Stránka 1 z 1
Bishopka
Napsal: 25.08.2010 20:00:07
od Legend Of Pain
Kód: Vybrat vše
[Executable]
public void BishopHat()
{
UOItem bishopHat = World.GetItem(Aliases.GetObject("bishophat"));
UOItem helm = World.GetItem(Aliases.GetObject("helm"));
if (World.Player.Backpack.AllItems.Contains(bishopHat.Serial))
{
UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Bishop Hat nasazena!");
bishopHat.Use();
}
else if (World.Player.Layers[Layer.Hat].Serial == bishopHat.Serial)
{
if (World.Player.Hits > 30)
{
bishopHat.Move(1, World.Player.Backpack);
if (World.Player.Backpack.AllItems.Contains(helm.Serial))
{
helm.Use();
}
UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Bishop Hat sundana.");
return;
}
UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Malo hp na sundani.");
}
else
{
UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Nemas Bishop Hat!");
}
}
nefunguje / prečo ?

prosíím
píše mi že nemám u seba bishopku ale ja viem predsa svoje

Re: Bishopka
Napsal: 25.08.2010 22:52:03
od Bernard Williams
Nazdárek,
musíš si do objektu "bishopHat" uložit ID Bishopky. Např. takto:
Btw. Nechápu, proč autor toho scriptu (mimochodem ho taky používám) to váže na ID bishopky a ne typ. Jak budu mít čas, tak to předělám.
Re: Bishopka
Napsal: 25.08.2010 23:58:37
od Wizzy
Bernard Williams píše:
Btw. Nechápu, proč autor toho scriptu (mimochodem ho taky používám) to váže na ID bishopky a ne typ. Jak budu mít čas, tak to předělám.
protoze tomb mel nb bishopku tak proc se stvat s type ?:)
Re: Bishopka
Napsal: 26.08.2010 02:29:38
od The Heretic
Kód: Vybrat vše
[Executable]
public void NasadCapku()
{
UOItem capka = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1DB9 , 0x0BB0);
UOItem helma = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1412 , UOColor.Invariant);
if (capka.Exist)
{
if (World.Player.Hits > 30)
{
capka.Use();
UO.Print("+30 hp");
}
}
else
{
helma.Use();
UO.Print("-30 hp");
}
}
bez objektu, funguje jen s tou zakladni plate helmou
Re: Bishopka
Napsal: 26.08.2010 12:33:48
od Legend Of Pain
diky moc:)
Re: Bishopka
Napsal: 11.10.2010 20:09:52
od Bernard Williams
Já bych moc neděkoval.. je tam špatně podmínka na HP, takže pokud máš méně jak 30 HP a na sobě Bishopku, tak tě to klidně killne a pokud máš méně jak 30 hp a na sobě helmu, tak si ji zase nenasadíš...
Opraveno:
Kód: Vybrat vše
[Executable]
public void BishopHat()
{
UOItem capka = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1DB9 , 0x0BB0);
UOItem helma = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1412 , UOColor.Invariant);
if (capka.Exist)
{
capka.Use();
UO.Print("+30 hp");
}
else
{
if (World.Player.Hits > 30)
{
helma.Use();
UO.Print("-30 hp");
}
}
}