Poisnonig
Poisnonig
Rad bych tu trosku rozvedl diskusi s GM, ktere vymyslelo a nascriptilo novy zpusob poisoningu a samozrejme hraci, kteri maji ke vsemu co rict ;p.
Tu nadhodim par pripominek a navrhu:
1. Je sice hezke, ze na kazdy jed (sickly,very ill, extr. ill a deadly sick) je specialni poison kit, ale kdyz mam skill 90 a poisnuju kitem na deadly poison tak davam max extremly a kdyz poisnuju kitem na sickly dam sickly. Z toho trosku vyplyva zbytecnost 4 poison kitu, kdyz staci bohate mit jen jeden na deadly. Ono ruku na srdce kdo by si chtel poisnovat zbrane na sickly a very ill?
2. Doba mezi poisnutim moba a tim nez zacne "skytat" je temer 4 minuty. Coz ,ze zkusenosti je velmi dlouha doba na to, aby se vyplatilo cokoliv a kdekoliv neco poisnovat. Takze tu dobu by bylo zahodno zkratit na nejakou vyuzitelnou.
3. Sila jedu s 90% skillem. Neco malo sekacku a dyk uz sem napoisnoval (s preboostem velkym jak jen muze byt, ktery ma vliv na to jestli poisnete/nepoisnete zbran, ale ne na silu jedu) a nejuspesnejsi vysledek bylo 4x "skytnuti" moba extremly sick. Ono je to sice hezky, ale vzhledem k narocnosti* na train je vysledek docela dost podprumerny.
Vim, ze je to breceni a ze ten skill sem nemusel trenovat, to vsechno vim. Ale bylo to neco noveho, kdo nikdo predtim nemel, takze sem si to musel odzkouset. A to odzkouseni trvalo pomerne dlouho dobu a stalo me docela dost usili a za to bych chtel sklidit nejake to ovoce ;p.
Pokud se nemylim zamerem GM bylo ztizeni narocnosti a zmena zpusobu trainu(bo dost lidi to bugli). A zatim se povedlo vyradit tento skill na par hezkych mesicu z provozu a beze zmeny nynejsiho stavu jeste to par mesicu bude**. Ale taky se povedlo odvest nemalo prostredku hracu na trenovani tohoto skilu ;p( <- to byl pravy zamer?).
Takze muj cil je v kostce: snizeni doby mezi poisnutim/skytanim moba, bud zvyseni skillu na 100% u vampa nebo prehodnoceni sily jedu v zavislosti na skillu (tim myslim zvyseni ;p).
No myslim, ze sem se vybrecel dost a ze to ma trosku hlavu i patu a dostatecne sem vysvetlil o co mi jde.
* Ono gain je sice moc pekny to jo. Ale tech mobu, zvlaste na trenovani s vyssim skillem moc na "povrchu" neni. To znamena ze musite byt dungar a na dung potrebujete vice lidi nez ste vy sam. To je docela stizeni trenigu skillu.
** Ja to trenil za vampa, ktery kupodivu bojuje na blizko, takze sem mel docel vice prilezitosti a casu dostat se k mobovi nez necromancer a to mi to trvalo docela dlouho natrenit. Takze aktivnimu necrovi to muze trvat zhruba 1,5x-2x tak delsi dobu?
Tu nadhodim par pripominek a navrhu:
1. Je sice hezke, ze na kazdy jed (sickly,very ill, extr. ill a deadly sick) je specialni poison kit, ale kdyz mam skill 90 a poisnuju kitem na deadly poison tak davam max extremly a kdyz poisnuju kitem na sickly dam sickly. Z toho trosku vyplyva zbytecnost 4 poison kitu, kdyz staci bohate mit jen jeden na deadly. Ono ruku na srdce kdo by si chtel poisnovat zbrane na sickly a very ill?
2. Doba mezi poisnutim moba a tim nez zacne "skytat" je temer 4 minuty. Coz ,ze zkusenosti je velmi dlouha doba na to, aby se vyplatilo cokoliv a kdekoliv neco poisnovat. Takze tu dobu by bylo zahodno zkratit na nejakou vyuzitelnou.
3. Sila jedu s 90% skillem. Neco malo sekacku a dyk uz sem napoisnoval (s preboostem velkym jak jen muze byt, ktery ma vliv na to jestli poisnete/nepoisnete zbran, ale ne na silu jedu) a nejuspesnejsi vysledek bylo 4x "skytnuti" moba extremly sick. Ono je to sice hezky, ale vzhledem k narocnosti* na train je vysledek docela dost podprumerny.
Vim, ze je to breceni a ze ten skill sem nemusel trenovat, to vsechno vim. Ale bylo to neco noveho, kdo nikdo predtim nemel, takze sem si to musel odzkouset. A to odzkouseni trvalo pomerne dlouho dobu a stalo me docela dost usili a za to bych chtel sklidit nejake to ovoce ;p.
Pokud se nemylim zamerem GM bylo ztizeni narocnosti a zmena zpusobu trainu(bo dost lidi to bugli). A zatim se povedlo vyradit tento skill na par hezkych mesicu z provozu a beze zmeny nynejsiho stavu jeste to par mesicu bude**. Ale taky se povedlo odvest nemalo prostredku hracu na trenovani tohoto skilu ;p( <- to byl pravy zamer?).
Takze muj cil je v kostce: snizeni doby mezi poisnutim/skytanim moba, bud zvyseni skillu na 100% u vampa nebo prehodnoceni sily jedu v zavislosti na skillu (tim myslim zvyseni ;p).
No myslim, ze sem se vybrecel dost a ze to ma trosku hlavu i patu a dostatecne sem vysvetlil o co mi jde.
* Ono gain je sice moc pekny to jo. Ale tech mobu, zvlaste na trenovani s vyssim skillem moc na "povrchu" neni. To znamena ze musite byt dungar a na dung potrebujete vice lidi nez ste vy sam. To je docela stizeni trenigu skillu.
** Ja to trenil za vampa, ktery kupodivu bojuje na blizko, takze sem mel docel vice prilezitosti a casu dostat se k mobovi nez necromancer a to mi to trvalo docela dlouho natrenit. Takze aktivnimu necrovi to muze trvat zhruba 1,5x-2x tak delsi dobu?
Doporučuju odprostit se od všech zažitých "zaručeně správných informací" které o poisoningu existují a přistupovat k tomu jako k úplně novému skillu. Je možné, že velmi zvídavý pozorovatel zjistí, že pár tvých návrhů už bylo více či méně vzato na vědomí (záměrně se o tom nechci rozepisovat víc). Nicméně...některé připomínky bereme v úvahu a interně se o tom poradíme. Víceméně otázka poisoningu nebyla ještě uzavřena, pro jeho finální doladění se čeká až se začne v praxi používat. Konkrétně to 3x extremly škytnutí při 90 skillu je možná málo. Bereme to v úvahu a mrkneme na to. Přeci jen mohlo jít také o smůlu apod. V úvahu připadá také quest na item pro zvýšení poisoningu.
Každopádně ještě jednou zopakuji. Ve fungování skillu je toho mnohem víc, než co hráči doposud odhalili.
Jo a ke zbytečné existenci jiných poisoning kitů než je deadly. Je to tak. Jsou prakticky zbytečné...ale nascriptění znamenalo jen změnit ve skriptu několik číslíček a proč svět nezpestřit...a kdyby to nebylo, lidé by se pak třeba zase ptali proč to není :o).
Každopádně ještě jednou zopakuji. Ve fungování skillu je toho mnohem víc, než co hráči doposud odhalili.
Jo a ke zbytečné existenci jiných poisoning kitů než je deadly. Je to tak. Jsou prakticky zbytečné...ale nascriptění znamenalo jen změnit ve skriptu několik číslíček a proč svět nezpestřit...a kdyby to nebylo, lidé by se pak třeba zase ptali proč to není :o).
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
- Castian
- Undead Scriber
- Příspěvky: 752
- Registrován: 08 zář 2006 13:05
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
aspon to neni taky vopruz trening ako pri niektorych inych skilloch. Za necra to mam hodne zive ked poisnujem, hlavne ked som poisol Zemetrasa to bolo radosti .
Ja tomu mozem vycitat asi len tu dobu ucinku poisoningu od otravenia, ine veci som moc neodskusal, pretoze nemam dostatocne velky skill.
Ja tomu mozem vycitat asi len tu dobu ucinku poisoningu od otravenia, ine veci som moc neodskusal, pretoze nemam dostatocne velky skill.
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
Predem diky za uctyhodne rychlou odpoved.
Tu bych chtel podotknout, ze v konkretne v mem pripade sem nikdy nemel co docineni ani sem se nezabyval poisoningem co byl drive. Takze sem jim byl "neposkvrnen". A vse co sem napsal bylo jen ze zkusenosti(mych vlastnich, zadnych z doslechu) s novym poisnoningem.Triglav píše:Doporučuju odprostit se od všech zažitých "zaručeně správných informací" které o poisoningu existují a přistupovat k tomu jako k úplně novému skillu.
Ten skill mam hotovy zhruba 1 mesic + , takze sem si nechal nejakou tu dobu na odzkouseni nez sem to tu napsal. Prijde mi to , ze sila jedu je primo umerne zavisla skillu a to velmi striktne. Ze tam neni zadny prostor pro "nahodu".Triglav píše:Konkrétně to 3x extremly škytnutí při 90 skillu je možná málo. Bereme to v úvahu a mrkneme na to. Přeci jen mohlo jít také o smůlu apod.
To by bylo velmi hezka alternativa.Triglav píše:V úvahu připadá také quest na item pro zvýšení poisoningu.
- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07 zář 2006 19:43
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Ne ze bych byl nak extra zvidavy, ale pri minulem hythu ve trech me napadlo jestli ty balouny zabijime tak pomalu, nebo jestli ten poison neni nak rychlejsi... treba sme to fakt zabijely dlouho, ale ted si to poradne omrknu aspon
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Jo, toto je jedna z alternativ se kterou se trošku počítá. Rozhodně téma poisoningu ještě není vůbec uzavřeno.Deacon Frost píše:Hlavně by některé potvory by mohli přestat milovat jed.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ja nechci rejpat, urcite sou dulezitejsi veci nez uo nebo poisoning v uo ale od 06.02.2007 kdy byl officialne zaveden poisonoing, uplynulo docela dost casu, bez par dni je to 9 mesicu, coz je dost dlouha doba na to, aby to aspon z vetsi casti uzavreno byt mohlo...Triglav píše:Jo, toto je jedna z alternativ se kterou se trošku počítá. Rozhodně téma poisoningu ještě není vůbec uzavřeno.Deacon Frost píše:Hlavně by některé potvory by mohli přestat milovat jed.
- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07 zář 2006 19:43
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Ale zas.. očekávaná efektivita i samotné ověření, stejně jako dopad jsou věci které musely být udělány před realizací. Co s tím má společného praxe hráčů?Xviva píše:Nojo, to mas pravdu, bych jim zas krivdil no. Ono stejne to jeste ani neni na urovni kdy by se to zaclo vyuzivat nejak hromadne.Deacon Frost píše:Nojo, ale jak dlouho se čekalo až to lidi natréní a uvede se to do hromadné praxe.
připojím pár svých postřehů jako ranga ze 70%.
ad. 2: jak psal Xviva doba mezi otrávením a prvním škytnutím je velice dlouhá, kdyby se zkrátila na polovinu, bylo by to fain
ad. 3: sekáčky jsem netrávil, ale mám otrávené od člověka s poisoningem 100 a musím říct, že docela pěkné. minimálně extremly jsem dal vždy a celkem dlouho vydrželo (3x i deadly, přičemž jednou škytnul i vicekrát). takže vidím docela dobré využití.
ad. 4: zkoušel jsem poisonovat i s rangovou mystickou kuší, ale žádnou vyraznou změnu jsem nepozoroval. což by možná nebylo špatné zpestření málo využívaného mystiku
závěrem: pěkně vymyšlené, trein mě docela bavil a samotné využití je perfektní. díky
ad. 2: jak psal Xviva doba mezi otrávením a prvním škytnutím je velice dlouhá, kdyby se zkrátila na polovinu, bylo by to fain
ad. 3: sekáčky jsem netrávil, ale mám otrávené od člověka s poisoningem 100 a musím říct, že docela pěkné. minimálně extremly jsem dal vždy a celkem dlouho vydrželo (3x i deadly, přičemž jednou škytnul i vicekrát). takže vidím docela dobré využití.
ad. 4: zkoušel jsem poisonovat i s rangovou mystickou kuší, ale žádnou vyraznou změnu jsem nepozoroval. což by možná nebylo špatné zpestření málo využívaného mystiku
závěrem: pěkně vymyšlené, trein mě docela bavil a samotné využití je perfektní. díky
The Pukka Ranger
Jestli to dobre chapu, tak se ti trikrat podarilo poisnout moba na deadly, z toho 2x skytl 1x deadly a 1x skytl vice nez jednou deadly? Jestli je to takhle tak mi to prijde hodne, ale hodne spatny...oproti tomu co bylo predtim.Tobias píše: ad. 3: sekáčky jsem netrávil, ale mám otrávené od člověka s poisoningem 100 a musím říct, že docela pěkné. minimálně extremly jsem dal vždy a celkem dlouho vydrželo (3x i deadly, přičemž jednou škytnul i vicekrát). takže vidím docela dobré využití.
- Mulambo
- Externi Panacek
- Příspěvky: 553
- Registrován: 07 zář 2006 19:08
- Bydliště: Loozers city :p
- Kontaktovat uživatele:
poisnul ho z x pokusu 3x na deadly, z tech 3 deadly otrav skytnul jeden z nich x krat deadly, pak x krat extremly atd, ne ze skytnul deadly a konec
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.
I broke the dam
Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
I broke the dam
Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
jojo, prostě zatím jsem vždycky dal extremly, při kterém mobovi ubylo +- něco lehce nad polovinu hp. jednou za 4-5 pokusů dám deadly, přičemž deadly škytne 1-2 a pak zase extremly. nepsal si náhodou, že jseš nedotčen minulým stavem a tak je tohle pro tebe nová zkušenost s poisoningem? já jen, že tu srovnáváš jak to bylo a jak to je teď...Xviva píše:...rly?:p
The Pukka Ranger
Tím sem myslel samotné trénování skillu a následné poisnování verite zbraní. Tím sem opravdu dotčen nebyl a to bylo hlavní a zásadní změnou tohoto skillu. Teď se tu ale bavíme ale o efektu, který se imho měnit neměl.Tobias píše:nepsal si náhodou, že jseš nedotčen minulým stavem a tak je tohle pro tebe nová zkušenost s poisoningem? já jen, že tu srovnáváš jak to bylo a jak to je teď...
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07 zář 2006 18:59
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Tim myslis to, ze drivejsi sekacky, pokud byly travene poisnama z kade, tak davali tak slaby poison, ze tohle by byl jeste lepsi stav. Jo pokud nekdo namichal silne do lahvicek, tak to bylo neco jineho, ale furt si myslim, ze neni az tak zadouci, aby to bylo ze sekacek poisnuty se 100 a poisovany clovekem se 100 da vzdycky takovy jed, ze ta potvora na to umre.Xviva píše: Teď se tu ale bavíme ale o efektu, který se imho měnit neměl.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?