barevna brnka z ingotu
barevna brnka z ingotu
Problem jest
domnenka:
ingoty jsou casove sice narocnejsi na zisk, ale neomezene moznosti kutani na dualu tento casovy faktor, ktery je jedinym faktorem na zisk, znacne degraduji. trh zajima pouze black a myth. ostatni ingoty jsou vicemene odpad.
co by brnka pripadne zatraktivnilo ?
zajimavou cestou by bylo jit moznosti spec fci ala silver/shadow pro isk. ale za tu cenu nekolika par gp ?
muzete mi sem napsat vas pohled na vec?
domnenka:
ingoty jsou casove sice narocnejsi na zisk, ale neomezene moznosti kutani na dualu tento casovy faktor, ktery je jedinym faktorem na zisk, znacne degraduji. trh zajima pouze black a myth. ostatni ingoty jsou vicemene odpad.
co by brnka pripadne zatraktivnilo ?
zajimavou cestou by bylo jit moznosti spec fci ala silver/shadow pro isk. ale za tu cenu nekolika par gp ?
muzete mi sem napsat vas pohled na vec?
Re: barevna brnka z ingotu
Zeptam se ať nespekuluji nad nesmysli, je připustná za nějaký proces jenž by byl třeba herně nebo finančně naročný umožnění přeměny brnění s barevných kovu do brnění třeba +kového popřipadě ekvivalentum ranged brněni? (Ne topka) Nebo je cilem navrhnout připadné bonusy pro brnění tak jak je aby se více používala? S tím že jeho hlavní přednost stale ma zustat že je bez fame naročnosti?
Re: barevna brnka z ingotu
Myslím si , že brnění z barevných kovů je nastaveno dobře. Je smutné , že využitelnost horších kovů je tak pro začátečníky(ale každý musí nějak začít. Možná by nebylo naškodu jednotlivým druhům kovu přidat nějakou zajímavou vlastnost či vylepšení.
Využitelné kovy
Mytheril - PVE (z mého pohledu oblíbená)
Black Rock - PVE (do horších dungeonu velice fajn zbroj) , pro zámožnější hráče i do PVP
Blod Rock - PVP brnění
- dál se nemá cenu vyjadřovat.
Bylo by fajn , kdyby třeba z více horších rud/ingotu/drahokamu - šla udělat slitina ingotu , z které by šlo udělat lepší brnění než je třeba Mytheril.
Využitelné kovy
Mytheril - PVE (z mého pohledu oblíbená)
Black Rock - PVE (do horších dungeonu velice fajn zbroj) , pro zámožnější hráče i do PVP
Blod Rock - PVP brnění
- dál se nemá cenu vyjadřovat.
Bylo by fajn , kdyby třeba z více horších rud/ingotu/drahokamu - šla udělat slitina ingotu , z které by šlo udělat lepší brnění než je třeba Mytheril.
Re: barevna brnka z ingotu
mno tohle nevidim jako cestu, tech kovu je tolik a v takovem mnozstvi, ze zakladat neco na nejake slitine, tak by se to muselo slejvat v radech nekolika stovek.Miki píše: Bylo by fajn , kdyby třeba z více horších rud/ingotu/drahokamu - šla udělat slitina ingotu , z které by šlo udělat lepší brnění než je třeba Mytheril.
Re: barevna brnka z ingotu
no klidne sem napis i nemyslitellny, trebas jestli se nekdo stydi, tak si muze zalozit alternick a psat za nej, i v tech ptakovinach je lecckdy dost moudra.Irto píše:Zeptam se ať nespekuluji nad nesmysli, je připustná za nějaký proces jenž by byl třeba herně nebo finančně naročný umožnění přeměny brnění s barevných kovu do brnění třeba +kového popřipadě ekvivalentum ranged brněni? (Ne topka) Nebo je cilem navrhnout připadné bonusy pro brnění tak jak je aby se více používala? S tím že jeho hlavní přednost stale ma zustat že je bez fame naročnosti?
Re: barevna brnka z ingotu
Bylo to myšlený tak. Že by třeba bylo použitoAcarus píše:mno tohle nevidim jako cestu, tech kovu je tolik a v takovem mnozstvi, ze zakladat neco na nejake slitine, tak by se to muselo slejvat v radech nekolika stovek.Miki píše: Bylo by fajn , kdyby třeba z více horších rud/ingotu/drahokamu - šla udělat slitina ingotu , z které by šlo udělat lepší brnění než je třeba Mytheril.
10 Iron ingotu
10 Cooper ingotu
10 Silver ingotu
10 Shadow ingotu
10 Rose ingotu
10 Verite ingotu
10 Valorite ingotu
10 ametrine , starr ruby, citrine
+-poplatek za předělání-+
a vyšlo by z toho 10 "nějakých ingotů" , které by byly o trochu lepší než myth.
Edit: to předělávání těch ingotů by mělo určitě nákou fizzovat.
Klady:zmizel by odpad z miningu , odliv peněz , spokojenost hráčů
Zápory:napíše Accarus.
Naposledy upravil(a) Miki dne 15.02.2012 13:56:31, celkem upraveno 1 x.
Re: barevna brnka z ingotu
Snížit drop všech ostatních zbrojí.
Re: barevna brnka z ingotu
Skor by som to videl (ked uz by si neco take chcel
)
50 Iron ingotu
50 Cooper ingotu
50 Silver ingotu
50 Shadow ingotu
50 Bronze ingotu
50 Rose ingotu
50 Verite ingotu
50 Valorite ingotu
50 Blood ingotu
+dajme tomu 50 Agapite abo tak
+ poplatek za předělání
no a dostal by si trebars 5 nakych doobrych spesl ingov
edit: skrtla 1 nula vsade

50 Iron ingotu
50 Cooper ingotu
50 Silver ingotu
50 Shadow ingotu
50 Bronze ingotu
50 Rose ingotu
50 Verite ingotu
50 Valorite ingotu
50 Blood ingotu
+dajme tomu 50 Agapite abo tak
+ poplatek za předělání
no a dostal by si trebars 5 nakych doobrych spesl ingov

edit: skrtla 1 nula vsade
Re: barevna brnka z ingotu
Snižování dropu je špátná cesta. Akorát by to popudilo hráčskou komunituVitasho píše:Snížit drop všech ostatních zbrojí.

Ono odsunutí barevných brnek do pozadí způsobila revize brnění.
Kdy MYTH a BLACK přestaly mít rozdíl ve statech ale mají jen odlišné Armory.
Dalším odsunutím došlo při úpravě miningu kdy se omezil drop Blacku/Mythu ve prospěch craft speckám. Před změnou miningua zavedením "Extra myth ore" nebo jak se to jmenuje to dropovalo celkem pěkně oproti současnému stavu. Dnes je primárně mining určen jako skill pro crafty kdy má jeden přes 115% miningu a druhý snad dokonce přes 130% miningu.
Dříve tedy barevné brnko sloužilo jako ekvivalent (lehčeji dostupný a dá se říct aspon trochu srovnatelný) plusochvých brnění. Používalo se buď jako primární brnění nebo záloha v případě když dotyčný neměl fame aby oblekl plusová brnění.
Re: barevna brnka z ingotu
Tenhle styl je ackoliv efektivni, velmi nepopularni u hracu, proto to neni prave to reseni, ktere se tu chci nejak nalezt.erunno píše:Snižování dropu je špátná cesta. Akorát by to popudilo hráčskou komunituVitasho píše:Snížit drop všech ostatních zbrojí.
Samozrejme, ze by se vyuzitelnost zvysila pri minimalnim dropu +sovek a snizenim dropu drahych kovu, ale na druhe strane existuji zasoby, kterych se hrac zbavovat pres trh nechce, pak se zazilo to, ze proste nosit neco horsi je pod uroven a nelze s tim hrat.
Re: barevna brnka z ingotu
Mensi vaha nizsich zbroji by urcite potesila a natahla by tento odpad alespon do pvp...
dale napriklad brneni, ktere by pridavalo vice int/dex nez str ... nebo jen jedno z nich...
Clovek by pak mohl volit, jaky skill se mu hodi a co vezme na sebe.
blood- velmi tezke +12 str brnko...
verite+ velmi lehke +3 do vseho...
stat bonus by daval pouze komplet...
dale napriklad brneni, ktere by pridavalo vice int/dex nez str ... nebo jen jedno z nich...
Clovek by pak mohl volit, jaky skill se mu hodi a co vezme na sebe.
blood- velmi tezke +12 str brnko...
verite+ velmi lehke +3 do vseho...
stat bonus by daval pouze komplet...
Omlouvam se za svuj dobry humor...
Pod vlivem Mamonstva
Pod vlivem Mamonstva
Re: barevna brnka z ingotu
Tuším, že systém bonusu kompletu tu něko zmiňoval jako horší ve smyslu scriptění, ale možná je to blbost. Navázal bych na Mrakoplašův nápad.
1) váha brnek slabších než blood je dost odrazující, true
2) rozdělit pár kovů dle charů, např:
rose - pro castery - bonus do inty, mensi armor, + něco pro castery co mě nenapada (mana regen jestli zde jde?)
verite - pro rangy/wampy/paly - bonus do všch statů, střední armor
valor - pro wary - bonus do str, větší armor, větší váha
jen by to asi muselo být omezeno dle charů, protože ve výsledku je nej +str kvulí hp a ar, tzn z toho udělat brnka pro charaktery?
1) váha brnek slabších než blood je dost odrazující, true
2) rozdělit pár kovů dle charů, např:
rose - pro castery - bonus do inty, mensi armor, + něco pro castery co mě nenapada (mana regen jestli zde jde?)
verite - pro rangy/wampy/paly - bonus do všch statů, střední armor
valor - pro wary - bonus do str, větší armor, větší váha
jen by to asi muselo být omezeno dle charů, protože ve výsledku je nej +str kvulí hp a ar, tzn z toho udělat brnka pro charaktery?
Re: barevna brnka z ingotu
Vazat dodatecnej bonus do statu v ramci celeho kompletu na obliknuti posledni casti moc dobre nejde.
Re: barevna brnka z ingotu
čo tak z tychto ingov urobit nabijače pre to enchantovanie +kovych brnení? povedzme nejaka sfera ktora sa bude nabíjať 1OO ingami rose (príklad) na jeden pokus enchantovania. Jediny problem v tom bude presne upraviť kolko akej rudy nabije na to +1 enchantovanie aby takéto brnka nevyšli z toho lacnejšie alebo moc drahšie ako +kove inak by to nemalo velký význam.
Dalej ma napadlo, že by sa nejakou úpravou alebo spôsobom, questom ... mohli meniť do trebars wariors/paladin .... brniek ale tiež to treba spraviť tak, aby taká čast stála viac povedzme 2xviac ako sa bežne predava na trhu.
- Možnosť zliepať rose do vzacnejších kovov (3Orose na 1 verite) atd...
- nejaka loteria na ingy (hodiš 1k ingov) a máš šancu na drop +9 zbrane, kamena, spotrebaku a mala šanca na vzácnejšie veci ako ac, top zbrane, sochy, ...
Dalej ma napadlo, že by sa nejakou úpravou alebo spôsobom, questom ... mohli meniť do trebars wariors/paladin .... brniek ale tiež to treba spraviť tak, aby taká čast stála viac povedzme 2xviac ako sa bežne predava na trhu.
- Možnosť zliepať rose do vzacnejších kovov (3Orose na 1 verite) atd...
- nejaka loteria na ingy (hodiš 1k ingov) a máš šancu na drop +9 zbrane, kamena, spotrebaku a mala šanca na vzácnejšie veci ako ac, top zbrane, sochy, ...
- Neme
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 46
- Registrován: 07.09.2006 20:13:21
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: barevna brnka z ingotu
Mohlo by se upravit i v dnesni dobe dobre pouzetelne myth a black brnko, kdy by jeho nosenim byli zvyhodneni pouze crafti (specializovani). Pak by se s nimi mohlo provazat i pouzivani horsich kovu, kdy by se povolilo rozbijeni vice druhu ingotu na dusty (za nejake nabiti kladiva) a pomoci vzniklych dustu by se jinemu brneni propujcila vlastnost (ala silver/shadow pro iska, nebo zlepsila jednu vlastnost jedne casti a druhou zhorsila) treba s trvanlivosti? (5 nabiti, 5x me neco prasti a je po efektu) Nebo nechat brnka plavat a zamerit se jen na stity?
Pokud sahat na brnka, tak dat nejakou dalsi variantu pro magy s vyuzitim ruznych kovu?
Jinak chodim temer jen v + protoze jich mam dost z mapek a dungeonu (zadarmo), nekupuju na trhu a porad ty brnka mam. Barevne zbroje nenosim, kdyz uz kopu, tak jen abych mel z ceho craftit a lootit.

Jinak chodim temer jen v + protoze jich mam dost z mapek a dungeonu (zadarmo), nekupuju na trhu a porad ty brnka mam. Barevne zbroje nenosim, kdyz uz kopu, tak jen abych mel z ceho craftit a lootit.
The Vampire
Re: barevna brnka z ingotu
brnění od bloodu níž zrušit, protože ty rudy maj využití pouze a jedině pro craftění.
Re: barevna brnka z ingotu
Ty se radsi uz do podobnejch navrhu nepoustej.Protokoll píše:brnění od bloodu níž zrušit, protože ty rudy maj využití pouze a jedině pro craftění.
Re: barevna brnka z ingotu
Acarus píše:Vazat dodatecnej bonus do statu v ramci celeho kompletu na obliknuti posledni casti moc dobre nejde.
Item, ktery zkontroluje, zda-li nosis vsechny casti a dle toho prida bonus? ala morf?{kontrola na archmagi komplet pri morfovani do draka}
Omlouvam se za svuj dobry humor...
Pod vlivem Mamonstva
Pod vlivem Mamonstva
Re: barevna brnka z ingotu
Hm, a mozna se nechat i inspirovat do specek, ktere zatim nejsou ( myslim Wara ). Mit item, kterej spali brneni (pokud ma clovek na sobe komplet) a "morfne" ho do nejakeho casem / smrti omezeneho bonusu...Mrakoplas píše:Acarus píše:Vazat dodatecnej bonus do statu v ramci celeho kompletu na obliknuti posledni casti moc dobre nejde.
Item, ktery zkontroluje, zda-li nosis vsechny casti a dle toho prida bonus? ala morf?{kontrola na archmagi komplet pri morfovani do draka}
Napr. po spaleni blood kompletu by cure flasky davali 2x tolik, do prvni smrti ...
po spaleni verite nejaka sance na random otravu daneho monstra ( ale je tu problem s tema, kteri jed miluji )
po spaleni rose prida do prvni smrti neco do int a / a nebo do dex
po spaleni valorite prida 5% do bojoveho skillu (jakeho, to je random)
po spaleni black komba okamzite hidne (jako Brujah pres kudlu)
ostatni by mohli nepatrne zvysovat AR, ale to nevim, jak je nascriptitelne...
...
Takze by to vypadalo tak, ze by si hraci se speckou nechali nacraftit slabsi zbroje a pred akci by je "spalili" a pak by je narvali do packa (nektere) a v dungu pred tezsima pasazema by je "spalili" napr. pred skokem. Problem je s bugovanim, ale myslim, ze by to mohlo byt mnohem lepe naprogramovatelny jak je wamp, kterej ma porad problem s morfama a smrti...
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Re: barevna brnka z ingotu
Hm něco z toho zní zajímavě:) Nějakým způsobem by se komplet brnko vylepšilo na vyšší verzi a nebyla možnost jej sundat jinak, než smrtí a třeba by se se smrtí zároveň buď zničilo, nebo by se opět muselo vylepšit (to zmiňované spálení/alá enchant). Samozřejmě adekvátní bonus, aby to bylo použitelné pro případ neumření a dojití dungu v daném brnku.
Ale asi by byla lepší verze, že by to např kraft musel vylepšit a bylo by na dotyčným, jestli v tom už půjde (harv, pvp, dung, to je jedno)a nebo to vytáhne až v určité části dungu, než že by tahal v packovi obyč verzi a až před skokem by se převlíkal a enchantoval/pálil apod
Ale asi by byla lepší verze, že by to např kraft musel vylepšit a bylo by na dotyčným, jestli v tom už půjde (harv, pvp, dung, to je jedno)a nebo to vytáhne až v určité části dungu, než že by tahal v packovi obyč verzi a až před skokem by se převlíkal a enchantoval/pálil apod