Stránka 1 z 1

Double target.

Napsal: 24.11.2007 23:09:07
od Drakulia
Ktora dobra dusa mi vie poradit.
Problem znie:

Shepherd's crook vyhadzuje 2 targety hned po sebe. Ako sa da nascriptit aby 1vy target bol zviera a 2hy moja postava?

Kedze targety sa zadavaju pred pouzitim itemu skusal som to takto

Kód: Vybrat vše

UO.WaitTargetObject('zvire')
   wait(2000)
Uo.WaitTargetSelf()
 wait(2000)
   Uo.UseType('0x0E81')
kupodivu sa mi target premaze, no kto by to bol cakal ne?

skusal som to aj nejak takto

Kód: Vybrat vše

UO.WaitTargetObject('zvire')
   wait(2000)
   Uo.UseType('0x0E81')
wait(2000)
Uo.WaitTargetSelf()
ale ako vecsina z vas vie(alebo zisti) tak mi tam ostane vysiet target :)
prosim o help( ano pisem script na herding)

Napsal: 24.11.2007 23:15:35
od Carda
K čemu tam máš ty pauzy? :-)
Tušim de něco jako uo.waittargetobject("zvire","self").

Re: Double target.

Napsal: 24.11.2007 23:48:06
od Mole Two

Kód: Vybrat vše

UO.WaitTargetObject( "zvire" );
<akce>
while ( UO.Waiting() )
  # pauza je schválně malá, z téhle smyčky se musí vystoupit než server odpoví dalším targetem
  Wait( 5 );
wend
UO.WaitTargetObject( "self" );

Napsal: 25.11.2007 02:15:55
od Drakulia
Carda píše:K čemu tam máš ty pauzy? :-)
Tušim de něco jako uo.waittargetobject("zvire","self").
tie pauzy som dal pre ilustraciu tak velke... normalne idem na 499 :lol:

Edit: Dik Carda, pomohlo :)

:lock:

Napsal: 25.11.2007 13:49:29
od Dondor
Anebo

Kód: Vybrat vše

...
        UO.WaitTargetObject('hzvire','self')
        UO.UseType(0x0e81)  ;shepherd's crook
...

Napsal: 25.11.2007 13:52:15
od Drakulia
Dondor píše:Anebo

Kód: Vybrat vše

...
        UO.WaitTargetObject('hzvire','self')
        UO.UseType(0x0e81)  ;shepherd's crook
...
cive, ty si teda mudry ked to tu pred tebou napisal Carda :clap: :clap:

Napsal: 25.11.2007 14:08:48
od Dondor
Drakulia píše:cive, ty si teda mudry ked to tu pred tebou napisal Carda :clap: :clap:
Aj, sorry, ja ten Cardův post přehlédl.