Stránka 1 z 1

Chyba při spouštění "the client could not attach..."

Napsal: 11.09.2010 21:45:41
od Tommy
Do dnešního večera mi jel Phoenix normálně. Ale teď mi to při pokusu o nalogování píše hlášku "The client could not attach to the game server, It must have been taken down, please wait....try again.." Přičemž to tu hlášku hodí ihned, jako by se ani nezkoušel připojit. Přez normal clienta mi to frčí v pohodě(takže server jede). Zkoušel jsem nové Frameworky, smazat skripty, smazat fenu a stáhnout znova, změnit cestu ke klientovy, vypnout firewall ale nic.

Při pokusu o nalogování hlásí v logu:

Kód: Vybrat vše

[21:43:48] Runtime: Scipts compilation finished.
[21:44:06] Communication: Connecting to 82.208.28.203,2593 on socket 1952.
[21:44:06] Communication: Login socket created.
[21:44:06] Communication: Client key1: 1450415 key2: A2D100B
[21:44:06] Communication: Server key1: 32750719 key2: A2D100B
[21:44:06] Phoenix: Unhandled error in ServerMessage. Exception:
System.InvalidOperationException: Invalid serial in 0x20 packet.
   at Phoenix.WorldData.WorldPacketHandler.OnPlayerSync(Byte[] data, CallbackResult prevResult)
   at Phoenix.MessageCallbacksCollection.ProcessMessage(Byte[] data, CallbackResult prevResult)
Co s tím ?

Edit: Mám Framework 4
Edit2: Zapnu ultimu přez yoko, nalognu se,odlognu,NEvypnu UO a podaří se mi lognout i přez fenu. Jakmile fenu vypnu, musím opakovat tenhle postup s yokem, jinak přez fenu nalogovat nejde.

Re: Chyba při spouštění "the client could not attach..."

Napsal: 12.09.2010 18:08:29
od Tommy
Díky za rady. Vyřešeno změnou clienta. Stáhnul jsem http://www.amonthia.com/mikee/client_dp.zip

Prosím lock.

Re: Chyba při spouštění "the client could not attach..."

Napsal: 31.03.2025 00:00:39
od omar261
thanks for code, you are very nice person my friend