Stránka 43 z 58

Re: Craftsman

Napsal: 20 črc 2012 09:31
od erunno
Jak to prosím vypadá s healem golemu pomocí esenci? Smetlo se to ze stolu nebo jen není čas?

Re: Craftsman

Napsal: 21 črc 2012 23:06
od Papez
Proč teď looter craft nemůže Wondorous rybu? Asi to způsobuje ta nová specializace wara, že? Bude to napořád?

Re: Craftsman

Napsal: 21 črc 2012 23:09
od Ocroc
Do resyncu

Re: Craftsman

Napsal: 21 črc 2012 23:17
od Papez
Ocroc píše:Do resyncu
Díky, prosímtě, dejte to pak do novinek :).

Re: Craftsman

Napsal: 27 srp 2012 04:53
od Kate
Nejvíce povedené specializace. Já tleskám :)

Re: Craftsman

Napsal: 08 zář 2012 10:19
od Bereg Sunrise
Měl bych takový návrh pro krafta obecně. Byla by fajn věc, kdyby kraft po ukraftění určitého počtu nejlepších itemů co dokáže vyrobit získal nějakou abilitu např. aby mohl výrobek pojmenovat dle svého názvu. Je s tím asi řada problémů, ale stačilo by naskriptit item, který by po vyrobení třeba Myth části, Ada, Elven luku nebo Master robek např. přidával body. Systém by pracoval tak, že by se itemek zatargetil a výrobek se započítal za jeden bod. Jak nasbíráte určitý počet bodů zpřístupnila by se vám určitá abilitka (např. to pojmenování). Např. by se vám za 100 bodů zpřístupnilo pojmnenování vámi ukraftěné věci v počtu 3x. Jaká jiná abilitka by to byla, bych nechal klidně na diskuzi. Příjde mi to logické, že krafti co tu jsou deset let a "ukovali" tisíce věcí by měli mít něco navíc než ti co jsou tu půl roku a ukovali mnohem méně věcí. I když by se to začalo počítat bohužel od nuly až teď. Co myslíte, hovadina nebo dobrý zpestření ?

Otázka zní:
1. Chtěl by to někdo ?
2. Jde to naskriptit a jak lehce ?
3. Jak by se to dalo zneužít a jaký je s tím problém ?

Re: Craftsman

Napsal: 08 zář 2012 14:56
od Mephist
Jestli myslis uplne libovolny prejmenovani, tak to bych se bal, ze by se kseftovalo s obyc iron Master vikama, forgivnesskama a podobnejma vecma co nemaj vyraznou barvu :) Pokud by slo nejak takhle zapisovat body za vyrobeny lepsi vyrobky, tak by se mi libilo, kdyby z toho byl nejakej cloak, kterej by podle poctu bodu menil barvu a treba i nazev.

Re: Craftsman

Napsal: 08 zář 2012 22:49
od Acarus
dle zbezneho kouku do moznosti kraft itemu a itemu obecne, neni nejak moc kam narvat takovou promenou, ze byl dany predmet pocraften ... navic by sel pocraftit takto jakykoliv i ten nevyrobeny dotycnym kraftem item. Navic do skriptu obsahnout vsechny kraftitelne iteme ... no to bych taky nechtel videt.

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 08:34
od Lucyfer
Aj ked nie som uz aktivny craft, ale v celku zaujimava myslienka to s tym plastom :)

Nebolo by mozne pouzit nejaky item, napriklad ten plast ako pocitadlo ? po dvojkliku na plast by vyskocil target a po kliku na item by si kontroloval nazov itemu ak by to bolo napr "^(\w*\s*)+ crafated by jmenoHrace$", pricom jmeno hrace je premenna do ktorej by sa dosadilo jmeno hrace. A uz by stacilo len na itemy pridat nejaku premennu, ze bol item zapocitany, alebo na to vyuzit nejaku uz existujucu premenu. Je nieco taketo mozne nascriptit ? neviem ako je na tom UO a regex :D. Po kazdom zapocitani by si plast pridal niekolko bodov, podla druhu materialu z akeho bol vytvoreny ... pocitali by sa napr len kovove a drevenne itemy a len tie co su podpisane.

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 10:51
od Raona
zapsalo by se to a smazalo by to jmeno crafta z veci, tudiz by to neslo zapsat vicekrat :-)

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 11:28
od Xan
Ale šlo by vyrobit milion kudliček a podepsané započítávat a udělat si tak mrtě bodů..

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 16:22
od Raona
Xan píše:Ale šlo by vyrobit milion kudliček a podepsané započítávat a udělat si tak mrtě bodů..
kdyz by se dalo nekde, treba na webu dohledat z ceho to bylo, tak si myslim, se vic slavny by byl ten craft, co by tam mel napsano 100x elven hc nez ten, co by tam mel napsano 1M obyc kudel

na plast by to slo vyresit jedine, ze by v nazvu plaste bylo to, co hrac targetnul nejvic, ovsemze by se muselo udelat globalni sledovani, aby ten plast byl unikatni
pr: hrac A vyrobil milion kudel, ma plast s nazvem Slavny kraft diky(iron dagger)
hrac B 10x elven hc, plast Slavny kraft diky (elven hc)
hrac C targetne 11x elven hc, dostane plast Slavny kraft diky (elven hc), a hraci B plast se prejmenuje jen na obycejny plast, porad by mel uchovane info 10 hc, ktere by slo zjistit treba pres MB, problem by nastal tehdy, ze kdyz si ho hrac vystavi a nepohne s nim tak o nej neprijde

kazdopadne by stale existovalo desitky druhu plastu kdyz existuje tolik druhu kraftich itemu

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 18:00
od Mianek
Zdravím, mám takový dotaz na specku lootera. Jak je to s nabíjením ada kladiva? Nikde mi to vendor neřekl, že ho mam "nabíjet" (neptal jsem se ho). Po udělání specky ale rozbíjím normalně ingy na dusty, je to v pořádku? Pokud ano, proč ho nabijet?

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 18:07
od Mephist
Mianek píše:Zdravím, mám takový dotaz na specku lootera. Jak je to s nabíjením ada kladiva? Nikde mi to vendor neřekl, že ho mam "nabíjet" (neptal jsem se ho). Po udělání specky ale rozbíjím normalně ingy na dusty, je to v pořádku? Pokud ano, proč ho nabijet?
Novy kladivo ma 10 nabiti, jen se to nezobrazuje. Pouzij na nej item ID.

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 18:12
od Xan
Ad: plášť s body.... myslím si , že je to celkem složitost, která není na DP vůbec nutná, crafted by tu je, pojmenovátka taky, víc je podle mě zbytečnost a nemá to žádnou váhu, ve výsledku jde o to najít si krafta, kterej má gm skill, robku, kladivo apod a to, že ti danou věc vyrobí. Tohle by mělo možná velkou váhu na RP shardu, kdy by to pomohlo v rozhodování mezi krafty, ale kraftů je mrtě a DP není RP shard. Navíc roba of 20 leven HC nebo co ti stejně nezaručí, že to dotyčnej nefizzne, protože těch 20 HC ho mohlo stát dalších 80x fizz a to se nedovíš :)

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 18:14
od Mianek
Mephist píše:Novy kladivo ma 10 nabiti, jen se to nezobrazuje. Pouzij na nej item ID.
Item ID provedeno a hlasi mi "an +1 ADamantium War Hammer of" nikde zadny nabiti, a ikdyby melo nove kladivo 10 nabiti, určitě jsem je uz vyplácal při testovaní, kolik jaky dust váží, a vše jsem dělal po jednom ingu (abych si toho moc nezničil, kdyby to nefungovalo jak si myslim)

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 18:17
od Lucyfer
ja som som skor zvolil nejaky bodovaci system s tym plastom ... napr ze by sa plastu pripocitavali nejake body, ale len za nejkae drahsie kovy/materialy ... napr za myth cast +1, mwl +2, elven+3, ada +10 ... atd. po urcitej hranici bodov, by plast ziskal napr nejake peknu farbu a napr jedno nabitie do ability nefiznut jeden vyrobok ... alebo nieco take.

Re: Craftsman

Napsal: 13 zář 2012 18:39
od Mephist
Mianek píše:Item ID provedeno a hlasi mi "an +1 ADamantium War Hammer of" nikde zadny nabiti, a ikdyby melo nove kladivo 10 nabiti, určitě jsem je uz vyplácal při testovaní, kolik jaky dust váží, a vše jsem dělal po jednom ingu (abych si toho moc nezničil, kdyby to nefungovalo jak si myslim)
+1 kladivo ma 1 nabiti, +5 bude mit 5 nabiti atd. Pokud i s +1 kladivem muzes rozbijet ingy na dusty, tak je to bug. Rozbijeni by ti melo sebrat 3 nabiti.

Re: Craftsman

Napsal: 19 zář 2012 00:15
od erunno
Chtěl jsem se zeptat nešlo by přidat výroba Wire a Stringu tak jako u locku? Vezmete 50ingotu - uděláte 50wire - uděláte 50stringu?

Re: Craftsman

Napsal: 19 zář 2012 08:28
od Sartoris
Mephist píše:
Mianek píše:Item ID provedeno a hlasi mi "an +1 ADamantium War Hammer of" nikde zadny nabiti, a ikdyby melo nove kladivo 10 nabiti, určitě jsem je uz vyplácal při testovaní, kolik jaky dust váží, a vše jsem dělal po jednom ingu (abych si toho moc nezničil, kdyby to nefungovalo jak si myslim)
+1 kladivo ma 1 nabiti, +5 bude mit 5 nabiti atd. Pokud i s +1 kladivem muzes rozbijet ingy na dusty, tak je to bug. Rozbijeni by ti melo sebrat 3 nabiti.
Blood ingoty je možné rozbíjať bez toho, aby boli odobraté nabitia. Nabitia sa odoberajú len pri premene black a mytheril ingotov.