Stránka 1 z 26

navrhy na zlepseni pvp

Napsal: 24.04.2009 23:55:49
od Raynor
Takhle sem brouzdal na dp forku az sem narazil na Hunteruv post
Hunter píše: Jaké jsou konkrétně ty nápady? Aby se někdo x času dělal s nějakou pk frakcí, která by změnila akorát tak zkratku za jménem některým pk postavám? Tohle se už tady někde řešilo a nikdo z vás tam nenapsal zádnou koncepci toho, jak by to mělo fungovat a co kde by byl vlastně ten přínos a změna. Pokud jsem teda něco světoborného nepřehlédl.

No a ty další "hotové" nápady? Budeš tak hodný a zesumarizuješ mi (nám) to sem do jednoho postu? Díky.
a zesumiroval sem to tady :p
Inkvizitor Dan píše:1) zrusil bych z lesiku i z pvp zony port do cove, odebral pulku spawnu.

2) Zrusil bych lukrativni spawny blizko GZ.

3) Udelal bych nekolik lukrativnich spawnu nektre trochu vic z ruky ( napr. na misto jako je Hythloth ostrov) by tam nesel reff a lidi tam museli tahat nakou vybavu.

4) odstranil bych z Ilsu 1 cokoli zajimavyho pro zkusenejsi harvestery, zcela ho uzavrel pk a zpristupnil pro pk Ils 2.
Miky Mora píše: tak třeba:
Zavést rewardu pro PK (to si myslim, že je hodně velkej stimul)
Udělat nějakou takovou základnu či stanovisko pro PK. Dneska jsem se byl jen tak projít po přírodě a hledal kde se co změnilo a na ice ostrově (nad majákem) sem třeba našel takovej krásnej nevyužitej hrad, ke kterýmu by se dal nějakej port. Mohl by tam byt nějakej stoun , kterej by třeba vykupoval reward coiny, když by se ta rewarda zavedla. Tím pádem by to i rozšířilo hrací pvp pole a chodili by tam i modráci co mají zájem o pvp, když by věděli, že tam PK mají jakoby domeček přístupný všem barvám.
Dále bych určitě omezil už tak přehnanou funkci OCH run (vim, že je to ohraná písnička).
-Kopaly by na určitý místo v dungu
-Jedno kopnutí a dost (timer třeba jedna minuta od prvního kliku)
- Určitě by nekopaly na hlavy PK, který už v tom dungu dávno nejsou. Jen málo věcí je totiž zábavnějších než když po 15 minutách co už dávno v dungu nejste na vás naskáče 10 frakcí (funguje to i na ducha).
No a to bych byl spokojenej:).
Další nápady nechám ostatním kreativním hlavám :p
edit Jeste jeden :p
Beruska píše: Pak taky pk porty... ten typ co je u windu. Port, ktery prenese jen pk char na nejaky misto (dell,bux, cove, nekam, to je jedno). Samozrejme by museli byt dostatecne daleko jako kdyby od tech hot pvp zon. Mam na mysli treba tak daleko, jako je z mesta Cove ten portik pod Covetousem... Kdyz uz jsem schopnej tak daleko utikat 10 lidem, tak bych si mohl zaslouzit featurku, jako jim proste kopnout stejne tak, jako oni mi utecou do gz. S tou nevyhodou, ze tam musim bezet pekelne dlouho narozdil od nich.

Napsal: 25.04.2009 00:04:00
od Miky Mora
Ještě k těm runám bych dodal: Maximální počet skákajících frakcí na PK do dungu = počtu PK v dungu
Když už proboha nic, tak aspoň tohle kua. Nebo se snad bojíte férovýho PvP? :evil:

Napsal: 25.04.2009 00:05:55
od Wilson
Miky Mora píše:Ještě k těm runám bych dodal: Maximální počet skákajících frakcí na PK do dungu = počtu PK v dungu
Když už proboha nic, tak aspoň tohle kua. Nebo se snad bojíte férovýho PvP? :evil:
tim padem bych poustel do dungu tolik pk, kolik je pred nima modraku 8)

Napsal: 25.04.2009 00:06:48
od Miky Mora
Wilson píše:
Miky Mora píše:Ještě k těm runám bych dodal: Maximální počet skákajících frakcí na PK do dungu = počtu PK v dungu
Když už proboha nic, tak aspoň tohle kua. Nebo se snad bojíte férovýho PvP? :evil:
tim padem bych poustel do dungu tolik pk, kolik je pred nima modraku 8)
klidně...

Napsal: 25.04.2009 02:10:15
od Mechac
4) odstranil bych z Ilsu 1 cokoli zajimavyho pro zkusenejsi harvestery, zcela ho uzavrel pk a zpristupnil pro pk Ils 2.
Proboha proc? Naopak bych vsechny newbie dungy zrusil, pripadne nechal jeden kratkej s minimem potvor pro uplny novacky a vyhnal newbie do sveta. PK by se nemuseli soustredit jen na Cove a modri by to taky nemeli tak jednoduchy je najit(stat v Cove a cucet). Maximalne HB Brit, ale omezil bych respawn.
Takhle to fungovalo dobre.

Napsal: 25.04.2009 02:51:54
od Verdilith
Miky Mora píše:Ještě k těm runám bych dodal: Maximální počet skákajících frakcí na PK do dungu = počtu PK v dungu
Když už proboha nic, tak aspoň tohle kua. Nebo se snad bojíte férovýho PvP? :evil:
muzu si zahrat na rp? a jestli si na to hraju,nemelo by byti strazcu "poradku" aspon 20x tolik,chytit zleho vraha do okovu a usporadat verejnou popravu obesenim(zastavam stare ucine metody :p)?

Napsal: 25.04.2009 06:25:32
od Pheme
Mechac píše:Naopak bych vsechny newbie dungy zrusil, pripadne nechal jeden kratkej s minimem potvor pro uplny novacky a vyhnal newbie do sveta. PK by se nemuseli soustredit jen na Cove a modri by to taky nemeli tak jednoduchy je najit(stat v Cove a cucet). Maximalne HB Brit, ale omezil bych respawn.
Takhle to fungovalo dobre.
Ja mel za to, ze trenovani v nb dungu je jedina vec, ktera muze trosku konkurovat cechum
Potom teda zalezi, co pro tebe newbie hrac/postava je
Tezky se rozhodnout jestli trenovat v klidu v cechu, nebo behanim po nakejch spawnech v prirode za asistence pk

Napsal: 25.04.2009 08:48:36
od Kaj
Pheme píše:
Mechac píše:Naopak bych vsechny newbie dungy zrusil, pripadne nechal jeden kratkej s minimem potvor pro uplny novacky a vyhnal newbie do sveta. PK by se nemuseli soustredit jen na Cove a modri by to taky nemeli tak jednoduchy je najit(stat v Cove a cucet). Maximalne HB Brit, ale omezil bych respawn.
Takhle to fungovalo dobre.
Ja mel za to, ze trenovani v nb dungu je jedina vec, ktera muze trosku konkurovat cechum
Potom teda zalezi, co pro tebe newbie hrac/postava je
Tezky se rozhodnout jestli trenovat v klidu v cechu, nebo behanim po nakejch spawnech v prirode za asistence pk
Presne tak, mezi nby neni v naprosty vetsine volba mezi nb dungy a pridorodu ale mezi nb dungy a sparingem. Takze jeste diky bohu za ty dungy.

Napsal: 25.04.2009 12:13:02
od Miky Mora
Verdilith píše:
Miky Mora píše:Ještě k těm runám bych dodal: Maximální počet skákajících frakcí na PK do dungu = počtu PK v dungu
Když už proboha nic, tak aspoň tohle kua. Nebo se snad bojíte férovýho PvP? :evil:
muzu si zahrat na rp? a jestli si na to hraju,nemelo by byti strazcu "poradku" aspon 20x tolik,chytit zleho vraha do okovu a usporadat verejnou popravu obesenim(zastavam stare ucine metody :p)?
No tak ty PK můžem úplně zrušit, když to bereš, Ernate, takhle. Mám takový dojem, že GM tyto runy dělaly ve snaze zlepšit PvP a znepříjemnit a ztížit PKčkům možnost doběhnout výpravu a ne jim ji úplně znemožnit, což se také stalo. V drtivé většině vás tam naskáče tolik, že to prostě není PvP, ale poprava. Nahrabete si tam mnohdy hodně dobrý ekvipy, na to že k tomu potřebujete kliknout na jakousi posranou runu a posléze hodit každej jedno kvfko když je vás tam 10.
Řeší se tu problematika hromadění majetku, neTOPkovosti TOPek, když je každej tahá do blbýho deceitu nebo wrongu či co já vím a zrovna tohle je jedna možnost (omezit runy, dát pk možnost pojet výpravu), jak tomuhle zamezit. A to je právě způsobeno tím, že se lidi nebojijou to tahat do low dungů, protože o ně nemůžou prakticky přijít.
Stačí aby byl loglej jeden frakční, kterej oběhá runy. Zjistí že v TK je Hated nebo LAW, tak obepíše celej kontakt list. Všichni si reffnou ty vaše posraný rewardy, regy za 3k a poďme....5x hodit kvfko a mít ekvip za 500k během 2 minut... :roll:

Napsal: 25.04.2009 12:28:29
od Inkvizitor Dan
K tomuhle systemu run by byl opravdu adekvatni cech pkacek, kterej by umoznil pk se tomu ucinne branit. Jenze dat pk moznosti jak hrat vyrovnanou hru s frakcema by znamenalo, ze by se obyc modraci v dungach posrali. Proto jsem vsema deseti pro upravu tech run a taky pro upravu uplne nesmyslne resenejch pvp zon. Ja bych to nazval spis prudicske zony. Nakej kasparek bez equipu si tam nabehne harvit lvl 8 a 9 moby a jakmile zavetri nebezpeci tak to ma 100 policek pres port do GZ jeste k tomu terenem, kde clovek nehodi ani paru. Kdo to vymyslel proboha? To ma bejt jako pvp zona jo? Snad pvp zona je od toho aby se tam hralo pvp a ne aby se mu dalo pokazdy snadno vyhnout a jen si tam harvit moby. Proste vlezu do pvp zony, tak pocitam ze k tomu pvp dojde a ze se z nej nevykroutim stejne slozitim utekem jako z brit HB do gz.

Napsal: 25.04.2009 13:54:32
od Daiquiri
Raynore, tenhle napad je hezky, ale myslim ze dost zbytecny, protoze na tomhle shardu se vymysli jen vyhody pro modry, aby meli klid pri tamovani pri dungovani, pri harveni, apod ...

GM's se snazili udelat novy mista, pvp lesik coz je dobry misto si myslim ze se jim to povedlo, ale modri hraci radi citi guardzone, chtelo by to treba obnovit pvp fighty na britskem moste u cechu warrioru, nebo v zentu u brany na Northu, nebo nejaky misto, protoze cove je uz ohrany, dale je problem asi mozna vtom, ze pk nebyvaji v pk mestech, kdyz si chce modry hrac zabehat vbehne do delucie, nikdo, do buxu nikdo, problem bude vtom ze se nikomu nechce behat, protoze vidi jen mamon pri pojezdech na dungu, ale jinak nevim no, zase zrusit ten port do cove v pvp lesiku, by do toho lesiku nikdo nesel protoze by nemel kam utect, takze by si tam nikoho ani nenasel. Ale jinak to pvp je nezazivny, ale mozna si to delame samy.

Napsal: 25.04.2009 13:59:00
od Raynor
Je trebas rict ze to nejsou moje napady jen napady ktery vznikly tady na forku a ja je chtel jen zviditelnit a treba i odstatrovat diskuzy ktera by vedla k nejakym vysledkum ne jen v 10ti strnakovemu topiku o nicem...

Edit:Nejdradsibych tu videl naky vyjadreni gm...Nez nesmyslny kecy

Napsal: 25.04.2009 14:45:16
od Kelnor
Neměl se ten topik náhodou jmenovat "Návrh jak zvětšit PK počet cílů a zároveň je trochu zvýhodnit, protože přece nemají koho zabíjet a všichni strašně touží po tom, hrát s nima PvP" ?

Napsal: 25.04.2009 14:54:49
od Miky Mora
Daiquiri píše:dale je problem asi mozna vtom, ze pk nebyvaji v pk mestech, kdyz si chce modry hrac zabehat vbehne do delucie, nikdo, do buxu nikdo, problem bude vtom ze se nikomu nechce behat, protoze vidi jen mamon pri pojezdech na dungu,
Já myslim, že je dobrej nápad omezit runy s tím, že by to kopalo frakcí podle počtu v PK dungu. PK tak moc neběhají klasický cv PvP, protože je modráků a frakcí vždy převaha a proto se nedá vytvořit rovný boj. Kdyby ty runy kopaly tak jak sem navrhoval, tak by se z toho dungu stala taková arena pro PK a frakci (kdy samotný boj těch dvou stran by nezasahoval do výpravy) a tudíž by se rovný boj vytvořil a hned by to PvP lidi jináč bavilo. Až podle toho, kdo z těchto dvou stran vyhraje, by se ovlivnil osud výpravy: Vyhraje frakce - výprava je před bandity zachráněna; vyhrajou PK - strážci pořádku nemajou na zastavení hrozby dost sil a proto by výprava této hrozbě musela čelit sama.
Takto si představuju oživení PvP

Napsal: 25.04.2009 15:03:24
od Xviva
Kelnor píše:Neměl se ten topik náhodou jmenovat "Návrh jak zvětšit PK počet cílů a zároveň je trochu zvýhodnit, protože přece nemají koho zabíjet a všichni strašně touží po tom, hrát s nima PvP" ?
Ale tohle už je fakt moc, co třeba vytáhnout hlavu ze zadku a uvědomit si, že se tu hraje i pvp i pk a bylo to VŽDYCKY součástí hry. Tak nevim proč by se to tu mělo zrovna teď, když už loguje zlomek lidí, tak utlačovat a že zrovna tobě se to nelíbí, tak si z tebe všichni sednem na prdel ne?Jako počet hráčů co to hraje už je tak v prdeli, že už sotva někoho potkáš, natož pak za pk potkat výpravu a když už se ti naskytne tenhle svátek, že někoho vyhmátneš, tak na tebe naskáče parta šašků v ekvipu nula nula nic a když je náhodou sjedeš tak si je ani nelootneš páč maj itemy co nejdou lootnout...jako někoho pojet v dungu =/= já sem velké zlé PK a všichni teď předemnou umřou....chce to totiž nějakou taktiku a skill asi jako v pvm....jenže v pvm se ti to bohatě vrátí a z 99% víš co od dungu čekat, krok za krokem....v pvp a pojezdu dungu je to pokaždý ano POKAŽDÝ jiný a nikdy nevíš co se stane nebo kolik na tebe naskáče frakčních hráčů. Zkus prosím otevřít oči a podívat se na to i z jinýho pohledu než pohledu ublíženýho modráka co nestojí o pvp :(.

Napsal: 25.04.2009 15:08:23
od Miky Mora
Kelnor píše:Neměl se ten topik náhodou jmenovat "Návrh jak zvětšit PK počet cílů a zároveň je trochu zvýhodnit, protože přece nemají koho zabíjet a všichni strašně touží po tom, hrát s nima PvP" ?
Částečně máš pravdu - jistěže chci trochu zvýhodnit stávající situaci pro PK, protože takhle je to hodně o ničem. Jde vidět, že PK (PvP) nehraješ aproto nemáš o dané situaci objektivní přehled. Stejně tak jako já nemám páru o tom jak to chodí v despu, proto do topicu o despu ani nepřispívám a nesnažím se tam nějak rozumovat.
Dále...proč je tedy vytvořená frakce? Za účelem PvP. Proč jsou vytvořeny runy do dungu a proč tam frakce na PK skáčou? Je to kvůli PvP nebo kvůli snadno získanému ekvipu a vyhlazení PK jakýmkoliv způsobem? Toť otázka...
Proto ti na tvou otázku nedovedu odpovědět. Ale vhledem k tomu, že frakci baví skákat do dungu xx vs x, tak se přikláním že jim jde spíše o ekvip.
Jinak. Pokud mi někdo odpoví, že runy jsou za účelem vyhlazení PK v dungu ať už je to 20 frakcí vs 10 pk nebo opačně, tudíž ani o PvP jít nemá, potom nevidím význam run - to se můžou rovnou dungy pro PK uzavřít a žádné runy by nemusely být. Toť můj názor.

Napsal: 25.04.2009 15:37:49
od Kelnor
Xviva píše:
Kelnor píše:Neměl se ten topik náhodou jmenovat "Návrh jak zvětšit PK počet cílů a zároveň je trochu zvýhodnit, protože přece nemají koho zabíjet a všichni strašně touží po tom, hrát s nima PvP" ?
Ale tohle už je fakt moc, co třeba vytáhnout hlavu ze zadku a uvědomit si, že se tu hraje i pvp i pk a bylo to VŽDYCKY součástí hry. Tak nevim proč by se to tu mělo zrovna teď, když už loguje zlomek lidí, tak utlačovat a že zrovna tobě se to nelíbí, tak si z tebe všichni sednem na prdel ne?Jako počet hráčů co to hraje už je tak v prdeli, že už sotva někoho potkáš, natož pak za pk potkat výpravu a když už se ti naskytne tenhle svátek, že někoho vyhmátneš, tak na tebe naskáče parta šašků v ekvipu nula nula nic a když je náhodou sjedeš tak si je ani nelootneš páč maj itemy co nejdou lootnout...jako někoho pojet v dungu =/= já sem velké zlé PK a všichni teď předemnou umřou....chce to totiž nějakou taktiku a skill asi jako v pvm....jenže v pvm se ti to bohatě vrátí a z 99% víš co od dungu čekat, krok za krokem....v pvp a pojezdu dungu je to pokaždý ano POKAŽDÝ jiný a nikdy nevíš co se stane nebo kolik na tebe naskáče frakčních hráčů. Zkus prosím otevřít oči a podívat se na to i z jinýho pohledu než pohledu ublíženýho modráka co nestojí o pvp :(.
Jo a nejenom, že tady hraje čím dál míň lidí, ale koukám tady taky pekleně roste agrese vyjadřování =)
Opravdu nemám s tím, že někde potkám PK problém, tak se do mě laskavě nenavážej. Jen si nemyslím, že ta situace je tak hrozně moc katastrofální, že je potřeba nějakým způsobem PK zvýhodňovat.
PvP nehraju, nebaví mě a jediné co mi na tomhle kolotoči trochu vadí je záležitost, že jsem do toho PvP nuceně zatahovanej tím že potkávám v přírodě/dungu/kdekoli jinde PK. Nastává ale otázka, zdali je tohle pro vás plnohodnotné PvP. Měl jsem vždycky pocit, že jde spíš o požitek z toho souboje, ovšem když se jedna ze stran prakticky nezapojuje a jenom buď umře a nebo stihne přežít do magické doby zafungování racallu, to pak podle mě neni "to pravé PvP o které se tenhle topik snaží" a pokud ano, tak jsem jen nepochopil princip tohoto stylu hraní a omlouvám se =)

Napsal: 25.04.2009 15:46:08
od Xviva
Kelnor píše: Jo a nejenom, že tady hraje čím dál míň lidí, ale koukám tady taky pekleně roste agrese vyjadřování =)
Opravdu nemám s tím, že někde potkám PK problém, tak se do mě laskavě nenavážej. Jen si nemyslím, že ta situace je tak hrozně moc katastrofální, že je potřeba nějakým způsobem PK zvýhodňovat.
PvP nehraju, nebaví mě a jediné co mi na tomhle kolotoči trochu vadí je záležitost, že jsem do toho PvP nuceně zatahovanej tím že potkávám v přírodě/dungu/kdekoli jinde PK. Nastává ale otázka, zdali je tohle pro vás plnohodnotné PvP. Měl jsem vždycky pocit, že jde spíš o požitek z toho souboje, ovšem když se jedna ze stran prakticky nezapojuje a jenom buď umře a nebo stihne přežít do magické doby zafungování racallu, to pak podle mě neni "to pravé PvP o které se tenhle topik snaží" a pokud ano, tak jsem jen nepochopil princip tohoto stylu hraní a omlouvám se =)
Jo, omlouvám se, přehnal sem to, nemyslel sem to vůči tobě nějak zle :). Jinak o co se tady snaží je právě zlepšit nějakým způsobem pvp jako takové. Určo nejde jen o to aby mohli bez starostí sjíždět výpravy, ale aby aspoň měli nějakou možnost to "regulovat". Jinak ještě jedna omluva za mé agresivní chování. :)

Napsal: 25.04.2009 16:00:23
od Hajek II.
Mne to prijde celkem umerny, kdyz jdou 2 modraci dung a prijde na ne 5 PK, tak proc by na 5 PK nemohlo skocit 10 lidi z frakce.). Kdyz vyrovnat, tak celkove 2 modraci jdou dung,pusti to za nima 2 PK a na 2 PK to pusti 2 lidi z frakce jak psal Wilson.)
Jinak pvp nehraju, nebavi me to, neumim to a klidne bych se bez toho obesel, aniz by me ta hra omrzela.).

Napsal: 25.04.2009 16:05:31
od Xviva
Hajek II. píše:Mne to prijde celkem umerny, kdyz jdou 2 modraci dung a prijde na ne 5 PK, tak proc by na 5 PK nemohlo skocit 10 lidi z frakce.). Kdyz vyrovnat, tak celkove 2 modraci jdou dung,pusti to za nima 2 PK a na 2 PK to pusti 2 lidi z frakce jak psal Wilson.)
Jinak pvp nehraju, nebavi me to, neumim to a klidne bych se bez toho obesel, aniz by me ta hra omrzela.).
Tohle je celý na nic, dopadne to stejně jako s přístupem do ilshu, prostě si to modráci bloknou svejma pk nb charama, resp. si tam prostě místo toho že tam budou špehovat v ress robě daj nb pk a maj 100% jistotu že je nikdo nesjede.