Knightky
Napsal: 12.05.2008 20:02:43
Bude este nekedy fungovat ten quest? A ak ano tak kedy? Chysta sa nejaka zmena?
ten kvest bugoval, proto se zavrel...Skriptor píše:diky moc wilsone ..... ale aj tak nechapem naco sa to prerabalo ked to fungovalo aj tak
myslis to ked tam hodilo viac drakov co vtedy pomazali plno ludi?Wilson píše:ten kvest bugoval, proto se zavrel...Skriptor píše:diky moc wilsone ..... ale aj tak nechapem naco sa to prerabalo ked to fungovalo aj tak
ano presne tak, a proste cesi sou takovy, ze vsechno co jde tak zneuzijou, tak proste pokud se to neopravi, tak cas od casu by si nekdo snazil zas zabugovat, a gm taky nejsou online porad, aby na to vzdycky prisli, kdyz se to nekdo pokusi zneuzit, tudiz musi prijit zavreni a prebudovani ...Skriptor píše:myslis to ked tam hodilo viac drakov co vtedy pomazali plno ludi?Wilson píše:ten kvest bugoval, proto se zavrel...Skriptor píše:diky moc wilsone ..... ale aj tak nechapem naco sa to prerabalo ked to fungovalo aj tak
no napad mam co tak hodit nad port cedulku s napisom : Nevstupovat s vyhodenym klamakom porusenie = jail ..... alebo neco takeAcarus píše:pokud mas nejakej navrh jak to predelat tak inspiraci se meze nekladou.
wau ! Tak na takovou novatorskou myslenku sem tady cekal ...Skriptor píše:no napad mam co tak hodit nad port cedulku s napisom : Nevstupovat s vyhodenym klamakom porusenie = jail ..... alebo neco takeAcarus píše:pokud mas nejakej navrh jak to predelat tak inspiraci se meze nekladou.
to mu poradil papez beztak :pAcarus píše:wau ! Tak na takovou novatorskou myslenku sem tady cekal ...Skriptor píše:no napad mam co tak hodit nad port cedulku s napisom : Nevstupovat s vyhodenym klamakom porusenie = jail ..... alebo neco takeAcarus píše:pokud mas nejakej navrh jak to predelat tak inspiraci se meze nekladou.
Asi jsi neměl štestí ale objevuje se =o)Ducky píše:bylo by mozne aspon prozatim sem tam hodit jednu zlutou kulicku do pokladu?
uf, tak to pak joEdail píše:Asi jsi neměl štestí ale objevuje se =o)Ducky píše:bylo by mozne aspon prozatim sem tam hodit jednu zlutou kulicku do pokladu?
ona tam je moznost zbugnuti i bez klamaka ...Dan píše:Jestli jde o to, aby do gate nešli hráči s klamákama, tak udělat mezimístnost, ve které by byly ort plošky+plošky na zabíjení klamáků (něco jako je v Ankh 3 u draka tuším) a z této místnosti teprve gate k drakovi...
Je pravda že by byla nutná nová místnost (škoda místa) ale alespoň nějaký návrh
co je na mojej myslienke zle? inac podla mna hodit tam cedulku + spravit nekde predtym non klamak zonu by bolo jedno z riesenia a ak nie tak ma nemusite hned zasypat spamom jaky som dmntAcarus píše:wau ! Tak na takovou novatorskou myslenku sem tady cekal ...Skriptor píše:no napad mam co tak hodit nad port cedulku s napisom : Nevstupovat s vyhodenym klamakom porusenie = jail ..... alebo neco takeAcarus píše:pokud mas nejakej navrh jak to predelat tak inspiraci se meze nekladou.
kdybys cetl muj post, tak bys vedel...Skriptor píše:co je na mojej myslienke zle? inac podla mna hodit tam cedulku + spravit nekde predtym non klamak zonu by bolo jedno z riesenia a ak nie tak ma nemusite hned zasypat spamom jaky som dmnt