Karma a Fame system jsou dva rozdilne systemy to je prvne dulezite si uvedomit.
Fame system:
-
na nej je vazan system noseni + zbrani a zbroju a urcuje podminky na ruzne jine zbrane/zbroje, ktere dle vyse fame lze nasadit ci nikoliv, jedna se globalni pravidla pro vsechny povolani.
-
ztrata fame je diky umreni, tedy jakakoliv smrt penalizovana ztratou fame v zavislosti na jeji velikosti
-
nabyvani fame je zavisle na zabiti (cloveka) ci NPC, projitim reward a pripadne ziskem Fame deedu.
Karma system:
-
neni vazan na nic, jen urcuje barvu charakteru a chovani strazi ve meste( az potud globalni ), pripadne ve specifickych pripadech u povolani ci specializici urcuje moznost abilit ci moznost zajit quest.
-
Ztrata karmy globalne temer nemozna vec, tedy bud npc co karmu zere ( skoro vubec a pokud ano tak malo) pripadne zasahem GM za amoralni chovani ( pro ty existence takoveho predmetu ???? ) pouze specificke uziti abilit a prostredku na specifickych charu ( nektery karma bonus itemy maji, u kterych je to chtene )
-
Za zabiti hrace ci NPC, mnoha ohledech vetsi ziskani nez v pripade fame.
Na zaklade toho, ze v globalu prijit o nejakou karmu, nebudeme globalne pridavat do sveta item, ktery karmu bude pridavat. Je to zbytecne
.