Stránka 5 z 10

Napsal: 10.12.2009 11:21:42
od Baltik

Napsal: 10.12.2009 12:23:34
od Miki
Baltik píše:Ale tenhle je taky vybornej :)
http://www.thenoobcomic.com/headquarter ... /00334.jpg
velice zábavné :-)

Napsal: 10.12.2009 14:55:44
od Mesmeric
Ian píše:
Mesmericu, nic proti tobe nemam, chapu, ze kdyz jsi hral blue, hajil jsi zde modraky a ted jsi obratil. Nemam s tim problem.
Mas pravdu, nikdy jsem nikoho nepojel, nevlastnim pk postavu. Jednak mi to nejde, nikdy jsem se pvp nijak nevenoval a ani nemam zapotrebi lidem kazit naladu.

Ale odmitam svuj nazor povazovat za blbost. Dobra, sve trvzeni s prskama jsem obecne nadnesl. Nicmene si stojim za nazorem, ze obecne pocet pk vzrostl (coz s pojezdy neprimo souvisi). A kdyby ne, tak minimalne neklesl pricemz pocet only blue hracu klesl. Samozrejme, nemam v ruce zadne statisticke udaje a pokud redd napise, ze to tak neni, nezbyva, nez mu verit (nebo v mem pripade drzet hubu:p).
A já ti prostě tvrdošíjně budu tvrdit, že to tak není. Když jsem hrál jenom frakci, tak jsme skákali runami na dungu na 3 PK gulidy, teď dungy pojíždí akorát Hated, nikdo jiný. LAW si sem tam zaběhá Cove PvP, DPC jsou polomrtví, a když už tak akorát Cove PvP si dají. Jediná aktivní PK gulida jsme tím pádem jenom my, což opravdu není více než bylo dříve.

Napsal: 12.12.2009 14:27:07
od Uther
asi to tu uz nekdo psal ale nechce se mi all cist tak to napisu
"track" :-)

Napsal: 12.12.2009 16:37:38
od Pheme
Je vitezstvim kopnout pred pk pryc?
(samozrejme, ze je lepsi neriskovat, ze se pk podari lotnout byt jen jedineho hrace a dostat se tak do plusu ktery jinak na dp neni mozny)

Napsal: 12.12.2009 19:04:04
od Mesmeric
Pheme píše:Je vitezstvim kopnout pred pk pryc?
(samozrejme, ze je lepsi neriskovat, ze se pk podari lotnout byt jen jedineho hrace a dostat se tak do plusu ktery jinak na dp neni mozny)
Podle mě ano. Výprava nějáký loot má, takže nevýjde úplně na prázdno a dobíhající vrahouni akorát ostrouhají a zabijí nějákou dobu svého hraní absolutně zbytečně v dungu.

Napsal: 12.12.2009 20:14:15
od Strigwyr
Poprosil by som uplakanych modrakov aby sa tu nestazovali na resp. Pretoze jednak ked ste schopny/neschopny tak dung musite vzdy byt rychlejsi nez pk pretoze vy mate pred sebou kazdeho hlidaca resp zatial co sa tyka pk tak moze byt kazdy mrtvy a na kazdeho sa cakat okrem toho ako keby nestacili aj tie byvale runy ktore boli dost nechutne sem tam, a ked uz tak ked niekoho dobehnu PK zoberte si lepsie equipy a viac ludi nech si to prebehnete rychlejsie... nuz ked dakto ide dung vo veritku a +5ke tak to aj tolko trva...

Napsal: 12.12.2009 22:28:15
od Bereg Sunrise
Strigwyr rikas tu hlouposti:

1) PK mlati jen hlidace x modrak PvMkar mlati vetsinou vsechno/skoro vsechno = vyrovna se cas, kdy ty cekas na resp. + nedavas vse s dobou, kdy dva tri modraci mlati prisery a posunuji se pomalu dal (a tim opravdu nemyslim ze maji +5 zbrane jak rikas)
2) Mnohde nejsou krom prvnich dveri hodinove timery + blok dveri, ale kratsi
3) Mnohde nejsou krom prvnich dveri dvere na blok, ale pouze na resp hlidace a to v low dungach a strednich dungach je bud mocne LSN, Kraken nebo Dark Rabbid atp. (pro 4+ PK opravdu zdrzeni velke)
4) V dungach jsou casto pasaze, ktere nemaji dvere vubec nebo maji dvere na low NPC a neblokuji se = temer nulove zdrzeni
5) Svetlou vyjimkou je snad jedine Cove, kde se ti snad all blokne nebo se dlouho obiha k otevreni

Takze jedine snad obrana je nechavat za sebou cloveka co trackuje a nebo trackovat prubezne v dngu, kde jsou mistnosti na mape vedle sebe. Nebo poprosit kamarada, aby hlidal nekde za prvnimi ci druhymi dvermi na zacatku dungu + runa na rychloodkop. Predskokan. Takze branit se da dobre docela, ale s tim respem co tu rikas je to fakt trochu jinak. Me PK nesejmuli uz docela dlouho a to aktivne dunguju (krome ted dvou tydnu),prave kvuli pouzivani techto metod.

Napsal: 12.12.2009 22:47:41
od Prafotr Morava
Strigwyr píše:Poprosil by som uplakanych modrakov aby sa tu nestazovali na resp. Pretoze jednak ked ste schopny/neschopny tak dung musite vzdy byt rychlejsi nez pk pretoze vy mate pred sebou kazdeho hlidaca resp zatial co sa tyka pk tak moze byt kazdy mrtvy a na kazdeho sa cakat okrem toho ako keby nestacili aj tie byvale runy ktore boli dost nechutne sem tam, a ked uz tak ked niekoho dobehnu PK zoberte si lepsie equipy a viac ludi nech si to prebehnete rychlejsie... nuz ked dakto ide dung vo veritku a +5ke tak to aj tolko trva...
to sme to napsali kravinu co? :p

Napsal: 13.12.2009 12:29:29
od Raynor
to je mi brekot :)

Jak často se v těh dungách co se pojížděj dá umřít jinak než na pk?
bezztrátové pvm není v zájmu DP imho :p


Edit: a nesnažte se argumentovat že jsou to dungy pro méně zručné hráče protože je tu stále pár velice jedoduchých dungů ve kterých pk nepotkáte ;)

Napsal: 13.12.2009 12:31:23
od Prafotr Morava
ale se státem v zádech je to jiná :p
ale až si to opravíš, tak budeš mít pravdu asi :)

Napsal: 13.12.2009 12:35:07
od Raynor
Prafotr Morava píše:ale se státem v zádech je to jiná :p
ale až si to opravíš, tak budeš mít pravdu asi :)
Už :p

Napsal: 13.12.2009 13:01:47
od Ducky
Ale zase si tu nehrajte na to, ze pojizdenim pomahate ekonomice dp :p ty itemy nezmizeji, jako kdyz vylehnes, jen se prelejou k nekomu jinemu, takze je to vlastne sphere i dpcku uplne jedno.

Napsal: 13.12.2009 13:13:46
od Prafotr Morava
On ale nikde nenapsal, že mu jde o ekonomiku dp, jemu jde o to, že kdyby nebylo těch pk, tak ty modráci nemaj skoro možnost v dungu lehnout. Nevim teda co je na tom pravdy :)

Napsal: 13.12.2009 13:19:54
od Raynor
Ducky píše:Ale zase si tu nehrajte na to, ze pojizdenim pomahate ekonomice dp :p ty itemy nezmizeji, jako kdyz vylehnes, jen se prelejou k nekomu jinemu, takze je to vlastne sphere i dpcku uplne jedno.
si z dungu neodnášíš loot?:p

ale tu někdo píše ja nemluvil o ekonimice dp ale o možnosti nedojít dung...

Napsal: 13.12.2009 17:11:07
od Baltik
Raynor píše: ale tu někdo píše ja nemluvil o ekonimice dp ale o možnosti nedojít dung...
Me jen napada, kdyz nekdo upravi dung, ze se v nem zacne vylehavat.

To bude revu a breku jak je to nehratelne... :)

Napsal: 13.12.2009 17:30:30
od Raynor
Baltik píše:
Raynor píše: ale tu někdo píše ja nemluvil o ekonimice dp ale o možnosti nedojít dung...
Me jen napada, kdyz nekdo upravi dung, ze se v nem zacne vylehavat.

To bude revu a breku jak je to nehratelne... :)
No jo tohle je takové ošemetné téma a kompromisy v něm neexistují :p

Napsal: 13.12.2009 18:03:52
od Baltik
Raynor píše:No jo tohle je takové ošemetné téma a kompromisy v něm neexistují :p
No prave.
Vezmi si ze hypoteticky udelam dung, kde bude zakazane/nemozne PvP, na konci bude zajimavy poklad, akorat ze tam bude dost velka sance ze vyprava vychcipe a se slabsim equipem vychcipe skoro jiste.

Zkus si tipnout kolik modraku tam pujde?

Napsal: 13.12.2009 18:16:07
od Prafotr Morava
Spíš kolik gild :)

Napsal: 13.12.2009 18:22:47
od Raynor
Baltik píše:
Raynor píše:No jo tohle je takové ošemetné téma a kompromisy v něm neexistují :p
No prave.
Vezmi si ze hypoteticky udelam dung, kde bude zakazane/nemozne PvP, na konci bude zajimavy poklad, akorat ze tam bude dost velka sance ze vyprava vychcipe a se slabsim equipem vychcipe skoro jiste.

Zkus si tipnout kolik modraku tam pujde?
Blood?