Stránka 1 z 1

Navrh PvP specky

Napsal: 28 srp 2012 09:03
od Strigwyr
Navrh nekrovej pvp specky

Nevyhody:
-zrusit kal nox mani
-zrusit energy vortexa
-menej slotov na summy(z 10 na 5)
-nemoznost death vortexa
-zrusit VDS
-nemoznost + kosti

Vyhody:
-VFP ignorujuce armor, dmg od resistov targetu (aby prskom bralo menej a plechovkam viac pripadne rovnako obom)
-Silnejsi ucinok znizovaciek statov
-namiesto kosti by mu robky davali vacsi ar
-pridane kuzlo manadrain (iba by targetu zobralo manu s rozumnou silou efektu)
-nove kuzlo - scucne targetu 10 stamky a da ju sebe (5. spell kruh? pripadne cez nekro zvitky)
-nove kuzlo - immobilizuje target na 1s
-nova abilitka - pri zacasteni nejakeho kuzla sanca na disarm targetu? ze mu zhodi zbrane/stit do baglu (napr. kazde kuzlo 15% sanca)
-nova abilitka - darkness soul - pri zasiahnuti nekra fyzickou dmg, alebo aj magickou? utocnika zasiahne nieco ako flam sanct a zobere mu manu alebo stamku pripadne zhodi staty

itemy:
-Staff of Vodoo master - Pomocou staffky z napr. +9 palice moze s timerom castit targetu speci kliatbu - Znizenie statov + zobratie many + zobratie staminy + halucinacie + extremly poison... (alebo nejaky vyber z toho :) ), pripadne by to mohlo byt urobene ako instant teleport na target a instant buchnutie palicou :P (a vtedy by to dalo kliatbu targetu, aby to nebolo len na dialku nvm...)
-Sacrifice dagger - sam seba podreze dykou, zobere mu HP a prida manu, bez timeru, vlastne nieco ako nekro mystik ale pvp varianta(a aj PK varianta kedze pk mystik nemoze)

otazna abilitka:
-Pokial by to slo, mohol by mat abilitu ako ma ten terathan archer ze vymeni pozicie jeho a targetu, to by mohlo byt dost zaujimave :)
-Evil´s death burst- Nekro by spachal samvrazdu, vybuchol by a kazdemu okolo neho na vzdialenost 1 policko by dal DMG, znicil manu stamku a znizil staty :) taky explozivny nekro :)

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 28 srp 2012 17:20
od Windex
Dobrý napad... Ale mýslím že ten manadrain by mal zostat len wampovy

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 28 srp 2012 18:33
od Mephist
Nevim proc by se mely delit specky na pvp a na pvm. Specky by spis mely posilit v nejaky obecny vlastnosti a ubrat v nejaky dalsi. Kdyz budes mit bonusy v pvp a minusy jen v pvm, tak te ty minusy vubec nemusej zajimat pri hrani pvp. A specka pak neni vyvazena, ale jen posilena.

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 28 srp 2012 18:41
od Strigwyr
Mephist píše:Nevim proc by se mely delit specky na pvp a na pvm. Specky by spis mely posilit v nejaky obecny vlastnosti a ubrat v nejaky dalsi. Kdyz budes mit bonusy v pvp a minusy jen v pvm, tak te ty minusy vubec nemusej zajimat pri hrani pvp. A specka pak neni vyvazena, ale jen posilena.
Nuz tak tazko "vyspecializujes" maga nekra bez toho aby si im nieco pridal a daco ubral z pvp :) to nebude mat s pvp nic spolocne potom...
Proste zvysovat/znizovat dmg kuzel je hlupost, jedine co by sa takto nekrovi mohlo zobrat su nekro zvitky ale inak nic moc ma nenapada... kazde kuzlo je dolezite aj ked to tak na prvy pohlad nevyzera

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 29 srp 2012 09:39
od Persefona
Doteď se ohledně specek PVP/PVM vůbec nic neřešilo. Všechny specializace byly postavený podle svýho přesvědčení. Nevim, proč se s tim začlo u wara, ale nemyslim si, že je to správná cesta.
Edit: Nakonec se i u toho WH ten magic resist zobecnil na hráče i monstra, takže už je to taky vlastně o přesvědčení postavy.

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 19 zář 2012 16:44
od Tomak
2 Stig:
- Pokud chces upravit Necro Bolt, aby daval dmg i plechovkam, tak v tom pripade zrusit moznost KVF scrollu. Oboji by bylo zbytecne silne.
- Ten napad s hranim bez bone neni dobry napad. Jedine, kdyz zvysis necro robe zaroven s armorem i vahu, pokud bude mit robu nasazeny nekrac.
- reactiv bych nedaval
- swap (vymena pozice), je spis dobry spell pro maga. Urcite nedavat nekromantovi.
- predani many do HP se mi libi, ale v pomeru 3 hp za 2 many. Funguje to obdobne jako abilita LifeTap u Heretika na _.

Ale jinak te chapu, Nekromant by byl na pvp primarne caster rychlych kouzel a prokleti. Naopak Mag se speckou by mel davat pomaly spelly, ale s vysokou jednorazovou DMG. Ono to tak je i nyni, ale ten rozdil se zvetsi..
____
____
Co se tyce kouzla Halucination, tam bych videl zmenu obdobne, jako to udelali u upadajiciho Kelevaru. Misto halusek dostanes dolu staty(hodnoty se scitaji s klasickym curse/weaken/feeblemind/clumsy) a zruseni probiha pouze po zabiti Greater Cure ci po efektu Arch Cure kouzla.
Efekt trva po dobu 1 minuty.
Hodnoty bych videl jako 1/12 zakladniho statu cíle.

Spolu se zrusenim KVF svitku (a mozna i celeho kouzla Flame Strike), by nebylo spatne popremyslet o krvaceni, jako dava napriklad rangerova skladacka, luk. Samozrejme s nizsimi hodnotami (muzeme se bavit o dobe trvani 10 sec a efektu -1,5 hp/sec).

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 16 úno 2013 19:15
od Raxik
Aneb jak z negra udelat pojizdeci masinu kohokoliv na solo...absolutni kravina delat PVP specku...

Re: Navrh PvP specky

Napsal: 16 úno 2013 20:41
od Xan
aneb 5 months later . . .