Stránka 1 z 1
getname
Napsal: 28.01.2007 22:52:31
od Esge
prosim vas ako funguje get name? skusal som
addobject('a'); uo.getname('a')
aj
findtype, getname(finditem)
a vzdy mi vypluje 0, kde robim chybu?
Napsal: 29.01.2007 00:38:01
od Stillwater
Ja pouzivam tohle combo a funguje bez problemu.
Kód: Vybrat vše
UO.AddObject('Object'); UO.GetName('Object')
Napsal: 29.01.2007 09:47:20
od Joe
A na co top vubec je, jestli se muzu zeptat?
Napsal: 29.01.2007 10:05:42
od Silence
Tady celkem zasahuje client, abyste mohli z něčeho dostat jméno, musí je mít klient načteno, proto třeba když chcete udělat makro na buy+jmeno, musíte mít zapnuto zobrazování jmen v klientu, jinak getname vrací prázdno. Prostě před použitím nějak to jméno vytáhnout.
Jen můj názor

Napsal: 29.01.2007 10:15:20
od Esge
Joe píše:A na co top vubec je, jestli se muzu zeptat?
len som daco skusal z dlhej chvile,
vypada to ze sil mal pravdu

Napsal: 29.01.2007 11:28:53
od Leon
Silence píše:Tady celkem zasahuje client, abyste mohli z něčeho dostat jméno, musí je mít klient načteno, proto třeba když chcete udělat makro na buy+jmeno,
musíte mít zapnuto zobrazování jmen v klientu, jinak getname vrací prázdno. Prostě před použitím nějak to jméno vytáhnout.
Jen můj názor

Ježíííííííííííííš a ja že prečo mi to niekedy funguje a niekedy ne

Napsal: 29.01.2007 16:08:15
od Dante
alebo staci prekliknut all names

Napsal: 29.01.2007 18:44:01
od Carda
Nebo není problém ve skriptu předtím na toho dotyčného použít uo.click

Napsal: 01.02.2007 18:15:14
od Spike
Carda píše:Nebo není problém ve skriptu předtím na toho dotyčného použít uo.click

Jo? A jak uděláš aby ti to kliklo opravdu na toho dotyčného, já měl vždy za to že UO.Click má jako parametry souřadnice na obrazovce, a ne objekt :p
Napsal: 01.02.2007 18:38:16
od Cpt.Rookie
Spike píše:Jo? A jak uděláš aby ti to kliklo opravdu na toho dotyčného, já měl vždy za to že UO.Click má jako parametry souřadnice na obrazovce, a ne objekt :p
uo.click() má jako parametr objekt. uo.lclick() má jako parametry souřadnice na obrazovce.