Stránka 1 z 2

PvP specka

Napsal: 27.08.2012 19:00:20
od Strigwyr
Navrh magovej pvp specky :P

Nevyhody:
-Nemoznost elementov a demona
-Nemoznost morf do draka/demona
--otazne ostava VAO, VOG a meteor

Vyhody:
- +10 healing (ktory si dovolim povedat musi byt)
-+ove robky by davali vacsi AR a intelku
-blesk alebo PCW by od tejto specky neresistoal Witch hunter
-silnejsie TMR o 5
-KVF/IJS by mohlo stat menej many, lebo teraz je to fakt skoro nehorazne :p
-experiment - zrusit timer na zvitky? Ze by mohol zaradom hadzat zvitky? :) (pripadne podmienka by bola archmagi komplet)
-nove kuzlo - manadrain, mohol by z cielu vytiahnut 10 many a dat ju sebe?
-nove kuzlo - nejaky silence napr. na 2s pripadne immobilizer na 1s (ako stun)

itemy:
-Robe of Ancient Mages - vyroba z 1-2 ada yarnov a davala by staty ako ancestralka +10 vsetky a MGR
-BigHead staffka - z+9 staffky by mal palicu pomocou ktorej by instantne teleportoval? :) samozrejme s odpovedajucim timerom

Re: PvP specka

Napsal: 27.08.2012 21:12:25
od Wallace
hh u witche , aby slo do nej nejsilnejsi kouzlo na dp?(para), to pak resisty na ostatni spelly nemaji vyznam tezke para zed svitek blok a cus....

Re: PvP specka

Napsal: 27.08.2012 22:14:34
od Strigwyr
Wallace píše:hh u witche , aby slo do nej nejsilnejsi kouzlo na dp?(para), to pak resisty na ostatni spelly nemaji vyznam tezke para zed svitek blok a cus....
j radsej som to editol, to by bolo moc ta para tj

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 00:27:53
od Xan
hlavně by se musela zrušit imunka na šipku, aby se ten WH z ty pary dostal :)

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 07:05:19
od Thief
Takže tohle je v postatě necro, kterej má int 180+, s velkým armorem, sám si nahodí staty a prorazí imunitu WH? Navíc má mít mana drain při int 180+, tmr co přidává víc many, silenc a nejlépe bez timeru na svitky. A to bez special itemů. A teď ty nevýhody...

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 08:27:19
od Strigwyr
Qvido píše:Takže tohle je v postatě necro, kterej má int 180+, s velkým armorem, sám si nahodí staty a prorazí imunitu WH? Navíc má mít mana drain při int 180+, tmr co přidává víc many, silenc a nejlépe bez timeru na svitky. A to bez special itemů. A teď ty nevýhody...
Editol som to, to s boostom bolo otazne to je pravda ze magovi nepatri a to "VFP" som tiez z tade zrusil...
No nevyhody, napadli ma jedine morfy a elementy a pripadne ze by nemohol draky cez kal xen nic moc viac sa mu neda zobrat, mozno ze este +ove koze ze by nemohol nvm...
A hlavne, WOS musi mag mat lebo je to jedno z TOP pvp kuzel a tie navrhy co som mu dal ho maju vyrovnat sucasnemu nekrovi s tym ze mag bude mat nejake itemy a zruseny timer na zvitky a nekro bude mat trocha ine specialitky. Navrhnem nekra na porovnanie co som tym myslel...
A co som myslel tou robou co sa urobi z ada yarnu by bola dobra do PvPcka lebo nosit ada robu nie je realne do pvp aspon by takto mohol niekto prachatejsi nechavat nejaky equip na pvp lebo za maga nema vyznam nosit lepsi equip nez +15 robu co viem zo skusenosti a aj v praxi je to vidno...

edit: k tomu casteniu bez timeru zvitkov som pisal do zatvorky ze podmienka archmagi komplet, pripadne ta robka z 1 ada yarnu pri takom booste treba aspon ten equip za 250k+-

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 09:34:29
od Wallace
Strigwyr píše:
Qvido píše:Takže tohle je v postatě necro, kterej má int 180+, s velkým armorem, sám si nahodí staty a prorazí imunitu WH? Navíc má mít mana drain při int 180+, tmr co přidává víc many, silenc a nejlépe bez timeru na svitky. A to bez special itemů. A teď ty nevýhody...
Editol som to, to s boostom bolo otazne to je pravda ze magovi nepatri a to "VFP" som tiez z tade zrusil...
No nevyhody, napadli ma jedine morfy a elementy a pripadne ze by nemohol draky cez kal xen nic moc viac sa mu neda zobrat, mozno ze este +ove koze ze by nemohol nvm...
A hlavne, WOS musi mag mat lebo je to jedno z TOP pvp kuzel a tie navrhy co som mu dal ho maju vyrovnat sucasnemu nekrovi s tym ze mag bude mat nejake itemy a zruseny timer na zvitky a nekro bude mat trocha ine specialitky. Navrhnem nekra na porovnanie co som tym myslel...
A co som myslel tou robou co sa urobi z ada yarnu by bola dobra do PvPcka lebo nosit ada robu nie je realne do pvp aspon by takto mohol niekto prachatejsi nechavat nejaky equip na pvp lebo za maga nema vyznam nosit lepsi equip nez +15 robu co viem zo skusenosti a aj v praxi je to vidno...

edit: k tomu casteniu bez timeru zvitkov som pisal do zatvorky ze podmienka archmagi komplet, pripadne ta robka z 1 ada yarnu pri takom booste treba aspon ten equip za 250k+-
TO nevyhody nejsou, takove veci ani v PvP nepouziva , morf a elemnty? stejne v pvp pouzivaji max hadice , co mu za to zrusit ijs?:-)

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 09:48:20
od Loozer
Takže si sem taky něco napíšu, něco tak nějak obecně, něco konkrétně.
Takže v první řadě bych specializaci neviděl něco jako přibližování povolání A k povolání B. To bychom mohli se spíše věnovat despecializaci a udělat jedno povolání s pracovním názvem prskal.

V první řadě při vymýšlení variací na téma superman v čemkoliv je dobré se zamyslet nad tím zda je to technicky možné nascriptovat. Věřím, že v moci GMs je leccos, ale jsou stále značně omezeni. Takže bych se soustředil hlavně na možné věci, tedy ty, které sem už na serveru někde viděl. Co je z mého pohledu nuzného pokusomyl zkoušeče domácí sphere nemožné jsou nová kouzla v takové podobě jako si je zde topPVPer Strygwir představuje. Nová kouzla, respektive něco na ten způsob, měl nebo má ww shaman, ale jsou tam hodně velká ale a pravděpodobně by mohly být obavy o zneužití. Jen to sem napíšu ať si s tím zkusí nějak teoreticky někdo pohrát.
1. nové kouzlo udělat lze, ale musí se nastavit na jakou vzdálenost ho lze použít jinak jde s ním kouzlit kamkoliv
2. nové kouzlo nelze fiznout o prekážku, protože jedinné čím může být omezeno je právě vzdálenost
3. nové kouzlo lze fiznout pouze statistickou šancí přímo ve scriptu
4. nové kouzlo projde zdí, staticem, zavřenými dveřmi, představte si takovej resovací klacek s funkcí jinou než resurrection, tak to je ono
5. musí tam být minimální pauza 1s jinak lze kouzlo spamovat dle libovůle
6. kouzlo nové může umět to co umí předměty již existující, nebo dělat nějaký efekt

zde má znalost ohledně nových kouzel končí.

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 10:16:11
od Strigwyr
Wallace píše:TO nevyhody nejsou, takove veci ani v PvP nepouziva , morf a elemnty? stejne v pvp pouzivaji max hadice , co mu za to zrusit ijs?:-)
No dobre walko ale ked chces urobit PvP specku tak mu nepridas PvP ability na ukor zobrania PvP veci...
Vsak sa mu odoberu veci na PVM ako tie morfy a elementy a pvp veci mu prilepsis...
Aspon ja vidim specky tak, ze dajme tomu mag ma 50% veci na PVM a 50% veci na pvp, zoberes mu 20% z pvm a pridas 20% do pvp...
Okrem toho ja som nikde nepisal ze ma mat KVF dmg 250 alebo daco take... Len drobnosti pridat ako tmr o +5 a menej many na kvf ijs, vacsi ar robiek netreba ani riesit to je len kozmeticky detail... A keby mal tie zvitky bez timeru zase nie je to az taky preboost ako by si niekto myslel, pride k tebe destroyer da ti IK a mas po equipe ktory som dal ako podmienku cize behat s tym by si velmi malokto dovolil...
Loozer píše:...
Nuz vyrozpraval si sa tu pekne ale nepochopil som toho pointu
Tvoj post ma znamenat ze je tazke nascriptit kuzlo? Nuz ja nevravim ze je to lahke ale ja ako hrac to neriesim lebo to nemam ako urobit, ja jedine co mozem je dat navrh, okrem toho som tam nic take extremne tazke nenavrhol co by bolo skoro nemozne len same jednoduchosti, jediny problem vidim ako silence a stun inak nic ine zlozite...

Re: PvP specka

Napsal: 28.08.2012 10:59:36
od Loozer
Smyslem bylo, aby ses ty nebo případně někdo jiný vystříhali nesmyslných návrhů z pohledu scriptů. Nesmyslné mohou zůstat i potom věcně, ale to už je na posouzení někoho jiného.

Re: PvP specka

Napsal: 19.09.2012 16:53:43
od Tomak
vyssi AR u roby bych nenastavoval.
Mana KVF / zrcka je optimalni
S vyssi int souhlasim.
Vyssi mana z TMR je dobry napad, na druhou stranu bych snizil efekt Greater Heal flasky v nizsim pomeru.
+10 many za TMR, +5 many za MR || -5 hp / GH flasce

+10 heal by byl vhodny, ten heal co ma mag je opravdu zalostny. U mne je to hlavni pilir, proc hrat radeji negra, nez maga.
__
__
U maga bych rad videl efekt swap / vymeny pozice, jak navrhuje u negra Stig. Pouziti vsak velmi zridka (cca 1x 5 min max), efekt pouze na hrace.

Re: PvP specka

Napsal: 19.09.2012 20:34:18
od Kesemot
Tomak píše:vyssi AR u roby bych nenastavoval.
To vies no, on chce aby mal v +10 robe armor, aky ma pvm mag v ade :P :P :P

Re: PvP specka

Napsal: 19.09.2012 20:38:30
od Xan
Jo ten swap by byl dobrej, za běhu to udělá bordel, když stejně všichni někam běží a ničemu by to nepomohlo, ale když se sejdou 2 party v CV, tak to by bylo brekotu, modraci by tahali pk do GZ a PK mezi 4 buchny popř by člověk neměl šanci se dostat z pasti, když by měl šanci:)
edit: heal chapu, ze magove chteji, ale behal jsem proti spouste magu a nikdy jim to evidentne nevadilo, pac jim ty bandy padaly jedna basen

Re: PvP specka

Napsal: 07.11.2012 13:04:07
od Raona
do nejake specializace se summony by se mohl dat vybusny summon, az nejakej krypl zas bude vysavat zivot ze summna na 6 poli, tak misto pridani zivota by mu to sebralo treba 50 hp

nebo mu dat "obycejnyho summa demona" ktery umi carovat monstra, ne ten oslabenej demon blbec co caruje jen zombiky, ale treba takovej co caruje daemon summoner (massko za 100dmg 2-3x do minuty)

Re: PvP specka

Napsal: 08.09.2016 13:03:59
od krysakrys
Tak už nám z Tier 2 specek zbývá jenom Mág a nekromancer.

PvP Specka by byla určitě fajn. Typickej Kouzelník na dmg kouzla a paru.

PvM specka by mohla být například Architekt, hlavní zaměření stěna (zedničina). Mohla by třeba být zadarmo s nemožností kouzlit cokoliv jiného a s kratším cast timemem, pokud bude mít člověk na sobě něco drahýho. Ze scrollu by pak stěna mohla být dvojtá, nebo stěna s parou v jednom, nějakej uber efekt. Nebo by jeho stěny mohly mizet co já vím, po 5 minutách, takže by si musel dobře rozmyslet, kam dá stěnu, aby se pak ne u An Gravoval.

A třetí nějakej hybrid, např. Čaroděj. Umí v dungu třeba ňáký nový summy, morfovat do draka bez hůlky a v pvp dostane třeba možnost parying a nosit štíty (aka někdo z O/CH by po tom moh skočit)

Re: PvP specka

Napsal: 08.09.2016 13:08:37
od Acarus
*an corp*

o speckach se neuvazovalo a tusim ze ani tedka se neuvazuje.

Re: PvP specka

Napsal: 08.09.2016 14:22:04
od Fila
krysakrys píše:Tak už nám z Tier 2 specek zbývá jenom Mág a nekromancer.

PvP Specka by byla určitě fajn. Typickej Kouzelník na dmg kouzla a paru.

PvM specka by mohla být například Architekt, hlavní zaměření stěna (zedničina). Mohla by třeba být zadarmo s nemožností kouzlit cokoliv jiného a s kratším cast timemem, pokud bude mít člověk na sobě něco drahýho. Ze scrollu by pak stěna mohla být dvojtá, nebo stěna s parou v jednom, nějakej uber efekt. Nebo by jeho stěny mohly mizet co já vím, po 5 minutách, takže by si musel dobře rozmyslet, kam dá stěnu, aby se pak ne u An Gravoval.

A třetí nějakej hybrid, např. Čaroděj. Umí v dungu třeba ňáký nový summy, morfovat do draka bez hůlky a v pvp dostane třeba možnost parying a nosit štíty (aka někdo z O/CH by po tom moh skočit)
Hral jsi nekdy pvm maga? To cos napsal je totiz strasna blbost...za maga jako jedineho mam vytahane vsechny ikony spellu protoze je obcas potrebujes pouzit.ve chvili kdy bys mel jen stenu, tak si do spousty dungu nepouzitelny(hlavne tech low kde prevazne jen sumis) navic mag obcas preziva jako posledni nekde zazdeny na jednom policku...podle tve "specky" by mohl v klidu kopnout, protoze by to stejne neporesoval.

Radsi bez specek...

Re: PvP specka

Napsal: 08.09.2016 14:50:02
od krysakrys
Fila píše:
krysakrys píše:Tak už nám z Tier 2 specek zbývá jenom Mág a nekromancer.

PvP Specka by byla určitě fajn. Typickej Kouzelník na dmg kouzla a paru.

PvM specka by mohla být například Architekt, hlavní zaměření stěna (zedničina). Mohla by třeba být zadarmo s nemožností kouzlit cokoliv jiného a s kratším cast timemem, pokud bude mít člověk na sobě něco drahýho. Ze scrollu by pak stěna mohla být dvojtá, nebo stěna s parou v jednom, nějakej uber efekt. Nebo by jeho stěny mohly mizet co já vím, po 5 minutách, takže by si musel dobře rozmyslet, kam dá stěnu, aby se pak ne u An Gravoval.

A třetí nějakej hybrid, např. Čaroděj. Umí v dungu třeba ňáký nový summy, morfovat do draka bez hůlky a v pvp dostane třeba možnost parying a nosit štíty (aka někdo z O/CH by po tom moh skočit)
Hral jsi nekdy pvm maga? To cos napsal je totiz strasna blbost...za maga jako jedineho mam vytahane vsechny ikony spellu protoze je obcas potrebujes pouzit.ve chvili kdy bys mel jen stenu, tak si do spousty dungu nepouzitelny(hlavne tech low kde prevazne jen sumis) navic mag obcas preziva jako posledni nekde zazdeny na jednom policku...podle tve "specky" by mohl v klidu kopnout, protoze by to stejne neporesoval.

Radsi bez specek...
Tak tu vec sunda, to je toho. Hral jsem maga na vsechno, mel jsem vsechno, to je duvod, proc jsem nehral. Proc hrat dal, kdyz mas vsechno, vsechny povolani maji specializace, ale mag ne. Nic se neplanuje, takze je to stejne jedno.

Re: PvP specka

Napsal: 08.09.2016 18:38:31
od Fila
krysakrys píše: Tak tu vec sunda, to je toho. Hral jsem maga na vsechno, mel jsem vsechno, to je duvod, proc jsem nehral. Proc hrat dal, kdyz mas vsechno, vsechny povolani maji specializace, ale mag ne. Nic se neplanuje, takze je to stejne jedno.
o zadne veci jsi predtim nepsal, jen jako o specce, to uz by byla moznost, ale v tom pripade asi hodne op..

Re: PvP specka

Napsal: 08.09.2016 19:08:04
od Fisik III
krysakrys píše:Tak už nám z Tier 2 specek zbývá jenom Mág a nekromancer.

PvP Specka by byla určitě fajn. Typickej Kouzelník na dmg kouzla a paru.
A nechtěl by si třeba aby se udělalo nové kouzlo co dá každýmu ik?