Stránka 1 z 5

Napsal: 02 srp 2008 16:44
od Leny-m
Satan píše:Me by to jako taky nevadilo ze by nemel par , je to proste dmg na dalku a ne na blizku a tez nac ma rang sw :p
Jj a proč má vůbec hid, když je to dmg na dálku, natož třeba taming, k čemu to všechno?

Napsal: 03 srp 2008 02:45
od Leny-m
Morlith píše:...
To, že nepoznáš rozdíl mezi 65 % a 80 % je jedna věc, ale veřejně to prezentovat, je věc druhá :-)))
Morlith píše:...ves je ponekud divne ze char ktory ma i ked menej hp viac alebo stejne armoru ako char ktory je kompletne oplatovany?...
Když už si domyslím velikost písmen a interpunkci, čtu to jako: "Rang má stejně nebo víc armoru, než char, který nosí pláty." Opravdu jsi to tak myslel? ;-)

Napsal: 03 srp 2008 08:52
od Patejl
Leny-m píše:Když už si domyslím velikost písmen a interpunkci, čtu to jako: "Rang má stejně nebo víc armoru, než char, který nosí pláty." Opravdu jsi to tak myslel? ;-)
Jak psal lew, tak pro nej neni problem mit ar pres 100, kler v invulu ma neco pres 120, takze mi 100 na ranga prijde moc.
Leny-m píše:Teď mě trochu mateš. Celou dobu jsem žil v přesvědčení, že armor se určuje podle štítu a ne podle hodnoty Parrying.
urcuje se podle obojiho, jinak by logicky nemelo smysl snizovat rangovi parrying

Napsal: 03 srp 2008 09:31
od Ingham-Alagar
Patejl píše: Jak psal lew, tak pro nej neni problem mit ar pres 100, kler v invulu ma neco pres 120, takze mi 100 na ranga prijde moc.
Je třeba to srovnávat bez schopností jiných povolání, čili cler ma pres 120, ale se svým vlastním boostem, kdežto ranger 100, ale potřebuje k tomu clerika.

Napsal: 03 srp 2008 12:55
od Mulambo
Ja jsem pro, u ranga je to celkem dost a snizeni by jen prospelo. Leny tu zmenu v hidu stejne nepozna a Maminka bude muset pouzivat jinou jedinou moznost jak si zachranit zivot

Napsal: 03 srp 2008 16:19
od Leny-m
Nesouhlasím ani s jedním pánem v růžové róbě ( "(-:" ). Přijde mi, že ar u ranga není ani moc velký ani moc malý - prostě ideál. Srovnávat ranga s klerem nebo dokonce warrem je absurdní. Soudím hlavně podle Despise a Pride, kde jakožto rang mám velký přehled o tom, co komu, jak moc, kolik atp.

Napsal: 03 srp 2008 16:24
od Patejl
Leny-m píše:Nesouhlasím ani s jedním pánem v růžové róbě ( "(-:" ). Přijde mi, že ar u ranga není ani moc velký ani moc malý - prostě ideál. Srovnávat ranga s klerem nebo dokonce warrem je absurdní. Soudím hlavně podle Despise a Pride, kde jakožto rang mám velký přehled o tom, co komu, jak moc, kolik atp.
Tak jako v hidu do tebe nic nejde, zrovna tobe by to vadit nemelo.
Ano srovnavat klera, wara s rangem je absurdni, absurdnejsi vsak je, ze ten armor je srovnatelnej :p

Napsal: 03 srp 2008 16:27
od Leny-m
Patejl píše:Tak jako v hidu do tebe nic nejde, zrovna tobe by to vadit nemelo. Ano srovnavat klera, wara s rangem je absurdni, absurdnejsi vsak je, ze ten armor je srovnatelnej :p
Nemám tucha, co máš s hidem, ale asi to opisuješ od "(-:" kamaráda :-)

Na kolik % to chceš shodit a kolik ar to rangovi sežere, když už se do té diskuze pouštíš? ;-)

E: ještě jako větší nešikovnost mi připadá, že porovnáváš ten ar only...

Napsal: 03 srp 2008 16:37
od Patejl
Leny-m píše:Nemám tucha, co máš s hidem, ale asi to opisuješ od "(-:" kamaráda :-)
Na kolik % to chceš shodit a kolik ar to rangovi sežere, když už se do té diskuze pouštíš? ;-)
E: ještě jako větší nešikovnost mi připadá, že porovnáváš ten ar only...
Jen sem psal, ze do hidu ti nic neda dmg. Jestli to furt nechapes, doporucuji vyhledat odbornou pomoc.
O tech 15% by to imho melo stacit.
Neporovnavam ar only a kdyz uz sme u toho, tak bych rangovi odebral jeste "instant" port

Edit: par aktivne hrajicich rangu to podporilo, takze to asi nebude az takova ztrata, jak to vidis ty

Napsal: 03 srp 2008 17:41
od Pallando
Prave ze rang se muze v pohode dostat na 200-210hp a 100-110 ar, takze co se tyce despu, pridu, muze jit naprosto kamkoliv na predskok a jeste diky klamakum/portum/summum atd. je na tom lip nez war, pri temer srovnatelnem armoru a ustoji toho dostatecne.

Navic rang ma stejny armor jako vamp (human), ktery je ale povolani ciste na boj nablizko, coz asi take neni nejlepsi (ranged vs. meele).

EDIT: Prave ze rang je diky tomu armoru se stitem schopnej ustat temer cokoliv a to je uz moc s tim co ma k dispozici. Proste akorat snizit trochu vysledny ar co mu da brnko + stit, tj cele. Stejnak vetsina rangu stit ani nepouziva :p tak se jich to moc nedotkne.

Edit by Excelsior: Promazáno a rozděleno téma.

Napsal: 04 srp 2008 09:23
od Leny-m
Patejl píše:Jen sem psal, ze do hidu ti nic neda dmg. Jestli to furt nechapes, doporucuji vyhledat odbornou pomoc.
Odborná pomoc mi to vysvětlila, už chápu, že máš nějakou mandarinku z dětsví a máš stále potřebu se do mě navážet ;-) viz. Desp eq a in-game. Prý pomůže přestat na tebe reagovat.
Palllando píše:...
Kolik by těch 15 % dělalo na ar? Nepřijde mi to jako hodně a čekal bych změnu o 5-10 bodíků, což ve finále nezmění nic, rang stejně vpohodě předskočí, solne, zachrání výpravu atp.

E: Ar u ranga je jedna z věcí, která mě v dungu chrání před monstry, prsk je většinou stranou a ne vždy poskytuje cover v podobě slabých summů, takže kdyby rang šel s arem dolů, bude podle mě i víc okousávanější, než předtím.

Napsal: 04 srp 2008 10:10
od Dexxter
ono zas tak vela rangov ten stit nepouziva aby to bola naka zasadna zmena, to ze ma so stitom docela pekne ar je vyhoda tych co ten stit vedia pouzit a tych moc neni...

Napsal: 04 srp 2008 10:20
od Patejl
Leny-m píše:
tak ted si mi to teda nandal :(
Leny-m píše:Kolik by těch 15 % dělalo na ar? Nepřijde mi to jako hodně a čekal bych změnu o 5-10 bodíků, což ve finále nezmění nic, rang stejně vpohodě předskočí, solne, zachrání výpravu atp.
E: Ar u ranga je jedna z věcí, která mě v dungu chrání před monstry, prsk je většinou stranou a ne vždy poskytuje cover v podobě slabých summů, takže kdyby rang šel s arem dolů, bude podle mě i víc okousávanější, než předtím.
Tady nejde o to, aby mu to sebralo moc, ale aspon neco, aby se ten ar lisil od plechu.
Nevim jak tebe, ale me u ranga treba vic chrani pred monstry vzdalenost, ale chapu, ze kdyz si stoupnes k lsn, tak ten ar by pak mohl chybet...

Napsal: 04 srp 2008 11:17
od Leny-m
Mluvim spíš o tom, že monstra lákáš víc s nižším ar. Takže když máš ar nižší, musíš si držet klamku kolem sebe, což je o starost víc, o střílení míň. Když se umírá, je rangovo ar cenným pomocníkem při záchraně výpravy a doufám, že je to tak schválně a snižovat se to nebude.

Napsal: 04 srp 2008 11:26
od Patejl
[quote="Leny-m"][/quote]
No rang je prave od toho aby sumoval, pokud nechces sumovat, tak si udelej wara. Sila ranga by mela byt oproti meel povolani prave v jeho sumech a vzdalenosti v jake od monster bojuje, a ne armoru, jak sis to evidentne spatne vylozill.

Napsal: 04 srp 2008 16:59
od JoeMoe
Leny-m píše:Kolik by těch 15 % dělalo na ar?
teoreticky by to malo fungovat tak, ze ak ma stit AR 40 (cez arms lore. tusim myth ma 40) tak zo skillom 80 by to malo byt 40*0.8 = +32 na AR
-15% na skill 40*0.65 = +26

aspon na heateroch mi to tak funguje ...

Napsal: 05 srp 2008 12:46
od Leny-m
JoeMoe píše:
Leny-m píše:Kolik by těch 15 % dělalo na ar?
teoreticky by to malo fungovat tak, ze ak ma stit AR 40 (cez arms lore. tusim myth ma 40) tak zo skillom 80 by to malo byt 40*0.8 = +32 na AR
-15% na skill 40*0.65 = +26

aspon na heateroch mi to tak funguje ...
Tak to je docela velký rozdíl :-)

Patejl píše:
Leny-m píše:
No rang je prave od toho aby sumoval, pokud nechces sumovat, tak si udelej wara. Sila ranga by mela byt oproti meel povolani prave v jeho sumech a vzdalenosti v jake od monster bojuje, a ne armoru, jak sis to evidentne spatne vylozill.
Negr je od toho, aby summoval.

To, že se dneska hraje úplně jiným stylem, než kdysi je přirozený vývoj, který vyústil ve styl "rangu bleskuj" a je jedno, jestli dáš větší dmg/sec kuší, než bleskováním. V dungu nejdeš solo a jedna z prací summonerů je hlídat monstra. Rang s 60 % mgr sice summa hodí, ale mnohem lepší je, když může stále střílet, dá větší dmg, dung projdete rychleji. Správnej negr ranga ani nenechá summovat, prostě mu to zakáže :-) (nemluvím o Despu ani jiných 1 pole - hodně lidí akcích)

E: Jsou samozřejmě výjimky, kdy se role prohazují - mág a negr bleskují a summují méně, protože mají lepší prskací podmínky a rang jim pomáhá summovat a taky bleskuje.

Napsal: 05 srp 2008 15:15
od Patejl
[quote="Leny-m"][/quote]
ani me neprekvapuje co pises, jen doufam, ze to nevezme nikdo vazne :p
takze se budu opakovat, ale jednou to bohuzel nestacilo, hraj wara.

Napsal: 05 srp 2008 15:23
od Morlith
Leny-m píše:....
neger zakazuje sumit rangovi ? 1 pole action ? ked strielas naco ti je stit ? kde hrajes chlape ?
vacsina rangov umiera hodne rychlo, samozrejme najdu sa aj vynimky ale na druhu stranu ty co prezivaju su v hide castejsie ako in action (rejp: pozdravujem tymto jewa :p /rejp)

Napsal: 05 srp 2008 15:54
od Duffy
Leny-m a jeho RP sestra jsou TOP hráči! nehádejte se!