Inkvizitor Dan píše:Pahejl: +9 Wmkem sem utloukl adu za clera... o maulu radsi nemluve bo ten staci +7:p
Ale jinak napad je to nesmyslnej s tim branim zbrani palovy , kazdymu kdo chvily hraje a ma pozorovaci schopnosti alespon prumerneho orangutana musi byt jasne ze rozdil pala/wara je uplne jinde nez v tom jaky muzou nosit zbrane.
pal - nizsi fight skilly , boost, ress a hlavne parrying - kterej z nej v pripade potreby udela tank co ustoji cokoli, protoze spolecne z boostem je schopen dosahnout opravdu vyskeho armoru, pokud se pal rozhodne bouchat obourc, zaplati za to missem a vystavuje se stejnemu riziku jako kdyz si jde prastit klerik.
war - vyssi fight skilly a o 30 vic str+hp je opravdu v tom dungu znat, muze bouchat cimkoli prakticky bez missu a i s lehkou zbrani je schopen diky skillu a str delat dmg do armoru. Tyto vyhody zaplati tim ze se musi boostit itemama,nehealne se na 2 bandy a neresne kolegu.
To je snad dost rozdilu....o mystikach a questech se ani nema vyznam bavit protoze rozlisuji postavy jeste dale.
jsem stejneho nazoru, mam obe povolani.
a dle meho nazoru, pal kterej beha dejme tomu ke konci prajdu s obouruckou, to vecinou nema v hlave v poradku:) (navic pal a pride mi moc nejde dohromady, preci jen je tam treba spis dmg:) )
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Jagen píše:a dle meho nazoru, pal kterej beha dejme tomu ke konci prajdu s obouruckou, to vecinou nema v hlave v poradku:) (navic pal a pride mi moc nejde dohromady, preci jen je tam treba spis dmg:) )
Jagen píše:a dle meho nazoru, pal kterej beha dejme tomu ke konci prajdu s obouruckou, to vecinou nema v hlave v poradku:) (navic pal a pride mi moc nejde dohromady, preci jen je tam treba spis dmg:) )
imho to spis nemas v hlave v poradku ty no
ono ty ada nakonci rise se dobre davaj katanou nebo cutlasem vis co
edit:jo a nemichej jabky s hruskama(kamenovky s obyc plusovkama), tj jako kdybysme se tu hadali co je lepsi jestli hc nebo luk do armoru a ty najednou vytahl/a piersinga...
Naposledy upravil(a) Patejl dne 23.07.2008 12:19:08, celkem upraveno 2 x.
Acarus píše:zatim nic moc, jinak brat paladinum nic nehodlame tedka ... resp ani warum.
spis bych sel cestou rozliseni jinak...
Mozna by bylo dobry Haly, a Bardy navazat i na Silu nositele, Warrior by mohl nosi halu od 160 sily a u paladina , jako bojovnika s mecem navazat treba na 180-190 silu, s dobrym brnenim by se nic nezmenilo.
Acarus píše:zatim nic moc, jinak brat paladinum nic nehodlame tedka ... resp ani warum.
spis bych sel cestou rozliseni jinak...
Mozna by bylo dobry Haly, a Bardy navazat i na Silu nositele, Warrior by mohl nosi halu od 160 sily a u paladina , jako bojovnika s mecem navazat treba na 180-190 silu, s dobrym brnenim by se nic nezmenilo.
no zadny takovyhle restrikce v ramci oddeleni tehle postav nebude ...
spis me osobne se libi jit jinou cestou jako jsou ruzne odnoze danych charu ...
Acarus píše:zatim nic moc, jinak brat paladinum nic nehodlame tedka ... resp ani warum.
spis bych sel cestou rozliseni jinak...
Mozna by bylo dobry Haly, a Bardy navazat i na Silu nositele, Warrior by mohl nosi halu od 160 sily a u paladina , jako bojovnika s mecem navazat treba na 180-190 silu, s dobrym brnenim by se nic nezmenilo.
jo, vono neni nic zabavnejsie ako ked ti v dungu pada zbran, ja osobne to mam moc rad, a preto hrajem vampa, klera a maka :p
snivaj dalej, no nepredstavuj si, ze sa vsetko splni
JAGEN:
jsem stejneho nazoru, mam obe povolani.
a dle meho nazoru, pal kterej beha dejme tomu ke konci prajdu s obouruckou, to vecinou nema v hlave v poradku:) (navic pal a pride mi moc nejde dohromady, preci jen je tam treba spis dmg:) )[/quote]
-------------------------------------------------------------------------------------------------
na fame si nestěžuju a pokud nemáš na to běhat za pala s obouručkou ke keonci těžkejch dungu tak to si nahovno pal už tě chci vidět jak mlátíš nějakou adu nebo něco podobnýho +9 scutlasem já paladinovi hp a ar kompenzuju zbrani garou strang +40 silu a s invulkem bez stitu mám 110 ar luxus já hraju pala jsem s nim spokojenej a dostanu se se základem hp na 240 takže zas takovej rozdil od warra v hp nemám co se tyče zbrani podle mě je to zanedbatelný protože každej lepší pal radši používá LBA-hlavně rychlost a k warrovy mno on je plech mlátička co nemá mít žádnej miss hodně hp pal pokud je dobrej heali maga in mani boostí občas hlavnim členum skupiny flam pokud nestihá klerik ressuje a ustoji toho vic jak warr
Ehm tedy .. prezentuješ jistě prudce zajímavý názor přínosný diskuzi .. ovšem pokud se tvůj souhlas a pravda tolik liší, tak je možná lepší ho nezmiňovat. Protoze Zodiak má i v tomhle pravdu. Paladin toho v naprosté většině situací ustojí víc než war (možná krom jediného, a to kdy nějakej mob plecha flákne za něco přesně v rozdílu jejich hp).
-----
Jinak k sebrání hál/bard. Není imho důvod, jen málokterý střízlivý paladin by takovou zbraň skutečně nosil. Jediná změna, kterou bych u plechů viděl pozitivně by bylo ono již dávno proklamované rozdělení už v rámci povolání (tankz0r, berserkz0r, support4r, atp.). Ale to je zase jiná kapitola.
Acarus píše:zatim nic moc, jinak brat paladinum nic nehodlame tedka ... resp ani warum.
spis bych sel cestou rozliseni jinak...
Mozna by bylo dobry Haly, a Bardy navazat i na Silu nositele, Warrior by mohl nosi halu od 160 sily a u paladina , jako bojovnika s mecem navazat treba na 180-190 silu, s dobrym brnenim by se nic nezmenilo.
no zadny takovyhle restrikce v ramci oddeleni tehle postav nebude ...
spis me osobne se libi jit jinou cestou jako jsou ruzne odnoze danych charu ...
Jooo to by se mi taky libilo, kdyby se mohl kazdej char na neco specializovat.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson