Stránka 1 z 1

Snizovani Skillu

Napsal: 01 dub 2008 17:50
od Kecka Ppecka
Měla bych takový menší nápad. Vim že to možná příde trošku šílený, ale co kdyby byli nějaké itemy, co by snižovali skil. Líp by se trénilo a snížilo by se AFK. Například teď trénim v Hostinci BS a dám za půl dne 2,2% a když jsem měla míň skillu, tak to lezlo míň. Tak jsem myslela,že by mohly být nějaké itemy, které by charakterizovali určitý skill a snižoval by ho například o 5% .... A po každim sundání by se zase ten skil navíšil o 5% ... Třeba roby z cobu mají takový účinek, ale opačný .... Myslím si, že by to třeba krafti ocenily v tom, že by nemuseli podepisovat nějaké výrobky, které by nechtěli.
Vím že by se to dalo taky zneužít třeba na 105% skillu, ale itema by se automaticky sundavala při navýšení skilu (od 100% reaalu ve skill capu) a automaticky při sndání by to dala zase na 100%.
Myslím si, že by to byla dobrá věc a dost užitečná. Vím že to zní asi blbě, ale když vidim, jak kolem mě lidí tréní a já taky a tréníme jako trupci například jeden skill 2 měsíce, tak to potom časem omrzí ...
Jestli chcete, tak pište názory a hlavně ať GMka se k tomu vyjádří. Oni vždy mají na to dobrý výmluvi, ale takovýhle věci by se hodily a myslim si, že by byli dobré.

Napsal: 01 dub 2008 17:53
od Crew of Evil
Kdyby gmka chteli aby to lezlo lip tak by se to nastavilo v gainu toho skillu

Napsal: 01 dub 2008 17:54
od Verdilith
a co takhle aby clovek kterej vyleze z dolu mel maxlou postavu? by zmizelo makrovani uplne....

edit: a vlastne zrusit i dul,aby se ani tam nemakrilo...

Napsal: 01 dub 2008 17:54
od Amadeus

Napsal: 01 dub 2008 18:03
od Seluwe Lathaniel
Ja chcem na taming ! minimalne -90% aby som mohol furt tamovat vtacikov :twisted:

Napsal: 01 dub 2008 19:17
od Byotch
Ono tak jak to je udelane to je naschval, to ze musis makrovat je take proto ze vetsina lidi se pri vyvoji sve postavy urci ruzne typy strategii hrani. A take pro to aby pruserovy hraci se jen tak nesmazli a pristi den tu nebyli znova s namaxovanou postavou.

Co se tyce podepsanych veci, nechci delat famu, ale mam dojem ze podepsane veci maji vetsi durabilitu nez nepodepsane(mozna kecam). Nechapu tedy duvod proc si delat veci zamerne horsi.

Pýcha
Pytel
Pyš :D

Na to snad jen LOL

Napsal: 02 dub 2008 09:18
od Morpheus
Kecka Ppecka píše:...
Alchemy decreaser tu uz bol, sice za inym ucelom ale bol.
Myslim, ze tento shard funguje so svojim sposobom treinu uz dost dlho a nevidim dovod to menit. Ked boli hraci predtym schopny vytrenit tie skilly, tak preco nie teraz...

nezabudaj v akej sekcyy sy. ak mas potrebu opravovat nyekoho pravopys, najdy sy forum na to zamerane.

Napsal: 02 dub 2008 10:50
od Wizzy
smaz postavu a udelej novou

hned uvidis jak vsechno poleze rychlejc

Napsal: 02 dub 2008 12:18
od Machlik
Vážně zbytečné. Ikdyž... Občas si říkám, jestli by nešlo nějak uělat, aby byl výrobek s maximální kvalitou a přitom byl bez podpisu...

PS: Tak mě tak napadlo... Kdyby byl nějaký předmět, který by po nasazení snížil skill třeba o těch 5%, dala se mu podmínka, že půjde nasadit pouze při GM skillu, pak by bylo možné dostat na chvíli (než to zase spadne na normal hranici) skill až o 5% nad normální hranici, což by možná ocenili krafti, kteří toho krafta hrají víc než cokolik jiného.

PS2: Jak dlouho vlastě ten skill vydrží, než se zarovná zpět?

Re: Snizovani Skillu

Napsal: 02 dub 2008 14:58
od Oximus
[quote="Kecka Ppecka"][/quote]
Už ti nestačí vybírat cizím lidem poklady v dungách ? .p

Napsal: 04 dub 2008 12:39
od Mephist
Machlik píše:PS2: Jak dlouho vlastě ten skill vydrží, než se zarovná zpět?
Do nejblizsiho restartu.