Stránka 5 z 6

Napsal: 20.04.2009 16:06:48
od Morlith
pozri to ze sa niekto na 14 sprava neznamena ze 14 musi mat :oops:

Napsal: 21.04.2009 17:06:59
od Darkness
Kaj píše:
Morlith píše:huntre vekovy priemer nezistis, lebo by to bol vekovy priemer uzivatelov fora (z toho 1/2 neaktivna cize...)
No dal by se velmi pribilizne odhadnout vytahnutim z databaze registrovanych hernich uctu z jednotlivych let, kde jsou roky narozeni od urcite doby uvedene.
Pokud vim tak s citlivejma datama by se nemelo nejak zvlast manipulovat :!:

Napsal: 21.04.2009 17:10:08
od Hunter
Tak tak. Ještě jednou někde potkám TVNova koláč sledovanosti různých věkových kategorií, tak běžím k soudu.
Geralt píše:vekovy priemer bol rozhodne vyssi,pretoze nebola taka dostupnost netu ako dnes...
ja som mal 14 ked som kedysi zacal,to som sa citil ako uplny soplos,dnes to to uz myslim vek na dp celkom normalny
Mno otázkou zase je, kolik "soplošů" má i dnes, v době dostupného netu, zájem hrát 12 let starou, polonefunkční hru na serveru, kde hraje 200 lidí ve špičce a GM neutírá zadečky 24/7.

Řekněme si tak, kterákoliv jiná (novější) hra je mnohem barevnější, mnohem víc "in" a hlavně mnohem jednodušší ..

.. ty vago vosmdesátka a ten svítívej meč čum!
  • 19:06:48 Hunter: z talentu zmizla sanctity aura, ta je kde
    19:06:54 *Wizzy: neni
    19:07:02 Hunter: takze retri pouziva retri jo? :p
    19:07:04 *Wizzy: jj :pp
    19:07:12 Hunter: tak to je rana pod pas
    19:07:19 *Wizzy: je to dost divny no
    19:07:22 *Wizzy: retri spec s retri aurou
    19:07:23 *Wizzy: tak kde to sme

Napsal: 22.04.2009 21:39:30
od Geralt
no suhlasim s tebou....
ja som presiel za 2roky co som mal pauzu cez everquest,vanguard,asherons call,conana ale stale mi nieco chybalo az som sa zasa vratil k staruckej uo

asi zalezi na cloveku no

Napsal: 22.04.2009 22:51:14
od Morlith
mne soobne sa ani nechce prechadzat na nieco nove ked mam byt uprimny, a tiez ma tak trosku doradza predstava toho ze umriem a nepridem o veci maximalne nake expy (nezeby to nesralo, ale je to trosku rozdiel)

Napsal: 22.04.2009 23:08:36
od Beruska
Je to hrozne velkej rozdil... treba hry jako DOTA, tam sice o nic neprijdes, ale ta hra je postavena jinak. Hry podobny uo, ve kterejch jen prijdes o expy by me asi znicily svou nerealnosti. Ne ze by uo byla nejaka extra real bomba, ale je tu jakysi potencial toho sbirat ten mamon, postavit si ten domecek a tak. Takovy druhy zivot :)

Napsal: 23.04.2009 02:06:26
od Inkvizitor Dan
Jestli hledas realnou UO, tak je jeden nejmenovanej pomerne novej ceskej shard, kterej je pry dosti realnej. Kamos to uz par mesicu klika a slysim samou chvalu.
Kdyby nekdo mel zajem o info tak napiste na icq. Jen upozornuju ze ten shard je strikne RP.

Napsal: 23.04.2009 02:23:47
od Mechac
Mno strata expu dokaze zabolet, treba v FFXI to muze znamenat nekolik hodin expeni a umrit nekolikrat posobe neni vubec zadnej problem. Nekteri bossove sou tam fakt tuzi, dokonce sou tam i takovy ktery za celou dobu jeste nikdo regulernim spusobem nesundal. Je to bohuzel z 98% PvM hra, ale dostat se aspon k tomu nadstandartnimu equipu je na hodne dlouho a ten je casto vazanej na charakter takze se koupit neda.
Po UO jedina mmorpg ktera me dokazala chytnout na hodne dlouhou dobu.

Napsal: 23.04.2009 02:30:26
od Inkvizitor Dan
Jo to je sice mozny, ale zhovadilost tohohle systemu spociva v tom ze behas ve vecech o ktery nemuzes prijit. Proste naharvis si to nejlepsi a tahas to vsude coz je trapny. Kouzlo UO je mimo jine v pravidlu - Vzdycky si ber jen to o co si ochotnej prijit. Jestli mi jeste ted dokaze neco rozbusit pri UO srdce tak je to rozhodovani jestli si ten a ten equip vzit a jestli se podelam kdyz o to prijdu nebo ne...Zkus si zajit ve spicce TK v topku a zazijes adrenalin jako pri zadny jiny hre :p

Napsal: 23.04.2009 02:59:51
od Leon
Hunter píše:
  • 19:06:48 Hunter: z talentu zmizla sanctity aura, ta je kde
    19:06:54 *Wizzy: neni
    19:07:02 Hunter: takze retri pouziva retri jo? :p
    19:07:04 *Wizzy: jj :pp
    19:07:12 Hunter: tak to je rana pod pas
    19:07:19 *Wizzy: je to dost divny no
    19:07:22 *Wizzy: retri spec s retri aurou
    19:07:23 *Wizzy: tak kde to sme
:pp

Napsal: 23.04.2009 03:22:30
od Mechac
Mno tam nosis equip minimalne tak pro dva, diky ruznejm atributum a subjobum, ale to bych zachazel do detailu.
Pravdou je ze u her tohohle typu je urcitej faktor 'dohrani', kdyz se dostanes na max lvl, mas to nejlepsi co muzes mit nebo skoro to nejlepsi a dal jaksi ztracis motivaci ten job hrat. Muzes rozjet jinej job a vsechno to zacina nanovo nebo jit hrat neco jinyho. V pripade ffxi je to beh na hodne dlouhou trat, ale i tak se do toho bodu casem dostanes.
UO ma obrovskou svobodu co se itemu tyka, ale i v ni muzes casem proste vyhoret v bodu kdy mas svuj barak, skladacku, dulezity skilly na max, vsude si byl, vsechno si videl... Presto nejspis neni hra ktera by ji dokazala prekonat.
Navic je variabilni, DP ma svy kouzlo diky rozdeleni na joby a dungum, na OSI je to zase uplne jina hra diky spawnum a hromade lidi kamkoliv zavitas. Neodvazim se posuzovat co je lepsi, ale co vim urcite je ze DP tenkrat a DP dnes je citelne odlisny. Asi ze tenkrat to bylo neco novyho, lidi si toho ze neco takovyho jako mmorpg vubec muzou hrat vic vazili nebo co.
Kdyz se tak kouknu po Britu a ostatnich mestech tak nekoho potkam jen zridka, spousta lidi afk nebo poloafk, pusteny makro, nekomunikuji, jen tupe busej skilly, ktery potom stejne nedokazou spravne pouzit. Hodne se makruje, malo se hraje.

Edit: Jeste dodatek, vetsina novych her se drzi (jak ja tomu rikam) Everquest vetve, teda expeni, level systemu, ucenejch skillu/kouzel. Je docela zarazejici ze se nikdo doted nepokusil navazat na uspech UO.

Edit: Kam se podel poctivej posthunt...:op

Napsal: 23.04.2009 14:46:18
od Darkness
No to ani nejde. NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D

Napsal: 23.04.2009 14:48:43
od Wizzy
Darkness píše:No to ani nejde. NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D
napsal ticket a nechal si je gm poslat

Napsal: 23.04.2009 14:56:41
od Wizzy
Inkvizitor Dan píše:Jo to je sice mozny, ale zhovadilost tohohle systemu spociva v tom ze behas ve vecech o ktery nemuzes prijit.
Srovnavas hrusky s pneumatikou hele.
Na DP prichazis o EQ prave proto ze ten system je tak neskutecne jednoduchej ze se to musi vyvazovat tim ze eq muzes dropnout.

V jinejch hrach kde ti eq zustava, sou daleko slozitejsi taktiky jak do pve tak pvp, neni problem behem hodiny umrit 5x na jednom bossovi (o PvP ani nemluve). Ve vysledku jsou hry kde ti eq zustava lepsi, protoze se hned neEMOenragnes ze si prisel o 3h harvenej equip, des off ale zkousis toho bosse zabijet dal (nicmene hrusky a pneumatika no, srovnavat dungeony s instacema je taky jina pisnicka)


Vyjadrit by se to dalo jednoduchym pomerem

obtiznost X "stabilita" equipu


nicmene, kazdyho bavi neco jinyho, proc nekomu nutit: hrej tohle je to vic adrenalin protoze muzes umrit jednou za noc a pak uz nemas equip na to hrat dal

jen pro predstavu:
http://resize.like.cz/images/1240491523 ... 222956.jpg
tohle je screen z prvni faze (ma 4) jednoho z tech stredne tezsich bossu v WoW (Ulduar), 1. nesmis do ohne co je na zemi protoze zarves, 2. nesmis slapnout na minu protoze zarves 3. kdyz boss zacne castit takhle lightingy musis od nej jinak zarves
umis si predstavit jaka svanda by tohle byla zabijet kdybys po kazdy smrti musel schanet novej eq? 99% lidi by tu hru smazalo a 1% by slo zapalit sidlo firmy co tohle udelala

Napsal: 23.04.2009 15:25:07
od Leon
to im imho zbytocne ale vysvetlujes, ludom co nikdy nehrali wow a nemaju o tom ani sajnu o com hovoris a jak to funguje :p,.... viz
Darkness píše:... NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D

Napsal: 23.04.2009 17:51:20
od Inkvizitor Dan
Jo mas pravdu, skoro nic o tom nevim, ale proste me odpuzuje predstava exp systemu a nemoznosti ten EQ dropnout. Prijde mi to totalne nelogicky a me by to hru ochudilo o jeden adrenalinovej prvek. Nikomu to necpu, jen si myslim, ze podobne zazitky jako na DP s pk a v tezkejch dungach v jinejch hrach nejsou, nebo jsem o nich jeste neslysel.

Napsal: 23.04.2009 20:21:12
od Big Bud
Mechac píše: Edit: Jeste dodatek, vetsina novych her se drzi (jak ja tomu rikam) Everquest vetve, teda expeni, level systemu, ucenejch skillu/kouzel. Je docela zarazejici ze se nikdo doted nepokusil navazat na uspech UO.
ale jo skill systém má Darkfall a i Age of Conan tuším...

Napsal: 23.04.2009 20:29:26
od Darkness
Wizzy píše:
Darkness píše:No to ani nejde. NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D
napsal ticket a nechal si je gm poslat
MYslim tím, že bych při pvp umřel a dostal fulla.

Napsal: 23.04.2009 22:09:05
od Leon
Inkvizitor Dan píše:Jo mas pravdu, skoro nic o tom nevim, ale proste me odpuzuje predstava exp systemu a nemoznosti ten EQ dropnout. Prijde mi to totalne nelogicky a me by to hru ochudilo o jeden adrenalinovej prvek. Nikomu to necpu, jen si myslim, ze podobne zazitky jako na DP s pk a v tezkejch dungach v jinejch hrach nejsou, nebo jsem o nich jeste neslysel.
njn, ale prave o tom to je ine :) na wowku travis desiatky hodin zabitim jedneho bossa, cim dalej dungom postupujes tym su ti bossovia tazsi (a v jednom dungu ich je tak 10+), takze si zober kolko casu stravis clearnutim celeho dungu, a pri nich ziskavas equip a potom dosahujes lepsie vysledky :)
Darkness píše:
Wizzy píše:
Darkness píše:No to ani nejde. NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D
napsal ticket a nechal si je gm poslat
MYslim tím, že bych při pvp umřel a dostal fulla.
Wizzy ti to troska zle vysvetlil :p vo WoWku o veci neprichadzas :p (leda zeby ti niekto ukradol acc a rozpredal no .p)

Napsal: 23.04.2009 22:48:09
od Darkness
Pane boze to vim jen jsem psal ze si to nedovedu predstavit ze wowku bych si pokazdy musel shanet novej equip protoze tam sehnat equip na to abys nekoho zabil je dost tezky nez na uo kde spis jde o tvuj um nez o veci. NA uo jde zabit negra v +25 kompletu ikdyz si nahej ale pochybuji ze sundas ve wowoku typka ve full brutalu kdyz na sobe nemas vubec nic.