Stránka 5 z 12

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 05 srp 2016 14:38
od Mighty PvP GOD
Nijak by to neosidilo tremera... mal by to aj nadalej, len by to mali aj prskovia...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 07 srp 2016 20:12
od Xorine
"JEN by to meli i prskove..." precti si tu vetu znovu.

"Ma neco jina postava? Chci to taky na prska!"

Co na tom ze bude potom prednost te specky postradat smysl kvuli cemu je vyjmecna (main ability/vyhody) ze?)

edit: kolik lidi tu hraje tremera ze ti to tak vadi/ chces to taky?

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 07 srp 2016 22:13
od Mighty PvP GOD
(edit: pisal som to na mobile tak som si vobec neuvedomil aky wall of text som sem dal)
Ono kedze sa neda prsk naviazat na equip tak sa snazim navrhnut nieco co je realne urobit na prska no... suhlasim s tym ze tremere by kludne mohol dostat boost (hra sa malo a na dmg potrebuje bloodku a midnajty co je solidny gear)...

Mag nekro by vobec nepotrebovali boost keby sa hrali v pvp prskovia ako kedysi... teraz je problem ze ked sa hraju plechy tak prsk to ma tazke... co som naposledy behaval tak war pal pal kler prsk - bola bezna komvinacia blue strany... prska sme mali sancu usmazit ale ked pri jeho tele ho branili 4 plechy tak bez sance aby sme mu vobec nieco lootli...

Plechovky sa stali jednoducho dominantne v pvp posledne roky a tak treba posilit prskov aby sa 5 vs 5 pvp nekoncilo smrtou 1 - 2 prskov a zbytok utecie...

Keby prsk dostal dmg a mana boost tak by sa mohli viac hrat v pvp...

Co sa tyka pojazdov:
1. Pochybujem ze nejake este existuju
2. Na pojazdoch su prskovia strasne low... ja som na pojazdy bral v 90% plecha lebo prsk tam tazko daco urobi pokial to nie je dec/wrong...
Ak sa niekto necha pojazdit od prskov tak je to proste panika a snaxia sa hidovat/utiect namiesto dmg...

Sledoval som jeden "pojazd", brat s kamosom sli ice v 2 rangoch a mali fenix komba a elven hccka -ano do ice dungu... dosli na nich najprv 2, potom 3 a nakoniec spolu 4 pk... vyskladali ich lebo tam prisli v 3 prskoch + plech...

Dalsia vec - zmeny sa daju vzdy vratit... netreba da bat poriadne boostnut prskov a potom im ked tak ubrat... co som cital statistiky neviem koho ze kvf avg za 42 a harm za 11 tak to je dokonca downgrade prskov
.. sak na 7 harmov ma zabije kler/ostro atd ak mi zacnu fizzovat bandy...

Takze pisem dalsie zhrnutie ktore pomoze prskom v pvp:
1. Lepsie equipy (ale mozno aj slabsie) by mali vazit znacne menej.... prskovi naozaj dost rychlo dojde stamina a ked vypije tr tak 20s nekuzli... okrem toho si prsk skoro vzdy musi drzat gs kvoli vahe a aby nedostal ik...
2. Z toho vyplyva ze prsk na dmg potrebuje aj manaregen - idealne riesenie dat manaregen +9 staffkam aby nekoncili vzdy v smetiach...

Mozno, keby prsk dostal taky boost, ze by kvf stalo 10 many - ano 10 many, tak by nemusel dostavat ziadne boosty... treba to skusit... kvf stoji asi 40 many co je skoro ako tmr... zvitky to z casti kompenzuju ale faktom zostava ze prsk je po 30s skoro vzdy bez many... ostavaju len blesky ale tie ubandi hockto...(bleskovat sa da skoro stale dokym nedam tr/gs)...

A posledna vec ktoru opakujem dlho ale je zatial bez reakcie tak preistotu znova:
- je potrebne urobit turnaje kde budu slusne odmeny. Format by som navrhoval urcite 1 vs 1 (kazdu nedelu vecer) a moze byt aj 3 vs 3 (napr. raz za mesiac)
-odmeny musia byt lebo bez nich nepridu hraci, po 3 mesiacoch vybrat najlepsich pvperov/3v3 team a dat odmenu set na skladacku...
-sety na skladacku odjakziva ziskavali len pvm hraci pritom to pouzivaju pvp hraci a vela pvp hracov proste kupovalo skladacky za real lebo by nato nikdy nenazbierali co je zle...
-padanie component casti by som teda rovno zrusil v pvm a presunul to vyhradne na pvp turnajove odmeny... stejne su pvm hracom skladacky len na okrasu...

Dalsi navrh - spravit skladacky nonfame, dovod:
V pvp prskovia vela umieraju a nie vzdy maju fame na skladacku... osobne som mal 95% casu fame na skladacky u oboch prskov, ked nie tak som si prelial, lenze podporilo by to 1 vs x pvp, niekedy som chcel ist aj 1 vs 2 ale nechcel som prist o famu prave kvoli skladacke... equip by mi nevadil...
Dalsia vec preco by mohla byt skladacka nonfame je ze dava len ubohy 25 armor co da hociaky prsk s +5equipom... aj v pvp su skladacky hlavne na okrasu a druhy dovod nechce sa mi zhanat stale roby...

Je tu vela toho co zvazit a upravit, zmeny su dobra vec, obzvlast ked bolo nieco nastavene nejako 15 rokov a doba sa zmenila, tak je cas na zmenu...

Keby sa dp zmenilo lepsiemu tak by urcite sem prisli hraci, en_dor je mrtvy tak by sem prisli hraci z tade a nikto nevie ako pojde moria... hracov po uo servroch je dost tak ich sem nalakajte...

Este trocha offtopik: prisiel sem stary hrac a po tyzdni prestal... dovod pisal prave v nutnosti makrovania a zleho startu... nastavte postavam zacinajuce skilly na 60% bojovky a 50% heal... to ze pred 15 rokmi bol dovod mat 5% heal teraz uz nie je, kazda moderna hra ponuka ovela lahsi zaciatok a pvp moby rovno full postavy... su tu sice skillpointy a skillbooky co bol super krok v pred, ale stalym hracom to neda tolko tak ulahcite transfer zaciatocnym hracom z inych shardov na dp.

Amen.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 07 srp 2016 23:06
od Xan
hm 2 rangove v high ekvipu vyskládaly 3 prsky v ekvipu za nula nula nic a k tomu plecha, no to je skandal !

v mass fightu jsou ruzny classy, kdyz je server nabizi, a ne jenom pure casteri ! dalsi skandal!

v mass fightu se zvlada snadno zabit hlavne caster, kterej ma v zakladu 80hp ! opet skandal!

asi mas pravdu, casteri by meli mit skoro zadarmo kouzlo na 40+ dmg, aby ho mohli tocit porad a takovej system, aby nemuseli pit tr, gs a skoro ani tmr, protoze to pijou jen oni a zadna jina class to asi delat nemusi ! war prece, kdyz se nemusi dostat telo na telo, tak vubec neproslapava skrz lidi a npc a nepotrebuje to trko pit a vubec unese vsechny zbrane, stity, zbroj a milion potionu!

hlavne ze sis nestezoval, kdyz jsi behal destra s klerem a prskem za prdeli na neustaly pary, pripadne ivm a sipku na odparnuti, kdyz jeho zbran umela dat ik klerovi s boostem s ar skoro 100 a hp kolem 170+

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 00:50
od Mighty PvP GOD
Xan píše:hm 2 rangove v high ekvipu vyskládaly 3 prsky v ekvipu za nula nula nic a k tomu plecha, no to je skandal !

v mass fightu jsou ruzny classy, kdyz je server nabizi, a ne jenom pure casteri ! dalsi skandal!

v mass fightu se zvlada snadno zabit hlavne caster, kterej ma v zakladu 80hp ! opet skandal!

asi mas pravdu, casteri by meli mit skoro zadarmo kouzlo na 40+ dmg, aby ho mohli tocit porad a takovej system, aby nemuseli pit tr, gs a skoro ani tmr, protoze to pijou jen oni a zadna jina class to asi delat nemusi ! war prece, kdyz se nemusi dostat telo na telo, tak vubec neproslapava skrz lidi a npc a nepotrebuje to trko pit a vubec unese vsechny zbrane, stity, zbroj a milion potionu!

hlavne ze sis nestezoval, kdyz jsi behal destra s klerem a prskem za prdeli na neustaly pary, pripadne ivm a sipku na odparnuti, kdyz jeho zbran umela dat ik klerovi s boostem s ar skoro 100 a hp kolem 170+
1. "Dobra" konstruktivna kritika musim uznat, wall of text ktory je uplne zbytocny :)
2. Stazoval som sa od zaciatku na warov (wh a destro) ale kedze som toho wara mal tak som to vyuzival... mozno aj kvoli tomu ze pkcka behali destrov sa to zrusilo...
3. Zaujimave je ze aj ked mas prska tak si ho v pvp nikdy nehral... dovod je jasny kazdemu preco...
4. Radsej nech hraju pvp 2 klasy a nech je to zabava ako vsetky klasy a jednoscenarova nuda... aj kvoli plechom upadlo cv pvp...
5. Zmeny prska nie su urcene pre pk ale napriklad aj teba, tak logni potom toho nekra :)

Pvp jednoducho bez posilenia prska neozije pretoze ako uz bolo pisane je prilis defenzivne... a hrat tanky co sa mlatia sto hodin je pre vacsinu hracov nuda (jasne vyhravat je pekne ale keby pk hrali plechove zostavy tak by nikdy ziadne pvp nebolo lebo by nikdy blue nevybehli...)

V pvp proste musi byt nejaka dmg a nejaka papierovost, nepoznam hru co by bola tak tanky ako dp pvp, aj v cs lahnes na jeden headshot, aj v lolku su herovia ako rengar/zed/fizz/veigar co daju delete vacsinu herov za sekundu... a hraci sa nestazuju lebo je to stale vacsia zabava ako by sa mali mlatit 2 tanky hodinu a odist obaja nazive...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 13:08
od Acarus
A ty snad zacnes hrat ?

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 13:19
od Mighty PvP GOD
Acarus píše:A ty snad zacnes hrat ?
urcite by som zacal ak sa stanu nejake zmeny :) len stavajuci stav je premna nevyhovujuci tak preto cakam a dufam...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 13:56
od Acarus
Jenom abych si to ujistil.

S low ekvipem prskove maji mit mensi dmg nez ti co maj lepsi ekvip.
Proti tomu by asi nebyl nikdo jak sem to tak cetl ...

Tak co je lepsi ekvip. Co je ekvip aby si to zaslouzilo to co je ted. a co je low ekvip ?

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 14:30
od Mighty PvP GOD
Acarus píše:Jenom abych si to ujistil.

S low ekvipem prskove maji mit mensi dmg nez ti co maj lepsi ekvip.
Proti tomu by asi nebyl nikdo jak sem to tak cetl ...

Tak co je lepsi ekvip. Co je ekvip aby si to zaslouzilo to co je ted. a co je low ekvip ?
Tak tak, zatial snad kazdy hrac suhlasil ze prskovia s lepsim equipom by mali mat vyhody...

-low equip (5-25k) - od summon jazditka v ress robke s par regmi az po +5 kosti s jazditkom

-medium equip (100-200k?) - tu je to tazko nastavit, ale prirovnal by som to k plechovym midnajtkam (viac nepotrebuje na solidnu dmg), takze keby mal mag/nekro nejake +15 kombo s +9 staffkou, tak by sa to mohlo priblizne rovnat tej cene, a dat nejake fajn bonusy...

-high equip - 500k +- - u nekra je to ancestralka a +25 kosti, u maga neexistuje ale ako som navrhoval, spravit magovi "pvp" ada robu ktora by sa skladala z 1 ada yarnu a davala staty ako ancestralka... (u plecha by som to prirovnal k +20 kombu + midnajtky + cobovka + +9)

-top equip - 2M+...

to co je teraz je podla mna pre low equip prska (kvf za 42 je v podstate bez zmeny ako bolo...), takze k lepsim equipom prihodit nejake lepsie boosty (ak sa neda naviazat dmg na equip, tak v tom pripade ostavaju: staty, vaha, manaregen, armor)

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 14:43
od Acarus
A bude nekdo behat pevepe v ekvipu za dva stribrne ?

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 14:46
od Mighty PvP GOD
Acarus píše:A bude nekdo behat pevepe v ekvipu za dva stribrne ?
nycte v tom behal pravidelne(aspon teda v +25 kostiach), ja som s tym chcel behat, mal som na pojazd vzdy 2 rezervne komba, ale do cv pvp som to nebral kedze tych 4 resp. 14 hp mi zato nestalo...

edit: plechy samozrejme vacsinu casu vezmu midnajtky, aj ked je to zalezitost skoro jedneho striebornaku, lebo rozdiel medzi +5 gunou a midnajtkami je skoro 2 nasobna, kde bohuzial ancestralka alebo +25 kosti tam je rozdiel len par hp a nic ine no...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 14:50
od Acarus
porovnavas zbran x zbroj
a zbran x zbran ....

se nediv ze ti to nevychazi.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 14:53
od Mighty PvP GOD
Acarus píše:porovnavas zbran x zbroj
a zbran x zbran ....

se nediv ze ti to nevychazi.
pravda, ale kedze prsk nema zbran tak tam nie je co ine porovnavat :) je pravda ze sa cenovo nedaju porovnavat zbrane x zbroje, len kedze je u maga/nekra zbran nerealna moznost tak jedine mi pride naviazat to co chyba v zbrani na zbroj no...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 14:58
od Aahz
Bavit se věčně o equipu když plechovky stejně v ničem užitečném nikdy neběhali...
Když se z prska vytáhne +20 roba a nějaké kůže/kosti, to je to stejné jako z wara blood/+10/+15 brnko v čem se pvp běhalo... hurá...
Jediné co má nějaký význam je zbraň a že by ty obité kamenky měly zrovna kdovíjakou cenu se taky říct nedá... S prskem člověk propálí hromady svitků a tmr nehledě na to jestli za celej den umře nebo ne ho to stojí prachy.

Btw stačilo mi sledovat 2v2 boje na těch posledních frakčních bojích o město. To se nedalo fotit a ani se na to dívat. PvP bez prsků prostě sux, nikdo neumírá. Jen když předtím běhalo více lidí tak ti na zemi byli většinou prskové...
Myslím, že když každý chce posílit svou postavu, těžko se z toho dělají nějaké závěry ...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 08 srp 2016 15:05
od Mighty PvP GOD
Aahz píše:Bavit se věčně o equipu když plechovky stejně v ničem užitečném nikdy neběhali...
Když se z prska vytáhne +20 roba a nějaké kůže/kosti, to je to stejné jako z wara blood/+10/+15 brnko v čem se pvp běhalo... hurá...
Jediné co má nějaký význam je zbraň a že by ty obité kamenky měly zrovna kdovíjakou cenu se taky říct nedá... S prskem člověk propálí hromady svitků a tmr nehledě na to jestli za celej den umře nebo ne ho to stojí prachy.

Btw stačilo mi sledovat 2v2 boje na těch posledních frakčních bojích o město. To se nedalo fotit a ani se na to dívat. PvP bez prsků prostě sux, nikdo neumírá. Jen když předtím běhalo více lidí tak ti na zemi byli většinou prskové...
Myslím, že když každý chce posílit svou postavu, těžko se z toho dělají nějaké závěry ...
Mozno to pride dost smiesne, ale prskovi (ako majstri v kuzlach) by mohli mat imunitu na paru :) takze aby ste zabili prska netreba 2 klerov a 2 buchny co mu daju ik, ale prska... osobne si myslim ze je to dobry napad, nato hlavne prskovia v mass pvp zdochinaju ze dostanu paru a IK, takto by ludia keby chceli zabit prskov museli mat retaze/stastie/skill alebo zobrat prskov na prskov...

co sa tyka prepalenych tmr a zvitkov, je to sice nejaka cena, ale da sa to porovnat zodieraniu midnajtiek v pvp...

genialny napad: dat prskom imunitu na paru v +25 kombach
potom dajte manaregen do +9 staffky a mate prska uplne ready hotoveho do pvp bez nutnosti zvysovat dmg (resp. zvysit dmg kvf o 5 a je to fajn)...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 09 srp 2016 02:11
od Nycte
Acarus píše:A bude nekdo behat pevepe v ekvipu za dva stribrne ?
Pri sucasnom nastaveni asi nikto. Ancestralka je nanic, kedze s nou nejde prerazit WH imunitu a medzi +5 kostami a +25 kostami a +25 death robov je jediny rozdiel, na ktorom v PVP zalezi, neuveritelne 4hp (+ teda moznost parovat a bleskovat wh). Ostatne staty su v pvp uplne nepodstatne.

Vaha : +5 = +25

Int : V pvp (takmer) nepodstatny stat, je uplne jedno, ci ma prsk 135 alebo 155 int, dava mu to 1 kuzlo k dobru pri uvodnom burste vzhladom na konstantny mana gain 60/20s. Mana k dispozicii po :
20s : 195 / 215 (bez eq / s eq )
40s : 255 / 275
60s : 315 / 335
80s : 375 / 395
Ako tu mozme na tomto neuveritelne presnom rozbore vidiet, prsk v +5 kostiach vycasti za urcity cas t n - 1 kuziel, kdezto prsk v topku vycasti kuziel n

Dex : ci je 70 alebo 90, zalezi na tom len minimalne, ak chce prsk nieco v pvp uhrat, vazi pokokot vela a ta stamina ide dole raketovou rychlostou

Armor: Dolezite je, aby nebol 0, avsak rozdiel medzi 26 a 38 je minimalny, kedze AP kuzla rata nejaky divoky vzorec ( citaj ja dam vfp do +5 death roby za 8, +5 death roba mi da do +25 kosti a ancestralky vfp za 30 ) a v dnesnej dobe +20xx zbrani a sutroviek tych par bodov armoru vobec necitit

Aby som to teda nejako uzavrel, co sa da vlastne z mojho pohladu robit :
1. Znizit, ale fakt ze rapidne znizit vahu podla kvality zbroje - Prska to proti ostatnym povolaniam vobec neposilni, avsak hru to urcite trosku sprijemni

2. V zavislosti na equipe zvysit mana gain ak by to slo naviazat na inteligenciu a to tak, ze by TMR prskom pridavalo 50% many, tzn :
Nahy necro TMR - 65
Nahy mag TMR - 75
Necro v "top equipe" , myslim ze je tam int cca 160 : TMR - 80
Mag v "top equipe" , int cca 185 : TMR - cca 92
+ vytvorit "experimentalny" potion of greater intelligence, ktory prida 30 int - rovnocenny napoj s GS, takze v jednu dobu bude moct byt aktivny iba jeden, prsk si bude moct vybrat ci bude mat viac int a tym padom aj vyssi mana gain z TMR za cenu mensich HP alebo opacne

3. Zdvihnut dmg kuzlam - co vsak nejde :)

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 09 srp 2016 11:37
od ALL
Acarus píše:A bude nekdo behat pevepe v ekvipu za dva stribrne ?
Ak by mi to výrazne pomáhalo tak ja urcite ano a nemyslím si, že by som bol jediný.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 09 srp 2016 22:55
od Mighty PvP GOD
Chcel by som sa spytat GM teamu, zvazili ste nieco z navrhov pripadne sa pracuje na niecom?

Ak ano dajte vediet prosim :) ci je nejaka nadej alebo ak sa na niecom pracuje tak aby mali moznost hraci to okomentovat aby sa to spravilo dobre z balancneho hladiska... lebo utajovat vsetko do vydania nie je vzdy dobry napad ako to napriklad dopadlo s wh :/

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 10 srp 2016 18:56
od Thief
Acarus pracuje na svitkách - dmg bude závislá na skillu/int - teda s největší pravděpodobností. Já se mrknu na ty brnění - staty a váhu. A dál ani nevím, protože jsem to všechno ani nestihl přečíst.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 10 srp 2016 19:00
od Programos
Huuuraaa, svitky, to co jsem psal na zacatku. Jestli to klapne, tak myslim ze to bude supr cupr!!!