Stránka 1 z 3

Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 16:58:49
od Corax
1) Na co jsou( budou?) nové druhy dřeva?
2) To dřevo by mohlo padat rovnou do báglíku, ne na zem.
3) Když se zničí sekera, mohlo by to vypsat nějakou hlášku.

Re: Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 17:07:19
od Acarus
Corax píše:1) Na co jsou( budou?) nové druhy dřeva?
2) To dřevo by mohlo padat rovnou do báglíku, ne na zem.
3) Když se zničí sekera, mohlo by to vypsat nějakou hlášku.
1, zatim budou na dve veci, co se pomalu dodelavaji, bude behem tydne pristiho uvedeno do provozu, prvni vec je pro krafty, a druha bude pro magy.
2, melo by padat do baglu pokud nevazite vic nez byste meli, pak z duvodu bugfixu to zustane na zemi.
3, s nicenim hatchetky se bude hejbat, je to pry jeste nejaky nedokonaly, ta hlaska tam byt vskutku muze.

Re: Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 17:20:15
od Corax
Díky za rychlou odpověď.
A padá to opravdu VŽDY na zem. Napíše to *You found something special* a log to hodí pode mě.

Re: Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 17:50:12
od Acarus
Corax píše:Díky za rychlou odpověď.
A padá to opravdu VŽDY na zem. Napíše to *You found something special* a log to hodí pode mě.
Neni zac, neni to nic tajneho, jen chce par veci otestit a tak ... jedna se o proste obohaceni hry. Bude li ci nebude vyuzivano je pak uz jen na vas :).

Mno koukal sem do scriptu, a padat do baglu by melo, kdyz mate silu vyssi 80 a zaroven nevazite vic nez najaky koeficient nasobeny silou. Asi je to nastaveny dost striktne, kuli moznemu bugu.

Re: Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 18:55:10
od Corax
No tak sílu mám 130( craft základ) a váhu třeba teď jen 58 a stejně je to hází na zem.
Jen tak mimochodem: za celou dobu, co jsem teď sekal, jsem nevysekal Ebony log, tak mě tak napadlo, že skripty na Ebony logy jste nahradili skriptama na to nový dřevo. A Ebony logy co si pamatuju taky padali na zem. Ebony logy už padat nebudou? ( nebo že by jen smůla a žádnej nepadl?)

Re: Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 19:25:34
od Acarus
Corax píše:No tak sílu mám 130( craft základ) a váhu třeba teď jen 58 a stejně je to hází na zem.
Jen tak mimochodem: za celou dobu, co jsem teď sekal, jsem nevysekal Ebony log, tak mě tak napadlo, že skripty na Ebony logy jste nahradili skriptama na to nový dřevo. A Ebony logy co si pamatuju taky padali na zem. Ebony logy už padat nebudou? ( nebo že by jen smůla a žádnej nepadl?)
Smula je to, dycky je tam sance ze ti padne jeden z nich, s ebony dropem sanci se nehybalo ... jen se tam pridali praveze nove logy.

Re: Lumberjacking

Napsal: 11.05.2011 22:40:37
od Mervin
Taky mi to padá se stejnou hláškou pod nohy ale když sem sekal prvně tj 9.5 když se to objevilo prvně v novinkách padalo to do báglu,ale to dřevo mi všechno zmizlo z toho dne,jen co sem asi 5 logů předělal tak mi výrobky ostali

Re: Lumberjacking

Napsal: 12.05.2011 08:03:11
od Reneme
čau, sem zjistil že z toho de udělat nějaka esence, ale nic mi stim nešlo udělat dál, je to tim že sem na to nepřišel, nebo ještě není dodělané?

Re: Lumberjacking

Napsal: 12.05.2011 12:29:49
od Pheme
Mervin píše:Taky mi to padá se stejnou hláškou pod nohy ale když sem sekal prvně tj 9.5 když se to objevilo prvně v novinkách padalo to do báglu,ale to dřevo mi všechno zmizlo z toho dne,jen co sem asi 5 logů předělal tak mi výrobky ostali
To stejne, po zavedeni me to zustavalo v baglu a take me to pak zmizelo. Navic ten den jeste slo normalne scriptem, ktery sem driv pouzival, ale ted to je stejne jako kdysi, kdyz se hrabalo do miningu, porad hlaska "Jeste nemuzes pouzit sekeru..."
Takze jestli nekdo mate script, ktery ted bude fungovat dejte ho prosim na forum, dekuji

Re: Lumberjacking

Napsal: 12.05.2011 14:29:14
od Hodmal
Specialni logy ****************** //odcenzurován návod k bugování
Hatcheta se podivnym zpusobem zacala linkovat.

To Mervin : prvni logy se wipovali bo to slo bugnout a pauza je tam ze stejneho duvodu.

Re: Lumberjacking

Napsal: 12.05.2011 16:06:46
od Ocroc
Jinak to bohužel na téhle sphere udělat nelze. Proto to je a bude hodnoceno jako bugování a dle toho i trestáno. Link je featura z fightning hatchety která bude to opraveno v příštím resyncu.

Sbírání je jako u fishingu, bude to padat na zem.

Re: Lumberjacking

Napsal: 12.05.2011 17:12:11
od Pheme
O jakym bugovani to zase mluvite? To jsem jedinej kterej neumi, kdyz neco zavedete to bugovat? :wink:

Re: Lumberjacking

Napsal: 12.05.2011 23:01:05
od Estel
Vim, ze vyse pisete ze se bude hybat jeste s nicenim hatchety, jako co ted zkousim sekat tak se to snad nici vic nez predtim, proste sekerka zmizi ani se nic nenapise... Dvakrat seknu a dve sekery pryc parada, to asi nema ted cenu, prece nebudu vyrabet bambiliardy sekyrek :D :D :D

Re: Lumberjacking

Napsal: 13.05.2011 18:55:29
od Corax
Ano, ano, vše bylo řečeno. Nezbývá, než být trpělivý a počkat si. viz:
Acarus píše:... pomalu dodelavaji, bude behem tydne pristiho uvedeno do provozu...
Pak se budem moci bavit dál.

Re: Lumberjacking

Napsal: 13.05.2011 19:13:29
od Pheme
Tak az to bude finalni verze(nevim, asi ta kterou umi bugnout malo lidi) napiste do novinek, ze to je hotove. A vy chytrejsi na forum naky info pro pomalejsi jako jsem ja

Re: Lumberjacking

Napsal: 18.05.2011 15:11:03
od Buldy
Ahoj lidi, chtěl jsem se zeptat jestli s tím Lumberjackingem je už všechno v pohodě, protože mi pořád blbne makro co už používám delší dobu. A kdyby ste měli ňáký funkční co teď funguje byl bych rád kdyby to sem někdo postnul, díky.

Re: Lumberjacking

Napsal: 18.05.2011 15:22:16
od Wilson
Musíš si upravit podmínku ve skriptu, protože tam byla přidána nová hláška po dokončení :wink:

Re: Lumberjacking

Napsal: 18.05.2011 15:37:56
od Buldy
Tady je můj skript co používám:

Kód: Vybrat vše

sub Lumberjacking_tezba_dreva()
	var x = 0
	var sekera = 0x0f43
	While NOT UO.Dead()
		IF UO.Count("0x0F43") < 1 THEN
			UO.Print("ZE BYCH SI ZAPOMNEL VZIT SEKERU !?!")
			RETURN 0
		EndIF
		uo.deletejournal()
		uo.print('Vyber strom')
		uo.usetype(sekera)
		repeat
			wait(200)
			repeat
				wait(200)
			until uo.injournal('You put the logs|There are no logs|You hack at')    
			if uo.injournal('You put the logs|You hack at') then
				x = str(uo.count('0x1bdd','0x0000'))    
				uo.print(x)
				uo.deletejournal()
				uo.waittargettile('lasttile')
				uo.usetype(sekera)
			endif
		until uo.injournal('There are no logs')
		uo.print('Doslo drevo! Jdi na jiny strom.')
		wait(1000)
	wend
end sub
Vůbec ale nevím jak to upravit už se s tím trápím několik dní a bezvýsledně. :(
Byl by někdo, tak hodný, prosím a upravil ho aby fungoval správně?

Re: Lumberjacking

Napsal: 18.05.2011 17:24:57
od Pheme
Wilzne ja sice uo beru jako yoko/fena hru mladych programatoru, ale bohuzel se mezi ne nemuzu pocitat, takze rada "dej si do scriptu podminku je pro me usmevna" :wink:
Nebo me spis pobavil tento lumber jako kdysi mining, kdyz byla provedena stejna zmena. A samozrejme se omluvam, ze nevim, co se kvuli bugovani musi upravovat

Re: Lumberjacking

Napsal: 19.05.2011 00:50:33
od Buldy
Tak jsem vypozoroval, že ten můj skript blbne kvůli těmto příkazům:

Kód: Vybrat vše

UO.DeleteJournal(),until uo.injournal('There are no logs|You hack at|You put the logs|...atd.') a if uo.injournal('You put the logs|You hack at|...atd.') then
Bohužel nevím jak přesně tyto příkazy/údaje kam vložit/přiřadit neboť neumím tak skriptovat jako tady ostatní. :(