Vyroba

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Odpovědět
Malwen
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 15
Registrován: 13.01.2007 22:49:03
Kontaktovat uživatele:

Vyroba

Příspěvek od Malwen »

Ahoj, mohl by mi nekdo poradit s timto scriptem? Myslim si ze je v poradku, ale je to jako kdyby nefungovalo menu :( Otevre se jen tinker menu a tim zamrzne... Jako by WaitMenu vubec nefungovalo :( Inject mam verzi 505.18.
predem diky

sub nails()
while UO.count('0x1BEF','0x0000')>0
UO.deletejournal()
UO.WaitMenu("TINKERING","Parts","Parts","Nails")
UO.usetype('0x1EBC')
repeat
wait(100)
until UO.injournal('You put the') or UO.injournal('Tinkering failed.')
wend
if UO.count('0x1BEF','0x0000')<1 then
UO.print("Nemas Iron")
endif
end sub
Uživatelský avatar
Encore
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 81
Registrován: 07.09.2006 20:33:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Encore »

Kód: Vybrat vše

sub nails()
while UO.count('0x1BEF','0x0000')>0
UO.deletejournal()
UO.WaitMenu("Tinkering","Parts","Parts","Nails")
UO.usetype('0x1EBC')
repeat
wait(100)
until UO.injournal('You put the') or UO.injournal('Tinkering failed.')
wend
if UO.count('0x1BEF','0x0000')<1 then
UO.print("Nemas Iron")
endif
end sub
Vysvětlení:
Změna craftského menu obsahovala i úpravu názvu. Vzhledem k tomu, že Yoko je Case Sensitive (citlivé na velikost písmen), tak ted jsou problémy se všema scriptama, které jedou v Tinkeringu, nebo Carpentry. Pro úpravu stačí změnit v řádku

Kód: Vybrat vše

UO.WaitMenu("TINKERING","Parts","Parts","Nails")
položku "TINKERING" na "Tinkering".
Malwen
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 15
Registrován: 13.01.2007 22:49:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Malwen »

diky moc a hlavne za rychlou odpoved. Zkousel sem fsechno mozny, vykradal sem skripty odkud se dalo, ale toto me vazne nenapadlo... Presel sem z Assista asi v tu nejnevhodnejsi chvili :)
Uživatelský avatar
Aldaris
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 35
Registrován: 28.09.2006 00:39:28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldaris »

1. Pekny skript bez povinne pauzy 500 ms :) jen tak dal a smaz te nemine :) mas tam sice dynamickou pauzu, ale i tak tam musi byt este 500ms navic..
No ale abych byl i k uzitku tak:

Kód: Vybrat vše

sub nails()
	while UO.count('0x1BEF','0x0000')>0
		UO.deletejournal()
		UO.WaitMenu("Tinkering","Parts","Parts","Nails")
		UO.usetype('0x1EBC')
		repeat
			wait(100)
		until UO.injournal('You put the') or UO.injournal('Tinkering failed.')
	wait(500)
	wend
	if UO.count('0x1BEF','0x0000')<1 then
		UO.print("Nemas Iron")
	endif
end sub
2. jelikoz ti to bude vyrabet hrebiky porad dokola, tak doufam, ze ty tisice hrebiku nehazis jen tak do banky, ale ze je predelavas na Krabicky hrebiku...

3. ve VLASTNIM zajmu si projdi vsechny skripty jestli tam mas jeste nejake bez pauzy..
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07.09.2006 19:12:48

Příspěvek od Carda »

Aldaris píše:
ad 1) Imo se trošku pleteš
Pravidla píše:Nastavení prodlev u maker na výrobu nebo výcvik skillů musí být dostatečné na to, aby byla předchozí akce řádně dokončena. Nemá-li nějaká činnost časové omezení, je povolena minimální prodleva alespoň 1 sekunda.
>>>

Kód: Vybrat vše

sub nails()
	while UO.count('0x1BEF','0x0000')>0
		UO.deletejournal()
		UO.WaitMenu("Tinkering","Parts","Parts","Nails")
		UO.usetype('0x1EBC')
		wait(1000)
		repeat
			wait(100)
		until UO.injournal('You put the') or UO.injournal('Tinkering failed.')
	wend
	if UO.count('0x1BEF','0x0000')<1 then
		UO.print("Nemas Iron")
	endif
end sub
Stačí takdle a ta pauza 1s je tam i tak zbytečná.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Dondor
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 08.09.2006 00:28:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dondor »

Minimální povolená pauza mezi jakýmikoliv činnostmi (včetně přendávání itemu) je 500ms.
Ja tomu rozumim tak, ze dokoncim vyrobu jednoho hrebiku, POCKAM 500ms, a pak teprve zacnu delat dalsi.
Uživatelský avatar
Aldaris
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 35
Registrován: 28.09.2006 00:39:28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldaris »

Abych prevdu rekl, jsem ted trochu zmaten :) ale stale se priklanim k tem 500ms i po dynamicke pauze..
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07.09.2006 19:12:48

Příspěvek od Carda »

Pravidla píše:Nastavení prodlev u maker na výrobu nebo výcvik skillů musí být dostatečné na to, aby byla předchozí akce řádně dokončena. Nemá-li nějaká činnost časové omezení, je povolena minimální prodleva alespoň 1 sekunda.
Minimální povolená pauza mezi jakýmikoliv činnostmi (včetně přendávání itemu) je 500ms.
Já tomu rozumim tak, že jestli je to makro na výrobu nebo výcvik skillů musí být pauza 1s. Na jakoukoliv dalši činnost pauza 500ms.
A nebo pauza na výrobu nebo výcvik skillů musí být 1s, a zároveň pauza mezi jakýmikoliv činnostmi 500ms. To se ale jaksi navzájem vyruší protože když už čekáš 1s tak užs počkal i těch 500ms :p
Ale nevim, možná se pletu. Hodilo by se vyjádření ňákýho dží-em.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Malwen
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 15
Registrován: 13.01.2007 22:49:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Malwen »

jj diky za info, k tem pauzam, nemyslim si ze by vyroba trvala kratsi dobu nez 1s, ale budiz. Kdyz sem mel v Assistu pri vyrobe hrebiku nastavenou pausu 1000 ms tak to makro bezelo rychleji nez toto, takze si nemyslim ze by jelo prilis rychle ci snad zbytecne zasypavalo spheru... Ja s Injectem zacinam ( i s Ultimou) tak se rad necham poucit :) Jinak uz mam makro co mi to dela i s krabicema, ktery ma staticke pauzy...tak to by melo byt alespon podle hodnot v poradku... Mimochodem nevite jak zabranit Injectu aby me furt stval s hlaskami o uspesne vybranem menu a podobne?
Uživatelský avatar
Imp aen Cillin
Order Leader
Příspěvky: 171
Registrován: 07.09.2006 21:11:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Imp aen Cillin »

Carda píše:...
Afaik je verze s "dynamicka pauza, 500 ms" rozhodne lepsi, tusim, ze to i nekde nejaky GMko komentovalo.

edit: 2 Malwen: odskrtnout moznost Verbose menu :)
[url=http://zapisnik.maly.cz/462278-trvale-udrzitelna-krava-ii.php]Dvanáctero figur zápasu perem čili příručka písemné polemiky - aneb co znamenají ta latinská slova?[/url]
[b]the Gods told me to do it![/b]
Uživatelský avatar
Aldaris
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 35
Registrován: 28.09.2006 00:39:28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldaris »

Malwen píše:Mimochodem nevite jak zabranit Injectu aby me furt stval s hlaskami o uspesne vybranem menu a podobne?
Odskrtni Verbose menu
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07.09.2006 19:12:48

Příspěvek od Carda »

Malwen píše:jj diky za info, k tem pauzam, nemyslim si ze by vyroba trvala kratsi dobu nez 1s, ale budiz. Kdyz sem mel v Assistu pri vyrobe hrebiku nastavenou pausu 1000 ms tak to makro bezelo rychleji nez toto, takze si nemyslim ze by jelo prilis rychle ci snad zbytecne zasypavalo spheru... Ja s Injectem zacinam ( i s Ultimou) tak se rad necham poucit :) Jinak uz mam makro co mi to dela i s krabicema, ktery ma staticke pauzy...tak to by melo byt alespon podle hodnot v poradku... Mimochodem nevite jak zabranit Injectu aby me furt stval s hlaskami o uspesne vybranem menu a podobne?
Záložka Main >>> odškrtni Verbose Menu >>> Save
Edit : Zas druhej :(
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Malwen
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 15
Registrován: 13.01.2007 22:49:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Malwen »

Uz sem to asi pochopil, v Assistu byla pauza v makru zahrnuta automaticky, takze sem ji nemusel resit... kdezto v Injectu se musim postarat sam... Jeste ze jsem vcera vyrabel uz s tim statickym makrem...tak sem kouli moc neublizil...
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07.09.2006 19:12:48

Příspěvek od Carda »

Jako jestli tam máš JEN tu pevnou pauzu tak to taky není nejlepčí.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Dondor
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 08.09.2006 00:28:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dondor »

Carda píše:A nebo pauza na výrobu nebo výcvik skillů musí být 1s, a zároveň pauza mezi jakýmikoliv činnostmi 500ms. To se ale jaksi navzájem vyruší protože když už čekáš 1s tak užs počkal i těch 500ms :p
IMHO ne. Ten tvuj skript zacal delat hrebik a zaroven v tom okamziku zacal odpocitavat to 1s "pauzu". To ale prece neni pauza, pauza zacina az po dokonceni cinnost, tedy pote, co se ti objevi v journalu, ze jsi hrebik vyrobil nebo ho fizznul.
Ten tvuj skript je podle me spatny, protoze kdyz budou lagy a vyroba hrebiku bude trvat 2 vteriny, zacne se delat dalsi hrebik okamzite po tom predchozim. Spravne to ma Aldaris s tim, ze tam ma byt ai dokonce wait(1000), protoze se jedna o vyrobni cinnost.
IMHO teda...
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07.09.2006 19:12:48

Příspěvek od Carda »

Dondor píše:Ten tvuj skript je podle me spatny, protoze kdyz budou lagy a vyroba hrebiku bude trvat 2 vteriny, zacne se delat dalsi hrebik okamzite po tom predchozim. Spravne to ma Aldaris s tim, ze tam ma byt ai dokonce wait(1000), protoze se jedna o vyrobni cinnost.
IMHO teda...
Mno, nevim, já to pochopil jinak, ale podřídim se. S tim Wait(1000) ale nesouhlasim stačí imo těch 500 bo ta 1s pauza už je splněna v tý dynamický.
Edit : Ale vyjádření od ňákýho GM by bodlo :p
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Cpt.Rookie
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 174
Registrován: 07.09.2006 19:53:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cpt.Rookie »

Tak osobně mám také všechny scripty stylem dynamická + 500ms, nicméně podle pravidel to vypadá, že Carda má pravdu.
Tedy - pauza u činnosti má být dostatečná na to, aby byla činnost řádně dokončena (což splňuje dynamická pauza - činnost je řádně dokončena v okamžiku oznámení o fizzu / úspěchu) - žádný jiný bod pravidel se už neaplikuje.
V případě akce, která nemá časové omezení (v minulosti lockpicking, tuším) se používá pauza 1s.
No a dál je to těch 500ms.
Tak či onak - stejně budu nadále používat již zmíněný systém dynamická + 500ms.
post++;
Odpovědět