Stránka 1 z 1

UO mapa-problem s detekci klienta

Napsal: 31.03.2010 17:06:05
od Lee
Ahoj,nekde jsem to nenasel tak zadam o radu hracskou komunitu. Bud spatne hledam nebo jsem opravdu prvni.

k problemu - Kdyz chci kalibrovat mapu a mam pustenej injekt tak mi to hodi chybu - Calibration Failed likely reasons......atd.Moje predstava je takova,ze nemuze detekovat klienta kdyz je pustenej pres yoko,kdyz spustim normalniho clienta1264b.exe tak mapa funguje jak ma tudiz i predpokladam ze to je problem s detekci klienta(s cestou ke klientovy sem si ruzne hral,zkousel sem stahovat i ruzny verze mapy...aktualizovat,nic nefungovalo.Zkousel sem i vymazat z puvodniho adresare UO {kam je nastavena defaultni cesta UO mapy} vsechny clienty krome toho pres kteryho jede to yoko).Takze pokud nekdo vi co s tim budu moc rad za nejaky uzitecny rady.

hw a sw- CPU 64 x2 athlon 4000+ (2.35 ghz),Pamet 3 gb (ddr2),OS vista (32 bitu) SP1,disk(formatovani ntfs) 200gb,grafiku nezminuju nema na to zadny vliv. UO - Mondains Legacy. Doufam ze jsem nic nezapomel.

Re: UO mapa-problem s detekci klienta

Napsal: 01.04.2010 00:00:42
od Retromancer
Rozumím dobře tomu, že ti mapa nejde zkalibrovat ručně?

Re: UO mapa-problem s detekci klienta

Napsal: 01.04.2010 01:01:18
od Lee
rucne ani automaticky.

Re: UO mapa-problem s detekci klienta

Napsal: 01.04.2010 14:07:05
od Lee
Problem vyresen stahl jsem map clienta primo z puvodnich stranek a tam je to osetreny prosil bych o smazani nebo lock.Diky.