Stránka 1 z 2
Lockpicking a poklady
Napsal: 24.12.2010 18:19:32
od Arianna
Zdravim,
rád bych se zeptal rangeru, kteří za ně aktivněji hrají a otevírají poklady jak to mají s úmrtností... Já mam na rangerovi 100 lockpicking a dalo by se říct, že skoro u každého pokladu umřu... A také zda má na otevírání vliv skill remove trap, popřípadě nějaké rady jak ho trochu vytáhnout do lepších hodnot... ( Zkoušel jsem to totiž trénovat na dmg a mana pastech, po 10 minutách přecházení přes dané pasti mi to nevylezlo ani o 0,1 tak jsem to vzdal) skill mam něco okolo 19
Předem díky za odpovědi...
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 24.12.2010 21:59:27
od Ducky
Ja ranga nehraju, ale nase rangy i po preboostu a se 100 lockpickem to zabiji jako na bezicim pasu, takze je u tebe vse v poradku

Hrat ranga, tak bych proti tomu hodne protestoval.
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 00:23:40
od Pallando
s rangem mam lockpick nejak 70+ , velmi casto otevru poklad jiz na prvni pokus, umrtnost velmi mala, pokud mam strelit cislo od boku, tak 2-5smrti na 100 pokladu, podle me nastaveni neni treba menit
remove trap by mel mit vliv
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 07:42:15
od Pheme
Jestli ma remove trap vliv, tak asi musi byt nastvani ti kteri si ho nestacili namakrovat
Kód: Vybrat vše
sub rMtRAP()
var bandy="0x0E21"
var i,n
Dim A[12]
A[1] = 0x40123BC2
A[2] = 0x40013A10
A[3] = 0x40011C54
A[4] = 0x40105992
A[5] = 0x40004D7C
A[6] = 0x4003017B
A[7] = 0x40011C42
A[8] = 0x40000157
A[9] = 0x40011FB3
A[10] = 0x40011FF5
A[11] = 0x40011FF3
A[12] = 0x400109E7
repeat
FOR n=1 TO 12
while uo.life < 110
If Uo.Count(bandy) == 0 then
Uo.Print("___Dosly Bandy___")
UO.playwav("C:\Program Files\EA Games\icko\pozor.wav") ;tohle necham na vas
wait(1000)
UO.playwav("C:\Program Files\EA Games\icko\pozor.wav")
wait(1000)
Uo.Exec("terminate all")
else
Uo.Bandageself()
Wait(3000)
endif
wend
UO.WaitTargetObject(A[n])
Uo.UseSkill("Remove Trap")
Wait(3300)
next
Until Uo.SkillVal("Remove Trap") == 1000
end sub
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Diagnostics;
using System.Runtime.InteropServices;
using Phoenix.Gui;
namespace Scripts.DarkParadise22
{
public class doplnky
{
[Executable]
public void removetraps_train()
{
UO.PrintInformation("Vyber past.");
UOItem past = new UOItem(UIManager.TargetObject());
int i = 1;
while (i < 1000)
{
UO.WaitTargetObject(past);
UO.UseSkill("Remove Trap");
UO.Wait(4000);
i++;
}
}
}
}
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 08:01:20
od Wizzy
A pointa je ? (krom zbytecne dlouheho +1)
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 09:00:13
od Pheme
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... f=5&t=4310
Pro tebe hoaxi
Jednou sem jeden hrac napsal jak naramne lehce vymakroval remove trap, sem z toho byl trosicku unesenej, protoze jsem opradu byl presvedcenej, ze to jde trenovat jen pasivne a svejch 30 sem si rikal, ze je celkem dobry
Nebo to tezke trenovani poisnu + kradeni na drakach jhelomskyho ostrova
Ve zkratce, nekolik lidi prijde na to, jak se da naka vec pekne lehce precurat, pak o tom nekdo po case napise na forum a jako by to gm az teprve ted zjistili udelaji zmenu. Jenze tem vychcankum ten lehce nabitej a snad i potrebnej skil samozrejme zustava
Krome poisnu, kterej se vsem smazal a jelo se pekne znovu
Jestli jen narazis na to, ze co pisu nema nic spolecne s umiranim ranga pri otevirani pokladu, tak se ti omlouvam
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 09:35:21
od Wizzy
Presne o to mi jde Heitzmane.
Nikdo vam nepostuje do QQ topicu, tak to musis cpat vsude jinde (viz to samy hated vs radeni nbikovi).
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 12:22:55
od Pheme
Ty jses hoaxi proste blb
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 12:39:27
od King
Pheme píše:Ty jses hoaxi proste blb
a ty kdyz uz nemas co napsat tak zacnes nadavat ? ... misto abys mu treba rekl ze nejsi Heitzman
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 14:00:03
od Sir Artuhr
Ja teda nevim, ale asi je chyba na tvem prijmaci nebo jsi velmi smolny chlapec:p Me teda lockpick nezabil ani nepamatuju.
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 14:48:33
od King
Sir Artuhr píše:Ja teda nevim, ale asi je chyba na tvem prijmaci nebo jsi velmi smolny chlapec:p Me teda lockpick nezabil ani nepamatuju.
a pamatujes kdy naposled si ten lockpick pouzil na poklad ?
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 16:13:08
od Arianna
Pallando píše:s rangem mam lockpick nejak 70+ , velmi casto otevru poklad jiz na prvni pokus, umrtnost velmi mala, pokud mam strelit cislo od boku, tak 2-5smrti na 100 pokladu, podle me nastaveni neni treba menit
remove trap by mel mit vliv
No pokud bych otevíral pouze pětkové poklady tak s tímto asi budu souhlasit, ale vzhledem k tomu, že většina pokladů které otvírám jsou devítkové tak bohužel... Na druhou stranu pokud ty máš skill 70 a máš úmrtnost 2-5 smrti na 100 pokladů tak potom ja se skillem 100 bych měl mít ještě menší -> tím pádem je asi někde chyba
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 16:17:17
od Arianna
Jinak neříkám, že tento skill je nějak drahý na trein nebo tak něco, to né... Jen jsem čekal od tohoto skillu trochu víc když už ho mám na max...
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 16:52:38
od Rainbow
Ahoj mam 100 lockpick 48 rem.trap a občas mě kopne a zabije i malej lockpick poklad v ts proto , ikdyž ho to chodím solo jdu si vždy jen pro skyje a na lockovaní kašlu.....3-5 smrtí na 100 pokladů to ti teda závidim......já to vidim tak na 1umrtí z 5...též se mi to nelíbí....prý v tom roli hraje jestli máš reactiv či ijs , radši si je shazuju, ale i přesto mi to umírání přijde moc časté
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 25.12.2010 18:33:16
od Pallando
Pokud se s tím nehýbalo, tak stav by měl být takový, že i při max skillech je určitá šance, že tě to zabije, ale i to můžeš ovlivnit v určitých mezích. Každopádně to vaše umírání vám nezávidím a směju se vám :p
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 26.12.2010 09:21:05
od Aken
Já ranga hraju aktivně mám 100 lockpiking 18 remove trap a dnes v řece 2 devítkový poklady 3 smrti.
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 26.12.2010 11:59:10
od Hunter
Pallando píše:Pokud se s tím nehýbalo, tak stav by měl být takový, že i při max skillech je určitá šance, že tě to zabije, ale i to můžeš ovlivnit v určitých mezích. Každopádně to vaše umírání vám nezávidím a směju se vám :p
Psal si, že máš úmrtnost 2-5% s pickem kolem 70. Jakou budeš tedy podle tebe mít šanci na smrt se 100.00 skillu?
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 26.12.2010 12:31:49
od Retromancer
Rady pro rangery k lockpickingu pokladů :
1) Pokud je to možné, nechte to medvědům (mají na to lepší staty)
2) Skill remove trap ovlivňuje šanci, že nedostanete žádný damage (nesnižuje dmg pokud už ho dostanete)
3) Důležité jsou co nejvyšší HP, rány nad 200 jsou hodně vzácné >> boost, GS, a stříbrný luk do ruky + GH
4) Výrazného vlivu armoru jsem si nevšiml - předpokládám že nemá moc vliv (za medvěda s AR přes 100 dostávám prakticky stejný dmg jako za ranga s armorem +- 40)
5) Rada poslední a nedůležitější -
nikdy nelockpickujte poklad s nahozeným reactive armorem, dmg se pak zdvojnásobí (téměř jistý IK u každého neúspěchu

)
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 26.12.2010 13:13:36
od Wizzy
Tak zrovna u lvl9 pokladu se da, celkem snadno, predpokladat ze se umirat pri otvirani ma. I kdyby vas vyfamoval z lorda na nulu, tak porad i jen jedinej item z tech ?3? tu famu zaplati (pokud teda pocitame famu jako zastara 1k = 10k gp), nemluve o tom ze v dungu kde uz nejaka 9tka poklad je, tak rewarda tam to umirani nahradi.
Co si pamatuju tak jak psal nekdo kdysi davno, lockpicking je na sucess a remove trap je jestli ne(dostanete) dmg. Preboostujte se napr flame vampem a umrit se snad ani pak uz neda.
Re: Lockpicking a poklady
Napsal: 26.12.2010 13:37:09
od Retromancer
Ono je to ale úplně jedno jestli lockuješ pětkovej, sedmičkovej, nebo devítkovej poklad
EDIT : Věřím, že pokud budou rangové postupovat podle těch pár rad nahoře a na sobě budou mít alespoň black, budou umírat opravdu málo. (Se skillem lockpick na 100 samozřejmě)
