Stránka 1 z 5

Stity

Napsal: 22 lis 2010 14:11
od Acarus
Nedavaji moc celkove AR vzhledem k tomu kolik v pomeru ku kompletu stoji?

Kolik by mel stit optimalne davat AR vzhledem ke kompletu, kdyz uvazime, ze 1r zbran a 2r zbran co se DAM v prumeru tyce je v pomeru 85:100( mozna ze je to spis k 90:100, cti za 90 poskozeni 1h zbrani udela 2r zbran 100 bodu poskozeni) kdy mensi rany jsou kompenzovany vetsi rychlosti kadenci ...

Proc se tu ten topic objevil ... jedna se mi o o to vyslechnout si druhou stranu hrace a zkusit se nechat presvedcit, az jak moc velke snizeni AR stitum je vseobecne akceptovatelne.

Re: Stity

Napsal: 22 lis 2010 19:03
od Retromancer
Nevím jestli by nebylo shůdnější ubrat DMG jednoručním zbraním - nebo přidat DMG obouručkám. Armor tak jak je, mi přijde celkem vybalancovaný a to, zda se bráním za pavézou nebo ne, by mělo být patrné.

Re: Stity

Napsal: 22 lis 2010 19:34
od Acarus
Retromancer píše:Nevím jestli by nebylo shůdnější ubrat DMG jednoručním zbraním - nebo přidat DMG obouručkám. Armor tak jak je, mi přijde celkem vybalancovaný a to, zda se bráním za pavézou nebo ne, by mělo být patrné.
Ubirani dmg jednoruckam neni moc reseni dle meho.
Soucasny stav je takovej, ze stit pridava 37.5% z celeho AR. Optimalni stav je dle meho nekde kolem 25-30% tzn. myth komplet pridava 50AR se stitem 80AR po zmene by pridaval neco kolem 68-72AR ...

Re: Stity

Napsal: 22 lis 2010 21:34
od Retromancer
Mno ale normálně byl štít asi nejdůležitější částí obrany - jak říkám, asi by měl být spíš větší rozdíl v dmg, respektive alespoň průzaznosti jednoruček a obouruček. Není (imho) chybou, že je člověk za pavézou daleko víc chráněný, ale je chybou, že má prakticky stejný DMG jako někdo se zbraní obouruční. Otázka armoru jednotlivých štítů by asi stála za úvahu, ale heather opravdu kryje prakticky celého člověka :)

Re: Stity

Napsal: 22 lis 2010 22:05
od Wlern
a neslo by scriptove nastavit, ze by stit daval AR podle dexterity ? Me to prijde logicke a i trochu RP. Kdyz jsem obratny, stihnu do trajektorie rany dat stit a tim si chranit telo.


A nebo by se to mohlo odvijet i od skillu parring - kdyz jsem se stitem zvyklej a nebo naucenej pracovat, vim, ze ho nemam dat kolmo do smeru trajektorie, aby bylo chraneni tela efektivnejsi...

Misto reci trocha presvedceni. Mam na stredni skole kamarada, ktery se zabyva historickym sermem. Vzal jsem stit a zkousel, jak ovlivni uhel dopadu rany na stit ucinek utoku a neni to nejaky banalni rozdil, ale je obrovsky. Prislo mi, ze je lepsi stitem ranu odrazen jakoby na plocho nez se do stitu nechat prastit...


takze by bylo pekny, kdyby se toto odrazilo i na AR stitu, ovsem vim, ze se mi to pekne keca a nascriptovat to muze byt pekna otrava +lagy+reptani "opozice"+moznost padu serveru + moznost bugu

takze je to jen navrh a je to na uvazenou GM teamu...

Re: Stity

Napsal: 22 lis 2010 22:08
od Acarus
Wlern píše:a neslo by scriptove nastavit, ze by stit daval AR podle dexterity ? Me to prijde logicke a i trochu RP. Kdyz jsem obratny, stihnu do trajektorie rany dat stit a tim si chranit telo.


A nebo by se to mohlo odvijet i od skillu parring - kdyz jsem se stitem zvyklej a nebo naucenej pracovat, vim, ze ho nemam dat kolmo do smeru trajektorie, aby bylo chraneni tela efektivnejsi...

Misto reci trocha presvedceni. Mam na stredni skole kamarada, ktery se zabyva historickym sermem. Vzal jsem stit a zkousel, jak ovlivni uhel dopadu rany na stit ucinek utoku a neni to nejaky banalni rozdil, ale je obrovsky. Prislo mi, ze je lepsi stitem ranu odrazen jakoby na plocho nez se do stitu nechat prastit...


takze by bylo pekny, kdyby se toto odrazilo i na AR stitu, ovsem vim, ze se mi to pekne keca a nascriptovat to muze byt pekna otrava +lagy+reptani "opozice"+moznost padu serveru + moznost bugu

takze je to jen navrh a je to na uvazenou GM teamu...
AR stitu je ovlivneny skillem parrying. Pri 100% dava tolik kolik ma nastaveneny AR.
Dexterita na Dpcku neni ten hlavni stat ktery by tak nak vicemene v techto radech 80-200 cokoliv nejak vyznamne ovlivnoval, takze tenhle smer je spis kosmeticky...

A propo docela by bylo efektni nejak celkem ozivit i mensi stity nejak nez jen kite/heather.

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 07:15
od Skuhry
Acarus píše: A propo docela by bylo efektni nejak celkem ozivit i mensi stity nejak nez jen kite/heather.
Dokud by ty stity byly "pouze" o ar tak by se stejne nosil pouze heather/kite.
Eventuelne pridat neco ve smyslu +x heather - +x MF; +x kite - +x sw; +x kulatej - +x fenc.
Jenze potom by se posilily i jednorucni zbrane coz nevim jestli je zadano a degradovaly lepsi stity (top, gothian, magic wood).
V posledni dobe si vsimam ze je filozofie cim vic dmg tim mensi ar, tak by nebylo mozna od veci oslabit stity o GMkovskou konstantu, coz je asi v planu, a zaroven jim pridat neco do skilu (bud bojovy a nebo taktiky - jestli teda pouze ovlivnuje jak bouchne monstrum do hrace a ne naopak, tim by se z toho vybruslilo) nebo str.

napr.
Bonusy do Taktiky/str/bojovek, hlavne ne primarne do int,dex - to uz cloveka nevytrhne:
heather - velky ar, maly bonus do neceho
kite - mesni ar, vetsi bonus do neceho
kulaty - maly ar, velky bonus do neceho
nejaka takovahle posloupnost.
Kazdopadne je to velke sousto a moc prace + dalsi orgie pri x mesicnimu "ladeni" a rvani lidi

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 07:38
od Wizzy
Reseni je rozhodne zvetsit nejakym zpusobem rozdil mezi 1r/2r.
A napriklad u heatheru (s nejvic ar) dat penalizaci na str (podle typu, of def -5 invul -25 a nejaky spesl u kovovejch*). Proste aby ten vysoky armor mel nejakou nevyhodu (vaha moc na DP vyznam nema).
Naopak u horsich stitu dat lehky bonus do str aby se tahali na prebust.


*na ty tu je jina sekce ale :p

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 14:43
od Arim
Stity jiz nyni pridavaji bonus do statu i heater. Heater pri max pariingu je opravdu pretazeny v pomeru ke zbytku. Na zvetsovani dmg mezi 1H a 2H zbrani taky moc prostoru neni, aneb pri zvednuti DMG u 2H by se musel prekopat cely system zbrani (nejsou jenom magicke zbrane, ale i zbrane z forem, kamenky, MW, ...)

U Heateru bych lehce snizil AR, ale radikalne zvysil vahu a sebral veskery bonusy do statu. Jak tu jiz nekdo psal, paveza je hezka, ale urcite tento stit nebyl urceny pro boj z blizka, ale na kryti pred strelci a tvoreni formaci. Jezdce na koni jsem s nim jeste nevidel ...
U Kite by mozna stalo za zvazeni pridani nejakeho fencingu v rozumne mire a snizeni cekove AR.
U bronze, wood, aspol. jsou to lehke stity, spise pro ostatni povolani.

Nebo jednoduchym resenim je globalne snizit maximalni hodnotu skillu pariing, rozdil u wara s par 20 a par 100 je znatelny :) Ovsem nevim, zda na tento skill neni navazano neco dalsiho ...

-25 do STR za Heater me prijde dost, vezmeme li v potaz ze max HP wara je 160 a s brnkem rekneme 184 a z toho mu vezmeme -25 tak se takovy stit pak nevyplati nosit za cenu toho ze me prida 30 AR.

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 14:48
od Wizzy
Arim píše: -25 do STR za Heater me prijde dost, vezmeme li v potaz ze max HP wara je 160 a s brnkem rekneme 184 a z toho mu vezmeme -25 tak se takovy stit pak nevyplati nosit za cenu toho ze me prida 30 AR.
Vsak warr(kdokoliv) muze furt tahat jiz zminovany 2r a tu -25str nahazovat jen v pripade ze ho neco mlati (pricemz hp prebust mu zustane).
Pricemz tu -str kdyz bude davat jen heather, tak se furt daji tahat slabsi stity s min ar ale bez debonusu.

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 14:56
od Arim
Wizzy píše:
Arim píše: -25 do STR za Heater me prijde dost, vezmeme li v potaz ze max HP wara je 160 a s brnkem rekneme 184 a z toho mu vezmeme -25 tak se takovy stit pak nevyplati nosit za cenu toho ze me prida 30 AR.
Vsak warr(kdokoliv) muze furt tahat jiz zminovany 2r a tu -25str nahazovat jen v pripade ze ho neco mlati (pricemz hp prebust mu zustane).
Pricemz tu -str kdyz bude davat jen heather, tak se furt daji tahat slabsi stity s min ar ale bez debonusu.
Taktika nahazovani stitu pri tom kdyz me neco "mlati" je dobra u ranga, ale u wara ktery je v prvni rade si myslim moc smysl nema ... A tahat do dungu mimo 5ti druhu zbrani jeste dalsi 3 druhy stitu je sice zajimava, ale osobne bych to nedelal :)

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 15:28
od Wizzy
Arim píše: Taktika nahazovani stitu pri tom kdyz me neco "mlati" je dobra u ranga, ale u wara ktery je v prvni rade si myslim moc smysl nema
http://2.bp.blogspot.com/_HTBEyNzj4MA/S ... us_owl.JPG

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 15:35
od Arim
Wizzy píše:
Arim píše: Taktika nahazovani stitu pri tom kdyz me neco "mlati" je dobra u ranga, ale u wara ktery je v prvni rade si myslim moc smysl nema
http://2.bp.blogspot.com/_HTBEyNzj4MA/S ... us_owl.JPG
JJ :paranoid:

Jasne pokud do neceho mlatim obouruckou, a zacne me kousat nejaka havet tak ten stit pouziju, ale vetsina veci co me da tafku bez stitu, tak dava na 90 procent IK, takze stit nema smysl resit ... Nebo kdyz se nekam skace, tak taky nasazujes stit, ale tam zase potrebujes i ty HP ...

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 17:46
od Wizzy
Arim píše: Jasne pokud do neceho mlatim obouruckou, a zacne me kousat nejaka havet tak ten stit pouziju, ale vetsina veci co me da tafku bez stitu, tak dava na 90 procent IK, takze stit nema smysl resit ... Nebo kdyz se nekam skace, tak taky nasazujes stit, ale tam zase potrebujes i ty HP ...
S tim jaky maji mobove random v dmg (+ s ohledem na to co sem zazil), si dovolim s 90% celkem nesouhlasit :p
Na skoky potrebujes preboost, "nepotrebujes" STR (viz prskove s duskem, flame vamp ze?). Realne stit by mel byt praveze jen na def, momentalne s tim jaky maji 1h dmg, se pouzivaji porad, proto pokud se nechce sahat do nastaveni zbrani, chce to u "top armor" stitu dat nejaky debonusy (mozna s vyjimkou pro clery).

Re: Stity

Napsal: 23 lis 2010 20:21
od Retromancer
Proto bych radši sáhnul do dmg zbraní. Znovu říkám, to že mají +9 katana a +9 LBA skoro totožný dmg (do npc bez armoru) je chyba.

EDIT : štít sem, štít tam :D

Re: Stity

Napsal: 25 lis 2010 13:20
od Morlith
Skuhry píše: degradovaly lepsi stity (top, gothian, magic wood).

golthian je prakticky nepouzitelny a s oficialneho vyjadrenia GeeM sa neplanuje jeho spouzitelnenie (3 dungy a ten 4ty to uz neprezije to nieje top stit, dura 50/50 bez samoopravovania)

to Acar: osobne by som povedal ze Ar stitov by mal tvorit az 50% brnka ale ak sa neche hybat s armormy brnenia tak nastavenie 25-30% bude najvhodnejsia.
Riesenie typu heater -str, zatial co nizssie stity +str, to by trosku rozhadzalo system imho, neviem ci je ziadane znizovat armor a zaroven posilovat str (u najnizsich by to bolo zajimave ale zas nekro...)

abilitka typu s heatrom, kovovym kitom nenasadnes na kona by bola pekna ale hodne by zvyhodnila peka (resp by sa proste do dobiehatelnych dungov prestali nosit tieto stity)
hodne zaujimave by mohli byt postihy hidingu a stealtu (toho viac povedal by som), tym by sa to cele stazilo, ovsem zas ta krasa tej hry ze nemusite zabit vsetko co na vas chyti target pretoze inak proste umriete a nehidnete...
urcite bonus do taktiky ten by pomohol hodne, cim mensi stit tym vacsia taktika
logicky by bol aj postih healingu

ale viac menej ma nenapada nic co posilit skor to co degradovat :/
(s vynimkou top stitov, prisposobenie MW stitom ktore su lahsie atd... )

jedna moznost co ma napada je nieco ako legendarne stity, neviem ci by to bolo ale osefovatelne... dajme tomu ze by sa na stit po vstupu do dungu nalinkoval deed ktory by zbieral body (v podstate sa da vyuzit nieco ako QB na stit), a za urcity obnos bodov by sa vam stit o nieco vylepsil u nejakeho npc (vahovo, armorovo, statovo)
tym by sa mohli vsetko stity rapidne oslabit a mat dobry stit by bola prestiz.... ci by to nieco riesilo, necham na vas :)

Re: Stity

Napsal: 25 lis 2010 17:24
od Wlern
Morlith píše:to Acar: osobne by som povedal ze Ar stitov by mal tvorit az 50% brnka ale ak sa neche hybat s armormy brnenia tak nastavenie 25-30% bude najvhodnejsia.
Riesenie typu heater -str, zatial co nizssie stity +str, to by trosku rozhadzalo system imho, neviem ci je ziadane znizovat armor a zaroven posilovat str (u najnizsich by to bolo zajimave ale zas nekro...)

abilitka typu s heatrom, kovovym kitom nenasadnes na kona by bola pekna ale hodne by zvyhodnila peka (resp by sa proste do dobiehatelnych dungov prestali nosit tieto stity)
hodne zaujimave by mohli byt postihy hidingu a stealtu (toho viac povedal by som), tym by sa to cele stazilo, ovsem zas ta krasa tej hry ze nemusite zabit vsetko co na vas chyti target pretoze inak proste umriete a nehidnete...
urcite bonus do taktiky ten by pomohol hodne, cim mensi stit tym vacsia taktika
logicky by bol aj postih healingu

ale viac menej ma nenapada nic co posilit skor to co degradovat :/
(s vynimkou top stitov, prisposobenie MW stitom ktore su lahsie atd... )

jedna moznost co ma napada je nieco ako legendarne stity, neviem ci by to bolo ale osefovatelne... dajme tomu ze by sa na stit po vstupu do dungu nalinkoval deed ktory by zbieral body (v podstate sa da vyuzit nieco ako QB na stit), a za urcity obnos bodov by sa vam stit o nieco vylepsil u nejakeho npc (vahovo, armorovo, statovo)
tym by sa mohli vsetko stity rapidne oslabit a mat dobry stit by bola prestiz.... ci by to nieco riesilo, necham na vas :)
Postih s healingem by degradoval heater u cleriku kvuli resu. Na toto bych nesahal. Navic nevim, jestli vis, ze se kite zelezo pouzivalo prevazne na konich a kapkovity (slzovity ) tvar melo za ucel chranit nohy pred luky, kusemi a proti pesim jednotkam.

Postih do stealtu ani hidingu bych taky nedaval, protoze i takovy stit lze vyuzit pri skryvani se a cim vetsi, tim lepsi, ale to zavysi na situaci. Ovsem bych zavedl neco jineho, coz je mozna scriptove neproveditelne a to je rychlost jezditek. Pri heateru by Llama nesla pouzit, kun by sel krokem, mustove krokem a zosti by bezeli normalne...

Pri kite ( zelezo ) by bezeli jen mustove a zosti, zbytek by sel krokem. ( mozna i ty kone bych povolil - tudis zbytek = Llama )

Pri ostatnich stitech by vsechno sprintovalo a zosti by mohli byt jeste rychlejsi, nejakej speed bonus... :-)



To by melo za dusledek nekolik veci

TOP PvPri by jezdili na zostech s Bucklerem
Vsichni mlaticky od wampa pres palacha po plecha by schaneli zostiky a tahali s sebou nejakej bronze stit
Llama by nebyla az tak oblibena, ale byla by pouzitelna ( ja ji nepouzivam jen na zrychleni behu, ale taktika hid a sesednuti je dost popularni a kdyz uz ten wamp pujde s kite na Llame, tak ho to nikterak neomezuje a rychlost stejna jako pesi

Zlevneni vezenske Llamy na 4500 gp ? rejp/ a nebo spis podle reward na 4444gp /rejp

Pouzivani kvalitnejsich jezditek - mozna dat nekam tradera na hnede ( tolik nenavidene ) kone za nejakych 8k rejp/ tedy, samozrejmne 7777gp /rejp

a uspokojeni chuti GMs teamu na postih Heater a jinych silnych stitu...





Jinak s bonusy bych souhlasil, ale nepostihoval bych heater... Nejak si nedokazu predstavit clerika bez heateru :-)) a to by mi prislo divnejsi, nez kdyz by mel v ruce misto zbrane spell book :-))

Re: Stity

Napsal: 25 lis 2010 19:31
od Morlith
ja si klerika bez heathru viem velmi dobr epredstavit a ano pri resovani by si pouzival budto iny stit, alebo by si si sundal svoj alebo by sa zacala pouzivat healing roba ? beztak ked tak moc beries to RP tak heater je velky stit a ked niekoho ozivujes predpokladal by som pouzivanie oboch ruk... :)
nie to s kitom som nevedel, kazdopadne su to len napady s ktorych sa da nakoniec urobit zaujimavy mix

Re: Stity

Napsal: 25 lis 2010 23:34
od Xan
Wlern píše:Pri heateru by ... zosti bezeli normalne...
...TOP PvPri by jezdili na zostech s Bucklerem
Trosku nonsense:)

Jsem pro snizeni armoru brnek, ponechani armoru stitum a vybalancovat 1/2 rucky . . . napr katana je strasnej zabijak do low/medium armoru a napr Executioner Axe je nepouzitelna oproti tomu.,..

Re: Stity

Napsal: 25 lis 2010 23:50
od Wizzy
Xan píše: Jsem pro snizeni armoru brnek, ponechani armoru stitum a vybalancovat 1/2 rucky . . . napr katana je strasnej zabijak do low/medium armoru a napr Executioner Axe je nepouzitelna oproti tomu.,..
Jak snizeni armoru brnek zvyhodni 2r oproti 1r ? Vsak i od geem tu mas napsano ze 1r/2r udelaji za stejnej cas stejnou dmg (v pripade 100% hitu), akorat proste 100% hit na dp vetsina charu nema, tz ze miss u 2r degraduje dmg o dost vic nez u 1r. Pricemz proste kdyz delaji na tenhle armor stejnou dmg ve vysledku, na co tahat 2r s -40 armorem kdyz clovek udela "stejnou" dmg a nedostane takovou bombu kdyz se na nej mob otoci ?

+ tedka enchanty, ktery pridavaj na pevno +1dmg, posouvaji 1r hodne jinam oproti 2r