Stránka 1 z 4
PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 19:49:07
od Baltik
Rychly dotaz na nazoru.
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?
Re: PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 20:14:10
od Darkne
zdi?:p
Napsal: 01.01.2010 20:21:45
od None
Stado klamaku/jezditek
Re: PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 20:32:16
od Baltik
Darkne píše:zdi?:p
zase na zed hodis chaina/meteora (predpokladejme ze zdarily KOP = prohra a ze potrebujes porazit nepritele abys dosahl sveho)
Re: PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 22:02:21
od Miki
Baltik píše:Rychly dotaz na nazoru.
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?
Znevýhodnit prsko šmucky , náká hnusná příšerka ,která neublíží oblečenému člověku ale fakt zhnusí hru pvp šmučce.
Edit: Popřípadě kontrolovat jestli člověk jede na summon nebo na normálním koni. Pokud by jel na sumoj tak by mohli být Ort plošky na summona(na kterým sedí majitel / jestli to jde).
Re: PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 22:10:45
od Baltik
To neni ten problem, predpokladejme ze jsou obe strany zkusene takze smucka se nechytne (resp hebne behem par chvil).
Jde me o to aby to neskoncilo stylem:
PK |zed| |zed| potvory ... potvory |zed| Modri
a na obou stranach mraky parafieldu.
Proste uvazujme spis v intencich OCH boje nez klasickeho PK pojezdu

Re: PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 22:14:02
od Miki
Baltik píše:To neni ten problem, predpokladejme ze jsou obe strany zkusene takze smucka se nechytne (resp hebne behem par chvil).
Jde me o to aby to neskoncilo stylem:
PK |zed| |zed| potvory ... potvory |zed| Modri
a na obou stranach mraky parafieldu.
Proste uvazujme spis v intencich OCH boje nez klasickeho PK pojezdu

Tak můžeš nastavit že to bude zed rušit, třeba jedno políčko na některých místech, ale zase né všude (jestli to jde).
Nebo aby potvory portily přez zdi.... (jestli to jde)
Re: PVP v dungeonu
Napsal: 01.01.2010 22:35:06
od Baltik
Rikam zed neni problem, obe skupiny potrebuji postoupit, kdyz z toho udelaj souboj kdo ma vic prachu na regu z krabky na zed, tak mi to v podstate nevadi

Napsal: 02.01.2010 09:11:11
od Aken
A smysl tohohle všeho je jakej nějak mi to nedochází.
Napsal: 02.01.2010 09:36:25
od Breezeway
Dvě skupiny, jeden cíl

Přežije silnější a dostane první cenu

Napsal: 02.01.2010 09:52:57
od Tharr
znevyhodnění pk?:p *plááááč :pp*
Napsal: 02.01.2010 12:40:41
od Baltik
Tharr píše:znevyhodnění pk?:p *plááááč :pp*
Naopak.
Napsal: 02.01.2010 12:56:50
od Tharr
Baltik píše:Tharr píše:znevyhodnění pk?:p *plááááč :pp*
Naopak.
tak to je krása:p
Re: PVP v dungeonu
Napsal: 02.01.2010 20:40:46
od Nycte
Baltik píše:Rychly dotaz na nazoru.
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?
Hej mna napada hodne veci

... Ak ta mozem poprosit aspon zhruba nacrtni ako sa na to "miesto" dostanu tie dve skupiny. Myslim tak ze ci tam vstupia obe skupiny sucastne, ci sa bude vchadzat dverami alebo sa tam bude vchadzat cez gate atd atd
Napsal: 03.01.2010 00:21:43
od Inkvizitor Dan
jn, chtelo by to ukazat par zkusenejm hracum prostory a zhruba nacrtnout planovny pasti a spawny a nechat je tam hledat. Zpusobu jak se prasit je fakt hodne (napr. pasti na skocich, zdi + natahany moby, blokovani sumama atd. ). Udelat dung, kde nebude prostor pro takovyhle pasti, ze kterejch nebude temer uniku a podobny veci, ktery extremne zvyhodnej jednu stranu bude tezkej orisek. Leda prazdny chodby jako Pride.
Napsal: 03.01.2010 11:11:59
od Lucky
Jak zarucis, aby tam oba tabory skocili soucasne?

Jinak stejnej pocet na obou stranach asi udelat nepujde, coz je skoda.
S tema mobama na ty pk smucky ja nevim, obcas me ty mobove tady prijdou trosku nedomakly (nejdou do nejmensiho armoru a neustale drzi target)
Mozna by mohlo byt zajimave pridat spirita co hazi vao ... i kdyz to shodi svetlo coz je pro wary docela fail tak precijenom clerove by nemeli jisty buffy a prskove ijska.
Nadruhou stranu zas aby to nedopadlo jako Noneho arena ala vemu 5 waru kazdej duska a k nim 5 cleru na heal a paru + wralla aby dycky nekoho zazdil a z uzavrenyho prostoru me neutecou.
Napsal: 03.01.2010 11:48:48
od Tharr
bude to těžké no..

ale aspon nejake oživení..
btw: udelejte hb pvp zonou jako kdysi:p
Napsal: 03.01.2010 13:51:30
od Miki
Tharr píše:bude to těžké no..

ale aspon nejake oživení..
btw: udelejte hb pvp zonou jako kdysi:p
Jsem pro otevření HB jako pvp zonu, nemělo by být chráněný HB je to největší šlápnutí vedle , které GM udělali.
Napsal: 03.01.2010 13:58:25
od Baltik
Miki píše:
Jsem pro otevření HB jako pvp zonu, nemělo by být chráněný HB je to největší šlápnutí vedle , které GM udělali.
Chcete pojizdet newby, zejo
Prazdnej HB tu byl, aspon 3 roky...
Napsal: 03.01.2010 14:05:11
od Miki
Baltik píše:Miki píše:
Jsem pro otevření HB jako pvp zonu, nemělo by být chráněný HB je to největší šlápnutí vedle , které GM udělali.
Chcete pojizdet newby, zejo
Prazdnej HB tu byl, aspon 3 roky...
Jelikož jsi trenuji nového mága normálně v přírodě , tak vím že to HB je ůplně zbytečně zavřené....
edit: je zbytečné chránit tak důsledně noobiky, když mají na začátek spoustu dobrých míst, které byly pro ně koncipovány (jesle,nujelm,vesper, orcich dungeon , ileshenar - spoustu mini dungu v ileshenaru) -> zde mají bud ůplné bezpečí , nebo částečné..