Stránka 1 z 1

Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 26.07.2010 18:54:45
od Wizzy
Download vsech skriptu mnou uvedenych: http://dl.dropbox.com/u/7651700/fena/wizzy.cs
Objects.dll: http://dl.dropbox.com/u/7651700/fena/Objects.dll



,exec Nasedani
Funguje pouze na nastavena jezditka
Pokud sedite na jezditku tak sesedne.
Pokud nesedite a v okruhu 7 policek mate jezditko nasedne.
Pokud v okruhu 7 policek jezditko neni a v baglu nadefinovane najde, odshrinkne a nasedne.

Pridat do hlavicky *.cs:
using System.Linq;
Zbytek:

Kód: Vybrat vše

public const ushort Mount = 0x00DC;
public const ushort MountShrink = 0x20F6;	
public const ushort MountColor = 0x0000;

[Executable]
public void Nasedani()
{
    if (World.Player.Layers[Layer.Mount].Exist)
    {
        World.Player.Use();
    }
    else
    {
        UOItem l = new UOItem(Aliases.GetObject("jezditko"));
        if (l.Exist)
        {
                UO.UseObject(l);
        }
        else
        {
            foreach (UOCharacter llama in from c in World.Characters where c.Distance < 7 && c.Model == Mount select c)
            {
                llama.RequestStatus(5000);
                if (llama.Renamable)
                {
                    UO.AddObject("jezditko", llama.Serial);
                    UO.UseObject(llama);
                    return;
                }
            }
            odshrink();
        }
    }
}

public void odshrink()
{
  UO.DeleteJournal();
  if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(MountShrink,MountColor) == 0)
  {
      UO.PrintWarning("Dosli jezditka!");
      return;
  }


  UOItem lama = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(MountShrink,MountColor);
  World.Player.ChangeWarmode(WarmodeChange.Switch);
  UO.UseObject(lama);
    UO.Wait(Core.Latency+250);

    if (UO.InJournal("You can't unshrink creature here or now!"))
    {
      UO.PrintWarning("Domovni zona nebo timer na klamaky!");
      return;
    }

    foreach ( UOCharacter llama in from c in World.Characters where c.Distance < 7 && c.Model == Mount select c )
    {
        llama.RequestStatus(5000);
        if (llama.Renamable)
        {
          UO.AddObject("jezditko", llama.Serial);
	      UO.UseObject(llama);
        }
    }
}

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 26.07.2010 20:06:14
od Stich
tak na toto by som si netrufol *tleska*

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 09.09.2010 16:24:35
od Wallace
me to nefunguje :p

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 12.09.2010 19:40:26
od Mianek
Wallace píše:me to nefunguje :p
pouzivas jako jezditko lamu, ne kone vid... pokud ano.. je chyba mezi zidli a klavesnici

me to funguje :unibrow:

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 12.09.2010 20:49:48
od Wizzy
public const ushort Mount = 0x00DC;
public const ushort MountShrink = 0x20F6;
public const ushort MountColor = 0x0000;

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 28.03.2012 10:04:01
od Beruska
Mě to naháže takovýhle chyby :-)

c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(8,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(9,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(10,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(13,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(15,45): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(21,28): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(40,9): error CS1022: Byla očekávána definice typu nebo oboru názvů, nebo konec souboru.
No VB scripts compiled.
No Boo scripts compiled.

No assemblies to analyze.
========== Found 7 compiler errors or warnings and 0 analyzer errors ==========



Něco dělám strašně špatně, že? :-p

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 28.03.2012 10:27:08
od Severka
to Beruska> to je len procedura, nie cely skript, takze to nahraj k inym skriptom, samostatne to nebude fungovat

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Napsal: 04.05.2012 08:54:01
od Anselmo
Nedalo by sa to urobit jak EQ? Pridanie do objectov?