Stránka 1 z 3
PK a guards
Napsal: 03.10.2010 15:21:13
od Wrall Nightmare
Neslo by systemove osetrit, aby straze, ktere zavola nejake PK, sly nejprve po PK, ktere straze vola, a ne po jinem? Popripade vzit PK moznost volat straze? Opravdu me stvou PK, ktera pred ostatnimi PK utikaji do GZ a volaji straze.
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 20:26:59
od Piscot
Tak za ním do tý gz nelez a on vygardí jen sebe ne?
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 20:48:18
od Wrall Nightmare
Piscot píše:Tak za ním do tý gz nelez a on vygardí jen sebe ne?
Kdyz tam za nim nepolezu, tak gardit nebude. A myslim, ze neni chtene, aby se PK mohlo schovat v GZ. Ta ma slouzit k jinym ucelum.
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 21:06:17
od Wlern
Proto je tu mestska straz, ktera umi pekne strilet a jeste ty straze zavola...
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 21:20:55
od Wrall Nightmare
Wlern píše:Proto je tu mestska straz, ktera umi pekne strilet a jeste ty straze zavola...
Ale o tom tenhle topic vubec neni.. At si modraci gardi, jak chteji, ale jde mi o to, aby PK zdrhajici do GZ pred jinym PK nemelo moznost gardit.
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 21:28:34
od Raona
co treba skusit "jak ty me, tak ja tobe" a pouzit to proti nim? treba je to zkroti ale kdovi
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 21:30:34
od Shadowsong
Raona píše:co treba skusit "jak ty me, tak ja tobe" a pouzit to proti nim? treba je to zkroti ale kdovi
keby sa menej ludi tymto riadilo mozno by bolo na dp krajsie...
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 21:43:09
od Piscot
Shadowsong píše:Raona píše:co treba skusit "jak ty me, tak ja tobe" a pouzit to proti nim? treba je to zkroti ale kdovi
keby sa menej ludi tymto riadilo mozno by bolo na dp krajsie...
A hlavněže na bh každej nadává:)
Wrall Nightmare píše:Kdyz tam za nim nepolezu, tak gardit nebude.
Potom nevidím problém.
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 22:12:43
od Wlern
Wrall Nightmare píše:Wlern píše:Proto je tu mestska straz, ktera umi pekne strilet a jeste ty straze zavola...
Ale o tom tenhle topic vubec neni.. At si modraci gardi, jak chteji, ale jde mi o to, aby PK zdrhajici do GZ pred jinym PK nemelo moznost gardit.
Jako podle me by nebyl problem realizacni, pokud by se dala okolo mest nejaka zed a pred mnohy system vchodu davat Guardy ( jako "Lord Mestska straz" ) a ti by to poresili... ale problem by byl PFka a blokovani pred GZ, proto by jsem dal nemoznost kouzlit zdi ( at jakekoliv ) pred zed a to bych poresil neviditelnymi runami davajici IKcko kouzlejicimu...
A je po problemu, ale nevim, jak by se resilo blockovani duchama / itemama pred vstupem do GZ...
Re: PK a guards
Napsal: 03.10.2010 23:43:26
od Wrall Nightmare
Piscot píše:Wrall Nightmare píše:Kdyz tam za nim nepolezu, tak gardit nebude.
Potom nevidím problém.
Zkus chvili zapomenout na to, ze jsi z pure blue guildy, ktera nesnasi vrahy, a ze ja jsem vrah a zkus se nad tim zamyslet naprosto nezaujate. Zda se ti v poradku, ze vrah utika do mesta, ktere hlidaji straze, a vola si ty straze na pomoc? Nejsou straze urceny k ochrane modraku?
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 10:14:16
od Lucky
Kdyz mi tohle pkcka delali tak mi porat zabihali na jedno misto (gz u hb az k ch hradu) v oblibe to meli hlavne ten novi rip a tak co, odlognes u hb modraka a kdyz zabehne hodis dual, pogardis polotis jedes dal... popr kopnes mezi tim a odlognes pkcko, kazdemu podle chuti.
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 12:16:19
od Mesmeric
Lucky píše:Kdyz mi tohle pkcka delali tak mi porat zabihali na jedno misto (gz u hb az k ch hradu) v oblibe to meli hlavne ten novi rip a tak co, odlognes u hb modraka a kdyz zabehne hodis dual, pogardis polotis jedes dal... popr kopnes mezi tim a odlognes pkcko, kazdemu podle chuti.
A logy jsou na světě, Lucky
Je to další z hezkých paradoxů DP, kdy si vrah volá na pomoc stráže, kteří ho kdovíproč poslechnou.

Rozhodně by bylo fajn to změnit, ale něco mi říká, že to asi nebude zrovna jednoduchá/možná záležitost. Možná přidat trochu více měšťáků by stálo za zvážení, PK si budou muset dávat větši pozor u hranic, ale už se snad nikdy nestane takováhle......situace.

Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 12:44:42
od Arim
Jednoduche reseni, jak uz tady jedno GM kdysi nadhodilo ... IK plosky okolo cele GZ a byl by klid ...
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 12:50:03
od Prudom
Arim píše:Jednoduche reseni, jak uz tady jedno GM kdysi nadhodilo ... IK plosky okolo cele GZ a byl by klid ...
Konečně pořádné slovo do tématu!
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 12:54:50
od Katrin
Arim píše:Jednoduche reseni, jak uz tady jedno GM kdysi nadhodilo ... IK plosky okolo cele GZ a byl by klid ...
To je dle me zbytecny. Hafo pk si chodej do gz do banky, tak by to bylo nefer. To uz je lepsi zakazani guardu..
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 13:29:41
od Hunter
Jednoduché řešení by bylo něco jako - pokud killy >= 3, tak ti "guards" vůbec fungovat nebudou.
//Tohle by bylo asi nej. Ještě by to mohlo dávat IK 
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 13:42:00
od Castian
teda pokud se nemylim tak pokud nekdo napadne sedeho hrace, tak ten se pomoci guards branit nemuze, nebo jo?
Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 17:12:34
od Strigwyr
Wrall Nightmare píše: Opravdu me stvou PK, ktera pred ostatnimi PK utikaji do GZ a volaji straze.
QQ?

Re: PK a guards
Napsal: 04.10.2010 17:30:58
od Karolilinecka
zrušit banku v ocllu

Re: PK a guards
Napsal: 06.10.2010 09:43:34
od Papez
Stráže by měly skočit po obou najednou a všichni budou spokojeni

.