Stránka 1 z 1

Pocitani itemu

Napsal: 17.03.2007 01:28:50
od Mole Two
tohle by ciste teoreticky mohlo spocitat itemy a chary na obrazovce :p

Kód: Vybrat vše

sub CountItems()
; Maximalni vzdalenost hledani
;  [ > 0 - vzdalenost
;  [ base 15
	var findDistance = 15;

	var itemCount = 0;
	var charCount = 0;
	UO.Set("finddistance", findDistance);
	UO.FindType(-1, -1, "ground");
	while (UO.FindCount())
		if (UO.IsNPC("finditem") == 1) then
			charCount = charCount + 1;
		else
			itemCount = itemCount + 1;
		endif
		UO.Ignore(UO.GetSerial("finditem"));
		UO.FindType(-1, -1, "ground");		
	wend
	UO.IgnoreReset();
	UO.Print("V okoli " + Str(findDistance) + " policek je " + Str(itemCount) + " itemu a " + Str(charCount) + " characteru.");
end sub

Napsal: 17.03.2007 10:05:57
od Wizzy
jenze to pocita i static itemy :/

Napsal: 17.03.2007 11:01:29
od Mole Two
pocita no, ale to nejde osetrit protoze yoko neuklada flagy itemu a pak by to zase nepocitalo sekurky.. ale myslim ze kdyz to spocita dvere a par zdi tak to neuskodi :p