Stránka 1 z 4
Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 01:22:27
od Arianna
Dobrý večer,
mám takový dotázek ohledně mapek, respektive regů vnich. Občas když je chuť tak si s někým skočím pár map a je celkem otrava rozdělovat potom ty regy. Nešlo by tedy udělat například u lvl 5 map, že místo 3 pytlíků s regama, které tam vždy jsou se udělal jeden se stejným počtem regů jako součet těch 3 pytlíků?
Děkuji za odpověd
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 09:55:49
od Raona
nevim jak u petek, ale u nizsich lvlu je to nahodne jestli padne 1-3 pytliky
rozhodne by bylo lepsi kdyby misto pytliku padal deed na regy, ktery by po Dclicku dal vsech 8 druhu regu
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 11:25:44
od Acarus
Ale script na chozeni dungu neni problem. Ale par pytliku s regama jo.
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 12:01:52
od erunno
Acarus píše:Ale script na chozeni dungu neni problem. Ale par pytliku s regama jo.
Script na chození dungu? Hmm to už musí bejt extrémní lenost
Ono je fakt těžký a otravný přesunout regy z těch tří sáčku do jednoho fakt že jo!!
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 12:27:29
od Sikulka
Arianna píše:Dobrý večer,
mám takový dotázek ohledně mapek, respektive regů vnich. Občas když je chuť tak si s někým skočím pár map a je celkem otrava rozdělovat potom ty regy. Nešlo by tedy udělat například u lvl 5 map, že místo 3 pytlíků s regama, které tam vždy jsou se udělal jeden se stejným počtem regů jako součet těch 3 pytlíků?
Děkuji za odpověd
ked pojdes do dungu zober si N*vrecko
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 13:50:49
od Arianna
Acarus píše:Ale script na chozeni dungu neni problem. Ale par pytliku s regama jo.
Ja nerikam ze to je zase takovy problem, jen je otrava presunovat do bedny kde mam regy treba 30 pytliku po 8 regach. Jen jsem se ptal zda by to nebylo jednodussi. Asi ne, takze muzem lock
jop a pardon ze nemam script na kdejakou kravinu
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 15:07:27
od Raona
zkousel jsem si na mrakoplashi poprosit o skriptik na vyprazdneni pytliku v 1 kontejneru, sam skriptovat neumim a ta stranka se uz jevi jako mrtva, a je rozdil jestli se bavime o 3 nebo 30 pytlikach, ja musim rucne pres ,emptycontainer to pouzil pres 1000x (neprehanim) a jeste me ceka spousta mapek, [vim ze je nemusim chodit, ale to bych treba take nemusel hrat uo, chodit do prace nebo do skoly, a vubec zit :-p]
Re: Mapky pokladu
Napsal: 18.12.2012 22:02:19
od erunno
Raona píše:zkousel jsem si na mrakoplashi poprosit o skriptik na vyprazdneni pytliku v 1 kontejneru, sam skriptovat neumim a ta stranka se uz jevi jako mrtva, a je rozdil jestli se bavime o 3 nebo 30 pytlikach, ja musim rucne pres ,emptycontainer to pouzil pres 1000x (neprehanim) a jeste me ceka spousta mapek, [vim ze je nemusim chodit, ale to bych treba take nemusel hrat uo, chodit do prace nebo do skoly, a vubec zit :-p]
Zkus kontaktovat SMOCEho nebo se podívej po jeho stránkách má tam spoustu scriptů, někdy velmi šikovných.
Re: Mapky pokladu
Napsal: 19.12.2012 11:05:21
od Mianek
erunno píše:
Zkus kontaktovat SMOCEho nebo se podívej po jeho stránkách má tam spoustu scriptů, někdy velmi šikovných.
myslim ze ani neni potreba kontaktovat smoceho... Koryn napsal pekny script ktery pouzivam a pouzivam ho i na vyprazdnovani pytliku z mapek
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... =67&t=4895
Re: Mapky pokladu
Napsal: 19.12.2012 19:44:13
od Raona
Mianek píše:erunno píše:
Zkus kontaktovat SMOCEho nebo se podívej po jeho stránkách má tam spoustu scriptů, někdy velmi šikovných.
myslim ze ani neni potreba kontaktovat smoceho... Koryn napsal pekny script ktery pouzivam a pouzivam ho i na vyprazdnovani pytliku z mapek
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... =67&t=4895
mrknu na to, kdyz to bude fungovat spravne tak budu pouzivat phoenix extra na tohle
ale co ctu za vyuziti ty 3 pripady tak ani jeden neni ten muj (vyprazdnit vice pytliku na jednou, stejnak bych musel 1000x kliknout)
Re: Mapky pokladu
Napsal: 20.12.2012 11:49:25
od Severka
no asi nieco ako zoberie z truhlice pytlik, pouzije nan emptycontainer a trashne pytlik... Skript co berie material z truhlice tu je, skript na emptycont. tiez a skript co hodi vec z inventara prec tiez, uz sa len musi niekto nudit a dat to dokopy

Re: Mapky pokladu
Napsal: 20.12.2012 14:06:24
od Raziel
Kód: Vybrat vše
[Executable]
public void vyberpytle()
{
UO.Print("Kde jsou pytliky?");
UOItem pytelhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
UO.Print("Kam hodit jejich obsah?");
UOItem pytelcil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
pytelhlavni.Use();
while (!pytelhlavni.Opened){
UO.Wait(500);
}
ItemsCollection colhlavni=pytelhlavni.AllItems;
IEnumerator<UOItem> enhlavni=colhlavni.GetEnumerator();
while (enhlavni.MoveNext()) {
UOItem itemhlavni=enhlavni.Current;
if (itemhlavni.Graphic.ToString().Equals("0x0E76")){
itemhlavni.Use();
while (!itemhlavni.Opened){
UO.Wait(500);
}
ItemsCollection col=itemhlavni.AllItems;
IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
while (en.MoveNext()) {
UOItem item=en.Current;
UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytelcil.Serial);
}
UO.MoveItem(itemhlavni.Serial, 0, UO.Backpack);
UO.UseType(0x0E3F);
itemhlavni.WaitTarget();
UO.Wait(500);
}
}
}
Splácal sem to tedka narychlo, tak za funkčnost neručím, ale mělo by to snad jet.
počítá to s containter package na pytlíky tak ho mějte u sebe
funkčnost
,exec vyberpytle
zacílujete kontejner kde jsou pytlíky
zacílujete kontejner kam chcete přesunout jejich obsah
a pokud se nestane něco s čím jsem nepočítal, tak vše se přesune a pytlíky se trashnou do package container ... snad

Re: Mapky pokladu
Napsal: 20.12.2012 14:08:08
od Acarus
Kazdopadne to doscriptit, lenost byla na nasi strane kdyz se to delalo, radsi nez udelat 1 pytel se dali tri existujici.
Re: Mapky pokladu
Napsal: 21.12.2012 12:09:28
od Raona
pockam si na alfa/beta testery a jejich reakce zde, a pokud to funguje bylo by to žůžo

Re: Mapky pokladu
Napsal: 23.12.2012 22:13:52
od Raona
tak jsem se to rozhodl vyzkousel, phoenix jsem rozhodil, ale nefunguji mi v nem absolutne zadne skripty, nevim co delam blbe
pokazde mi to vypise runtime error: method of name "" not found.
chybi mi nejaky soubor? phoenix jsem stahoval nejaktualnejsi
Re: Mapky pokladu
Napsal: 23.12.2012 23:22:19
od Severka
neco ti chyba no

tazko povedat presne, ale nejaky skript je zle a potom pokazi vsetky ostatne... Ak tam mas Razielov len okopceny, tak neni cely, minimalne hlavicku a hlavnu triedu tam tusim nema

Re: Mapky pokladu
Napsal: 07.01.2013 13:37:53
od Raziel
jo ten scipt mám v souboru kde mám dalších XX blbostí tak jsem to nečistil.
Jinak dneska jsem udělal test, zašel jsem si pár mapek a pustil script na cca 60 pytlíků, vše projelo v klidu tak snad nebude žádný problém.
Re: Mapky pokladu
Napsal: 07.01.2013 20:07:22
od Raona
to se nekdo ma
Re: Mapky pokladu
Napsal: 05.02.2013 16:41:57
od Raona
735 stitu z low lvl map, nejaka zmena ohledne jejich vyuziti v dohlednu? dobre navrhy uz padly
Re: Mapky pokladu
Napsal: 07.02.2013 21:37:22
od Wallace
je davej do charity