Stránka 5 z 5

Napsal: 16 úno 2010 17:21
od Mesmeric
Baltik píše:
Raynor píše:Ze by clovek po odlogu byl třebas ještě 15 vteřin ve hře než ho to odlogne?Da ses tímhle nastavením hejbat?
Dost z toho je hardcoded. Ale jestli to v te binarce najdu, tak to zmenim.
Tak ale asi ne 15 to je moc, ale takových 5 vteřin by asi neuškodilo, spíše naopak.

Napsal: 16 úno 2010 20:49
od Movalis
Možná hloupá otázka, kolik je 5 vteřin kvf? Ono to pruzení má obě strany, když někdo začne prudit mě a já ho nechci řešit a odlognu, tak tam budu stát a čekat než mě usmaží?

Napsal: 16 úno 2010 20:55
od Hunter
Movalis píše:Možná hloupá otázka, kolik je 5 vteřin kvf? Ono to pruzení má obě strany, když někdo začne prudit mě a já ho nechci řešit a odlognu, tak tam budu stát a čekat než mě usmaží?
3,5 sekundy hlava, polovic svitek .. teoreticky .. pokud nebude buger jeden naklikávat ;P

Čili řešení = logovat maximálně tak wara/pala, abys měl základ větší než případné 2-3 kvfka ;P (pokud by tě jel jeden ofc, že)

Jinak také nevím, jestli je tohle takhle narychlo dobrý nápad. Chtělo by to trochu promyslet, než se hnedka něco hurá změní.

Napsal: 16 úno 2010 20:59
od Lucky
Kdyby sly udelat zony na tenhle tzv dlouhy odlog .. to by byla paradicka .. (modry) vlk by se nazral a (cervena) koza by zustala cela.
E: nebo obracene? :P

Napsal: 16 úno 2010 21:06
od Movalis
Lucky píše:Kdyby sly udelat zony na tenhle tzv dlouhy odlog .. to by byla paradicka .. (modry) vlk by se nazral a (cervena) koza by zustala cela.
E: nebo obracene? :P
Fakt si nemyslím, že to je jen modro/červený problém. Navíc to nebude řešit prudiče. Ten, kdo bude chtít otravovat to nebude dělat tam, kde k tomu nemá podmínky, takže do té dlouhé zóny nepůjde ana hranice těchto zón se přesune možná cove pvp. Podle mého moc práce za hodně málo muziky, která navíc hraje falešně.

Napsal: 16 úno 2010 21:12
od Lucky
Movalis píše: Fakt si nemyslím, že to je jen modro/červený problém. Navíc to nebude řešit prudiče. Ten, kdo bude chtít otravovat to nebude dělat tam, kde k tomu nemá podmínky, takže do té dlouhé zóny nepůjde ana hranice těchto zón se přesune možná cove pvp. Podle mého moc práce za hodně málo muziky, která navíc hraje falešně.
Me se dycky zdalo ze muzika byla hotova vec co nehrala a hraly spis nastroje prave. Jak rikas je to problem jiste sorty lidi, na jistych mistech.
Proto kdyby to bylo mozno dat jen tam kde se to tak zneuziva a v normalnich mestech treba a tak by to nebylo tak by tobe jako moberovi to byl ofuk a logoutoval by sis instantne a nam jako pvperum by to byl otaky fuk bo by uz nikdo nikdy neodlogl.

Napsal: 16 úno 2010 21:13
od Dave Lister
a neslo by udelat, aby po odlogu postava instantne hidla na tech cca 5 (nebo jeste min, stacilo by aby ho treba pripadne stihl sejmout ten guard) vterin a az pak odlogla uplne? ono to co psal movalis me taky napadlo, bude to proste zas zneuzitelny z druhy strany..

Napsal: 16 úno 2010 21:32
od Movalis
Dave Lister píše:a neslo by udelat, aby po odlogu postava instantne hidla ....
Instant hid nic neřeší

Napsal: 17 úno 2010 00:09
od Baltik
Movalis píše:Možná hloupá otázka, kolik je 5 vteřin kvf? Ono to pruzení má obě strany, když někdo začne prudit mě a já ho nechci řešit a odlognu, tak tam budu stát a čekat než mě usmaží?
Nikdo nikdy nikomu nevycital, pokud odlognul modrak v GZ kdyz do nej smazili rudosi (pokud takto neucinil bugem).

Co se tady resi je odlog z PvP - to znamena nefer cesta kdyz nekdo bojuje (pripadne provokuje k boji) a zacne mu tect do bot.

Takze radsi jeste snad pochopitelne:

Jsi modrak, recallnes k domku, tam v hidu 3 PK a leti na tebe KVF -> klidne si odlogni.

Jsi cokoli, vyprovokujes kohokoli k utoku na tebe (at uz tim ze na nej zautocis, nebo slovnima provokacema, tim ze behas v pvp zone apod.) a pri boji zdrhnes do GZ a odlognes -> takhle rozhodne ne

Jsi hrac O/CH -> taky rozhodne ne (ale to resi O/CH pravidla)

---
Jinak jak psali predrecnici - neni to o nastaveni systemu, ale o lidech, bez ohledu at je system takovej nebo makovej

Napsal: 17 úno 2010 07:17
od Pheme
No slava, to jsem rad, ze opravdu odlognout beztrestne muzu, kdyz se o pvp nezajimam

Napsal: 17 úno 2010 09:28
od Movalis
Baltik píše: ...
Balte chápu pointu a souhlasím s tvým postem. Ale jsme schopni systémově rozlišit, co je pvp (vyprovokované nebo chtěné z mé strany, včetně O/CH), aby se jen a pouze na tyto situace vztahoval onen případný limit na odlog?

Podle mě nejsme a jediný, pro koho to bude znamenat více práce bude GM team.

Napsal: 17 úno 2010 17:43
od Baltik
Movalis píše: Podle mě nejsme a jediný, pro koho to bude znamenat více práce bude GM team.
To je tak jako tak.

At ten system vymyslis jakkoli, vzdycky se najde nekdo kdo to tak jak je bude zneuzivat a vzdycky tam bude neco k reseni, tim konkretnim nastavenim jen menis co to bude - jestli odlog z pvp, nebo 4+ lidi s nakliklym kvf svitkem v hidu, nebo zabijeni v domku po logoutu kdyz hrac jeste je videt.

Napsal: 18 úno 2010 19:29
od Raynor
Baltik píše:
Movalis píše: Podle mě nejsme a jediný, pro koho to bude znamenat více práce bude GM team.
To je tak jako tak.

At ten system vymyslis jakkoli, vzdycky se najde nekdo kdo to tak jak je bude zneuzivat a vzdycky tam bude neco k reseni, tim konkretnim nastavenim jen menis co to bude - jestli odlog z pvp, nebo 4+ lidi s nakliklym kvf svitkem v hidu, nebo zabijeni v domku po logoutu kdyz hrac jeste je videt.
V domku neni problem mit odlog sochu ze .p

Napsal: 21 úno 2010 22:09
od Sir Arthorius
mam malej dotaz když zabiju lava serpentu ve fire a řiznu ji proč mi z ni nejdou zvednout svitky? a to mam dost sily a i malou vahu na to abych je mohl zvednout

Napsal: 22 úno 2010 00:11
od Wilson
Sir Arthorius píše:mam malej dotaz když zabiju lava serpentu ve fire a řiznu ji proč mi z ni nejdou zvednout svitky? a to mam dost sily a i malou vahu na to abych je mohl zvednout
proklikni war ...