Stránka 1 z 9
Robe of Healing
Napsal: 18.01.2010 21:33:49
od Freak
Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +
5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +
10 Healing a .. trebaa

+
5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...
Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics
Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).
Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.
Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
Re: Robe of Healing
Napsal: 18.01.2010 21:38:52
od Stich
Freak píše:Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +
5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +
10 Healing a .. trebaa

+
5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory

Suhlasim s tebou healinga nema vo velkom dungu vyuzitie a do maleho dungu (kde si raz za cas za clera buchnem) ju tahat nebudem aby som ju rozmlatil... skor by som to dal +10parrying a napriklad +5magery alebo +10anatomy
Napsal: 18.01.2010 21:40:43
od Lucky
magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
Napsal: 18.01.2010 21:42:51
od Stich
Lucky píše:magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
parrying je max 90 cize by bolo 100 a anatomy neviem ci by bolo citit pochybujem o tom ale ak nie anatomy tak co by sa hodilo viac clerikovi? ta mgr ma tiez napadla ze by bola op
Re: Robe of Healing
Napsal: 18.01.2010 21:43:39
od Mesmeric
Stich píše:[uhlasim s tebou healinga nema vo velkom dungu vyuzitie a do maleho dungu (kde si raz za cas za clera buchnem) ju tahat nebudem aby som ju rozmlatil... skor by som to dal +10parrying a napriklad +5magery alebo +10anatomy
Tak to je vskutku blbost, aby dávala mgr.
Ale jinak změna roby pro clerica by nebyla vůbec od věci. 110 heal je takřka k ničemu a 10 MF je sice fajn, ale kolikrát se za clera člověk dostane k nějákému bouchání?
Napsal: 18.01.2010 21:44:34
od Mesmeric
Stich píše:Lucky píše:magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
parrying je max 90 cize by bolo 100 a anatomy neviem ci by bolo citit pochybujem o tom ale ak nie anatomy tak co by sa hodilo viac clerikovi? ta mgr ma tiez napadla ze by bola op
Cler má parr 80 ne 90
Napsal: 18.01.2010 21:54:10
od Ducky
Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Napsal: 18.01.2010 22:05:59
od Lucky
Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
vic magery je vetsi híl a min hebani ne?
Parr by byl dobrej no by cler hodne vydrzel a tak ... klidne kdyz bych mel zajit do extremu bych mu dal aj Ss a kdyz ma robku a max ss zte si muze hodit nakyho hezciho suma nez angela .. co fakt nevim ale proste nakyho drzaka jako ma mag eartha treba... ale to je fakt extrem...
Napsal: 18.01.2010 22:07:06
od Stich
Lucky píše:Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
vic magery je vetsi híl a min hebani ne?
Parr by byl dobrej no by cler hodne vydrzel a tak ... klidne kdyz bych mel zajit do extremu bych mu dal aj Ss a kdyz ma robku a max ss zte si muze hodit nakyho hezciho suma nez angela .. co fakt nevim ale proste nakyho drzaka jako ma mag eartha treba... ale to je fakt extrem...
tento navrh sa mi lubi najviac to by boli solovky za clera...
Napsal: 18.01.2010 22:07:19
od Big Bud
toho suma snad jedine v kombinaci bishopka+roba+agelic :p
Napsal: 18.01.2010 22:08:25
od Ducky
Nejakej bonus sum s robkou je taky fajn napad. Ta magera no kolikrat me nezachranil ani angelik (budiz mu zem lehka :p )
Napsal: 18.01.2010 22:10:16
od Joe
Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Tak to bych mohl dostat zpet +10 str do silver luku. Co je na tom preboost?
To jsou mi debaty...
Napsal: 18.01.2010 22:12:38
od Freak
Nechodil bych do extremu.
Vyssi magerka je : Mensi pauza na svitky (myslim ze mensi pauza je od 94 nebo 95 .. mozn a96 nejsem si ted jistej), lepsi ivm, lepsi boost. Magerku nezadam to je moc.
Summa ne. To je jeste vic over nez magerka. Suma bych dal asi jak rika Big Bud v nejakej silenej kombinaci top itemu, jestli vubec.
A co tak posloucham tak
Jedna Healing roba +10 MF +5 Tact
Druha Healing roba +10 Healing +10(?) Parr (ale chtelo by to aby ten healing lecil ty haluze, jinak je podle me opravdu k nicemu, to uz bych radsi resisty)
Napsal: 18.01.2010 22:15:27
od Ducky
resist dava bishopka, tak teda leda ten Parrying to by se mozna dalo prosadit

Napsal: 18.01.2010 22:20:22
od Stich
ja si myslim ze nejaky mysticky sumonn by nebol od veci napriklad kombinacia roba +bishopka a ten sumon by mohol mat 250hp dobry armor ale maly dmg alebo ja neviem nejak to skombinovat
Napsal: 18.01.2010 22:20:24
od Freak
Ja treba bishopku nenosim misto helmy, takze ty ressity mam jen chvilkama (cca 10% dungu). Mit je porad, nestezoval bych si, je to znat.
Napsal: 18.01.2010 22:21:58
od Lucky
No v podstate mag taky na suma (draka) nepoterbuje topko, ste moc zmlsany z rangu/vampu, kterym je to treba.
Je fakt ze by to pak mohlo usnadnit solovani, nadruhou stranu solovani ceho, decu? Ano ale to se da uz i ted s nynejsima sumama (eartha sem myslel jako klamaky treba non move s hodne hp malo dmg a velkym agrem na mobky :p )
Ja nevim v podstate by to z clera melo delat hlavne vic survive char takze asi parr + ty rezisty(?) / heal
Ale zni to hezky... naky zlepseni pro klery, kdyz tak tezce nesly sumy a ten cejch saport charu :p
Napsal: 18.01.2010 22:54:00
od Freak
Co by me zajimalo nejvic je ta moznost vyuziti Healingu
Super by bylo kdyby se dali bandou lecit ty haluze. Nejlepis by bylo kdyby na to stacila robka (tzn 110 Heal). Pokud by GM Team byl proti mohl by zauvazovat ze by se haluze lecily s healingem 115 (roba + kondom na hlavu). To uz by snad slo

Napsal: 18.01.2010 22:56:00
od Stich
myslim ze je vanko na haluze lepsie zrusi to haluze celej vyprave...
Napsal: 18.01.2010 22:58:33
od Breezeway
1. nechat tak jak to je s tím, že ress bandou bude 1/2 až max hp.
2. resisty +10 / parring +10