Stránka 1 z 2
Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 15:38:15
od Legolend
Nazdar bazar,
po delší době jsem lognul a zapnul nějaké to makro na inscript a co po dvou hodinách nevidím - broadcast, lognu teda mapu, dotážu se, kde to je, protože jsem broadcast zastihl v polovině, a byl jsem odkázán na město plné PvP... (28.12.2011) Bojovalo se, umíralo se, krása střídala nádheru a kombinace některých monster byla přímo smrtonosná.
Po nějaké době se objevila rewardka a co nás po takovémto boji čekalo ? 10K fame...
Tím nechci brečet nad tím, že se mi prakticky ani nevyplatilo chodit na tento event, naštěstí tento "fňuk" vyrovnává prožitá zábava která tam, alespoň v mojem případě, rozhodně nastala.
Nicméně se nechci bavit (ani diskusi na toto téma rozjíždět) o tom, co má pro koho větší cenu, jestli pobavení se s kamarády, řvaní na sebe na TSku, společný smích anebo nějaký "ubah mejmon" z rewardky.
ALE
Nestálo by se, GM's, zamyslet nad tím, že tento způsob questů, respektive odměn z nich je poněkud nešťastný ?
Vím, že to tady beztak už bylo milionkrát (a za odkazy na takové diskuse budu rád) ale proč pořád děláte takové, docela fajn, questy tak nespravedlivé co se lootu týče a v tuhle chvíli musím konstatovat, že i kdyby rewardka byla stejná a mobi prázdní bylo by to spravedlivější...
Ano, byli tam docela slušné monstra a padnout mohlo kde co, proč tuhle výsadu nechávat těm, kteří jsou nejblíž tělu moba a nažhavení prstem na hotkey s autolootem ?
Nevidím do GMkování, nevidím do systému DP jak jsou jednotliví mobové nascriptění co se obsahu báglů po tomhle vyhození GMkem týče, ale ať mi nikdo netvrdí, že je problém na uzavřenou část mapy nachystat 50(?) mobů a zbavit je lootu případně udělat protiopatření proti autolooterům, které se zde v minulosti použily ? (50 báglíků přičemž většina byla červených - smrt a nějaká část klasických - loot) A poté tyhle nachystané mobíky přeportit na místo určení...
Navrhuji proto: Zbavit monstra vešekrého lootu a "výtěžek" nějakým způsobem rozdělit do rewardky. Jezdítko, cobík, 25k nebo něco jiného, za co by mi aspoň ta mrtvá lama stála by bylo možná fajn... Případně třeba nějaký loot pytlík a nechat to na spheře, komu co dá...
Těším se na posty typu "tak si taky pořiď autoloot" , "nebreč" apod., ale věřte, že nad takovými se jenom pousměju a radši si přečtu nějaké fakta a rozumné argumenty, názory...
Díky, Lego.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 15:53:37
od Retromancer
Někdo v těhto mumrajích shledává zábavu. Bohužel i takoví jsou mezi námi a dá se říct, že valná většina hráčů na DP tohle opravdu (raději to zvýrazním, aby nedošlo k mýlce - opravdu) považuje za "zábavu od GM".
No, ze strany GM to moc velkou tvůrčí činnost nechce - oznámení do světa, dejme tomu vypnutí pár městských zón , jakýs takýs dohled, pár přidaných mobů a po dobití hráčů, nebo dobytí doupěte nějaká ta rewarda.
Co bych ti chtěl poradit - nechoď tam. Pokud neshledáváš zábavu v tomhle stylu, nějaký reward ti nepomůže, protože se budeš hodinu někde reskilovat a pak dostaneš cob. Ještě buď rád, žes dostal alespoň fame, protože kolikrát, což vím z doslechu, není ani ta. Je to stále stejné a jiné to ani nebude... Proto se tomu říká mass quest.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 15:59:11
od Ethernet
nechápu proč tam teda lezete.
OT: --- nechystá se na silvestra anarchi den ?
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 16:10:47
od Legolend
Retromancer píše:Někdo v těhto mumrajích shledává zábavu. Bohužel i takoví jsou mezi námi a dá se říct, že valná většina hráčů na DP tohle opravdu (raději to zvýrazním, aby nedošlo k mýlce - opravdu) považuje za "zábavu od GM".
No, ze strany GM to moc velkou tvůrčí činnost nechce - oznámení do světa, dejme tomu vypnutí pár městských zón , jakýs takýs dohled, pár přidaných mobů a po dobití hráčů, nebo dobytí doupěte nějaká ta rewarda.
Co bych ti chtěl poradit - nechoď tam. Pokud neshledáváš zábavu v tomhle stylu, nějaký reward ti nepomůže, protože se budeš hodinu někde reskilovat a pak dostaneš cob. Ještě buď rád, žes dostal alespoň fame, protože kolikrát, což vím z doslechu, není ani ta. Je to stále stejné a jiné to ani nebude... Proto se tomu říká mass quest.
Shledávám v tomhle zábavu, mě to bavilo, jak říkám, kamarádi na TSku, zábava a sranda. Ale rewardka, což by měl být tak trošku "orgasmus" na konec mě moc nepotěšila. Protože to není prvně, co jsem k něčemu takovému došel (což jsem uvedl nahoře v návrhu) tak jsem se rozhodl to sem hodit a čekám, co mi k tomu řeknou ostatní hráči a třeba i GMka.
Ethernet -> Vyhráls první cenu...
Anarchy day je ve chvíli, kdy se na serveru něco opravuje případně předělává s tím, že bude jasný návrat save a vyhlásí se anarchy hodinka, dvě - den jsem dlouho nezažil. Určitě to (jestli se teda za dobu mojí neaktivity něco nezměnilo) nebude jen tak "zbůhdarma"
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 16:35:23
od Ethernet

kamaráde nevim jak dlouho tu hraješ, ale anarchie už tu v historii párkrát byla a to i zcela plánovaná bez úmyslu "oprav"...
a k tej odměně z rewardy.. - je fakt, že by tam ta lama mohla bejt...
a laskavě ze mě nedělej idiota...
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 17:28:11
od Acarus
Obecne kol a kolem, tyto mass questy jsou vyhradne bez lootu.
Ale jal jsem se vcera na HB tusim delat takovouhle no brain mass zabavu delat, kdyz nekdo tam chodit nechce, at nechodi a at proboha nerika, ze nevi kam leze. Ale k tomu ale, ja tam ten loot v tech lvl -1 nez balron a balron lvl loot nechaval. A svete div se i rewarda byla, i pres dany loot. Jako slibovat si z neceho takoveho, ze se clovek obohati? Nevim, ani za mych mladych a zelenejsich let to nebyvalo.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 19:50:38
od Thief
Pokud narážíš na včerejší mass quest v cove, tak to bylo v mé kompetenci. Všechny moby lvl 6 a níže měli loot. (A že těch mobů bylo poženhnaně). Tudíž jsem do rewardy na konci nedal nic krom fame o kterou jste přišli.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 29.12.2011 20:09:49
od Legolend
Qvido píše:Pokud narážíš na včerejší mass quest v cove, tak to bylo v mé kompetenci. Všechny moby lvl 6 a níže měli loot. (A že těch mobů bylo poženhnaně). Tudíž jsem do rewardy na konci nedal nic krom fame o kterou jste přišli.
No to jsem právě měl namysli.
Neříkám, že tam loot nebyl, byl ale jenom pro ty, kteří byli nejblíž a měli rychlejší prsty a makra na autoloot.
Proto jsem chtěl navrhnout a nechat projet třeba i tvou hlavou, jestli by nebylo fajn ten loot z monster odstranit a udělat to fér vůči všem, tak aby měl každý aspoň kousek...
...Pak zase přiběhne někdo, kdo mě nařkne z toho, že tam někdo doběhne z haluze na rewardu, né-li relogne (což se ale asi ani nestihne stát, protože i včera ta gate byla proklatě krátká, než aby někdo stihl relognout, natož 4x... Uvidíme

Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 30.12.2011 01:18:07
od nesRo
Legolend píše:50 báglíků přičemž většina byla červených - smrt a nějaká část klasických - loot

Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 30.12.2011 15:33:43
od Pheme
Z toho co jsem na techto masovych akcich zazil. Vetsina tam jde kvuli konci (rewarde), takze si to tam tak nejak snazi odstat, nebo aspon moc neumirat. Stejna skupina se snazi nacpat k npc z ktereho pada loot, ne proto ho mlatit a nechat si dat ik a spamovat o ress, ale byt pripravenej s prstem na loot scriptu. Take jsem se tam umel poradne nastvat. Protoze naprosta anarchie. K necemu to smerovalo jen, kdyz tam byla mala skupinka lepsich hracu, kterym se do toho nikdo nemotal. Nebo delal to co potrebovali
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 30.12.2011 18:53:12
od Retromancer
Návrh se spoustou speciálních pytlíků s efektem "mám jich 5 v batohu a umřu, případně dostanu na den prudiče" mi ale přijde celkem fajn, pokud by to bylo u ručně vytvořených NPC možné přidat přímo do parametru příkazu, a ani by to GM nemuselo nijak zvlášť zatěžovat.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 30.12.2011 19:52:38
od Legolend
Retromancer píše:Návrh se spoustou speciálních pytlíků s efektem "mám jich 5 v batohu a umřu, případně dostanu na den prudiče" mi ale přijde celkem fajn, pokud by to bylo u ručně vytvořených NPC možné přidat přímo do parametru příkazu, a ani by to GM nemuselo nijak zvlášť zatěžovat.
No, v historii to bylo použito při mass questech, které byli ale připraveny na nedostupné části mapy... Právě proto se na to odkazuju případně navrhuju to co navrhuju, zkrátka aby to bylo trochu víc fér pro všecky a né, že se na tom nahrabou jenom ti, kteří mají autolooty a stojí nejblíž
Jako nejlepší východisko se mi zdá zbavit moby lootu celkově a hodit nějaký podíl do rewardy pro každého, ať z toho každý nějaký kousek má...
Nejlépe takový mass quest dělat ještě někde, kde se člověk dostane gate, která bude přístupná třeba na 10 minut aby dostali reward fakt ti, kteří tam omylem nedoběhli na poslední minutu boje případně tam nekopli po konci, který se dozvěděli od kámoše.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 30.12.2011 20:19:52
od Winis
Já v tom cove byl a v pohodě sem si tam 10k nalootil. Nepotřeboval sem žádnej připravenej prst na autolootu, jen sem ho občas zmáčkl, stačilo si jen dát pozor a nelootit těla padlých spolubojovníků. Zásadně na tyhle akce chodim bez jezdítka protože o něj vždycky přijdu. A stačí dodržovat pár základních pravidlel boje a člověk ani moc neumírá. A nechodit tam v rose :p
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 30.12.2011 20:43:18
od Legolend
Winis píše: Nepotřeboval sem žádnej připravenej prst na autolootu, jen sem ho občas zmáčkl, stačilo si jen dát pozor a nelootit těla padlých spolubojovníků.
Tudíž dobrovolně přiznáváš, že jsi autoloot použil, sem tam jsi to stilh a máš svojich 10k...
Nebo jsem to špatně pochopil a 10k jsi si natahal opravdu ručně ?

Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 31.12.2011 10:56:30
od Retromancer
On ještě někdo lootí ručně? Tedy kromě těch éééé "spiritisticky naladěných jedinců", kteří jsou přesvědčeni, že loot se generuje podle toho, na kterou stranu tahají z mrtvolky pytlík?

Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 31.12.2011 11:33:26
od Goremoth
A co je na tom tak divny? Ja lootim rucne a nemyslim si ze mi padne neco uzasnyho kvuli tomu. Proste to neni nic co by me melo nejak stezovat hru, ne? Kdyz jdu dung, tak si to potaham az kdyz mam mnt cas a na Questy chodim kvuli zabave, je to zas neco trochu jinyho:-) .. Podle me by si vic lidi melo uvedomit, ze neni zadnou vysadou tu hrat a byt vic vdecni za to, ze si da nekdo aspon trochu prace aby ostatni pobavil.
Edit: na questu te stejne nikdo beztrestne nelootne, takze az na spotrebak a jezditko a fame, kterou ti vrati gate, nic nepropalis. Fame mas zpet, jit muzes v pohode bez jezditka a spotrebak propalis i kdyz napr. Harvis a nic ti nepadne, nekomu jinymu treba z toho samyho npc padne socha. Proste takovej je zivot. A ze nekdo na questu looti a nehraje, to proste bylo, je a bude. Stejne jako v cely spolecnosti prece (obrazne)
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 31.12.2011 11:56:01
od Pheme
Ale lidi, kdyz by jste tam chodili kvuli zabave, tak nikdo z vas nebude nic lotit ani hrace(reknete, ze gm zpetne zavira ty kteri okradaji druhe. Z me zkusenosti spis podle jejich casu a chuti), nezajimali by jste se o zadnou rewardu(snad leda na vraceni fame). Ale proc necim takovym ztracet cas, ze?
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 31.12.2011 12:27:50
od Sikulka
Retromancer píše:On ještě někdo lootí ručně? Tedy kromě těch éééé "spiritisticky naladěných jedinců", kteří jsou přesvědčeni, že loot se generuje podle toho, na kterou stranu tahají z mrtvolky pytlík?

tez lotim rucne mam to ako zabavu
PS: a z 99% mi to vychadza rychlejsie ako autolot
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 01.01.2012 20:28:24
od Winis
Legolend píše:Winis píše: Nepotřeboval sem žádnej připravenej prst na autolootu, jen sem ho občas zmáčkl, stačilo si jen dát pozor a nelootit těla padlých spolubojovníků.
Tudíž dobrovolně přiznáváš, že jsi autoloot použil, sem tam jsi to stilh a máš svojich 10k...
Nebo jsem to špatně pochopil a 10k jsi si natahal opravdu ručně ?

Používám ho, ručně lootim jen když je v těle nějakej jinej pytlík. Sem tak strašně línej cokoli dělat ručně, že mám snad 70 hotkeyů. Během questu sem někdy i cvilku počkal, jestli by si nechtěl lootnout ten pytlik někdo jinej a stejně sem si nalootil.
Re: Rychlo-questy a questy obecně (loot)
Napsal: 04.01.2012 18:03:19
od Haalvig
Na questech jde o zabavu - loot u monster, ktera stoji za zminku opravdu mazu, takze se neobohati nikdo. Pokud je cas, mazu loot u vsech monster. Odmena pro vas hrace je v podobe zabavy a primerene rewardy.