Kun/Jezditko
Re: Kun/Jezditko
postihy, postihy..... a proč nedat na nasedani/ sesedani nějaký timer, "ještě nemůžeš nasednout/sesednout" a hotovo. půl vteřiny, vteřinu..... než vymejšlet jiný bejkárny
E: a shrinkování z hidu, proč rovnou nezrušit všechny věci z hidu jako třeba ress, nebo bandění co má klerik, chary v morfu nemaj jinou možnost než odtargetnout přes klamaka a proč ho chudáka malýho nechat umřít když ho můžu zachránit, myslete taky na zvířátka!!!
E: a shrinkování z hidu, proč rovnou nezrušit všechny věci z hidu jako třeba ress, nebo bandění co má klerik, chary v morfu nemaj jinou možnost než odtargetnout přes klamaka a proč ho chudáka malýho nechat umřít když ho můžu zachránit, myslete taky na zvířátka!!!
Decision
Princ Rakeem [ROD] Magic Knight
Macer Blade [ROD] Devilish Hulk
Rak33m se narodil ve srubu, který si sám postavil.
Princ Rakeem [ROD] Magic Knight
Macer Blade [ROD] Devilish Hulk
Rak33m se narodil ve srubu, který si sám postavil.
Re: Kun/Jezditko
Protoze v ramci sphere 0.51a neni nic tak jednoducheho dat tam timer.
Nejde o to, ze nam to zacalo vadit ted. Viz posledni pokus s upravou a nasledne vraceni do puvodniho stavu. A vadilo to baltovi a nekdy kolektivni pamet zapomene a soustredi se na jine problemy, aktualnejsi, aby se to na povrch dostalo zase po par mesicich letech. Navic tyto problemy sou dycky a jen v ruku v ruce s tim jak to kdo vyuziva a ze ma nastroj na to to vyuzivat ( ano joko, fena ).
Nikdo vam nechce brat pri krizovkach alternativu hodit klamaka a zaroven sesednout z jezditka ... to je imho okej.
Je mi jasny ze je pohodlny zazdit LLLko nebo cokoliv a pak nadels bambiliardu veci okolo jako potencialni target a stunovat moba. ( ano proto se omezil pocet summonu )
to Heloween: nevidim duvod trestat vypravu za takto vyuzivani jezditka, kdyz to nehranici s bugem a nedela to neco co by to delat nemelo.
Nejde o to, ze nam to zacalo vadit ted. Viz posledni pokus s upravou a nasledne vraceni do puvodniho stavu. A vadilo to baltovi a nekdy kolektivni pamet zapomene a soustredi se na jine problemy, aktualnejsi, aby se to na povrch dostalo zase po par mesicich letech. Navic tyto problemy sou dycky a jen v ruku v ruce s tim jak to kdo vyuziva a ze ma nastroj na to to vyuzivat ( ano joko, fena ).
Nikdo vam nechce brat pri krizovkach alternativu hodit klamaka a zaroven sesednout z jezditka ... to je imho okej.
Je mi jasny ze je pohodlny zazdit LLLko nebo cokoliv a pak nadels bambiliardu veci okolo jako potencialni target a stunovat moba. ( ano proto se omezil pocet summonu )
to Heloween: nevidim duvod trestat vypravu za takto vyuzivani jezditka, kdyz to nehranici s bugem a nedela to neco co by to delat nemelo.
Re: Kun/Jezditko
A ja bych prave nadmerne sesedani a nasedani z jezditka trestal, treba jako nedodrzeni minimalni povolene pauzy.
Decision
Princ Rakeem [ROD] Magic Knight
Macer Blade [ROD] Devilish Hulk
Rak33m se narodil ve srubu, který si sám postavil.
Princ Rakeem [ROD] Magic Knight
Macer Blade [ROD] Devilish Hulk
Rak33m se narodil ve srubu, který si sám postavil.
Re: Kun/Jezditko
pripustna pauza je 500ms - tj pul sekundy, a takhle rychle to snad nikdo fakt ani nedela ... to by si to monstrum toho jezditka ani nevsimlo.Winis píše:A ja bych prave nadmerne sesedani a nasedani z jezditka trestal, treba jako nedodrzeni minimalni povolene pauzy.
Re: Kun/Jezditko
Bych trestala i shrinkování klamáků z hidu, protože je to úplně to samý jako slejzání z koně.
Re: Kun/Jezditko
aha no, já měl jen pocit že tu někdo psal sesedání 40x za minutu což je vlastně v toleranci, takže bezpředmětné... pardonAcarus píše:pripustna pauza je 500ms - tj pul sekundy, a takhle rychle to snad nikdo fakt ani nedela ... to by si to monstrum toho jezditka ani nevsimlo.Winis píše:A ja bych prave nadmerne sesedani a nasedani z jezditka trestal, treba jako nedodrzeni minimalni povolene pauzy.

btw odshrink klamaka ma nejnizsi pauzu snad 2s tak nevidim duvod trestani :p
Decision
Princ Rakeem [ROD] Magic Knight
Macer Blade [ROD] Devilish Hulk
Rak33m se narodil ve srubu, který si sám postavil.
Princ Rakeem [ROD] Magic Knight
Macer Blade [ROD] Devilish Hulk
Rak33m se narodil ve srubu, který si sám postavil.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Tak proč to vlastně vadí, když je to v toleranci...chápu, že když to někdo udělá 40x na nepatrný čas, tak to není košér.Acarus píše:pripustna pauza je 500ms - tj pul sekundy, a takhle rychle to snad nikdo fakt ani nedela ... to by si to monstrum toho jezditka ani nevsimlo.Winis píše:A ja bych prave nadmerne sesedani a nasedani z jezditka trestal, treba jako nedodrzeni minimalni povolene pauzy.
Ošetřil bych to ale jinak...i když sám nevím jak...jedině snad tolerancí v rámci nějaké meze....
Re: Kun/Jezditko
Já bych se přikláněl k hp drainu jezdítka. To že to povede k větší úmrtnosti, je přece to omezení, po kterém GM tak touží. Normální hráči se s tím srovnají a ti, na které všichni tak nadáváte, budou muset ubrat. Dejme tomu třeba 10 hp za slezení nehledě na jezdítko. Lama po 4 slezení umře, mustang vám dovolí slézt třeba 15x. Neni to to zvýhodnění hráčů používajících mustangy, které se tu řešilo pár měsíců zpátky?
Případně to, co navrhoval Strigwyr, dávam si facku, že s nim už podruhé v životě souhlasím, taky nebylo k zahození (stamina drain za každý slezení v hidu a po vynulování reveal).
Případně to, co navrhoval Strigwyr, dávam si facku, že s nim už podruhé v životě souhlasím, taky nebylo k zahození (stamina drain za každý slezení v hidu a po vynulování reveal).
Re: Kun/Jezditko
väčšia umrtnost jazditok zase destabilizuje trh z jazditkami. jedine opatrene aby sa to nestalo, by bolo zaviest makroekonomicke opatrenie v podobe opatrenia (predaj jazditka u vendora za hornu hranicu trebars 15k).Persefona píše:Já bych se přikláněl k hp drainu jezdítka. To že to povede k větší úmrtnosti, je přece to omezení, po kterém GM tak touží. Normální hráči se s tím srovnají a ti, na které všichni tak nadáváte, budou muset ubrat. Dejme tomu třeba 10 hp za slezení nehledě na jezdítko. Lama po 4 slezení umře, mustang vám dovolí slézt třeba 15x. Neni to to zvýhodnění hráčů používajících mustangy, které se tu řešilo pár měsíců zpátky?
Případně to, co navrhoval Strigwyr, dávam si facku, že s nim už podruhé v životě souhlasím, taky nebylo k zahození (stamina drain za každý slezení v hidu a po vynulování reveal).
Re: Kun/Jezditko
Však to už je ošetřený. Horní hranice jezdítka = 25k. O trh se nebojim. Hlavní jezdítkovská krize už je zažehnaná. Nový respy už jsou profláklý, každej druhej hráč má přístup na tamera a nesmíme zapomenout na Agarana, kterej ti to jezdítko dá skoro zadarmo. Myslim si, že každej si dokáže spočítat, kolikrát z toho jezdítka může slézt. Lidi, který to nedokážou, budou akorát platit za blbost.
Re: Kun/Jezditko
Vam to mece
vy chcete naozaj to dp dokazit najviac ako sa da ze?
Nechapem...ked je niekto skiller a vie vyuzivat na maximum moznosti, ktore mu hra dava a je to v ramci jej pravidiel, tak kde je problem? Stale vsetko len obmedzujete...naco pridavate charom dmg, ked potom vam vadi, ze vsetko lahko dokazu hraci usekat a zacnete im obmedzovat ostatne veci...


Naposledy upravil(a) Jolithia dne 09.02.2013 11:41:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Kun/Jezditko
Je rozdíl mezi využíváním možností a tím co hraničí(?) s bugováním kdy se potvora stále otáčí dokola a vesměs nic nedělá zatímco ostatní do ní buší...Jolithia píše:Vam to jebevy chcete naozaj to dp dojebat najviac ako sa da ze?
Nechapem...ked je niekto skiller a vie vyuzivat na maximum moznosti, ktore mu hra dava a je to v ramci jej pravidiel, tak kde je problem? Stale vsetko len obmedzujete...naco pridavate charom dmg, ked potom vam vadi, ze vsetko lahko dokazu hraci usekat a zacnete im obmedzovat ostatne veci...
Re: Kun/Jezditko
Tak nech si to GM zavedu do pravidiel, ze nadmerne zosadanie za ucelom totalneho zblbnutia monstra je trestne a nech si tych par jedincov, ktori im tak vadia, ze to robia potrestaju...Nevidim dovod, preco zase kvoli niekoho dung taktike chcu potrestat cele dp takouto kravinou... Vadi im, ze ludia nedostatocne pouzivaju klamaky? Lol, neboli to prave oni, ktori to vacsine charom totalne obmedzili? Ako maju niektore chary hidnut, ked mozu vyhodit trapnu slepicu s 1hp raz za pol dna...
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
sounds of butthurt :p
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Kun/Jezditko
Sak neboj, zachvilu bude trestne castit na viac ako 5 policok lebo bude target "mino dosahu viditelnosti" co sa uz aj zavadza do novych dungov, pri bandeni musis pouzivat ober uky nie? ked sa budes chciet bandovat musis zhodit z ruk zbrane aj stity, po vypiti 5 potionov si budes musiet odskocit "na malu" dakde v dunguJolithia píše:Tak nech si to GM zavedu do pravidiel, ze nadmerne zosadanie za ucelom totalneho zblbnutia monstra je trestne a nech si tych par jedincov, ktori im tak vadia, ze to robia potrestaju...Nevidim dovod, preco zase kvoli niekoho dung taktike chcu potrestat cele dp takouto kravinou... Vadi im, ze ludia nedostatocne pouzivaju klamaky? Lol, neboli to prave oni, ktori to vacsine charom totalne obmedzili? Ako maju niektore chary hidnut, ked mozu vyhodit trapnu slepicu s 1hp raz za pol dna...

Co takto dat jednoducho za kazde nasadnutie na jazdo -10 stamky? (-5 mustang) lebo predsa nasadnutie na kona stoji energiu...? (pri nula-1 stamke reveal)
(a mimochodom toto nie je rozhodne dobry smer uberania sa... maju sa vymysliet nove monstra alebo nove dungy s tazsimi pasazmi na prejdenie a nie obmedzit tych vela moznosti co chary maju.. potom to bude zase non-skill kravina ked sa toho zase este viac obmedzi, teraz uz ani nikto za wara(destra) nemoze skillovo zdrhnut a hidnut, a ked i tak ho monstrum detektne......)
jednoducho znizujete sancu prezit v krizovkach a dospeje to k tomu, ze to bude na magovi ktory nahadze 50 stien do miestnosti a bude pojednom pustat priserky a tak sa budu dungy vybijat... to bude zabava... mali ste nechat hiding/stealth a klamaky tak ako boli a urobit jednoducho tazsie miestnosti s viac hardcore skokmi...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16.10.2006 12:04:13
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Pokud je nechtena taktika, kdy clovek stoji v hidu a sesedanim a nasedanim k sobe stahne celou mistnost, tak asi idealni bude pri nasedani z hidu brat staminu. Treba podle typu jezditka od 20 do 10. Pri 0 stam odhid, nebo nemoznost nasednout. A nebo to brani hp jezditku.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Kun/Jezditko
Preco nestaci len v tych miestach kde maju GM pocit, ze to je beznou taktikou dat ten nizky strop? Ved ked to raz za cas niekto niekde pouzije pri krizovke tak to hadam neni az tak hrozne...
Re: Kun/Jezditko
Preco mate potrebu menit mechaniky, ktore robia z DP najzabavnejsi PvM shard? Mne sa paci, ze hra ti tu dava vela moznosti jak vyriesit situaciu a takymto obmedzovanim sa to bude iba kazit.
Re: Kun/Jezditko
A co treba prvne vyresit miznuti jezditek po save (ikdyz maj full hp) nez zacnete delat tyhle kraviny?
Re: Kun/Jezditko
Než začnete vypouštet posty typu Depka a spol. tak si uvědomte, že kdyby tyhle "kraviny" šli opravit, tak už se tak dávno stalo.