Stránka 1 z 3
chybka: an ort plošky (nielen vo) wrongu
Napsal: 12.05.2008 18:40:28
od Mir
Pri goblins lame sú an ort plošky aby tam nešli hádzat sumoni cez stenu.
urobte tam radsej dvojitu stenu cez static a an ort plosky zmazte.
a ked sme u toho tak sa na to pozrite aj u ostatnych miest kde ste takto rozhadzali ort plošky miesto.
Napsal: 12.05.2008 18:45:38
od Piscot
A co to je za chybu?
Napsal: 12.05.2008 18:48:06
od Mir
cca 10-15 itemov ktore donekonecna 1 za sekundu overuju ci na nich nieco nestoji a ak ano ak hodia an ort, hoci je mozne tam dat 0 itemov ale v staticu trochu hrubsiu stenu.
menej itemov, menej skriptov, veselsia spherka

Napsal: 12.05.2008 19:03:42
od Big Bud
sekce dungeony a v nem topic wrong si asi nenasel ze? :p
Napsal: 12.05.2008 19:53:50
od Mir
takto s AnOrt ploškami je riešených omnoho viac miest. nieje to problém len wrongu, ale aj iných lokácií, kde by sa to miesto an ort plošiek dalo riešiť proste hrubšou stenou v staticu.
OT v dalších reportoch neriešim aj keby wizzy zostúpil z pekla na svojom "operenom" drakovi.
Napsal: 12.05.2008 23:25:01
od Verdilith
tak treba by se tam zmensila mistnost a pak by si X lidi stezovalo ze tam lehaj na lagy kuli tomuhle?
a to mi fakt rekni ktera normalni skupina (cti 1 a vic) si tam nahaze sumony kdyz si je tam muzes natahnout prez port,hmmmmmmmmmm?
(a estli se pletu tak ti staci sum na hlavu a i s jednim sumem prezijes jak prd,kdyz uz ty potvory nehazi lava bomby....)
ergo zbytecnost,kdyz uz tak ty ort plosky smazat a nechat zbytek jak je...
Napsal: 13.05.2008 02:15:49
od Napospas
Tak podle mě se lava bamby přežívaly líp než to co tam je teď
Ale jinak mi to celé přijde jako docela zbytečnost..

Napsal: 13.05.2008 08:39:49
od Xanthos
Mir píše:cca 10-15 itemov ktore donekonecna 1 za sekundu overuju ci na nich nieco nestoji a ak ano ak hodia an ort, hoci je mozne tam dat 0 itemov ale v staticu trochu hrubsiu stenu.
menej itemov, menej skriptov, veselsia spherka

omg

ploska nekontroluje donekonecna, zda na ni nekdo stoji nebo ne. Ploska kontroluje pouze pri seslapnuti to, jestli to, co ji seslaplo je summon. Kdyz se tam daji zdi, bude tam stejny pocet itemu jako doted.
Napsal: 13.05.2008 10:24:17
od Mir
ked sa dajú do staticu tak tam bude 0 itemov. a velmi si niesom istý tým že plošky sa aktivujú cez onstep ak na ne stúpi NPC...
Napsal: 13.05.2008 11:08:29
od Ducky
Mir píše:a velmi si niesom istý tým že plošky sa aktivujú cez onstep ak na ne stúpi NPC...
a co treba bugnuty klamaci vyslapujici pasti?
Napsal: 13.05.2008 16:17:04
od Inkvizitor Dan
A co takhle to ze ty ort plosky zcela neplnej ucel protoze staci dat suma na stenu a all stay a ty goblini se o ty sumy zabijou samy...
V tomhle ma Mir pravdu...
Napsal: 13.05.2008 16:38:14
od Wizzy
Inkvizitor Dan píše:A co takhle to ze ty ort plosky zcela neplnej ucel protoze staci dat suma na stenu a all stay a ty goblini se o ty sumy zabijou samy...
zneuzivani systemu!
Napsal: 13.05.2008 17:43:27
od Mir
wizzy pozri sa na to realne. ak tam bude dvojita stena tak miestnost síce bude mensia, ale na druhej strane tam v sphere nebude ziaden item, nebudem tam moznost zneuzit nastavenie a sphera bude mat globalne menej itemov a aktivnych skriptov...
ak by DP neupdatovalo mapu tak taketo nieco nenavrhnem, ale tento pristup ma urcity potencial ktory sa da lepsie vyuzit.
Napsal: 13.05.2008 21:45:35
od Xanthos
Mir píše:... a velmi si niesom istý tým že plošky sa aktivujú cez onstep ak na ne stúpi NPC...
ja jsem si jisty..
vaha taky porad nekontroluje jestli na ni nekdo stoji ale zapne se az na ni stoupnu
Napsal: 14.05.2008 10:02:55
od Shadowsong
akurat ze vaha stale kontroluje ci na nej niekto nestoji. lenze ak nestoji tak pochopitelne ukazuje 0 (: proste trosku blby priklad, alebo mozno len moja blba odpoved, ze? (:
myslim ale ze ty co skutocne vedia ako tie pasce funguju tento navrh zvazia a ak sa ukaze vyhodny tak ho presadia. a niet o com diskutovat...
Napsal: 14.05.2008 11:15:31
od Xanthos
Shadowsong píše:akurat ze vaha stale kontroluje ci na nej niekto nestoji. lenze ak nestoji tak pochopitelne ukazuje 0 (: proste trosku blby priklad, alebo mozno len moja blba odpoved, ze? (:
myslim ale ze ty co skutocne vedia ako tie pasce funguju tento navrh zvazia a ak sa ukaze vyhodny tak ho presadia. a niet o com diskutovat...
Digitalni vaha to nekontroluje

zapne se az na ni nekdo stoupne

...
ale je to dost blbej priklad.. jenom takova prvni vec co me napadla
z pohledu UO... teleportuje snad portovaci ploska porad dokola a kdyz na ni nekdo slapne tak ho to teleportuje taky? nebo je to tak ze na ni stoupnes a ona podiva co ma udelat a udela to. Takhle to je ! a Mire trust me

Napsal: 14.05.2008 21:27:41
od Mir
nainštaluj na tú váhu windows a spheru

potom uvidíme
ja verím tomu že v ideálnom prípade by to tak malo fungovať, ale neviem že to funguje tak s NPC. musel by som vidieť zdroják triggeru ONSTEP aby som vedel či reaguje na "Player" alebo "character".
na DP je to nastavené na "character", ale 0 itemov je proste 0 itemov ...
Napsal: 15.05.2008 12:26:33
od Xanthos
Mir > k cemu ti je zdrojak? jestli chces aby to porad kontrolovalo jestli na tom nekdo nestoji
on=timer
trigger step
timer=1
return 1
on=step
if (<srcflags>& 020000000) // tipuju

src.remove
return 1
endif
return 1
ale je to holej nesmysl on step se proste spousti pri stoupnuti ... a nekontroluje to porad
Napsal: 15.05.2008 19:55:29
od Leon
ja teda už 2 roky nehrál UO,.... ale,.. Mira ešte stále neprešlo to forkovanie? :p
Napsal: 15.05.2008 20:21:06
od Mir
teraz neviem na čo reaguješ xanthos

ja VIEM že je to na ontrigger=step. ale aj tých pár riadkov skriptu je plytvanie ked to môžem ošetriť v mule mapy s istotou že aj keby niekto hodil suma do steny tak len do prvej steny a do druhej sa nedostane a teda tam nemusí byť nijaká ploška.