Stránka 1 z 1

PAUZY mezi cinnostmi: massmove, emptyconteiner atp.

Napsal: 09.01.2009 23:58:45
od Mrs.Beanes
Zdravim,
vsiml jsem si po mensi odmlce hrani, ze se menily pauzy u nekterych cinnosti. Poprosil bych o nejaky strucny soupis. Na DP strankach jsem si niceho nevsiml, jak v novinkach tak ani ve skriptech - mozna by nebylo od veci nekam tyto informace napsat. Dekuji

,emptycontainer ???? pry je to 2500 ??? je to mozne???
,massmove ??? (byvalo 500, ted me to hlasi lagovani i pri 1000), kolik je teda spravna hodnota?

pokud by bylo mozne dopsat i jine minimalni pauzy pro konkretni cinnosti, abychom mohli upravit makra.

dekuji LS

Napsal: 10.01.2009 00:57:32
od Cpt.Rookie
Pokud se jedná o fce typu "teď ti na pocetItemu*pauza sekund lagnu klienta a ty se mezitím modli, aby nebyl save", tak nejlépe zřejmě dotyčné fce vůbec nepoužívat a napsat si jejich ekvivalenty, které se budou dynamicky přizpůsobovat náladě serveru.

Pro inspiraci:

Kód: Vybrat vše

sub myEmptyContainer()
  addObj ('from')
  addObj ('to')
  repeat
    uo.findType('0xFFFF', '0xFFFF', 'from')
    if (uo.findCount() > 0) then
      uo.moveItem('finditem', '0xFFFF', 'to')
      waitForItemMove('finditem', 'to')
      wait(500)
    endIf
  until (uo.findCount() == 0)
end sub

sub myMassMove()
  var itemColor, itemType
  addObj ('from')
  addObj ('to')
  addObj ('item')
  itemType = uo.getGraphic('item')
  itemColor = uo.getColor('item')
  repeat
    uo.findType(itemType, itemColor, 'from')
    if (uo.findCount() > 0) then
      uo.moveItem('finditem', '-1', 'to')
      waitForItemMove('finditem', 'to')
      wait(500)
    endIf
  until (uo.findCount() == 0)
end sub
'from' je zdrojový kontejner, 'to' je cílový kontejner, 'item' je v případě myMassMove věc, která se má přesunout.
Pomocné fce (addObj, waitForItemMove) jsou na http://rookie.name/forum/viewforum.php?f=6


O pauzách v zásadě platí, že statická je zlo, dynamická je lepší a dynamická + statická je super (půl sekundy navíc ještě nikoho nezabilo. I když možná v dungeonu ano, ale tam se zcela jistě nachází mnohem lagotvornější věci. Některé předměty teď navíc hází do journalu hlášky, aby se dyn. pauza dále lépe aplikovat, využij toho.

Nuže - následující dvě položky v pravidlech jsou afaik stále platné a veškeré nerudné hlášky serveru o pauzách mají vlastně na svědomí hráči (-:
# Nastavení prodlev u maker na výrobu nebo výcvik skillů musí být dostatečné na to, aby byla předchozí akce řádně dokončena. Nemá-li nějaká činnost časové omezení, je povolena minimální prodleva alespoň 1 sekunda.
# Mezi jakýmikoli dalšími činnostmi (včetně např. rozdělování rudy) musí být pauza alespoň 0,5 sekundy.

Napsal: 10.01.2009 01:17:33
od Mrs.Beanes
wow, co na to rict..
huu..
teda dik.. to sem necekal 8)

pokusim se tyto makra implementovat do me skladby zkratek na klavesnici. Nicmene mel jsem na mysli primo pouziti prikazu

",massmove timer popripade#maxitemu"
zde normalne fungovala pauza 500ms (nasledoval tez odlog), nyni me to pise "detekovano lagovani.." uz i 1000ms a nemam zadne informace o zmene teto prodlevy. Mozna bude problem trosku nekde jinde, ten vsak poresim s nekym jinym.

pote

",emptyconteiner timer" zde me to pri pauze 500 vyhodilo mnoho hlasek o lagovani s naslednym odlognutim.

Jinak jeste jednou dekuju za skripty.

Napsal: 10.01.2009 06:43:08
od Pheme
Nemuzu si pomoci, ale ta uo yoko hra je proste uzasna, sem pokazde vic a vic vzrusenej, kdyz neco takoveho vidim

Napsal: 10.01.2009 07:28:59
od Keeper
Pheme píše:Nemuzu si pomoci, ale ta uo yoko hra je proste uzasna, sem pokazde vic a vic vzrusenej, kdyz neco takoveho vidim
tak s tim neco delej protoze vzrusovat se u hry no .....

Napsal: 18.05.2009 14:29:29
od Smoce
Pheme píše:Nemuzu si pomoci, ale ta uo yoko hra je proste uzasna, sem pokazde vic a vic vzrusenej, kdyz neco takoveho vidim
Prej delší erekce + vzrušení není dobrá .. sundej si tu ženskou s klína když hraješ :-) v posteli ti je víc platná ...