Stránka 5 z 5
Re: Poisoning
Napsal: 17.11.2012 21:18:38
od Pheme
Tvuj zajem je naprosto zbytecny
Re: Poisoning
Napsal: 05.12.2016 16:31:14
od Dargor
Chtel bych se zeptat nekoho znaleho, jak je to teda ted s tim poisoning skillem? V lehce starsich novinkach ctu:
01.05.2016 20:47:01 - Quido
- upraveny poison zbraně - v závislosti na výši skillu je nastaven timer, kdy začně npc škytat na jed...
dotaz: je to funkcni, neni to funkcni? Protoze osobne nepozoruju, ze by potvora zacala "skytat" drive v zavyslosti na mem skillu poisoning...
Takze pokud nejsem necro (bo krysa), nemam poison 100, takze stejne nikdy "neocaruji" zbran na deadly, takze k cemu mi pak ta vyska skillu vubec je? (konkretne skill 90 u vampa). Ano nekdo rekne, aby se jed "dostal lepe do krve", ale tak pokud ma clovek alespon nejaky skill, tak se ten jed stejnak dostane pokazde. A vzhledem k tomu, jak je relativne tento skill obtizne trenovat (hlavne v pozdejsich levelech... kdo trenoval, tak vi, o cem mluvim), tak k cemu je to dobre trenovat na vyzsi uroven? (Neberte to prosim jako nejaky hate zas, jen se ptam... diky za vsechny rozumne odpovedi)
Re: Poisoning
Napsal: 05.12.2016 16:52:05
od LaPiZza
Dargor píše:Chtel bych se zeptat nekoho znaleho, jak je to teda ted s tim poisoning skillem? V lehce starsich novinkach ctu:
01.05.2016 20:47:01 - Quido
- upraveny poison zbraně - v závislosti na výši skillu je nastaven timer, kdy začně npc škytat na jed...
dotaz: je to funkcni, neni to funkcni? Protoze osobne nepozoruju, ze by potvora zacala "skytat" drive v zavyslosti na mem skillu poisoning...
Takze pokud nejsem necro (bo krysa), nemam poison 100, takze stejne nikdy "neocaruji" zbran na deadly, takze k cemu mi pak ta vyska skillu vubec je? (konkretne skill 90 u vampa). Ano nekdo rekne, aby se jed "dostal lepe do krve", ale tak pokud ma clovek alespon nejaky skill, tak se ten jed stejnak dostane pokazde. A vzhledem k tomu, jak je relativne tento skill obtizne trenovat (hlavne v pozdejsich levelech... kdo trenoval, tak vi, o cem mluvim), tak k cemu je to dobre trenovat na vyzsi uroven? (Neberte to prosim jako nejaky hate zas, jen se ptam... diky za vsechny rozumne odpovedi)
Když porovnám Wara, Pala a Nekromancera, tak tam je timer evidentni a hodně znát...
Shaman s 0 poisnem a Shaman s 70 poisnem v morfu Grizzly (Kde jsou poison drapy) - tak dam deadly se 70% skillu, ale i s 0% skillu, ale ten timer, kdy monstrum začne škytat, ale opravdu znát.. Nevim přesně po kolika % se timer na škytaní snižuje, ale rozhodně je to vidět, že čím vyšší skill, tím rychleji jed působí...
Re: Poisoning
Napsal: 05.12.2016 22:30:25
od Dargor
Aha, okis, dekuji za odpoved... asi mi to skytani u toho vampa neprislo zas tak brzo, jak jsem myslel, bo jsem se domnival, ze by mohlo. Moje chyba... ale jsem rad, ze to teda funguje, jak ma...
EDIT:
prvni test probehl nasledovne: cil earth elm, zbran poisnuta od necra (s max), odchylka +-1 sec.
vamp se skillem 90 - skytani po 80 a 80 sekundach - extremly 1x a deadly 1x
negr se skillem 41,9 - skytani po 115 a 115 sekundach - extremly 1x a deadly 1x
rang se skillem 20,4 - skytani po 130 (1 pokus jed nepronikl) a 129 sekundach - deadly 2x
pal se skillem 0 - skytani po 146 a 146 (2 pokus jed nepronikl) sekundach - extremly 1x a deadly 1x
=> na silu jedu samozrejme vliv skill nema (utoceno bylo s jednou a tutez zbrani po celou dobu), cas skytu je rozdilny (pro presnejsi mereni to chce vice pokusu). Poprosil bych pripadne nejakeho pana necra se 100 poison at zkusi a pripadne vysledky sdeli (bez vendety samozrejme)
Re: Poisoning
Napsal: 06.12.2016 09:04:31
od Scorp -K-
Necro ma so 100kou nieco okolo 60 sekund. Takze to v podstate vychadza.
Ja by som mal jeden dotaz na GMka. Respektive skor navrh. Suvisi to trochu aj s tym co sa tu riesi.
Necro so 100kou ked poisuje tak je ten nastup skytania po tych 60 sekundach cca.
S vendettou instant to je jasne. Ale ono vacsinou parnut nieco, poisnut zbranou, parnut to zase a buchnut vendettou vacsinou trva nejakych tych 30 sekund, nehovoriac o tom, ze moze padnut vao atd. Od tej zmeny poisoningu, jak to skyta pri 100ke tak rychlo aspon ja osobne uz ani vendettu vacsinou nepouzivam. Proste buchnem zbranou, hotovo. Tak sa sam seba pytam obcas, ze naco vlastne tu vendettu mam?
Moj navrh: Necrovi s max poisom dovolit poisovat monstra rovno vendettou. Samozrejme s tym, ze by sa zachovalo nabijanie cez poison kad. - Necro by stale poisoval zbrane inym charom, takze skill by nestratil na hodnote.
Navrh 2: Pri 100 poisoningu mu pri nasadeni vendetty pridat skill do fencingu. - Malo by zmysel nosit aj kad aj vendettu aj zbrane. Clovek by si obuchal moby cez paru zbranou a potom by uz len vendettou pobuchal moby bez pary.
Je to malickost, ale chcelo by to tu vendettu trochu zatraktivnit.
Ak suhlasite, nesuhlasite, myslite si, ze je to blbost, kludne sem napiste. Ale mne osobne staci odpoved od GMka typu: neplanuje sa/mozno neskor/je to v plane. Dakujem
Re: Poisoning
Napsal: 06.12.2016 09:39:07
od Thief
Jakmile dotáhnem to co máme teďka rozpracovaný, můžeme se podívat i na vendettu.
Re: Poisoning
Napsal: 06.12.2016 09:58:53
od Joe
Co se deje v trave?

Re: Poisoning
Napsal: 06.12.2016 16:36:30
od Dargor
No u te vendetty by to prece melo delat jeste neco navic ne?
17.06.2016 13:33:03 - Quido
- Vendetta navic posiluje poison a opraveno nabijeni
Nevim teda co to v praxi znamena, ale pochopil jsem z toho, ze kdyz ho drbnes vendettou, tak ten jed trebas bere monstru vic, bo je jed silnejsi, dele skyta potvora? Coz by prece uz byl argument proc "vendettovat" a ne jen otravit a para... Nebo to znamena "jen", ze ti to zvedne poisoning, takze vyuzitelnost pri poisnovani zbrani? (nemuzu to testnout bo nemam vendettu)
Re: Poisoning
Napsal: 06.12.2016 16:52:38
od Scorp -K-
Rozdiel som ziadny osobne nepostrehol. Stale skytne par krat deadly, ci s vendettou alebo bez nej.
Re: Poisoning
Napsal: 06.12.2016 20:08:20
od LaPiZza
S vendettou škytá o 2x až 3x víc deadly... posílení tam určitě je, než když jen bouchnu zbraní

to mam vypozorované, ale stačími se 100 jen zbraň