Stránka 1 z 1

Pathfinding

Napsal: 27.07.2012 11:10:18
od Leny-m
Vyresil uz nekdo efektivne pathfinding? Pruchod mezi stromy, kameny, domy atd.

Nejak jsem necekal, ze se jeste na UO vratim a smazal jsem skripty :))

Je to podle me docela prijemny hlavolam. Chodim naslepo a cekam, do ceho narazim.

Co vim ohledne cestovani:
- souradnice cile
- sve souradnice
- puvodni smer, kterym jsem chtel jit, nez jsem narazil
- souradnice prekazky, do ktere jsem narazil jsem schopny dopocitat

Jsem schopny cestovat ve vsech smerech (0-7), ktere jsem si obecne pojmenoval (jdouci od severu dokola): North, Right, East, Down, South, Left, West, Up

Zatim jsem narychlo naimplementoval vyhybani se stylem "kdyz narazis North, udelej krok East, kdyz narazis Right, udelej krok Down, dalsi analogicky". To samozrejme neni ono a staci to pouze pro hodne jednoduche prekazky.

Re: Pathfinding

Napsal: 28.07.2012 23:21:30
od Carda
Asi to není to co vyloženě chceš, ale když sem si s tym kdysi hrál, povedlo se mi rozfachat pathfinding co je přímo v klientovi. Už si nejsu jistej jestli to fachalo úplně 100%, v assembleru nejsu žádnej expert, popravdě už ani nevim jak přesně to funguje a jestli to vůbec funguje :-) Ale za zkoušku nic nedáš no :p
V linku v podpisu, Skills/Pathfinding.cs. Samozřejmě to funguje jen v rámci obrazovky, kdybys s tym chtěl cestovat někam dál, musel bys to holt rozdělit do víc částí + teda neobejde to překážky větší než obrazovka že jo :-)

Re: Pathfinding

Napsal: 31.07.2012 20:29:24
od Leny-m
Carda píše:Asi to není to co vyloženě chceš, ale když sem si s tym kdysi hrál, povedlo se mi rozfachat pathfinding co je přímo v klientovi. Už si nejsu jistej jestli to fachalo úplně 100%, v assembleru nejsu žádnej expert, popravdě už ani nevim jak přesně to funguje a jestli to vůbec funguje :-) Ale za zkoušku nic nedáš no :p
V linku v podpisu, Skills/Pathfinding.cs. Samozřejmě to funguje jen v rámci obrazovky, kdybys s tym chtěl cestovat někam dál, musel bys to holt rozdělit do víc částí + teda neobejde to překážky větší než obrazovka že jo :-)
Luxus, diky.

Jeste kdybys dokazal vykouzlit neco na ziskani grafiky statiku :)

Re: Pathfinding

Napsal: 03.08.2012 21:50:17
od Carda
Jestli ve Phoenixu vážně nic není, tak můžeš zkusit prostě hodit mezi pluginy http://ultimasdk.codeplex.com -> Ultima.Map.Felucca(???).Tiles.GetStaticTiles(x, y) (asi, no někde to tam je :-))
Netušim jestli to funguje na tomdle historickym klientovi, ale mělo by...