Stránka 1 z 2

Napsal: 23.03.2009 08:13:24
od Han Gamms
Tak mě napadlo, že by bylo vcelku vtipné, kdyby tam bylo monstrum, nebo IK runy, které nevidí ti, co mají pařezy nebo kostky :lol:

To by se dalo použít i v jinejch dungách ne ? :)) At je trochu sranda :D

Nevím zda je možné aby s upravenými verdaty, někdo neviděl něco, ale když nejdou vidět mystik houby, žeee :)) Čistě jen teoretizuju v práci při snídani :roll:

Napsal: 23.03.2009 08:25:30
od Marsyas
to Han:
Tohle je snad první varianta, která by dávala smysl. Teď je ovšem otázkou, zda je vůbec možné v současné chvíli kontrolovat verdata, obávám se, že není, kdyby byl, tak už by se možná kostky postihovaly.
Ale mám pocit, že nějakej ten pátek zpátky, se polemizovalo o tom, že když máš nízký zdi, tak je možný dát něco do úrovně vysokých zdí a tím pádem to lidi nevidí, pokud mají nízké zdi. Myslím, že to navrhoval Hunter ? Nechci tu mlžit, ale navrhoval cosi, že by mohli bejt dveře, nad kterýma by bylo označeno, že jsou správný a další, kde by byla IK past a viděl by to jen člověk co by měl klasik verdata, respektive vysoký zdi. Tak nějak to bylo.
Takže by mohly bejt takhle nějake nahoře označený IK políčka i v tom prajdu. Otázkou je, zda si toho, kdo přežili, ti warové, všimli. O tom by se dalo nadále polemizovat.
Mno a pak ještě další varianta, s těma sumama, zda za to nemůžou nést vinu sumové. Klerik, mág, rang, všichni směj sumy, nevykouzlili je ? nedostali díky tomu IK ? nepříbyla u gaty před skokem někde náhodou nějaká cedulka, která je vidět jen s vysokejma zdma ? který si nevšimli ani warové ? přeci jen mají nízkou INT :) jen polemizuju, ale možný to být může ne ?
A pak mě ještě napadlo, zda třeba to není něco jako v destardu, že by se tam nesmělo mít světlo z kouzla nebo tak něco, taková milá úpravička....

Tak kdo mi všechny nápady odsoudí a udělá ze mě totálního lůzra? :)

Napsal: 23.03.2009 09:40:54
od Samial
Marsyas píše:Kazíme hru nízkostěnařům!
Hezkej nápad, ale řek bych, že nemůžeš udělat neviditelnou cedulku pro toho, kdo má nízký stěny, grafika ultimy neni skript)
Já teda vidim důvod, proč používat nizký stěny v tom, že pokud chceš udělat cokoliv ve směru N, např zazdít díru ve zdi, hodit suma, field, tak tam s těma velkejma zdma prostě nevidíš..
viz obrázek, kdo to bez exterňáků zazdí? (útěk neni řešení:p)
Příklad situace
Ale nedělam z tebe lůzra, Marsi :P

Napsal: 23.03.2009 09:52:07
od Castian
ono by sa do patchovacieho balicku DP suborov dal zmenit verdata.mul ktery bude obsahovat treba taky update nejakej grafiky, objektu, ze to nebude videt s nizkymi zdmi.... ked si tak spomeniem teraz nedavno vysiel update mapy ktory obsahoval aj verdata.mul :) Ale skor si myslim, ze v tomto pripade je to ciste teoretizovanie:))))

Napsal: 23.03.2009 10:18:39
od Inkvizitor Dan
Mohl by mi nekdo vysvetlit proc tu resite nizky zdi? Jako parezy a kostky bych pochopil, ale nizke zdi jsou na DP naprosta nezbytnost k dungovani. Az se predelaj dungy, aby se clovek neustale nemusel zazdivat na malym prostoru tak prosim, ale do ty doby je to nesmysl.
Nizke zdi nemaj nic spolecnyho s ulehcovanim si neceho. Byla by kravina zvysovat jakkoli obtiznost zpusobem, ze si clovek nebude schopnej vytahnout zalozku wara 2 policka od nej kvuli blby grafice.

K tem zahadnejm smrtim v Pride: To by me teda taky zajimalo na co lehli. Me se to stalo ve ctvrtek v ankhu dvojce. Stal sem vedle maga a vampa a najednou jsem byl mrtvej a jim dvoum se nic nestalo. Taky nebylo siroko daleko nic co by mi s clerem mohlo ublizit.

Napsal: 23.03.2009 10:30:43
od Atalia
Tomu se mi nechce věřit, že by gm něco takovýho zavedli :) Nechtěla bych být pak mágem, co musí zvládat situace, co naznačil Samial.

Napsal: 23.03.2009 10:40:13
od Acarus
Inkvizitor Dan píše:Mohl by mi nekdo vysvetlit proc tu resite nizky zdi? Jako parezy a kostky bych pochopil, ale nizke zdi jsou na DP naprosta nezbytnost k dungovani. Az se predelaj dungy, aby se clovek neustale nemusel zazdivat na malym prostoru tak prosim, ale do ty doby je to nesmysl.
Ty jo to sou novinky, jako sem tam si zajdu dung jako pride a opravdu za maga/clera nemam s vysokejma zdma problem.Ale tak to je asi o lenosti ze?

Napsal: 23.03.2009 10:57:46
od Petrkov
Acarus píše:
Inkvizitor Dan píše:Mohl by mi nekdo vysvetlit proc tu resite nizky zdi? Jako parezy a kostky bych pochopil, ale nizke zdi jsou na DP naprosta nezbytnost k dungovani. Az se predelaj dungy, aby se clovek neustale nemusel zazdivat na malym prostoru tak prosim, ale do ty doby je to nesmysl.
Ty jo to sou novinky, jako sem tam si zajdu dung jako pride a opravdu za maga/clera nemam s vysokejma zdma problem.Ale tak to je asi o lenosti ze?
Ty si pan dokonalej, kterej umre a ressne se

Napsal: 23.03.2009 11:02:30
od Inkvizitor Dan
No tak to zalezi na uhlu pohledu. Ja s tim taky zas takovej problem nemam. Maj ho spis ostatni co kvuli tomu pak umiraj, ze nedokazu vytahnout zalozku cloveka co stoji policko ode me v rozumne dobe.

Pokud to jako myslis zcela vazne, ze jsi s vysokejma zdma schopnej podat stejnej vykon jako s nizkejma, tak to ti proste neverim a nikdy nebudu dokavad to neuvidim na vlastni oci. Je to proste naprosta blbost. Pokud nepouzijes za minutu 50x , hide. S vysokejma zdma si neustale v situaci, kdy nekam nevidis a nejsi schopnej targetnout presne tam kam potrebujes, coz naprosto vylucuje stejne kvalitni vykon.

Napsal: 23.03.2009 11:05:14
od Acarus
Inkvizitor Dan píše:No tak to zalezi na uhlu pohledu. Ja s tim taky zas takovej problem nemam. Maj ho spis ostatni co kvuli tomu pak umiraj, ze nedokazu vytahnout zalozku cloveka co stoji policko ode me v rozumne dobe.

Pokud to jako myslis zcela vazne, ze jsi s vysokejma zdma schopnej podat stejnej vykon jako s nizkejma, tak to ti proste neverim a nikdy nebudu dokavad to neuvidim na vlastni oci. Je to proste naprosta blbost. Pokud nepouzijes za minutu 50x , hide. S vysokejma zdma si neustale v situaci, kdy nekam nevidis a nejsi schopnej targetnout presne tam kam potrebujes, coz naprosto vylucuje stejne kvalitni vykon.
Neumim posoudit, nikdy jsem nizke zdi nemel a nepouzil ... ale vzdycky me na normalni hrani co sem hral stacilo to co mam. a to sem prosel skoro vse co existuje i za hrace.

Napsal: 23.03.2009 11:15:54
od Inkvizitor Dan
Ja nemuzu moc dobre soudit situaci za maga, bo ho nehraju, ale za clera s tim mam opravdu bohaty zkusenosti a muzu rict, ze bez tech nizkejch sten je to proste peklo. Prosel jsem toho bez nich driv taky hodne, ale od jiste doby co jsem se dostal do tezsich dungu a zacal jsem zpusobovat krizovky tim, ze jsem se nebyl schopnej trefit bandou na cloveka policko ode me kvuli stene, jsem je pouzivat zacal.
Nevim co to ma co docineni s lenosti. Tohle ma spis co docineni s masochismem. Nevzpominam si na moc veci co by rozcilovali vic, nez to ze nevidim na cloveka vedle me, kterej rve RESS RESS a ja jak idiot se snazim se na nej trefit pres all names.

Edit: Ano da se to bez toho, ale prijde mi to jako stejny sebetryzneni jako jit do despu v shadow.

Napsal: 23.03.2009 11:21:40
od Duffy
Vždycky může (bude) hůř :twisted:

Napsal: 23.03.2009 11:40:02
od Hunter
Inkvizitor Dan píše:Nizke zdi nemaj nic spolecnyho s ulehcovanim si neceho.
:arrow:
Inkvizitor Dan píše:Pokud to jako myslis zcela vazne, ze jsi s vysokejma zdma schopnej podat stejnej vykon jako s nizkejma, tak to ti proste neverim a nikdy nebudu dokavad to neuvidim na vlastni oci. Je to proste naprosta blbost. Pokud nepouzijes za minutu 50x , hide. S vysokejma zdma si neustale v situaci, kdy nekam nevidis a nejsi schopnej targetnout presne tam kam potrebujes, coz naprosto vylucuje stejne kvalitni vykon.
Zajímavé. Na jednu stranu píšeš, že nízké zdi ti hru neulehčují a o post dále napíšeš, že bys bez nich hru nebyl schopen zvládnout.
Inkvizitor Dan píše:Byla by kravina zvysovat jakkoli obtiznost zpusobem, ze si clovek nebude schopnej vytahnout zalozku wara 2 policka od nej kvuli blby grafice.
Ta blbá grafika je co? Přes deset let stará hra Ultima Online s 2D grafikou, kde logicky asi nejde otáčet obraz? A s tím ofc související herní interfejs, kterej počítá s tím, že někam prostě nevidíš? Áááaha.

Léta letoucí jsme hrávali (a někteří stále hráváme) s vysokejma zdma a nepotkal jsem ještě dung (včetně top), kterej bych neprošel. Ale na druhou stranu to chápu .. sami jste si na sebe upletli bič. Naučili jste se hrát s ulejvátkama jako jsou nízký zdi a teď jste rozcapený, že třeba by se vám mohlo stát, že by vás cler za zdí holt neviděl a neměl vaší záložku do půl sekundy vytaženou. A tím se vzájemně dosíráte hru, jeden druhému .. protože nakonec (v takovejch guildách/výpravách) každej bude nucenej tyhle švindly používat.

Stejně jako se to stalo v pvp s pařezama. Je tu jen jedinej rozdíl - pvp se přizpůsobilo celé a navíc to jsou boje hráče proti hráči. V pvm si ulehčovátka dopřává jen jedna strana (hráči), kdežto dungy se stavět "abys musel mít nizké zdi" jednoduše nemůžou. No a o tom to celý zase je. No.

Napsal: 23.03.2009 11:51:10
od Inkvizitor Dan
Ja to proste nepovazuju za ulehcovatko, ale za pomucku odstranujici jednu z chyb, kterou hra ma. To ze nemuzu targetit na cloveka co stoji vedle me, je chyba, ktera me stala uz tolik nervu, ze si tim nehodlam nadale nechat kazit hru.

Ulehcovatko jest : Parezy/Kostky, Script na tahani zalozek, moje ubah autoresovaci makro do krizovek co na jedno tlacitko zvedne vsechny v dosahu.

Nizke zdi jsou neco jako circle of transparency. Respektive muj osobni nazor je, ze nizke zdi primo opravuji chybu autoru, kteri zapomeli do CoT pridat moznost videt skrz vykouzlenou stenu. Toto proste neni udelatko na zvyseni herniho skillu, tohle je udelatko na usetreni nervu, zpusobenejch zbytecnejma umrtima na chybu grafiky.

Napsal: 23.03.2009 12:04:49
od Perun
Za clera sem si toho taky nachodil dost a dost a vzdycky jen s vysokyma zdma. Kdyz toho cloveka nevidim, reknu mu at mi neco napise , vypnu war rozkliknu vytahnu zalozku , zapnu war a takhle to delam cely dung a nikdy jsem stim problem nemel..Tech nekolik smrti navic ?? To uz je proste smula , zaklad je abych žil já :p

Napsal: 23.03.2009 13:42:43
od Enquea
Tak udelejte wall of ice misto wall of stone, ta bude pruhledna, pujde skrze ni tahat zalozky a cilovat a bude po problemu, dal udelejte aby nemizeli zalozky pri smrti cloveka, jeho vzdaleni se z dosahu (resp aby to umel klient sam o sobe bez externich veci) . Jo a jeste aby se zed natacela podle toho jak stoji postavicka a ne vzdycky stejne abych nemusel trefovat to jedno policko kvuli tomu aby ta zed padla spravne...

Jo ja jsem zapomnel, ze jsem na dp kde tohle nejde... Tak nam aspon nechte nizky zdi, at to jde rozumne hrat, prez tyhle nedostatky v systemu, jako do ted, dekuji

Napsal: 23.03.2009 13:49:52
od Talyn
Prosim presunte pokec o sve neschopnosti hrat s vysokyma zdma nekam jinam, nejlepe do pokecu. S Pride to nema nic spolecneho.

Napsal: 23.03.2009 14:12:35
od Inkvizitor Dan
Perun píše:Za clera sem si toho taky nachodil dost a dost a vzdycky jen s vysokyma zdma. Kdyz toho cloveka nevidim, reknu mu at mi neco napise , vypnu war rozkliknu vytahnu zalozku , zapnu war a takhle to delam cely dung a nikdy jsem stim problem nemel..Tech nekolik smrti navic ?? To uz je proste smula , zaklad je abych žil já :p
Jo to rozklikavani a rvani na sebe na TS napis neco do hry udelej ten blbej krok stranou atd. jsou presne ty nervy, ktery sem rad ze diky tomu nemam. Respektive uz jen ta potreba zbytecne proklikavat war je totalne dementni, protoze tim padem snizim svou uzitecnost ve skupine na minimum. A proc? protoze nevidim pres debilni zed na cloveka vedle me a trva mi 5x dyl ho zatargetit nez cloveka co je pul obrazovky ode me. Je to absurdni a nelogicke, proto mi prijde hloupost jakkoli zneprijemnovat hru lidem, ktere to stve a tuhle absurditu eliminuji.
Kazdej svuj char hraje jinak a nikomu to neberu. Ja ted rvu, protoze nutnost mit vysoky steny by mi naprosto kazila muj styl hrani, kdy se dmg snazim predevsim preventovat a aktivne vyuzit celej potencial clerdy aby ostatni tu dmg nedostavali. S tim napriklad souvisi potreba castit jak magor sumy po kazdym druhym skoku. V pripade ze bych musel stat jak ocas a proklikavat war abych mel zalozky, tuhle funkci nezastanu a uz jsem nastvanej, protoze svuj char nemuzu hrat tak jak me bavi, dostavam se do pozice ivm otroka, musim healit zbytecnou dmg kvuli nedomyslene grafice. Ano to je proste vec co me pri hre nejvic rozciluje. Problemy kvuli chybam a nedomyslenejm vecem, ktery dokazou z pohodove vypravy udelat cloveku nervy ze obcas lituje ze vubec logoval.

Takze abych to shrnul : Postihy za kostky/parezy proc ne... to je opravu jen ulehcovak na pvp pro lidi co neumej behat, aneb je logicke ze v lese cloveku do cesty obcas vleze prekazka, nebo ze se pri jizde na koni zaplete do krovi. Ale nizke steny jsou pomucka pro lidi, kterym vadi jedna zasadni hrubka v grafice, kdy na WoS nefunguje CoT, aneb nedokazat targetnout cloveka co stoji vedle vas kvuli pohledu z treti osoby uz logicke neni. Lobuju za to udelat z nizkych sten oficialne povolenou upravu verdat.


MODERATOR - Sry za total OT, prosim o to presunuti do pokecu.

Napsal: 23.03.2009 14:26:53
od Redd
Já jsem třeba proti jakékoliv úpravě verdat a pro jakékoliv systémové řešení tohoto problému.
Ty vidíš nefungující CoT na zeď, jako bug. Já to vidim, jako součást hry. Až se domyslí, jak to celé kontrolovat, pak na tom budou všichni stejně :-)

rozděleno, přesunuto
/Soap

Napsal: 23.03.2009 14:38:43
od Inkvizitor Dan
Redd píše:Já jsem třeba proti jakékoliv úpravě verdat a pro jakékoliv systémové řešení tohoto problému.
Ty vidíš nefungující CoT na zeď, jako bug. Já to vidim, jako součást hry. Až se domyslí, jak to celé kontrolovat, pak na tom budou všichni stejně :-)
Tohle je asi dost veci nazoru. Ja jsem svuj nazor na tohle uz popsal a asi se jen tak nezmeni, ale vas nazor na to taky plne respektuju, protoze na tom neco je. Kdyby se to nak resilo tak to budu muset prezit. Nicmene by me to dost stvalo a hlasuju nizke zdi - ano , kostky/parezy - ne .