Stránka 1 z 4
Napsal: 24 led 2009 00:13
od cox
zajimava myslenka
Napsal: 24 led 2009 03:50
od Perseus
Asi ne, pač by se stal zřejmě při skladbě současných hráčů harvest skilem.......
Napsal: 24 led 2009 07:35
od Inkvizitor Dan
me se to docela libi, za dvojnasob surovin proc ne, usetri to zbytecnej cas hracum s max skillem i zatez serveru.
Napsal: 24 led 2009 09:41
od Shadowsong
usetrit zatez servru? neviem ci je vacsia zataz ked si niekto 5 minut robi 100 flasiek alebo ked mu tych 100 flasiek naskace do baglu behom par sekund...
inak napad je to zaujimavy ale asi zlozito uskutocnitelny...
Napsal: 24 led 2009 10:06
od Laugon
Shadowsong píše:usetrit zatez servru? neviem ci je vacsia zataz ked si niekto 5 minut robi 100 flasiek alebo ked mu tych 100 flasiek naskace do baglu behom par sekund...
inak napad je to zaujimavy ale asi zlozito uskutocnitelny...
flasky(prazdne) sa ukladaju na seba.
mohlo by to fungovat ako krabicka klincov.mas na jeden krat vyrobenych tusim 250 klincov.
Napsal: 24 led 2009 10:38
od Shadowsong
dmnit. pravda jest. inu na stackovatelne itemy ako tie flasky alebo locky by to mohlo byt fajn...
Napsal: 24 led 2009 11:19
od Uther
Shadowsong píše:usetrit zatez servru?
sak tu hrava premerne 150 lidi z toho je 20 lidi craft a z toho to bude dela 2 lidi .... nereknu kdyby tady jako driv hravalo 400 lidi a delalo to 20 lidi zaroven
Napsal: 24 led 2009 11:39
od Raynor
A co Gm propiska na svitky? :p
U te by bylo samozrejme nutne to nejak ostreti pro klery...
Napsal: 24 led 2009 11:41
od Byotch
Napad zajimavej maximalne na lahvicky, lockama vetsina lidi treni skill cili neni takovej problem to hodit na vyvesku a nekdo vam to predela zadarko s malinkym fizzem. Delat lahvicky je pruda no, to je lepsi obehnout 3x vendory a clovek jich ma hned 100ks.
To Inkvizitor: odlehcilo hre? pouziti takoveho itemu minimalne od 100 skilu cili si nepomuzes nicim.
To ze se to musi delat po jednom je hold narocnost hry, kazdej nemuze mit vse a hned. To by se pak i kade mohli delat po 10x pac takto je to pruda. Hold je rozdil mezi support craftem a pure craftem.
Napsal: 24 led 2009 12:17
od Atalia
Pěkný nápad.
Napsal: 24 led 2009 13:23
od Shadowsong
Raynor píše:A co Gm propiska na svitky?
o tej sa uz hovorilo a myslim ze ten napad sa vtedy zamietol
Napsal: 24 led 2009 13:34
od Enquea
Jeden takovej detail, pokud to bude stejne rare jako GM mortar, tak se k tomu normalni hrac, kterej tohle makruje, stejne nedostane
Napsal: 24 led 2009 14:45
od Ash
Enquea píše:Jeden takovej detail, pokud to bude stejne rare jako GM mortar, tak se k tomu normalni hrac, kterej tohle makruje, stejne nedostane
No jasny, kolik mamonaru ma svuj vlastni gm mort, ze? A kolik ho ma guild a lidi kteri v te guilde maji k nemu pristup... Ja si myslim ze by to byla dobra vec, ale urco ne na locky, treni se na tom skill a prece jenom by pak mel locku kazdy plnou zadnici.
Napsal: 24 led 2009 18:04
od Enquea
Ash píše:Enquea píše:Jeden takovej detail, pokud to bude stejne rare jako GM mortar, tak se k tomu normalni hrac, kterej tohle makruje, stejne nedostane
No jasny, kolik mamonaru ma svuj vlastni gm mort, ze? A kolik ho ma guild a lidi kteri v te guilde maji k nemu pristup... Ja si myslim ze by to byla dobra vec, ale urco ne na locky, treni se na tom skill a prece jenom by pak mel locku kazdy plnou zadnici.
Chapu ze tebe to netrapi, ale jsou i jiny guildy nez ty prastary, ktery sehnali gm mortar kdyz padal vsude a stal malo a guildy slozeny z odpalidku z tehlech guild... A taky ne kazdej da pristup na ten mort.
A s tema lockama, myslim ze pri dnesnim nedostatku bronzu by to pocet locku nezvysilo. Narozdil treba od eonu, bronz nekoupis od npc.
A jeste jedna vec, doba michani treba GH je 30 sec x 50 uz to je docela slusnej rozdil prez gm mortar. Doba udelani craft veci je 5 sec maximalne. Leda ze by to delalo veci bez mezivyrobku, ale to podle me neni ani trosku zadouci...
Napsal: 24 led 2009 19:24
od Inkvizitor Dan
Me se to proste libi, usetrilo by to zbytecnej cas a pri dvojnasobnejch surovinach se nebojim toho ze by se zahltil svet lockama a pod.
Napsal: 24 led 2009 19:48
od Enquea
Inkvizitor Dan píše:Me se to proste libi, usetrilo by to zbytecnej cas a pri dvojnasobnejch surovinach se nebojim toho ze by se zahltil svet lockama a pod.
1k locku udelas za 20 minut...
KDOKOLIV NECHCE ZTRACET CAS S DELANIM LOCKU, DEJTE MI 2K BRONZU A JA VAM DAM 1K LOCKU.
Napsal: 24 led 2009 20:15
od Inkvizitor Dan
Locky mas jako priklad, mas i jiny kraviny co je obcas potreba udelat ve vetsim.
Napsal: 24 led 2009 21:44
od Byotch
Inkvizitor Dan píše:Locky mas jako priklad, mas i jiny kraviny co je obcas potreba udelat ve vetsim.
Jaky dalsi?
Lahvicka stoji u vendora nakych 7gp ... cili 1K lahvicek za 7k to je tak spotreba na rok, zda se Vam to moc? Locky jsou predelany pokud ma clovek makro taky za chvili.
Kdyby byl crafta tak jednoduchej tak ho hraje kazdej aby si vydelal nebo udelal ekvip, ktery nemusi kupovat. Jenze udelat skill, najit suroviny a konecne to ucraftit zabere hold cas.
Stezujete si jak nefunguje ekonomika, tak snad naky koupeny lahvicky u vendora a krabicky na trhu vas nezabijou. Podporte tu ekonomiku ne?
Napsal: 24 led 2009 21:50
od Fargo
Asi de jen o ty locky. Z vlastni zkusenosti vim ze je to strasne otravny kdyz uz je skill max
chtelo by to aby pri GM skillu byla moznost predelat ingoty najednou za dvojnasobou cenu shafty taky nedelas po logu
Napsal: 24 led 2009 21:58
od Wrall Nightmare
Byotch píše:cili 1K lahvicek za 7k to je tak spotreba na rok
Ja mam spotrebu 1k lahvicek tak na tyden.