Taming
Napsal: 03.08.2007 02:49:44
Hojda nemate nekdo script na train tamingu abych to nemusel porad mackat jak debil?:)
Kód: Vybrat vše
sub Animal_Tamming()
UO.Print('Zamer zvire, ktery chces tamovat...')
UO.Addobject('animal')
while UO.Targeting()
wait(200)
wend
if UO.Count('0x13F4','0x076B')>=1 AND UO.Count('0x13F4','0x096D')==0 then
UO.Print('---Nemas nabitou Taming Staff! Konec.---')
return
end if
UO.Deletejournal()
while NOT UO.Dead() AND NOT UO.Injournal('byl tamnut|Not tamable|You are not able')
UO.Deletejournal()
UO.Waittargetobject('animal')
UO.Usetype('0x13F4','0x096D')
repeat
wait(200)
until UO.Injournal('Your taming|byl tamnut|Not tamable|You are not able|Ochoceni se nezdarilo|Too far|Jsi moc daleko')
if UO.Injournal('Too far|Jsi moc daleko') then
UO.Print('Musis jit blize k zvireti!')
wait(2000)
end if
wait(1500)
wend
end sub
Pravda... Možná časem v rámci optimalizace kódu to udělám.Carda píše:Jen taková drobnost (nj, musim si rejpnout). Kdybys to tamování dal místo smyčky while do until (until UO.Injournal('byl tamnut|...")), tak by ti vypadlo to první deletejournal :p
Největším nebezpečím pro aplikaci je uživatel. Kdyby zapnul script po smrti a nebylo by tam UO.Dead(), tak by po zaměření zvířete na něj vyskočila hláška "No item found." a script by přešel do té dynamické pauzy a čekal na nějakou z hlášek. Uživatel by pak musel script vypnout ručně nebo přes terminate all.Carda píše:Kontrola na smrt, je tak trochu zbytečná vzhledem k dynamické pauzeJenom kosmetická chybka, ale což :p