Stránka 1 z 1
prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 00:13:12
od Driana
Sub zbrane()
var zbran2h = "0x401C8EC3" #Zde zadejte ID dvourucni zbrane
var zbran1h = "0x40245E75" #Zde zadejte ID jednorucni zbrane
var stit = "0x40275CA1" # zde zadejte ID stitu
While UO.count(zbran2h)>0
Uo.Useobject(zbran2h)
wait(500)
IF UO.count(zbran2h)=0 THEN
Uo.Useobject(zbran1h)
wait(500)
Uo.Useobject(stit)
EndIF
WEnd
end sub
Mohl by se prosim někdo podívat na tento script? Je v něm něco špatně a já nevím co.
Vidim v tom pro mě jednu neznámou, a to jestli UO.Count počítá věci jen v báglu a nebo i v ruce.
Re: prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 12:51:26
od Dave Lister
jakej smysl ma if count = 0 uvnitr bloku while count > 0 ? tuhle podminku to nikdy nevyhodnoti jako true..
Re: prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 14:43:42
od Driana
Sub zbrane()
var zbran2h = "0x401C8EC3" #Zde zadejte ID dvourucni zbrane
var zbran1h = "0x40245E75" #Zde zadejte ID jednorucni zbrane
var stit = "0x40275CA1" # zde zadejte ID stitu
While UO.count(zbran2h)>0
Uo.Useobject(zbran2h)
wait(500)
WEnd
While UO.count(zbran2h)=0
Uo.Useobject(zbran1h)
wait(500)
Uo.Useobject(stit)
WEnd
end sub
Ani po této změně, to neukazuje v yoku v Run function název scriptu.
Uploaded with
ImageShack.us
Re: prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 15:02:29
od Muzzy
maly sub na zacatku, pri velkym Sub ti to neukazuje v seznamu skriptu...
Re: prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 15:40:43
od Carda
UO.Count bere jako parametr graphic (type), případně jako druhej parametr color. Ty tam rveš id (uid, serial, whatever).
Re: prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 16:21:44
od Driana
Carda píše:UO.Count bere jako parametr graphic (type), případně jako druhej parametr color. Ty tam rveš id (uid, serial, whatever).
Jojo, taky jsem si to pak uvědomil...
zatim jsem pokročil takto -
sub zbrane()
var zbran2h = "0x0F4F" #Zde zadejte type dvourucni zbrane
var zbran1h = "0x1402" #Zde zadejte type jednorucni zbrane
var stit = "0x1B74" # zde zadejte type stitu
IF UO.count(zbran2h) > 0 THEN
Uo.UseType(zbran2h)
wait(500)
;goto konec
EndIF
IF UO.Count(zbran1h) > 0 THEN
Uo.UseType(zbran1h)
wait(500)
Uo.UseType(stit)
EndIF
; konec:
end sub
A ani jedna ze dvou možností nefunguje
Kdyz to necham bez návěstidla (goto) tak se to vzdy prohodí - 2h zbran -> 1h zbran se štítem (znovu tlačítko) -> 2h zbran -> 1h zbran se štítem
Když tam dam návěstidlo (goto) tak mi to dá do ruky akorát 2h zbraň. A o 1h zbrani se štítem ani neví.
Re: prohazování zbraní
Napsal: 01.10.2010 16:44:33
od Driana
Akorát by mě zajímalo jestli Yoko bere Else když je to z C#
sem to zkoušel zadat ruznými způsoby a nedošel jsem k tomu že ano.
Re: prohazování zbraní
Napsal: 28.12.2010 10:36:52
od Lartax
Driana píše:
...
Co přesně chceš aby to dělalo ten skript?
Re: prohazování zbraní
Napsal: 28.12.2010 14:05:50
od Neverdie
řekla bych že tam je dětská chybka
= tohle je přiřazení
== tohle je porovnání

Re: prohazování zbraní
Napsal: 13.12.2014 10:10:32
od kanita
Mě osobně to ukládá do složky, kterou jsem napsal - tedy klasicky do obrázků. A ještě k tomu ve formátu *.png.
Trochu jsem se v tom povrtal a našel jsem script, který to típání obrazovky umožňuje - u mě je to script Snapshots.sc - podobný tedy budeš mít i ty a v něm si najdi cestu k ukládání snímků.