Stránka 1 z 2

Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 11:36
od Severka
Ahojte, toz k veci... stale sa tu spomina, ze je potlacovane PVP zavadzanim ochran do dungov, coz sedi, kedze ak PK zisti, ze je v dungu vyprava, tak ju nema sancu v 95% pripadoch dobehnut. Cakat v dungu cely den pri dnesnom pocte hracov je... hmm.. no zabava? :P Kedze velmi vela obhajob tychto opatreni spomina, ze PVM vyprava sa koli vahe eqipu jednoducho nema sancu ubranit najazdu PK, tak ->

co takto toto opatrenie zrusit? Ak chceme spojit nejak rozumne PVP s PVM, jednoducho vaha nesmie hrat ziadnu rolu, kedze PVM hraci budu vzdy tazssi, toz potrebuju viac eqipu ako pk... Takto by nebol az taky problem si pribalit do dungu par kvf zvitkov, PVP zbran a podobne...

samozrejme by to potom chcelo zaviest ine vyuzitie stamky, napriklad pri behu by pomaly sama ubudala, pri seknuti zbranou by ubudla nejak vzhladom na vahu zbrane a pod., pri roznych akciach by tiez ubudla a podobne takticke finty :P

Pri nizkej stamke by sa neslo hybat a ani utocit, takze by bolo treba takticky uvazovat ako a co robit, nie len som tazky, tak tam nedobehnem, tsss...


Je to len navrh... ista forma vyrovnania vypravy s bandou PK... Ked sa jasne vyrovnaju sance, mozno by sa dalo uvazovat o spristupneni dalsich dungov pre PK... mozno nie... ako to vidite?? Reakcieeeee! :D :twisted:

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 11:49
od Fuu
misto ubyvani staminy pri behu by ti ubyvala u mlaceni?
zda se mi to dost stejne.. akorat to zvyhodni magy.

podle me je pvp kdyz chce jeden a kdyz chce druhy.

kdyz jde pk do dungu aby si nahonil itemy z ekvipu vypravy pred nim neni to pvp.

jo kdyby te tam ty pk pojeli a nic ti nevzali, coz sem jeste nezazil, premyslel bych o jejich vyspelosti a smeknul bych. utopie. jako ze by te pojeli, uzili si to svoje "pvp" a pak te resli a nechali pokracovat ve hre. :-D

Rozlišujme PvP a pojezd..

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 12:11
od Severka
Fuu píše:misto ubyvani staminy pri behu by ti ubyvala u mlaceni?
zda se mi to dost stejne.. akorat to zvyhodni magy.

podle me je pvp kdyz chce jeden a kdyz chce druhy.

kdyz jde pk do dungu aby si nahonil itemy z ekvipu vypravy pred nim neni to pvp.

jo kdyby te tam ty pk pojeli a nic ti nevzali, coz sem jeste nezazil, premyslel bych o jejich vyspelosti a smeknul bych. utopie. jako ze by te pojeli, uzili si to svoje "pvp" a pak te resli a nechali pokracovat ve hre. :-D

Rozlišujme PvP a pojezd..
Ono ked by neslo o vahu, vzdy moze ubudat aj pri kuzleni nejak rozumne, tazko povedat :)

K pojezdu a PVP: vravis rozlisujme a mas uplnu pravdu! Ja sa prave snazim o to, aby sa to nerozlisovalo... Cize to ze PK nabehne na vypravu by bola normalna sucast hry, ako to, ze tam v tom dungu su potvorky. Cize ak ide vyprava dung, 50% pripravy je proti priserkam a 50% proti PK.

Rozdiel medzi PK teamom a PVM vyprava teamom je:

1. vaha - to chcem zrovnat
2. pocet - tu to chce napady, ako to spravit fer
3. zlozenie - tak isto napady, aj ked teraz posilnuju bum bum postavy, takze tie rozdiely sa minimalizuju
4. skill - nuz hrame PVP/PVM hru, takze tu by to asi bolo tragicke obhajovat, ze hrac, co nevie PVP by mal mat rovnaku sancu v PVM, moj nazor...

Samozrejme ostava otazka: Je chcene oddelit uplne PVP a PVM?
Ano = potom sa uberame spravnym smerom :P
Nie = potom to chce zistit, preco je PVP v dungu nechcene a pouvazovat nad riesenim

Hlavna otazka: Preco chranit hracov, ktorym nejde PVP v PVM/PVP hre? Nemali by rozvijat svoj skill aj na PVM aj na PVP? Cize najlepsi by bol hrac, ktory vie oboje? Cize ak neviem PVM, dung nedam, ak neviem PVP, mam velku sancu, ze ma tam zabiju a nedam ho tiez, tomu vravim rovnovaha PVP/PVM serveru, hmm? :P

Edit:

inak, ja neviem PVM a pride mi nefer, ze su hraci, co to prejdu a ja nie, nebolo by fer spravit v kazdom dungu alternativnu cestu k pokladu bez PVM? Ked sa to upravuje, aby mali rovnaku sancu hraci, co nevedia PVP, preco nie aj pre hracov, co nevedia PVM??? :cry:

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 13:24
od Leonidus
Tenhle post mě docela pobavil .. Za pk to bylo vždy, že jsi někde čekal, pokud ti někdo nenaprášil výpravu. Popřípadě si se snažil doběhnout což se ti z takových 80 procent nepovedlo.. ( nepočítám ICE atd.. ) Myslím, že se nikdy nebude vracet ta doba kdy to bylo snažší.. Je mi to docela líto, že doba kempení velkých dungů je nenávratně asi za námi což mě občas zamrzí, hra s pvp byla zajímavjejší, ale "tenkrát" zde hrálo i spousta hráčů, které to hraní za pki bavilo..
Možná by bylo fajn trochu přehodnotit hlídače dveří, aby to eventuelní doběhnutí šlo, než vymíšlet nějaké novoty se staminou atd..
Možná by to přitáhlo i staré pvp hráče, kteří si tu dobu tenkrát užívali ... Prostě třeba i trochu zvýhodnit pk - podobný systém jako u O/CH frakcí, vymyslet reward systém aby bylo proti komu běhat..

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 15:15
od Rainbow
Vůbec nevidím důvod ve stamině......v dung pvp ji stejně nijak extra nevyužiješ. Hlavní problémem obrany proti pojezdu pk byl vždy počet a připravenost....
v dnešní době aby se mi dng vyplatil nějak rozumě finančně a časově tak do low dungu chodim optimálně ve dvou lidech nanejvýš ve třech lidech a na medium ve třech v některých vyjímkách v pěti. Pokud zavzpomínám jak to dělali hatedi ty naběhli ze šutrovkama v mnohem větším počtu a neubraní se sebelepší pvper.
Připravenost Pk dobíhající výprava je připravená neustále na crash a dobíhá výpravu která se 100% koncentruje na pvm a často se dostává do svízelné situace PK------PVMhráči-----Monstra.
O dnešních frakcích nemám dobré mínění, protože si myslím, že půlka z nich je majiteli pk.....též si myslím, že ten kdo chce hrát frakci by měl mít zákaz logovat PK.

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 15:43
od Leonidus
True frakce to pk zakázané má ...

Každopádně, když máš dobrýho zedníka a všimneš si dobýhajících pk tak ti sebevětší počet nepomůže .) ...Jinak budeš se divit, ale i v hated byli hráči, kteří v menším počtu bez vážných problémů pojeli více hráčů.. Je to o momentu překvapení a prostě toho rádoby strachu z pojezdu na druhé straně, kdy ti převážně pvm hráči, kteří nemají zkušenost s pvp tak prostě neví jak bojovat, koho prvního položit, klepou se jim ruce :D atd

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 16:05
od Rainbow
Nicméně si myslím, že by Pk měli být do dungu na tyto pojezdy nějak penalizováni ....např doběhnou výpravu tak ale včas trackne akopne ....z toho plyne to, že modráci utřou nudli a pk si můžou dojít dng což je velká výhoda.
Např. Zákaz šutrovek na hit do člověka v dungu
Počet pk= počet blue-1
prostě nějaká takováto penalizace a nemám pak absolutně žádný problém ke zrušení dveří na 1 opnutí

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 18:08
od Ocroc
Takže je ok aby PK mohli doběhnout za 10 minut výpravu která jde dung například 1.5h, ale je opruz když by pk měli 1.5h kempit dung jestli třeba někdo nepříjde ?
Pokud chcete někoho pojet, budete holt muset někde kempit stejně dlouho jako ostatní potřebují aby z nich bylo co lootit.

e: dík

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 18:23
od Prafotr Morava
holt

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 18:38
od Kesemot
lock ...

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 21:12
od Severka
Ocroc píše:Takže je ok aby PK mohli doběhnout za 10 minut výpravu která jde dung například 1.5h, ale je opruz když by pk měli 1.5h kempit dung jestli třeba někdo nepříjde ?
Pokud chcete někoho pojet, budete holt muset někde kempit stejně dlouho jako ostatní potřebují aby z nich bylo co lootit.

e: dík
nuz PK tam moze kempit 10 dni a nik nedojde :P

Preco 10 minut? Nech sa vsetko respne hned po zavreti dveri a musia to pk zabijat rovnako ako blue, cize maju rovnake podmienky a nie ako teraz, stat 2 hodiny u dveri a cakat a cakat... Ked musia PK dobiehat v PVM vybave a postupovat rovnako ako vyprava pred nimi, to je preco zle?

PK sa dokaze dostat za 10 minut tam, kam cela vyprava za 1,5 hodiny? No ak su tu fakt take dobre PK, tak potom chapem, preco su zmeny neziaduce :D

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 22:03
od Ocroc
Vzhledem k tomu že se pojíždějí ty lehčí dungeony, tak ano není problém to za 10 minut proběhnout jen se zabíjením hlídačů (pokud by byli respawnutí). Jen čekám kdy navrhnete zas ty "blue runy" co budou kopat PK přímo na modré hráče....

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 23:00
od Strigwyr
Severka píše:Preco 10 minut? Nech sa vsetko respne hned po zavreti dveri a musia to pk zabijat rovnako ako blue, cize maju rovnake podmienky a nie ako teraz, stat 2 hodiny u dveri a cakat a cakat... Ked musia PK dobiehat v PVM vybave a postupovat rovnako ako vyprava pred nimi, to je preco zle?
Velmi dobry napad... takto by to malo byt...
Ocroc píše:Jen čekám kdy navrhnete zas ty "blue runy" co budou kopat PK přímo na modré hráče....
Tak nech sa vratia z5 frakcne runy ako to bolo kedysi kopali frakcnych hracov na PKcka... potom mozno niekto bude nuteny ist do frakcie a dat PKckam nakladacku a bude to nejake pvp ozivenie...

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 17 srp 2012 23:06
od Mephist
Severka píše:Preco 10 minut? Nech sa vsetko respne hned po zavreti dveri a musia to pk zabijat rovnako ako blue, cize maju rovnake podmienky a nie ako teraz, stat 2 hodiny u dveri a cakat a cakat... Ked musia PK dobiehat v PVM vybave a postupovat rovnako ako vyprava pred nimi, to je preco zle?
Pokud by byly hlidaci vsechny monstra v predchozi mistnosti, tak at se klidne respujou hned po zavreni dveri.

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 18 srp 2012 00:42
od Kesemot
Strigwyr píše:
Severka píše:Preco 10 minut? Nech sa vsetko respne hned po zavreti dveri a musia to pk zabijat rovnako ako blue, cize maju rovnake podmienky a nie ako teraz, stat 2 hodiny u dveri a cakat a cakat... Ked musia PK dobiehat v PVM vybave a postupovat rovnako ako vyprava pred nimi, to je preco zle?
Velmi dobry napad... takto by to malo byt...
Ja by som to spravil tiez takto, len s tym rozdielom, ze tie dvere by si pamatali kolko hracov cez ne preslo, a iba tolko by to pustilo aj pkcok :D
Potom by to bol vyrovnany boj :)

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 18 srp 2012 00:54
od Shinigami
tie frakcne runy to by nebol zly napad :) , možno by to pvp už malo aj daku uroven a nie len sa nahanat v cove za warriorov s imunkami ;p
no a kazdopadne by som to nejak vyrovnal limitovo, nie ze tam nabehne 180 bhwčkarov na 2 pk ;p

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 18 srp 2012 08:13
od Mianek
Kde jen je ten 20-ti stránkový topik, co tam brečí PK jak jim frakce kope runou na hlavu i do baráčků? :unibrow:

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 18 srp 2012 09:26
od Leonidus
Runy by byly pěkný - alespoň by se pk nenudili v dungu na čekání výpravy :p)

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 18 srp 2012 11:04
od Kesemot
Mianek píše:Kde jen je ten 20-ti stránkový topik, co tam brečí PK jak jim frakce kope runou na hlavu i do baráčků? :unibrow:
Neboj, tyzden budu frakcne runy, a taky topic tu bude zase :D

Re: Zrusit vplyv VAHA - STAMKA

Napsal: 18 srp 2012 12:25
od Severka
Mephist píše:
Severka píše:Preco 10 minut? Nech sa vsetko respne hned po zavreti dveri a musia to pk zabijat rovnako ako blue, cize maju rovnake podmienky a nie ako teraz, stat 2 hodiny u dveri a cakat a cakat... Ked musia PK dobiehat v PVM vybave a postupovat rovnako ako vyprava pred nimi, to je preco zle?
Pokud by byly hlidaci vsechny monstra v predchozi mistnosti, tak at se klidne respujou hned po zavreni dveri.
Ano, toto by som nastavil kazdopadne, aj ak by sa nerespovali :) Do dungu sa ide to tam pozabijat a nie prebehnut za 5 minut po poklad :P