.2011 16:43:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Thief »

5-10 % postih na jezdítko by nic moc neřešil. Stále by tam byla možnost stát na místě a spamovat targety na koně, bez toho aniž by to hráč nějak pocítil.

Ono opravdu když sleduju dnešní dungy, tak valná většina z nich se může chodit bez klamáků, jelikož hráči si to potahají pouze na jezdítkách, což je špatně.

Navíc celé to je zatím ve fázi diskuze a nevylučuje se u toho úprava ostatního nastavení. Takže si odpusťte komentáře typu hráče King a raději přispějte něčím podstatným a případně co a jak by se mělo upravit, aby tato změna nebyla tolik "ovlivňující".
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10.08.2010 14:04:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Kesemot »

ALebo spravit bond, s tym ze jezditko ma ducha, a da sa ozivit. Je bondute k majitelovi.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Okcakep
Inkless
Inkless
Příspěvky: 34
Registrován: 03.11.2012 21:23:53

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Okcakep »

No 10x sesednout z jezditka a jezditko umre, co sem pochopil jde o to resit lidi co sesednou treba 40x do minuty... s hp drainem na kone by to nebylo mozne ve velke mire a zaroven by se nedotklo az tolik hracu.
[Hated]
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Xan »

Res jezditek fajn, ale tohle bych tady neresil. Zavedl bych, jak jsem i driv navrhoval, timer na opetovne nasednuti v rozmezi 2-6 sec, v zavislosti bud na vypoctu dle AL skillu, nebo dexy. V souvislosti s tim, bych zrusil shrink v pvp, ale zavedl bych pouze shazovani z jezditka na danej timer plus treba 4 sec... V dungach by to samozrejme jednoduse vyresily nizky stropy vsude
Acarus

Re: Kun/Jezditko

Příspěvek od Acarus »

Xan píše:Res jezditek fajn, ale tohle bych tady neresil. Zavedl bych, jak jsem i driv navrhoval, timer na opetovne nasednuti v rozmezi 2-6 sec, v zavislosti bud na vypoctu dle AL skillu, nebo dexy. V souvislosti s tim, bych zrusil shrink v pvp, ale zavedl bych pouze shazovani z jezditka na danej timer plus treba 4 sec... V dungach by to samozrejme jednoduse vyresily nizky stropy vsude
Tohle technicky nejde udelat ... ten timer.

Jestli to nekteri jako Kapr berete jako nejake pruzeni tak se ucastnit kontruktivni debaty nemusi. Nedal sem to sem abych Vas nasral. Rad bych nejake navrhy, ktere se daji pouzit, a trebas brani hpcka tomu danemu mountovy je konstruktivni navrh, kterej se mi zda realizovatelnej ( technicky ) ... naposled kdo si vzpomina tak jen byt sesednuti/nasednuti proste nikdy neudela to ze cloveka dokaze odhidnout. Leda nejak velmi slozite.
Odpovědět