Stránka 1 z 1

Bishopka

Napsal: 25.08.2010 20:00:07
od Legend Of Pain

Kód: Vybrat vše

[Executable]
        public void BishopHat()
        {
            UOItem bishopHat = World.GetItem(Aliases.GetObject("bishophat"));
            UOItem helm = World.GetItem(Aliases.GetObject("helm"));
            if (World.Player.Backpack.AllItems.Contains(bishopHat.Serial))
            {
                UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Bishop Hat nasazena!");
                bishopHat.Use();
            }
            else if (World.Player.Layers[Layer.Hat].Serial == bishopHat.Serial)
            {
                if (World.Player.Hits > 30)
                {
                    bishopHat.Move(1, World.Player.Backpack);
                    if (World.Player.Backpack.AllItems.Contains(helm.Serial))
                    {
                        helm.Use();
                    }
                    UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Bishop Hat sundana.");
			  return;
                }
                UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Malo hp na sundani.");
            }
            else
            {
                UO.PrintObject(World.Player.Serial, 0x0BB0, "Nemas Bishop Hat!");
            }
        }
nefunguje / prečo ? :( prosíím
píše mi že nemám u seba bishopku ale ja viem predsa svoje :)

Re: Bishopka

Napsal: 25.08.2010 22:52:03
od Bernard Williams
Nazdárek,

musíš si do objektu "bishopHat" uložit ID Bishopky. Např. takto:

Kód: Vybrat vše

addobject "bishopHat"
Btw. Nechápu, proč autor toho scriptu (mimochodem ho taky používám) to váže na ID bishopky a ne typ. Jak budu mít čas, tak to předělám.

Re: Bishopka

Napsal: 25.08.2010 23:58:37
od Wizzy
Bernard Williams píše: Btw. Nechápu, proč autor toho scriptu (mimochodem ho taky používám) to váže na ID bishopky a ne typ. Jak budu mít čas, tak to předělám.
protoze tomb mel nb bishopku tak proc se stvat s type ?:)

Re: Bishopka

Napsal: 26.08.2010 02:29:38
od The Heretic

Kód: Vybrat vše

[Executable]
		public void NasadCapku()
		{
			UOItem capka = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1DB9 , 0x0BB0);
			UOItem helma = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1412 , UOColor.Invariant);
			if (capka.Exist)
			{
				if (World.Player.Hits > 30)
				{
					capka.Use();
					UO.Print("+30 hp");
				}
			}
			else
			{
				helma.Use();
				UO.Print("-30 hp");
			}
		}
bez objektu, funguje jen s tou zakladni plate helmou

Re: Bishopka

Napsal: 26.08.2010 12:33:48
od Legend Of Pain
diky moc:)

Re: Bishopka

Napsal: 11.10.2010 20:09:52
od Bernard Williams
Já bych moc neděkoval.. je tam špatně podmínka na HP, takže pokud máš méně jak 30 HP a na sobě Bishopku, tak tě to klidně killne a pokud máš méně jak 30 hp a na sobě helmu, tak si ji zase nenasadíš... :lol:

Opraveno:

Kód: Vybrat vše

   [Executable]
      public void BishopHat()
      {
         UOItem capka = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1DB9 , 0x0BB0);
         UOItem helma = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x1412 , UOColor.Invariant);
         if (capka.Exist)
         {
               capka.Use();
               UO.Print("+30 hp");
         }
         else
         {
            if (World.Player.Hits > 30)
            {
               helma.Use();
               UO.Print("-30 hp");
            }
         }
      }