Pocitani itemu

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mole Two
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 113
Registrován: 07.09.2006 18:25:16
Kontaktovat uživatele:

Pocitani itemu

Příspěvek od Mole Two »

tohle by ciste teoreticky mohlo spocitat itemy a chary na obrazovce :p

Kód: Vybrat vše

sub CountItems()
; Maximalni vzdalenost hledani
;  [ > 0 - vzdalenost
;  [ base 15
	var findDistance = 15;

	var itemCount = 0;
	var charCount = 0;
	UO.Set("finddistance", findDistance);
	UO.FindType(-1, -1, "ground");
	while (UO.FindCount())
		if (UO.IsNPC("finditem") == 1) then
			charCount = charCount + 1;
		else
			itemCount = itemCount + 1;
		endif
		UO.Ignore(UO.GetSerial("finditem"));
		UO.FindType(-1, -1, "ground");		
	wend
	UO.IgnoreReset();
	UO.Print("V okoli " + Str(findDistance) + " policek je " + Str(itemCount) + " itemu a " + Str(charCount) + " characteru.");
end sub
Evil League of Evil
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

jenze to pocita i static itemy :/
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Mole Two
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 113
Registrován: 07.09.2006 18:25:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mole Two »

pocita no, ale to nejde osetrit protoze yoko neuklada flagy itemu a pak by to zase nepocitalo sekurky.. ale myslim ze kdyz to spocita dvere a par zdi tak to neuskodi :p
Evil League of Evil
Odpovědět