Stránka 1 z 3

MassMove

Napsal: 17 bře 2007 11:31
od Mole Two
Prepis massmove - pri presouvani itemu se nesekne, funguje i presun zeme->bagl a je mozne zvolit rozptyl (tzn. ze vsechny itemy nebudou primo nasobe)

bugy:
pri presouvani ze zeme nefunguje spravne pocitadlo kolik zbyva itemu

dementni forum to sem nejde pastnout :p

http://asyrk.asp2.cz/MassMove.txt

Napsal: 19 bře 2007 17:34
od Vampiric Phantom

Kód: Vybrat vše

Sub MassMove()
; Maximalni vzdalenost od pozice kam se presunul prvni item v batohu
;  [ > 0 - vzdalenost
;  [ <0> 0 - vzdalenost
;  [ <0> 0)
		UO.Print("Zbyva presunout " + Str(UO.FindCount()) + "/" + Str(itemsTotal) + "veci.");
		if (distance > 0) then
			xModifier = Random(-distance, distance);
			yModifier = Random(-distance, distance);
		endif
		if (sourceContainer <> "ground" || (srcX == UO.GetX("finditem") && srcY == UO.GetY("finditem") && srcZ == UO.GetZ("finditem"))) then
			UO.MoveItem("finditem", -1, destContainer, destX + xModifier, destY + yModifier, destZ);
		endif
		WaitForItemMove(2, "finditem");
		Wait(500);
		if (sourceContainer == destContainer || sourceContainer == "ground") then
			UO.Ignore(UO.GetSerial("finditem"));
		endif
		UO.FindType(graphic, color, sourceContainer);
	wend
	UO.IgnoreReset();
	UO.Print("Veci presunuty.");
end sub

Sub Random(min, max)
	Wait(50);
	return UO.Random(max - min) + min;
end sub

Sub WaitForItemMove(timeOut, serial)
	if (timeOut > 0) then
		timeOut = timeOut / 100 + UO.Timer();
	endif
	var ox = UO.GetX(serial);
	var oy = UO.GetY(serial);
	var container = UO.ContainerOf(serial);
	while (timeOut > UO.Timer() || timeOut <= 0)
		if ((UO.GetX(serial) <> ox || UO.GetY(serial) <> oy || UO.ContainerOf(serial) <> container) && not (UO.GetX(serial) == 0 && UO.GetY(serial) == 0)) then
			return 1;
		endif
		Wait(100);
	wend
	return 0;
end sub

Sub GetObject(message)
	AddObject("temp", message);
	return UO.GetSerial("temp");
end sub

Sub AddObject(object, message)
	UO.Print(message);
	UO.Set("quiet", 1);
	UO.AddObject(object);
	while UO.Targeting()
		Wait(100);
	wend
	UO.Set("quiet", 0);
	return UO.GetSerial(object);
end sub
Jsem to hodil primo sem :) nez v tom souboru:)
Ty se fakt nudis, co? :)

Napsal: 19 bře 2007 17:50
od Mole Two
nic proti ale kdyz rikam ze to sem nejde pastnout tak to sem fakt nejde pastnout - pokud si prectes co si sem dal tak je to jen cast kodu

Re: MassMove

Napsal: 19 bře 2007 19:44
od Dr.Kruxminor
Mám k tomu dotaz. Který věci to přesouvá do báglu? Pochopil sem to správně, že jen ty, který si označíš? (netestoval sem to, první se ptám, než něco použiju)

Napsal: 19 bře 2007 19:50
od Carda
Jesi sem to dobře pochopil tak jo. Označíš jednu z věcí, přesuneš kam chceš a ono ti to přesune ten zbytek.
Mole Two - podpis píše:Napíšu skript do yoka dle vašich potřeb, pokud podplatíte mojí lenost :p
Nemáš něco, co by samo okopávalo nerovný skály ? :p

Re: MassMove

Napsal: 19 bře 2007 19:57
od Mole Two
Dr.Kruxminor píše:Mám k tomu dotaz. Který věci to přesouvá do báglu? Pochopil sem to správně, že jen ty, který si označíš? (netestoval sem to, první se ptám, než něco použiju)
Klikneš na věc, potom ji přesuneš a skript přesune všechny itemy stejne grafiky a barvy na nové místo. Tahle verze skriptu už podporuje přesuny zem->bagl bagl->bagl i bagl->zem. Pokud se přesouvá ze země, přesune pouze itemy co jsou na stejném políčku, ve stejné výšce. Při přesouvání do báglu se itemy "rozhází" kolem toho co jsi presunul ručně a to ve vzdálenosti kterou definuješ ve skriptu. Při přesouvání na zem to funguje taky, ovšem jen ve směru x,y (takže Z souřadnice bude stejná jako u prvního itemu) a nedoporučuji to používat (při tomhle nastavení se může skript chovat nestandartně).
Carda píše:Nemáš něco, co by samo okopávalo nerovný skály ? :p
Otázka je co přesně si pod tim představuješ. Za určitych okolností neni problém.

Napsal: 19 bře 2007 20:00
od Dr.Kruxminor
Carda píše: a ono ti to přesune ten zbytek.
ale jakej zbytek. To mě zajímá :p sem se v tom skriptu zamotal a nemožu se vymotat. Příklad, o co mi de: Sebere loot. Spustím skrypta a označím třeba pavoučí nit. A on ju všecku přesune do pytlíku (podut to chapu) a pak mi vyskoči další target? nebo to vyluxuje celej batoh do pytlíku?...

(sice sem za idiota, ale chcu to vedět)

Napsal: 19 bře 2007 20:05
od Mole Two
Používal si někdy ,massmove? pokud ano tak je to to samý až na to že se ti při tom nesekne klient, funguje i přesun země->bagl a je možné zvolit rozptyl.

Napsal: 19 bře 2007 20:07
od Dr.Kruxminor
Mole Two píše:Používal si někdy ,massmove? pokud ano tak je to to samý až na to že se ti při tom nesekne klient, funguje i přesun země->bagl a je možné zvolit rozptyl.
právě nepoužíval...

Napsal: 19 bře 2007 20:07
od Mole Two
Dr.Kruxminor píše:
Mole Two píše:Používal si někdy ,massmove? pokud ano tak je to to samý až na to že se ti při tom nesekne klient, funguje i přesun země->bagl a je možné zvolit rozptyl.
právě nepoužíval...
tak si to testni a uvidíš :p

Napsal: 19 bře 2007 21:02
od Mulambo
nesekne klient a jde to i ze zeme? to je naprd, to sem mel rad kdyz to neslo a sekalo se to :(

Napsal: 20 bře 2007 00:28
od Mole Two
Mulambo píše:nesekne klient a jde to i ze zeme? to je naprd, to sem mel rad kdyz to neslo a sekalo se to :(
tohle sou moje posthunt topiky tak di posthuntit jinam! :p

Napsal: 20 bře 2007 01:04
od Verdilith
to se zas 2 panove nasli,co? :p
jo a me to nefunguje :p

Napsal: 20 bře 2007 07:26
od Sejra
Verdilith píše:to se zas 2 panove nasli,co? :p
jo a me to nefunguje :p
Ty byl vždycky jinej :p

Napsal: 21 bře 2007 13:25
od Kurtis Trent
Mole Two píše:Používal si někdy ,massmove? pokud ano tak je to to samý až na to že se ti při tom nesekne klient, funguje i přesun země->bagl a je možné zvolit rozptyl.
jak tady nastavim rozptyl?

Napsal: 21 bře 2007 15:20
od Mole Two
netusim ale teoreticky by to mohlo bejt neco jako tohle ale fakt nevim :(

Kód: Vybrat vše

; Maximalni vzdalenost od pozice kam se presunul prvni item v batohu
;  [ > 0 - vzdalenost
;  [ <= 0 - zakazat
;  [ base 10
	var bagDistance = 10;

Re: MassMove

Napsal: 21 bře 2007 15:20
od Carda
Mole Two píše:Otázka je co přesně si pod tim představuješ. Za určitych okolností neni problém.
Nj, moc dobře sem to nevysvětlil :p Myslim to tak aby to třeba samo okopávalo Minockej důl zvenku. Prostě abych nemusel na každý políčko klikat na hotkey :p Hlavní problém vidim v tom, že nvm jak to přinutit aby to samo chodilo kolem toho dolu :p De vůbec něco takovýho udělat ?

Re: MassMove

Napsal: 21 bře 2007 15:24
od Mole Two
jde
a) ASM
b) nahrajes si cestu
c) kontrola kolem sebe krumpacem kde se da kopat a pak udelat krok pokud kolem neni nic kde kopat vratit se udelat jinam krok dokud nenajde novy policko ulozi si smer aby to nebylo pomalejsi nez pomaly a pak se zase vyda tim smerem pokud tam nebude co kopat tak udela krok smerem tam kde kopal :p vim neumim to vysvetlil ale jde to proste, akorat to je pomalejsi nez kdyz si tu cestu nahrajes nebo pouzijes ASM

Napsal: 21 bře 2007 15:42
od Carda
b) J, todle byla jediná možnost kerá mě napadla :-)
c) To by bylo možná už rychlejší kopat to ručne :p
K ASM. Kde se to dá zehnat ? :-] Z fóra Yoka mi to nikdy nijak stáhnout nešlo z těch věech možnejch odkazů co tam byli. Je někde popsaný jak to funguje, nebo seznam příkazů+co dělaj ?

Napsal: 21 bře 2007 15:56
od Mole Two
na yoko foru jeden odkaz mi sel a byl tam i web jinak nevim