Stránka 1 z 1

Werewolf - quest

Napsal: 05.03.2012 23:31:03
od Miki
Dobrý den . Dnes jsem udělal quest na werewolfa. Ale potom co jsem tento quest dodělal mi to píše , že smečka je plná. Což je velice smutné. Když se tu říkalo ,že si Ww může udělat každý. Viz citace
Accarus napsal:Presne tak. Kazdy ma moznost si jej zkusit, je to limitovano jen znalosti a casem. Jde o quest v nemz nemaji zadnou vahu nase slova o tom kdo se jim stane ci nikoliv.
Pokad je ta smečka limitovaná příklad na 7lidí. Tak je jasné ,že jsi to ty kamarádi pohlídají a pro běžného hráče je téměř nemožné se stát werewolfe.

Co takhle udělat víc smeček. Já nevím třeba 3 smečky po 7 členech (žlutá , červená , modrá) Tyto smečky by mohli mezi sebou bojovat. Něco jako ve stylu boje o teritorium.

edit:PS:možná to budete brát jako břečení , ale po měsíci zjištování co a jak jse chci stát WW , zistím že quest je částačně bugly. A když se to opraví, tak to napíše "smečka je plná". Holt smůla.

Re: Werewolf - quest

Napsal: 05.03.2012 23:49:52
od Fedor
Miki jeden z lidi kteri maji vedsinou dobre napady to tu mnozi postradaji...

Re: Werewolf - quest

Napsal: 06.03.2012 09:12:05
od Acarus
Neberu to jako breceni a praveze ten system je udelanej tak, ze to misto se dycky casem uvolni, se nemusis bat. Problem nastava bohuzel v tom, ze ten incicacni proces nekde selze, trebas te to hodi na green do prazdneho fleku, kde ma byt iniciacni patnik, ktery kontroluje stav smecky. Pokud zmizi a vytvori se novej tak je automaticky plnej, protoze se musi by gm nasetovat podle poctu aktivnich ww. Takze asi tak, je mozne ze smecka je plna, je mozne ze neni a nekde se udelala chyba, nemuzu soudit, nemam tu aktualni save abych se podival. Az budu mit cas tak se na to podivam.

Re: Werewolf - quest

Napsal: 06.03.2012 10:42:49
od Miki
Děkuji.

Edit:Eště jsem zapoměl dodat , že se mi moc nelibí ,že je to limitované na počet.

Re: Werewolf - quest

Napsal: 09.03.2012 11:08:21
od Miki
Ahoj , tak nejspíš je tento quest bugnutý. Nevím kolik přesně běhá aktivních werewolfů ve světě , ale včera byl ůplněk. Dnes jsem zkoušel se přoměnit. A stále to píše "smečka je plná".Vzhledem k tomu , že jsem za poslední 3 měsíce viděl běhat jenom jednoho werewolfa usuzuji ,že by měla být smečka (prázdná - poloplná). Prosím lidi, který mají WW jestli by jsem nenapsali do topiku.

Re: Werewolf - quest

Napsal: 09.03.2012 16:02:12
od Severka
Ja len, ze pre gm by nemalo byt tazke zistit, kolko je ww a ci to funguje... ;)

Re: Werewolf - quest

Napsal: 13.03.2012 13:03:40
od Smoce
Jen na okraj, jestli jsem to pochopil dobře.. To, jestli je smečka plná, se dozví člověk, až splní quest..

- dobře to bych pochopil.. ale mohly by mu zůstat potřebné ingredience, kdybych to řekl nezaujatě.. Aby si jej mohl dodělat , až se uvolní místo lehčej, za kompenzaci času ztráveného při pokusu o WW..

POkud sem dobře pochopil, když je quest full, patník zmizí z místa na jiné ? a GM pak ho musí hledat ? :-d to mě trošku zaráží a uchází mě smysl :) (možná jsem jen blbě pochopil)

v Cechu WW by měl být kámen, kde by ukazoval , počet lidi ve smečce, (nevím jestli to tak je, za dob , kdy jsem běhal hafana , se toho hodně změnil údajně...

Pokud je omezen počet WW na zminovaných +-7 kousku. A hrají je aktivní lidé, kteří expují jak o život, tak jak zmiňuje myslím AC. výšše, tak se to jen tak neobmění , a zvlášť , když si psíky budou pučovat kamarádi/guilda ...

By možná nebylo marné WW zvýšit trošku limit smečky/ nebo udělat víc smeček s rozdílnýma např. zkušenostma a nebo je omezit na IP.

I když, pokud bude platit "Jde o quest v nemz nemaji zadnou vahu nase slova o tom kdo se jim stane ci nikoliv.".

tak vše zůstane při starém, a žádné změny se neprojeví :-)

ty hodiny jsou čím dál delší ve škole :-D

Zdar a sílu najdeš v síru :-P

Re: Werewolf - quest

Napsal: 13.03.2012 13:28:33
od Acarus
Je to uplne jinak a skutecnost je uplne jina.

Nanejvys ze doma vicemene forum nectu, proto na to dycky zapomenu to vyresit.

Sutr nikam nezmizi, ze bychom chteli, ale proste jako vam nekdy zmizne nejaka vec, tak se to stava i gmkum. A nezridka kdy k tomu inklinuji veci nesmirne dulezitosti. Zakladni kamen serveru a pod. veci.

Princip je takovej, ze vlka nemas na neomzenou dobu, v podstate se casem se limit na udrzeni vlka zvysuje do te doby nez to proste stihat nejde. Takze tak no.

System by mel bejt automaticky, a v podstate splneni questu pri plne smecky znamena jen snad to, ze musi se cekat na uvolneni mista. Pri smazani sutru se sutr musi bohuzel manualne nastavit a prolinkovat aby zacal opetovne automaticky fungovat. Tak.

Re: Werewolf - quest

Napsal: 13.03.2012 14:01:51
od Smoce
Acarus píše:Je to uplne jinak a skutecnost je uplne jina.

Nanejvys ze doma vicemene forum nectu, proto na to dycky zapomenu to vyresit.

Sutr nikam nezmizi, ze bychom chteli, ale proste jako vam nekdy zmizne nejaka vec, tak se to stava i gmkum. A nezridka kdy k tomu inklinuji veci nesmirne dulezitosti. Zakladni kamen serveru a pod. veci.

Princip je takovej, ze vlka nemas na neomzenou dobu, v podstate se casem se limit na udrzeni vlka zvysuje do te doby nez to proste stihat nejde. Takze tak no.

System by mel bejt automaticky, a v podstate splneni questu pri plne smecky znamena jen snad to, ze musi se cekat na uvolneni mista. Pri smazani sutru se sutr musi bohuzel manualne nastavit a prolinkovat aby zacal opetovne automaticky fungovat. Tak.
Aha, tak již jsem pochopil :-) Když jsem četl komenty, tak mě to dávalo 1+2 = 4 :-D

Re: Werewolf - quest

Napsal: 13.03.2012 19:05:54
od Miki
Tzv ,tedka musímě čekat ,až to opravíte?

Re: Werewolf - quest

Napsal: 14.03.2012 11:54:22
od Smoce
Miki píše:Tzv ,tedka musímě čekat ,až to opravíte?

Přečti Again ... chyba sphery, takže jediná oprava by byla vzít deburger, a překopat spheru :-)

nebo přepsat script .. i když moc nechápu , tak to může zmizet, když tomu nastaví správné flagy, tak je pravděpodobnost malá ..