Stránka 1 z 8
Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 16:56:09
od Agramon
Zaslechl jsem že nám chcete vykleštit postavy a každej char bude přerozdělen na tři další "podchary". Např. tak že třeba jeden rang bude umět pogovat a ress, druhej bude mít +10 archery a třetí zas nějakou specialitu. Paladin bude jeden na knighty, druhej na obouručku a třetí bude kouzlit.
Údajně se už i tyto vykleštěné postavy pohybujou po DP v rámci testu, před nadcházejícím wipem.
Rád bych věřil tomu že se jedná jen o fámu, nějak si nedovedu přestavit že by se měly takto znehodnotit všechny postavy..
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 17:54:19
od Inkvizitor Dan
Omg kdo ti to rek? Si asi naletel nakymu vtipalkovi :p
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 18:05:19
od Agramon
kéž by..

Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 18:10:20
od Inkvizitor Dan
jezis , pokud je na tom nejaka pravda hlavne ne pls neodebavat skilly co clovek momentalne ma, at je moznost si nechat postavu se soucasnym nastavenim.
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 18:38:05
od Sir Artuhr
Aní bych se tomu nedivil kdyby jo:p
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 18:38:17
od Acarus
Ha panika, clovek potrebuje neco otestit a hnedka tu kolujou spekulace.
Inkvizitor Dan píše:jezis , pokud je na tom nejaka pravda hlavne ne pls neodebavat skilly co clovek momentalne ma, at je moznost si nechat postavu se soucasnym nastavenim.
Na skilly pokud by se neco takoveho delalo, by se nesahalo. Je nam naprosto jasny, ze jednou namakrovanej skill je a bude proste namakrovanej.
Agramon píše:Zaslechl jsem že nám chcete vykleštit postavy a každej char bude přerozdělen na tři další "podchary". Např. tak že třeba jeden rang bude umět pogovat a ress, druhej bude mít +10 archery a třetí zas nějakou specialitu. Paladin bude jeden na knighty, druhej na obouručku a třetí bude kouzlit.
Údajně se už i tyto vykleštěné postavy pohybujou po DP v rámci testu, před nadcházejícím wipem.
Rád bych věřil tomu že se jedná jen o fámu, nějak si nedovedu přestavit že by se měly takto znehodnotit všechny postavy..
Zda ze si lepe informovanej nez nektera gmka.
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 18:51:14
od Mulambo
Ja zase zaslech, ze po dp behaji vyklesteni hraci, nevis o tom taky neco?
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 19:19:07
od Agramon
Acarus píše:
Na skilly pokud by se neco takoveho delalo, by se nesahalo. Je nam naprosto jasny, ze jednou namakrovanej skill je a bude proste namakrovanej.
tak na co by se sahalo? ono ani odebírání kouzel by nebylo zrovna příjemný..
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 19:37:04
od Acarus
Agramon píše:Acarus píše:
Na skilly pokud by se neco takoveho delalo, by se nesahalo. Je nam naprosto jasny, ze jednou namakrovanej skill je a bude proste namakrovanej.
tak na co by se sahalo? ono ani odebírání kouzel by nebylo zrovna příjemný..
Ti nebudu radsi ani rikat, bys chtel totiz taky.
Jinak tahle myslenka je stara jak dp samo, ze by vznikli nejake klany jako ma vamp. Takze asi tak no...
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 19:55:15
od The Heretic
2000 konec pocitacu, 2012 konec sveta, 2028 spadne meteteorit a taky konec sveta...
asi se zacnu zivit vymejslenim takovejch kravin, kdyz tomu lidi tak snadno veri, tak z toho urcite pujdou vytriskat i nejaky prachy
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 20:15:22
od Tommy
Zní to zajímavě, ty klany u wampa... je to prostě věc navíc, o něco víc zábavy, ale na namakrovaný skilly už nešahat

Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 20:31:01
od Inkvizitor Dan
Jo to je presne to co sem si taky predstavoval, jen bych to rozvedl dal. Me by se libil system jako v dungeons and dragons. Hlavne by to pripadne neskoncilo v onom tady -10 procent a tady +10 skillu.
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 20:32:44
od Tommy
Inkvizitor Dan píše:Me by se libil system jako v dungeons and dragons.
A jěště by to chtělo zbraně z UT3 ne ?

Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 21:05:07
od Agramon
klidně bych rozvětvil každý povolaní na další 3, s tím že základ zůstane stejný jako nyní, ale každé ze tří "subpovolaní" dostane specialitu navíc.
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 21:36:52
od Severka
Mulambo píše:Ja zase zaslech, ze po dp behaji vyklesteni hraci, nevis o tom taky neco?
no ked som tak raz sledoval gyldu hated... no ale to je uz iny pribeh...

Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 21:40:23
od Inkvizitor Dan
Tommy píše:Inkvizitor Dan píše:Me by se libil system jako v dungeons and dragons.
A jěště by to chtělo zbraně z UT3 ne ?

Ne to ne, jen se mi libil system tech specializaci, ze si clovek mohl zvolit bud zakladni povolani, ktery bylo od vseho neco z okruhu vlastnosti danyho povolani, nebo specializaci, ktera nekde davala bonus a jinde zas nakou nevyhodu. Jenze to nekoncilo u tady + bodik a tady - bodik.
Pro hrubou predstavu:
Rang by se treba rozdelil na 3 specky :
Druid - Lepsi sumy, moznost morfovat do zvirat, lepsi taming, nejvic veterina pri jejimz dosazeni vyuzitelnej bonus, gm wrest, VAN kouzlo/ Nemoznost pouzivat strelny zbrane, nizsi stealth + hid, odebrani blesku, nizsi obyc healing,hodne minus lockpicking
Sharpshooter - Nejlepsi archery, taktika, nejlepsi armor, Agility kouzlo, moznost strilet na velkou dalku, + STR / Nizsi magery ( pri zachovani sumu ),Parrying zvetseni timeru na klamaky, - INT, minus lockpicking
Rogue - echt vysokej hid + stealth, moznost za urcitejch okolnosti utocit z hidu, nejvic poisoning s bonusem, nejvic stealing s bonusem, nejvic lockpicking, gm SW,Fencing, vysokej remove trap / nemoznost pouzivat HC, chain armory, sebrat grizlyho, minus hodne taming, timer na klamaky atd. atd.
V podstate aby kdyz se bude nekde zvetsovat skill a jinde snizovat, aby to nebylo jen zvetseni skillu a pravdepodobnosti na uspech pri pouziti, ale melo to smysluplnej specialni bonus/vlastnost, ktera by ho v dane discipline posunula daleko nad moznosti zakladniho povolani a ostatnich specializaci. Jinak by to nemelo podle me moc vyznam a kazdej radsi hral se zakladnim povolanim.
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 22:36:03
od Tommy
Pochopil jsem to tak, že by vlastně vše zůstalo stejný, jen by určitá třída měla nějaký bonusy v určitým skillu.
Rang 1-90 archery, 100 taming, 60 magery, 90 tac
Rang 2-90 archery,90taming,70magery,90 tac
Rang 3-100 archery, 90 taming, 60magery, 100 tac
....což jsem si teda představil asi
hodně blbě
Inkvizitor Dan píše:Druid .....Sharpshooter ..... Rogue ....
To co píšeš to už by bylo kompletní předělání postav. Druid-Van, In Many, Morfování, Wrest. Např Morfování do určitých zvířat založený na mgr etc. Tohle už bych bral. Ale jsou to uplně jiný classy, co má rang společnýho s druidem ? Nic. Hraničář s lukem co si umí vochočit zvíře vs Druid Panoramix co si míchá vanko.
Závěr:
1.Pod classy udělat maximálně jako u vampů-pomocí klanů či něčeho takového.
nebo
2.Kompletně nové povolaní viz.Druid (+zanechat stávající)
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 23:18:04
od Agramon
omg, se skillama bych nic nedělal a doufám (jak bylo slíbeno) že se ani nic dělat nebude.. pokud půjde u každého charu zvolit jedno ze 3 povolání, tak jedině tak, že pro každé povolání bude + jedna specialita. Vše by jinak mělo zůstat jak je..
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 23:24:16
od Sir Artuhr
Ja jsem prave slysel, ze je nejaky forum kam nemaji normalni hraci pristup, ale maji tam pristup jen takova smetnaka a kamaradi gmek a tam se prave resi nejake rozdelovani postav:(
Re: Přerozdělování postav? Doufám že ne!
Napsal: 11.08.2010 23:42:45
od Acarus
Inkvizitor Dan píše:Tommy píše:Inkvizitor Dan píše:Me by se libil system jako v dungeons and dragons.
A jěště by to chtělo zbraně z UT3 ne ?

Ne to ne, jen se mi libil system tech specializaci, ze si clovek mohl zvolit bud zakladni povolani, ktery bylo od vseho neco z okruhu vlastnosti danyho povolani, nebo specializaci, ktera nekde davala bonus a jinde zas nakou nevyhodu. Jenze to nekoncilo u tady + bodik a tady - bodik.
Pro hrubou predstavu:
Rang by se treba rozdelil na 3 specky :
Druid - Lepsi sumy, moznost morfovat do zvirat, lepsi taming, nejvic veterina pri jejimz dosazeni vyuzitelnej bonus, gm wrest, VAN kouzlo/ Nemoznost pouzivat strelny zbrane, nizsi stealth + hid, odebrani blesku, nizsi obyc healing,hodne minus lockpicking
Sharpshooter - Nejlepsi archery, taktika, nejlepsi armor, Agility kouzlo, moznost strilet na velkou dalku, + STR / Nizsi magery ( pri zachovani sumu ),Parrying zvetseni timeru na klamaky, - INT, minus lockpicking
Rogue - echt vysokej hid + stealth, moznost za urcitejch okolnosti utocit z hidu, nejvic poisoning s bonusem, nejvic stealing s bonusem, nejvic lockpicking, gm SW,Fencing, vysokej remove trap / nemoznost pouzivat HC, chain armory, sebrat grizlyho, minus hodne taming, timer na klamaky atd. atd.
V podstate aby kdyz se bude nekde zvetsovat skill a jinde snizovat, aby to nebylo jen zvetseni skillu a pravdepodobnosti na uspech pri pouziti, ale melo to smysluplnej specialni bonus/vlastnost, ktera by ho v dane discipline posunula daleko nad moznosti zakladniho povolani a ostatnich specializaci. Jinak by to nemelo podle me moc vyznam a kazdej radsi hral se zakladnim povolanim.
Neprijde ti uz takhle jak ranger trosku overboosted?