
Nostalgie )
Pokud vim tak s citlivejma datama by se nemelo nejak zvlast manipulovatKaj píše:No dal by se velmi pribilizne odhadnout vytahnutim z databaze registrovanych hernich uctu z jednotlivych let, kde jsou roky narozeni od urcite doby uvedene.Morlith píše:huntre vekovy priemer nezistis, lebo by to bol vekovy priemer uzivatelov fora (z toho 1/2 neaktivna cize...)

O: Prosim vás, v čem mám podnikat abych vydělal co nejvíc peněz??
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak. Ještě jednou někde potkám TVNova koláč sledovanosti různých věkových kategorií, tak běžím k soudu.
Řekněme si tak, kterákoliv jiná (novější) hra je mnohem barevnější, mnohem víc "in" a hlavně mnohem jednodušší ..
.. ty vago vosmdesátka a ten svítívej meč čum!
Mno otázkou zase je, kolik "soplošů" má i dnes, v době dostupného netu, zájem hrát 12 let starou, polonefunkční hru na serveru, kde hraje 200 lidí ve špičce a GM neutírá zadečky 24/7.Geralt píše:vekovy priemer bol rozhodne vyssi,pretoze nebola taka dostupnost netu ako dnes...
ja som mal 14 ked som kedysi zacal,to som sa citil ako uplny soplos,dnes to to uz myslim vek na dp celkom normalny
Řekněme si tak, kterákoliv jiná (novější) hra je mnohem barevnější, mnohem víc "in" a hlavně mnohem jednodušší ..
.. ty vago vosmdesátka a ten svítívej meč čum!
- 19:06:48 Hunter: z talentu zmizla sanctity aura, ta je kde
19:06:54 *Wizzy: neni
19:07:02 Hunter: takze retri pouziva retri jo? :p
19:07:04 *Wizzy: jj :pp
19:07:12 Hunter: tak to je rana pod pas
19:07:19 *Wizzy: je to dost divny no
19:07:22 *Wizzy: retri spec s retri aurou
19:07:23 *Wizzy: tak kde to sme
Nexios
Je to hrozne velkej rozdil... treba hry jako DOTA, tam sice o nic neprijdes, ale ta hra je postavena jinak. Hry podobny uo, ve kterejch jen prijdes o expy by me asi znicily svou nerealnosti. Ne ze by uo byla nejaka extra real bomba, ale je tu jakysi potencial toho sbirat ten mamon, postavit si ten domecek a tak. Takovy druhy zivot 

- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Jestli hledas realnou UO, tak je jeden nejmenovanej pomerne novej ceskej shard, kterej je pry dosti realnej. Kamos to uz par mesicu klika a slysim samou chvalu.
Kdyby nekdo mel zajem o info tak napiste na icq. Jen upozornuju ze ten shard je strikne RP.
Kdyby nekdo mel zajem o info tak napiste na icq. Jen upozornuju ze ten shard je strikne RP.
Naposledy upravil(a) Inkvizitor Dan dne 23.04.2009 02:57:20, celkem upraveno 1 x.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Mno strata expu dokaze zabolet, treba v FFXI to muze znamenat nekolik hodin expeni a umrit nekolikrat posobe neni vubec zadnej problem. Nekteri bossove sou tam fakt tuzi, dokonce sou tam i takovy ktery za celou dobu jeste nikdo regulernim spusobem nesundal. Je to bohuzel z 98% PvM hra, ale dostat se aspon k tomu nadstandartnimu equipu je na hodne dlouho a ten je casto vazanej na charakter takze se koupit neda.
Po UO jedina mmorpg ktera me dokazala chytnout na hodne dlouhou dobu.
Po UO jedina mmorpg ktera me dokazala chytnout na hodne dlouhou dobu.
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Jo to je sice mozny, ale zhovadilost tohohle systemu spociva v tom ze behas ve vecech o ktery nemuzes prijit. Proste naharvis si to nejlepsi a tahas to vsude coz je trapny. Kouzlo UO je mimo jine v pravidlu - Vzdycky si ber jen to o co si ochotnej prijit. Jestli mi jeste ted dokaze neco rozbusit pri UO srdce tak je to rozhodovani jestli si ten a ten equip vzit a jestli se podelam kdyz o to prijdu nebo ne...Zkus si zajit ve spicce TK v topku a zazijes adrenalin jako pri zadny jiny hre :p
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
:ppHunter píše:
- 19:06:48 Hunter: z talentu zmizla sanctity aura, ta je kde
19:06:54 *Wizzy: neni
19:07:02 Hunter: takze retri pouziva retri jo? :p
19:07:04 *Wizzy: jj :pp
19:07:12 Hunter: tak to je rana pod pas
19:07:19 *Wizzy: je to dost divny no
19:07:22 *Wizzy: retri spec s retri aurou
19:07:23 *Wizzy: tak kde to sme
[00:32] Hunter : Leon je internetovej nick pro slovensko
Mno tam nosis equip minimalne tak pro dva, diky ruznejm atributum a subjobum, ale to bych zachazel do detailu.
Pravdou je ze u her tohohle typu je urcitej faktor 'dohrani', kdyz se dostanes na max lvl, mas to nejlepsi co muzes mit nebo skoro to nejlepsi a dal jaksi ztracis motivaci ten job hrat. Muzes rozjet jinej job a vsechno to zacina nanovo nebo jit hrat neco jinyho. V pripade ffxi je to beh na hodne dlouhou trat, ale i tak se do toho bodu casem dostanes.
UO ma obrovskou svobodu co se itemu tyka, ale i v ni muzes casem proste vyhoret v bodu kdy mas svuj barak, skladacku, dulezity skilly na max, vsude si byl, vsechno si videl... Presto nejspis neni hra ktera by ji dokazala prekonat.
Navic je variabilni, DP ma svy kouzlo diky rozdeleni na joby a dungum, na OSI je to zase uplne jina hra diky spawnum a hromade lidi kamkoliv zavitas. Neodvazim se posuzovat co je lepsi, ale co vim urcite je ze DP tenkrat a DP dnes je citelne odlisny. Asi ze tenkrat to bylo neco novyho, lidi si toho ze neco takovyho jako mmorpg vubec muzou hrat vic vazili nebo co.
Kdyz se tak kouknu po Britu a ostatnich mestech tak nekoho potkam jen zridka, spousta lidi afk nebo poloafk, pusteny makro, nekomunikuji, jen tupe busej skilly, ktery potom stejne nedokazou spravne pouzit. Hodne se makruje, malo se hraje.
Edit: Jeste dodatek, vetsina novych her se drzi (jak ja tomu rikam) Everquest vetve, teda expeni, level systemu, ucenejch skillu/kouzel. Je docela zarazejici ze se nikdo doted nepokusil navazat na uspech UO.
Edit: Kam se podel poctivej posthunt...:op
Pravdou je ze u her tohohle typu je urcitej faktor 'dohrani', kdyz se dostanes na max lvl, mas to nejlepsi co muzes mit nebo skoro to nejlepsi a dal jaksi ztracis motivaci ten job hrat. Muzes rozjet jinej job a vsechno to zacina nanovo nebo jit hrat neco jinyho. V pripade ffxi je to beh na hodne dlouhou trat, ale i tak se do toho bodu casem dostanes.
UO ma obrovskou svobodu co se itemu tyka, ale i v ni muzes casem proste vyhoret v bodu kdy mas svuj barak, skladacku, dulezity skilly na max, vsude si byl, vsechno si videl... Presto nejspis neni hra ktera by ji dokazala prekonat.
Navic je variabilni, DP ma svy kouzlo diky rozdeleni na joby a dungum, na OSI je to zase uplne jina hra diky spawnum a hromade lidi kamkoliv zavitas. Neodvazim se posuzovat co je lepsi, ale co vim urcite je ze DP tenkrat a DP dnes je citelne odlisny. Asi ze tenkrat to bylo neco novyho, lidi si toho ze neco takovyho jako mmorpg vubec muzou hrat vic vazili nebo co.
Kdyz se tak kouknu po Britu a ostatnich mestech tak nekoho potkam jen zridka, spousta lidi afk nebo poloafk, pusteny makro, nekomunikuji, jen tupe busej skilly, ktery potom stejne nedokazou spravne pouzit. Hodne se makruje, malo se hraje.
Edit: Jeste dodatek, vetsina novych her se drzi (jak ja tomu rikam) Everquest vetve, teda expeni, level systemu, ucenejch skillu/kouzel. Je docela zarazejici ze se nikdo doted nepokusil navazat na uspech UO.
Edit: Kam se podel poctivej posthunt...:op
Naposledy upravil(a) Mechac dne 23.04.2009 15:34:35, celkem upraveno 1 x.
Srovnavas hrusky s pneumatikou hele.Inkvizitor Dan píše:Jo to je sice mozny, ale zhovadilost tohohle systemu spociva v tom ze behas ve vecech o ktery nemuzes prijit.
Na DP prichazis o EQ prave proto ze ten system je tak neskutecne jednoduchej ze se to musi vyvazovat tim ze eq muzes dropnout.
V jinejch hrach kde ti eq zustava, sou daleko slozitejsi taktiky jak do pve tak pvp, neni problem behem hodiny umrit 5x na jednom bossovi (o PvP ani nemluve). Ve vysledku jsou hry kde ti eq zustava lepsi, protoze se hned neEMOenragnes ze si prisel o 3h harvenej equip, des off ale zkousis toho bosse zabijet dal (nicmene hrusky a pneumatika no, srovnavat dungeony s instacema je taky jina pisnicka)
Vyjadrit by se to dalo jednoduchym pomerem
obtiznost X "stabilita" equipu
nicmene, kazdyho bavi neco jinyho, proc nekomu nutit: hrej tohle je to vic adrenalin protoze muzes umrit jednou za noc a pak uz nemas equip na to hrat dal
jen pro predstavu:
http://resize.like.cz/images/1240491523 ... 222956.jpg
tohle je screen z prvni faze (ma 4) jednoho z tech stredne tezsich bossu v WoW (Ulduar), 1. nesmis do ohne co je na zemi protoze zarves, 2. nesmis slapnout na minu protoze zarves 3. kdyz boss zacne castit takhle lightingy musis od nej jinak zarves
umis si predstavit jaka svanda by tohle byla zabijet kdybys po kazdy smrti musel schanet novej eq? 99% lidi by tu hru smazalo a 1% by slo zapalit sidlo firmy co tohle udelala
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Jo mas pravdu, skoro nic o tom nevim, ale proste me odpuzuje predstava exp systemu a nemoznosti ten EQ dropnout. Prijde mi to totalne nelogicky a me by to hru ochudilo o jeden adrenalinovej prvek. Nikomu to necpu, jen si myslim, ze podobne zazitky jako na DP s pk a v tezkejch dungach v jinejch hrach nejsou, nebo jsem o nich jeste neslysel.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
MYslim tím, že bych při pvp umřel a dostal fulla.Wizzy píše:napsal ticket a nechal si je gm poslatDarkness píše:No to ani nejde. NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D
O: Prosim vás, v čem mám podnikat abych vydělal co nejvíc peněz??
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
njn, ale prave o tom to je ineInkvizitor Dan píše:Jo mas pravdu, skoro nic o tom nevim, ale proste me odpuzuje predstava exp systemu a nemoznosti ten EQ dropnout. Prijde mi to totalne nelogicky a me by to hru ochudilo o jeden adrenalinovej prvek. Nikomu to necpu, jen si myslim, ze podobne zazitky jako na DP s pk a v tezkejch dungach v jinejch hrach nejsou, nebo jsem o nich jeste neslysel.


Wizzy ti to troska zle vysvetlil :p vo WoWku o veci neprichadzas :p (leda zeby ti niekto ukradol acc a rozpredal no .p)Darkness píše:MYslim tím, že bych při pvp umřel a dostal fulla.Wizzy píše:napsal ticket a nechal si je gm poslatDarkness píše:No to ani nejde. NEvim co bych delal kdybych ve wowku prisel jen tak o veci:D
[00:32] Hunter : Leon je internetovej nick pro slovensko
Pane boze to vim jen jsem psal ze si to nedovedu predstavit ze wowku bych si pokazdy musel shanet novej equip protoze tam sehnat equip na to abys nekoho zabil je dost tezky nez na uo kde spis jde o tvuj um nez o veci. NA uo jde zabit negra v +25 kompletu ikdyz si nahej ale pochybuji ze sundas ve wowoku typka ve full brutalu kdyz na sobe nemas vubec nic.
O: Prosim vás, v čem mám podnikat abych vydělal co nejvíc peněz??
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...