Stránka 1 z 2

Remove Trap

Napsal: 12.12.2010 21:56:30
od Retromancer
Je tomu nějakých pár týdnů, možná něco přes měsíc, co došlo ke změně tohoto skillu. Již není možné ho aktivně použít ke krátkodobé deaktivaci viditelných pastí. Domnívám se ale, že tím tento skill ztratil celkem dost ze svého kouzla, nehovoříc o tom, že nevím, zda je tento skill možné nějak normálně natrénovat a používat ho pak v dungeonu na vyhnutí se pastem neviditelným.
Ve skriptových novinkách, v novinkách normálních, ani zde na fóru nebyla daná změna nijak oznámena, tak bych se ráz zeptal, proč vlastně k této změně došlo, zda se neuvažuje o navrácení stavu před touto změnou a zda je možné tento skill nějakým rozumným způsobem trénovat a využívat v současném nastavení.

Předem díky za odpovědi :P

Re: Remove Trap

Napsal: 12.12.2010 23:51:51
od Farwik
Chod ve fdd kolem balvanů :wink:

Re: Remove Trap

Napsal: 13.12.2010 09:40:02
od Rainbow
Ahoj skil funguje dá se trenovat use skil a zaměříš na fyzickou past.....když se ti to nepovede dostaneš jednorázovou dmg když se povede deaktivuješ na pár min past. Jinak skil se projevuje i tak, že past na tebe nemusí zapůsobit ba ji možná i deaktivuješ

Re: Remove Trap

Napsal: 13.12.2010 12:04:24
od Wilson
Rainbow píše:Ahoj skil funguje dá se trenovat use skil a zaměříš na fyzickou past.....když se ti to nepovede dostaneš jednorázovou dmg když se povede deaktivuješ na pár min past. Jinak skil se projevuje i tak, že past na tebe nemusí zapůsobit ba ji možná i deaktivuješ
to si trošku zaspal dobu ...

Re: Remove Trap

Napsal: 13.12.2010 12:11:31
od Rainbow
je to dva měsíce co jsem to trenoval.... v tom případě nevím

Re: Remove Trap

Napsal: 13.12.2010 12:50:54
od Wilson
Rainbow píše:je to dva měsíce co jsem to trenoval.... v tom případě nevím
mno stačilo by číst od začátku ...
Retromancer píše:Je tomu nějakých pár týdnů, možná něco přes měsíc, co došlo ke změně tohoto skillu ...

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 17:42:58
od Corax
Nechce se mi tomu věřit, že je to už tak dávno:
2002-04-09
Upraven skill Remove Trap, nyní funguje jako pasivní skill při šlápnutí na pasti se zvláštními schopnostmi. Při úspešném testu je možno se vyhnout ztrátě many, zranění z pasti nebo ztrátě Staminy. Ostatní zvláštní schopnosti pasti zůstavají beze změn.
Ten skill měl být pasivní od této novinky, to že šel trénovat použitím onoho modrého čudlu vedle názvu skillu bylo určitě nechtěné.

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:11:53
od Retromancer
Ano, o této novince samozřejmě vím - problémem zlůstává praktická nemožnost tento skill nyní trénovat. Dokud šel používat aktivně na pasti viditelné, bylo možné jeho tréningem (a to značně obtížným) získat jistou výhodu i na pasti neviditelné.

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:15:23
od Corax
To, že to nejde pořádně trénovat je úmysl.

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:21:32
od Retromancer
Corax píše:To, že to nejde pořádně trénovat je úmysl.
... a tak usuzuji naprosto z ničeho :lol:

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:25:59
od Corax
6. smysl. :p
Má to bejt pasivní skill, růst na pastech v dungu sám od sebe, nemáš na to pustit skript a ono se to natrénuje samo.

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:37:22
od Retromancer
Corax píše:6. smysl. :p
Má to bejt pasivní skill, růst na pastech v dungu sám od sebe, nemáš na to pustit skript a ono se to natrénuje samo.
Horší je na tom jen to, že to na pastech v dungu neleze, rozhodně to ani předtím nešlo trénovat kdekoli stylem "pustím makro a za pár dnů mám GM skill" a v neposlední řadě ten skill fungoval přesně tak, jak měl (bylo možné pokusit se deaktivovat past, o které hráč věděl a existovala šance, že se vyhne pasti, o které neví).

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:39:45
od Acarus
Skill RT se nema dat nijak makrovat vicemene, ma ho clovek ziskavat tak, e v dungu. Na vysokych skillech je tento skill natolik ultimatni, ze neni z nasi strany zadouci, aby toho nekdo dosahl.

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 18:40:58
od Corax
Retromancer píše: a v neposlední řadě ten skill fungoval přesně tak, jak měl (bylo možné pokusit se deaktivovat past, o které hráč věděl a existovala šance, že se vyhne pasti, o které neví).
V tom s tebou nesouhlasím, měl fungovat čistě pasivně.

Re: Remove Trap

Napsal: 14.12.2010 19:04:23
od Retromancer
Tohle celé mi ale moc nepasuje do konceptu ultimy online. Pokud je natolik něžádoucí vysoká hodnota tohoto skillu u postav, mohla být upravena maximální hranice skillu - tím by se tento maximalizovaný skill nestal výsadou několika starých hráčů, kteří si ho velmi snadno vytrénovali stáním na pasti v ice v kožichu, nebo odstraňováním magické pasti z truhličky.

Dobrým příkladem řešení může být skill detect hidden.


EDIT : Každopádně díky za rekaci GM, můžete lock. Zkuste nad tím prosím popřemýšlet, ale další debata tady asi nemá smysl.

Re: Remove Trap

Napsal: 25.12.2010 20:59:16
od Wlern
chtel bych se zeptat, jak by GM team trenoval remove trap. Pokud je to prechazeni ruznych pasticek, vidim to jako neprime obchazeni pravidla "Je zakázán trénink na předmětech, které nejsou svojí funkcí k tomuto účelu určeny." a nebo, prosim, oficialne reknete, ze se remove trap ma trenovat prochazenim pres tyto pasti...

Pokud se to natrenovat nema ani pres pasti a ani jiny zpusob neexistuje, tak mi prosim reknete, proc tuto vysadu muzou mit jen nekteri a jini nemaji sanci ( krom zakoupeni naucnych knih, ktere nebudou k dostani a nebo zakoupeni TOPek )


Navrhoval bych i praktiku, ze prulez urcitou gatou na konci ( a nebo uprostred dungeonu s odpocivadli ) dungeonu pridalo napr. 0,5% k tomuto skillu... Sice by trvalo dlouho natrenovani tohoto skillu, ale alespon by tu byla sance...


( a pak se muze v nekterych gatach upravit rewarda tak, ze by nedavala fame ani zadne movite itemy, ale jen skilly... nevim, jestli je to nascriptovatelne, ale clovek s maximalni hodnotou daneho skillu by mohl dostat neco jineho ;-) )

Re: Remove Trap

Napsal: 26.12.2010 16:47:18
od Raona
Wlern píše: ( a pak se muze v nekterych gatach upravit rewarda tak, ze by nedavala fame ani zadne movite itemy, ale jen skilly... nevim, jestli je to nascriptovatelne, ale clovek s maximalni hodnotou daneho skillu by mohl dostat neco jineho ;-) )
pokud by to byla konecna gate ktera vede ven do bezpeci tak by tu skillovou stacilo dat vedle puvodni a hrac by si vybral

Re: Remove Trap

Napsal: 27.12.2010 18:24:00
od Wlern
Raona píše:
Wlern píše: ( a pak se muze v nekterych gatach upravit rewarda tak, ze by nedavala fame ani zadne movite itemy, ale jen skilly... nevim, jestli je to nascriptovatelne, ale clovek s maximalni hodnotou daneho skillu by mohl dostat neco jineho ;-) )
pokud by to byla konecna gate ktera vede ven do bezpeci tak by tu skillovou stacilo dat vedle puvodni a hrac by si vybral

Taky reseni, ale jak jsem rekl, neumim scriptit ani gatu a tudiz nemuzu nasemu GM teamu, ktery ac brecime jak chceme udrzuji server, ze ktereho nemaji zadny ( a nebo velmi maly ) zisk a stravi na tom hromadu casu...

Re: Remove Trap

Napsal: 27.12.2010 18:41:19
od Wizzy
Acarus píše:Skill RT se nema dat nijak makrovat vicemene, ma ho clovek ziskavat tak, e v dungu. Na vysokych skillech je tento skill natolik ultimatni, ze neni z nasi strany zadouci, aby toho nekdo dosahl.

Re: Remove Trap

Napsal: 27.12.2010 21:04:38
od Retromancer
Jenže při procházení pastí skill nijak nestoupá :) Proto navrhuji, aby se znovuzavedlo trénování, ale omezil se strop. Jako u skillu Detect Hidden. A to proto, aby hráči, kteří ho již mají vytréněn na ultimativní výši nebyli zvýhodněni před novými.